Kritik af Glistrups voldtægtssyn
Fra : Bo Warming

Dato : 18-07-05 21:29

Vedr OSS-citatfusk møder jeg især hadefuld kritik af det glistrupske syn på
voldtægt

Hans nytænkning går på 1. at kvinder, der har sat sig i en bevismæssig
umulig situation i højere grad bør ignoreres, når de anmelder og ikke kan
løfte en bevisbyrde.
Desuden mener han at straf for knoglebrud, øjenbeskadigelse og lignende
irreversibelt i højere grad bør straffes hårdt, end at en pige der typisk
får 3000 samlejer i løbet af sit liv, får et ufrivilligt nr 3001 oveni,

Straf ser ikke ud til at forebygge at ensomme atypiske mænd uden
situationsfornemmelse truer og volder for at opnå samlejer. De er sindsyge i
gerningsøjelikket
Især afskaffelse af de mange titusinde kroner erstatning til piger, der
påstår sig voldtaget, vil føre til færre justitsmord.

Fra : AJC

Dato : 18-07-05 22:01

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> [...]
> Især afskaffelse af de mange titusinde kroner erstatning til piger,
> der påstår sig voldtaget, vil føre til færre justitsmord.

Pjat. Der er ingen undskyldning for at voldtage et menneske.
Sådan en forbrydelse skal selvfølgelig straffes hårdt.

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-05 05:18

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> Pjat. Der er ingen undskyldning for at voldtage et menneske.
> Sådan en forbrydelse skal selvfølgelig straffes hårdt.

Hverken Glistrup eller jeg undskylder de gramsende fulderikker. De skal
straffes, når deres fysiske overgreb har en vis ubehagelighed - men at få
smadret et øje er værre end at pigen, der får 3000 samlejer i løbet af
ungdommen, får 3001 og det ene ufrivilligt.

Hvis du var i fængsel og overfanger gav dig valget mellem af blive voldtaget
og få brækket benet, ville du da vælge voldtægten.

Størst mulig lykke for flest, kræver proportionssans. Overfladiske følelser
skal ikke styre, og staten skal ikke spilde resourcer på hævn, kun se på
forebyggelse.

Fra : AJC

Dato : 19-07-05 17:56

> [...]
> men at få smadret et øje er værre end at pigen, der får 3000 samlejer
> i løbet af ungdommen, får 3001 og det ene ufrivilligt.

Der er vel nogen piger (det håber jeg da), som sparer sig selv, til de er
gift og derfor i en voldtægtssituation stadig er jomfru?

> Hvis du var i fængsel og overfanger gav dig valget mellem af blive
> voldtaget og få brækket benet, ville du da vælge voldtægten.

Min fysiske smertegrænse er ret stor, så jeg ville selvfølgelig vælge at få
benet brækket. Det ville alle rigtige mænd gøre!

> Størst mulig lykke for flest, kræver proportionssans. Overfladiske
> følelser skal ikke styre, og staten skal ikke spilde resourcer på
> hævn, kun se på forebyggelse.

Hvis jeg havde en veninde, som blev voldtaget, så skulle jeg nok sørge for
at voldtægtsmanden eller hans familie, kom til at betale for det!

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 20-07-05 04:02

> [...]
> smadret et øje er værre end at pigen, der får 3000 samlejer i løbet af
> ungdommen, får 3001 og det ene ufrivilligt.

Og ud fra dette, kan vi konkludere at fodboldspilleren der får mange skader
hvert år, ikke tager skade af at blive slået ned på et værtshus.

> Hvis du var i fængsel og overfanger gav dig valget mellem af blive
> voldtaget og få brækket benet, ville du da vælge voldtægten.

Benet, selvfølgelig. Fysisk smerte er kun en forbigående sindstilstand, mens
en voldtægt smerter sindet resten af livet.

> Størst mulig lykke for flest, kræver proportionssans.

Det må jeg lade dig, hvis der er nogen der har styr på proportionerne, så er
det Bo Warming.

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-05 08:59

"Flemming Nielsen" <nn@nn.nn> wrote in message

> Benet, selvfølgelig. Fysisk smerte er kun en forbigående sindstilstand,
> mens en voldtægt smerter sindet resten af livet.

