1 procent
Fra : Maz Spork

Dato : 18-07-05 14:50

1% af muslimer i DK er hvad PET anser for mennesker, der støtter terror i
vesten (ikke at de af den grund selv er terrorister). Men de 99% andre skal
altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i skoene...

Fra : NoPasaran

Dato : 18-07-05 15:11

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
> terror i vesten (ikke at de af den grund selv er terrorister). Men de
> 99% andre skal altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes

Alle islam-troende er ikke terrorister, men alle terrorister er tilhængere
af mohameds krigs-ideologi.

Hvad er dit problem? Skal du have nye briller?

Desuden er PET's tal alt for lave. Der har været adskillige undersøgelser,
som viser, at en stor del af de i Vesten værende mohamed-tilhængere bifaldt
angrebene den 11. september, Madrid-bombningerne, Bali-terroren og så
fremdeles. I København kørte man blandt andet i triumftog byen rundt med
hornet i bund og palæstinenser-flag blafrende ud af vinduerne.

--
NoPasaran

Fra : Maz Spork

Dato : 18-07-05 15:27

NoPasaran wrote:
> "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> Alle islam-troende er ikke terrorister, men alle terrorister er
> tilhængere af mohameds krigs-ideologi.

Wow, så oklahoma city blev bombet af en muslim. Sikke en indsigt.

> [...]
> mohamed-tilhængere bifaldt angrebene den 11. september,
> Madrid-bombningerne, Bali-terroren og så fremdeles.

Hvilke undersøgelser?

> I København kørte
> man blandt andet i triumftog byen rundt med hornet i bund og
> palæstinenser-flag blafrende ud af vinduerne.

Ja, det så jeg godt - blev også harm. Men var det mere end en enkelt bil?
Nej.

Det er pointen.

Fra : NoPasaran

Dato : 19-07-05 12:01

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen news:42dbbc1b$0$18636
$14726298@news.sunsite.dk:

> Wow, så oklahoma city blev bombet af en muslim. Sikke en indsigt.

Kan du komme med andre gode eksempler. Det skete i for ti år siden i 1995.
Prøv at finde ud af, hvor mange terror-aktioner der til sammenligning er
begået i islams navn siden.

--
NoPasaran

Fra : Konrad

Dato : 19-07-05 12:06

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Prøv at finde ud af, hvor mange terror-aktioner der til sammenligning er

Prøv at finde ud af, hvor mange der henholdsvis er blevet dræbt af terror,
og hvor mange civile der er blevet dræbt af "præcisionsbomber" i -samme
periode.

Fra : NoPasaran

Dato : 19-07-05 20:35

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> skrev i meddelelsen

> Prøv at finde ud af, hvor mange der henholdsvis er blevet dræbt af
> terror, og hvor mange civile der er blevet dræbt af "præcisionsbomber"
> i -samme periode.

Ja, det kan man jo også forsøge. Langt størstedelen af civile tab i Iraq
skyldes islamiske terrorister, i en god del af tilfældene er terroristerne
ikke engang irakere, men tilrejsende palæstinensere og lignende, som savner
lidt ekstra religiøs gang i den.

--
NoPasaran

Fra : Konrad

Dato : 20-07-05 09:50

> Ja, det kan man jo også forsøge. Langt størstedelen af civile tab i Iraq
> skyldes islamiske terrorister,

Nej - de skyldes faktisk bomber og andet godt, sendt afsted af koaliationen
med venlig demokratisk hilsen. Husk lige på, at størstedelen af de
verificerbare drab på civile der dokumenteres i rapporten, stammer fra
krigens første måneder - altså marts-maj, og dermed INDEN "oprøret"
begyndte. I dag står oprørere/terrorister/frihedskæmpere for mange drab, men
de dræber stadigvæk flest politikfolk og soldater - de civile der dræbes er,
selvom det til tider er mange, såkaldt collatoral damage.

> i en god del af tilfældene er terroristerne
> ikke engang irakere,

Det er relativt nyt. Til at begynde med, de første mange måneder også efter
krigens "ophør" var det altså irakerne selv, der stod for
oprøret/frihedskampen. Men i dag er Irak rigtig nok efter al sandsynlighed
blevet en slags træningslejr for internationale terrorister, dvs de får
hjælp udefra.

> men tilrejsende palæstinensere og lignende, som savner
> lidt ekstra religiøs gang i den.

