Netscape og billeder
Fra : Martin Persson

Dato : 04-06-01 12:48

Hej NG

Jeg undrer mig over hvorfor Netscape ikke kan vise hele billedet på fx denne
side

http://www.discouraged.dk/photos/band/html/photos_band_banevej_standing_06.s
html

Jeg har forsøgt både med og uden angivelser af højde og bredde men ligemeget
hjælper det.

Jeg bruger både link relateret css og js filer med standart html kode.
Siderne er .shtml dokumenter da jeg kører noget cgi halløjsa men hverken det
eller css og js har givet problemer på alle de endre sider. Det er kun med
de her forholdsvis store billeder netscape ikke lige ved hvad den skal gøre.

Er der noget der kan hjælpe... jeg er ved at få nervøse trækninger over
netscape?

Hilsen Martin

Fra : Allan Vebel

Dato : 04-06-01 20:57

Martin Persson <dis-mp@get2net.dk> skrev
> Jeg undrer mig over hvorfor Netscape ikke kan vise
> hele billedet på fx denne side

Det er din line-height:18px; i .text i din style.css som gør det.

Desuden er der et enkelt sted der mangler en </td> og andre steder hvor din
tabel ikke er afsluttet.

Jeg vil anbefale at du kører siden gennem en validator - den finder sikket
en del mere.

--
Allan

Fra : Martin Persson

Dato : 04-06-01 22:06

Allan Vebel <allan@vebel.dk> skrev i en

> Det er din line-height:18px; i .text i din style.css som gør det.
ja det er det åbenbart. Tak for det

> Desuden er der et enkelt sted der mangler en </td> og andre steder hvor
din
> tabel ikke er afsluttet.

jeg har kørt en validator og den sagde godt nok at der manglede både </td>
og </table> men jeg er ikke sikker på om den kan gennemskue mine js filer
hvor det burde stå i.
Kan en validator det?

Martin

Fra : Andreas Kleist Svend~

Dato : 05-06-01 11:04

"Martin Persson" <dis-mp@get2net.dk> wrote in
<NRSS6.327$nL.8213@news.get2net.dk>:

> [...]
>og </table> men jeg er ikke sikker på om den kan gennemskue mine js filer

http://validator.w3.org/ kan ikke endnu, og jeg har ikke været ude for at
andre har kunnet.

--
mvh Andreas Kleist Svendsen
http://nau.dk

Fra : Martin Persson

Dato : 05-06-01 13:24

Andreas Kleist Svendsen <usenetnospam@nau.dk> skrev i en

> http://validator.w3.org/ kan ikke endnu, og jeg har ikke været ude for at
> andre har kunnet.

Hmm ok, det er jo lidt sørgeligt men det er der jo ikke noget at gøre ved.

Martin

Fra : Jonathan Stein

Dato : 05-06-01 21:09

Martin Persson wrote:

> [...]
> og </table> men jeg er ikke sikker på om den kan gennemskue mine js filer

Der er ikke noget krav til, at en klient skal forstå Javascript, så derfor
vil et dokument med nogle table-tags "gemt" i Javascript ikke være korrekt. -
Ellers skal _alle_ table-tags skrives med Javascript.

M.v.h.

Jonathan

--
jsp-hotel.dk tilbyder profesionelle webhoteller med bl.a. Resin JSP,
PHP, MySQL, SSH/Telnet adgang, rå log-filer, grafisk statistik og