Ydmygelsen ved benbrud kommer OVENI DEN FYSISKE SMERTE.
Det lyder flot at sige "voldtægt er værst", men i enrum ville vist alle
vælge voldtægten der giver lidt ømhed i ringmusklen en dags tid, kun.
Ærestab er det samme ved de to overgreb.

Fra : Alucard

Dato : 20-07-05 10:45

On Wed, 20 Jul 2005 09:58:51 +0200, "Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote:

> [...]
>vælge voldtægten der giver lidt ømhed i ringmusklen en dags tid, kun.
>Ærestab er det samme ved de to overgreb.

Kan du ikke nøjes med at fortælle hvad DU ville vælge og lade være med
at gøre dig klog på hvad alle andre ville vælge...? For det har du
åbenbart ikke en skid forstand på....

Fra : Bo Warming

Dato : 20-07-05 20:37

"Alucard" <alucard44@otmail.com> wrote in message

> Kan du ikke nøjes med at fortælle hvad DU ville vælge og lade være med
> at gøre dig klog på hvad alle andre ville vælge...? For det har du
> åbenbart ikke en skid forstand på....

Jeg håber naturligvis at nogen vil søge at forklare, hvorfor en
ydmygelse+langvarige smerter ikke bør foretrækkes frem for en lige så stor
ydmygelse med kortvarig ømhed.

Der er sikkert nogen der kan være stolte af et martyrium, fx sidde i
rullestol resten af sit liv.
Men alt i alt er lemlestelse værre end erotisk krænkelse, som mange kan
ryste af sindet på kort tid.
Loven kan ikke vurdere stolthed.
Altså bør den se på fysisk beskadigelse kun, når den udmåler straf, og
derfor straffes voldtægt for hårdt i forhold til fysisk vold, der har
smerter og funktionsnedsættelse som varige senfølger.

Jeg udtaler mig ikke skråsikkert om "alle andre" eftersom ordet "vist"
rummer et forbehold. Jeg mistænker dit postulat for at være pral. Jeg anser
det for sygt at foretrække megen smerte for liden smerte, hvis man ikke er
masochist.Få er - vist - så syge i sindet, men sindsyge er smagssag, ikke
noget objektivt

Fra : Flemming Nielsen

Dato : 21-07-05 00:34

> Jeg håber naturligvis at nogen vil søge at forklare, hvorfor en
> ydmygelse+langvarige smerter ikke bør foretrækkes frem for en lige så stor
> ydmygelse med kortvarig ømhed.

Fordi ydmygelse med kortvarig ømhed ikke er så slemt. Det er derfor jeg
ville vælge benet.

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 19-07-05 01:44

Bo Warming wrote:
> [...]
> irreversibelt i højere grad bør straffes hårdt, end at en pige der
> typisk får 3000 samlejer i løbet af sit liv, får et ufrivilligt nr 3001

Og lige dèr er Glistrup jo egentlig bare ENDNU "en fuckin' perker" som
ifølge ham selv vel snarest burde exileres i en indremissionsk koloni på
Bornholm grundet sin åbenlyse "ideologisk-betingede" manglende respekt
for danske kvinders blotte lovsfæstede juridisk-demokratiske
ligeberettigelse med os mænd!

Hvor Fanden er det lige at afstanden mellem ham selv og
muhammedanerfundamentalistiske: "Kvinder som ikke tildækker sig er selv
ude om voldtægt og seksuelt misbrug!"-synspunkter EGENTLIG går, når det
så ENDELIG kommer til stykket?

Giv mig dog i det mindste noget KONSITSTENT ideologi at arbejde med i
stedet for at fremture med sådan en gang sindsforstyrret skizoidt ævl!

Idealscenarie: "En splitternøgen kvinde kan gå ned af Strøget med 1000
kr i hånden en lørdag nat og flirte nok så vildt med samtlige alle mænd
UDEN selv den mindste verbale forulempelse."

JA TAK!

DÈT er et samfundsideal, jeg kan forholde mig til!

Men Glistrup synes måske ligefrem at det er "et inspirerende
danskhedsforbillede" at muhammedanerdamerne påtvinges burka af en
familie, som i øvrigt gennem brutal patriarkalsk magtanvendelse kan
lægge repressive restriktioner på deres frie udfoldelse?