Palæstinensere? Jeg har hørt om jordanere og syrere og saudiere og ægyptere
og pakistanere - men ikke lige om palæstinensere. Der skal sikkert være
nogen, men ikke lige nogen man har hørt om.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-07-05 13:02

"Maz Spork" <maz@spork.dk> wrote in message

> Wow, så oklahoma city blev bombet af en muslim. Sikke en indsigt.

Det skal de ikke have skyld for, - men der er den lighed, at McVeigh var
inspireret af en ultrahøjre-fyr som foruden at gå ind for kamp mod
regeringen, gik ind for udryddelsen af jøder, og ultra-højre i USA roser al
Queda pga deres mord på jøder.

Neo-Nazi websites, including the largest umbrella organisation, the National
Alliance, show support for al-Qaeda. Billy Roper, the alliance's membership
coordinator posted a message within hours of the 11 September attacks,
reading: 'Anyone who is willing to drive a plane into a building to kill
Jews is all right by me. I wish our members had half as much testicular
fortitude.' Another group, Aryan Action, praised the attacks of 11
September, saying: 'Either you're fighting with the Jews against al-Qaeda or
you support al-Qaeda fighting against the Jews.'

"testicular fortitude" havde jeg ikke set før.

Minder mig om, at jeg så en anden ny i dag, som fra engelsk kan omskrives
til:

"En Radikal er en person, som er for frisindet til at tage sit eget parti i
en diskussion"

Fra : #2066

Dato : 18-07-05 17:24

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message
> "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> Alle islam-troende er ikke terrorister, men alle terrorister er tilhængere
> af mohameds krigs-ideologi.

Det er jo trivielt forkert.

Fra : John Doe

Dato : 18-07-05 22:53

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message

> Det er jo trivielt forkert.

Ja, for det hedder: "Ikke alle muslimer er terrorister,men alle terrorister
er muslimer"

Hilsen Sten

Fra : Tim

Dato : 18-07-05 17:40

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message
> "Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i meddelelsen

> Alle islam-troende er ikke terrorister, men alle terrorister er tilhængere
> af mohameds krigs-ideologi.

Ikke alle... kun ca. 99.9%, eller deromkring.

Tim

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-07-05 18:52

Tim wrote:
> "NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message

> Ikke alle... kun ca. 99.9%, eller deromkring.

Tallet er vel p.t. snarere "kun" 80%, når man indberegner baskiske
ETA-terrorister, katolske IRA-terrorister, kommunistiske kurdere i PKK
og så lige en håndfuld nyreligiøse dommedagssekter med hang til
massemord (f.eks Aum-sekten i Japan...)

Muslimerne har alligevel en ganske suveræn "føring", når man ser på hvor
meget terror specifikt rettet imod uskyldige civile, det så er lykkedes
dem at begå på Verdensplan (herunder i Rusland og i mange U-lande) i
løbet af det sidste par år.

Men så lyder det jo: "Ih nej, det har SLET INTET med deres religion at
gøre"!

Altså sådan lige bortset fra at den faktisk ganske direkte og utvetydigt
sanktionerer udryddelseskrig imod "vantro" flere steder i sine "hellige
skrifter"...

Netop derfor forekommer dette tyndbenede, halal-begejstrede
multikulturalist-præk om Islam som "fredens religion", som man har været
tvangsindlagt til siden 9/11, mig ca. lige så rablende vanvittigt som
når Bo Warming i ramme alvor kan hævde at "Hitler elskede jøder"...

Så er spørgsmålet bare om de muslimer, der står disse velkendte
påstande, enten:

1) Ikke aner en kæft om hvad der faktisk STÅR i deres egne religiøse
skrifter (hvilket i mange tilfælde kan synes tilnærmelsesvist plausibelt
hvad angår "menige" ikke-arabiske muslimer, som knap kan læse og skrive
deres eget oprindelseslands eller værtslandets modersmål)

eller

2) Udmærket ved det og ligefrem prædiker det i moskerne, men blot
udadtil lyver alt hvad remmer og tøj kan holde for at narre velmende,
tolerante vesterlændinge (hvad jeg frygter er tilfældet med mange af de
såkaldt "moderate" Imamer)

Dog er der en sidste - omend MEGET optimistisk - mulighed:

3) De kan ikke længere selv forholde sig til det, fordi de - ubevidst! -
har påtaget sig visse basale, vestlige værdier ( - hvad jeg VIRKELIG
håber måtte være tilfældet!)

Det groteske er dog immervæk at det fundamentalt set er lige så grotesk
at bebrejde muslimer en egentlig militant Jihad, som det er når en
vegetar i ramme alvor vil klandre et rovdyr for at slå andre dyr ihjel:
Det ligger simpelthen implicit i definitionen "muslim" ("hengiven"), at
vedkommende _betingelsesløst underkaster sig_ Islam (som i sig selv
betyder "underkastelse"), hvorfor det kun er den logiske konsekvens at
muslimer terroriserer "vantro", sådan som Islams "udiskuterbart
Gudsåbenbarede Helligskrifter" altså nu engang foreskriver. Det er en
syg logik, javel, men man gør både sig selv og muslimerne en
bjørnetjeneste ved at bilde sig ind at det forholder sig meget
anderledes, bare fordi man altså selv lykkeligvis måtte være både for
"kulturkristen"og sækulariseret til oprigtigt at forstå en sådan blind
og afstumpet, indbildt "Gudshengivelses"-fanatisme...

Anders Peter Johnsen

Fra : Knud Larsen

Dato : 18-07-05 15:14

> [...]

> skal
> altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i

Det ville da være en katastrofe hvis alle muslimer støttede terror, i
England var det iøvigt 13% som støttede flere terror-angreb på USA, ved en
undersøgelse sidste år, - og mange vidste ikke, om de var for eller imod.
Men totredjedele var loyale englændere, og det syntes de muslimske råd var
et fornemt resultat, og det er det vel også, alt taget i betragtning.

I Holland siger deres PET, at det kun er 5% som støtter terror, og det er jo
superflot at man kan nå helt derned, selv om vi dog slår dem iflg PET.

Fra : TS

Dato : 18-07-05 15:25

> [...]
> skal
> altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i

Du kan jo kigge i kriminalitets statistikkerne for at se hvordan muslimerne
er overrepræsenteret og allerede terroriserer Danmark i stor stil. Derudover
skal vi ligge øre til og debattere deres latterlige middelalderlige
holdninger, som skader vores frihed og retsbegreber.
Efter de snakke jeg har haft med muslimer tror jeg også at antallet af
muslimer som anser vesten for et legalt terrormål er større end 1%...

Fra : Maz Spork

Dato : 18-07-05 15:32

TS wrote:
> [...]
> Efter de snakke jeg har haft med muslimer tror jeg også at antallet af
> muslimer som anser vesten for et legalt terrormål er større end 1%...

Hvor stort er det så?

Fra : Per Hagemann

Dato : 18-07-05 22:08

"Maz Spork" <maz@spork.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor stort er det så?

Det er svært at vide, da man ikke kan være sikker på ærlige svar i
opinionsundersøgelser. Med det forbehold er her en af de grundigste
udspørgninger foretaget i et vestligt land af muhamedanere:

citat start

Uddrag af information indsamlet af dansk islamekspert

Undersøgelse foretaget af forskerne W. Heitmeyer, J. Müller og Helmut
Schröder med titlen "Verlockender Fundamentalismus. Türkisches Jugentliche
in Deutsland", 1997: 70 pct. af de tyrkiske andengenrationsindvandrere anser
sig selv som muslimer. I alt en trediedel sympatiserer med den fanatiske
fundamentalistiske organisation Mille Görüs. 37,5 pct. af de disse unge
siger, de er rede til fysisk vold for Islam, medens 23,2 pct. gik ind for
sætningen: "Hvis nogen modsætter sig Islam, skal man dræbe ham". På
sætningen, "Fremtiden tilhører Islam, svarer 50,2 pct.

"Ja". På spørgsmålet, "Også selv om man bor her skal man ikke tilpasse sig
for meget til vestlig livsmåde, men leve efter Islams lære", svarede 56 pct.
"Ja". "Man skal leve sit liv efter Koranen. Enhver modernisering og reform
af Islam må man forkaste og i stedet indtræde for guddommelig lov" (49,1
pct.). "Enhver troende må vide, at alle andre religioner er falske og deres
tilhængere vantro. Islam er eneste rette religion" (55,9 pct.).

I udsendelsen "Public Eye" på BBC, England fremkom det samme billede.
Desuden gik 30 pct. ind for, at Salman Rushdi skal dræbes. 65 pct. gik ind
for, at islamisk lov har mere gyldighed end engelsk lovgivning.