Sindsforvirrede stakkel: Han ville sikkert have været en fin
helligkrigermuhammedaner under andre vilkårlige omstændigheder...

Og værst af alt er han jo desværre ER lige på grænsen til faktisk at
være selvtægts-Shariahprædikant, når hans juridiske samfundsopfattelse
og hans kvindesyn er sådan cirka lige så degenereret som en sørgelig
muhammedansk voldtægtsbandeperkers...

Tilgiv mig hermed tilsvining af "din store profet": Han er jo bare et
forbandet fundamentfascistisk fuckhovede af dèn slags, vi allerede i
forvejen har ALT for mange af...

Anders Peter Johnsen

Fra : Bo Warming

Dato : 19-07-05 04:40

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> selv den mindste verbale forulempelse."
snip
> Tilgiv mig hermed tilsvining af "din store profet":

Verbal tilsvining er man immun overfor, når man går efter emnet .
Danske kvinder gavnes ikke af høje straffe for voldtægt, for de forebygger
ikke. Muslimer er ligeglade med vore luksusfængsler - de straffer ikke,
afskrækker ikke.
Når det står påstand mod påstand, bør i højere grad ske henlæggelse af
sagen. Rimelig tvivl skal komme anklagede til gode. Det er bedre at ti
skyldige går fri, end at een uskyldig dømmes.

Vedr dit tankeeksperiment om Strøget-strip, så tror jeg at en pige der har
selvtillid nok til at være nøgen på downtowns tættest befolkede gågade, vil
aldrig blive voldtaget eller bestjålet mere end hvad hun måtte ønske.
Hvis jeg gik nøgen hvor der er fulderikker, ville jeg derimod risikere vold,
men for alle mænd er kvinder jo gudinder, og strøg-fodgængernes gensidige
overvågning vil forebygge overgreb - men muntre bemærkninger skal det nok
falde,

Vil en muhamedaner - selv Naser Khader - kunne følge den debat som denne?
Jeg tvivler.Takket være Grundtvigs anti-gerningsretfærdighed og lignende har
vi en høj grad af folkeoplysning, der gør livet spændende

Glistrups ideer om indførelse af sundere og mere moderne retsvæsen vedr.
voldtægt er til gavn for både mænd og kvinder.Men han ved at man stikker
hånden ind i en hvepserede ved forslag som dette og det om tvungen advarsel
tatovering på kønsdele af HIV-diagnosticerede, så skriftlige lovforslag
nåede de ikke at blive i hans intense 18 år i folketinget - hvor hundredvis
af vigtigere lovforslag fra ham blev gennemført men i andre partiers navne
og med et par års forsinkelse, fordi han ikke måtte få æren for det - fx om
tvangsaktivering og privatisering og andre langt vigtigere emner.
"Øje foir øje gør verden blind" Mohatma Gandhi
"Bekæmp synd, ej synder" Mohatma Gandhi.

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-07-05 05:42

> [...]
> ikke. Muslimer er ligeglade med vore luksusfængsler - de straffer ikke,

Det eneste muhamedanerne har respekt/frygt for er UDVISNING.
--
NoTrabajo

Fra : Martin Kristensen

Dato : 19-07-05 12:52

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in message

> Det eneste muhamedanerne har respekt/frygt for er UDVISNING.

Og det føler de sig jo ret sikre på, ikke er en mulighed når de har fået
dansk statsborgerskab, som vi så en ung kulturberiger fortælle i går på tv2.
Men det har vi nok desværre heller ikke nogen mulighed for, har vi?

Fra : NoTrabajo

Dato : 19-07-05 13:14

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> [...]

> dansk statsborgerskab, som vi så en ung kulturberiger fortælle i går på tv2.
> Men det har vi nok desværre heller ikke nogen mulighed for, har vi?

Mon ikke at vi med tiden kunne finde ud af en del muhamedanere har fået deres
danske statsborgerskab uretmæssigt? Så vidt jeg ved, er der i loven mulighed for
at annullere uretmæssigt opnåede statsborgerskaber.
--
NoTrabajo

Fra : Rasmus

Dato : 19-07-05 19:48

Hvad har det med straffen for voldtægt at gøre ?????