Fra tabel 1 og tabel 2 fra udgivelsen: Desintegration und islamisscher
Funtalismus, undersøgelse finansieret af Arbejds, Sundheds og
Socialministeriet i NordrheinWestphalen:

Tabel 1: Om Overlegenhedskravet centreret om islam blandt unge tyrker i
Tyskland

Andelen af de adspurgte er angivet i procent i tabellen.
Meget

enig
Enig
Uenig
Meget uenig
Ved ikke

Man skal indrette sit liv efter Koranen. Man skal afvise reform og
modernisering af den islamiske tro og arbejde for en islamisk orden.
26.5
22,6
24,5
18,5
8,0

Efter kommunismens sammenbrud går det også tilbage for kapitalismen.
Fremtiden tilhører Islam.
26,0
24,2
28,3
15,2
6,3

Selv når man bor her skal man ikke tilpasse sig for stærkt til den
vestlige levevis, men indrette sit liv efter islams lære.
26,0
30,0
24,9
13,3
5,8

Enhver rettroende må vide, at andre nationers religioner er negative
og falske, og de der tilhører dem er vantro. Islam er den eneste rette
religion.
30,6
25,3
21,9
15,5
6,7

Tabel 2: Om religiøst funderet voldsberedskab hos unge tyrker i Tyskland
(tabelhoved som i Tabel 1)

Andelen af de adspurgte er angivet i procent

i tabellen.
18,3
17,4
25,3
26,7
12,3

Hvis det tjener det islamiske fælleskab, er jeg rede

til at nedværdige andre.
9,3
15,0
33,3
29,9
12,5

Vold kan retfærdiggøres, når det drejer sig om at gennem-

tvinge den islamiske tro.
10,9
17,6
27,3
30,1
14,1

Hvis nogen kæmper imod Islam, skal man slå ham ihjel.
9,2
14,0
27,7
35,8
13,3

Pålidelige kilder melder, at den moderate tyrkiske gruppe Alevitter udgør en
mindre andel i Danmark. Her skulle være ikke 37,5 pct., men 50-55 pct.
fundamentalister, og 20-25 pct.,som ikke mere er muslimer blandt tyrker.

citat slut

--
Sura 2:217 "Det er forskrevet jer at kæmpe, selv om I hader det. Men det kan
være, at I hader noget skønt, det er godt for jer, og det kan være, at i

Fra : Jesper

Dato : 18-07-05 16:06

Maz Spork <maz@spork.dk> wrote:

> [...]
> altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i skoene...

1% af de herboende muhamedanere = 2000

Og hvor mange % sympatisere med terroristerne?

Muhamedananismen er i sig selv en radikalserende tro, det var såkaldte
"moderate" muhamedanere der begik terroren i London.

Synes du det er sjovt at have 2000 potentielle terrorister boende i
Danmark?

Fra : Jens Bruun

Dato : 18-07-05 16:17

> [...]

> terror i vesten (ikke at de af den grund selv er terrorister). Men de
> 99% andre skal altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes

Er det virkelig dit problem? Tror du på PET's estimat? Hvis du gør, er der
så ikke vigtigere ting af bekymre sig om, end hvad nærværende gruppes
skribenter skyder de resterende 99% i skoene?

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/8/05)

Fra : Maz Spork

Dato : 19-07-05 18:09

Jens Bruun wrote:
> [...]
> er der så ikke vigtigere ting af bekymre sig om, end hvad nærværende
> gruppes skribenter skyder de resterende 99% i skoene?

Helt sikkert vigtigere ting.

Men det her er blot endnu et billede på, hvordan vesten vender sig mod
intolerence og kryptofascisme. Jeg blev advaret om det som barn i de glade
70ere, hvor jeg selv lærte om uhyrlighederne i 1900-tallets Europa, men
tænkte, at det aldrig kunne ske igen. Men nu ser jeg det - næsten alle
vegne - blandt visse grupper. Grupper med meninger om og holdninger til
mennesker, der får mig til at skamme mig over at tilhøre samme nation.

Fra : Knud Larsen

Dato : 19-07-05 20:31

> [...]
> vegne - blandt visse grupper. Grupper med meninger om og holdninger til
> mennesker, der får mig til at skamme mig over at tilhøre samme nation.

Du burde måske læse nogle af rapporterne fra PEW instituttet, hvor du bl.a
kan se at vi i Vesten langt bedre kan lide muslimer, end muslimer kan lide
kristne, for slet ikke at nævne jøder. Vi er ikke engang særlig glade for os
selv, - som muslimerne er det for 'dem' selv.

USA: 57% kan lide muslimer, 22% kan ikke.
Frankrig 64% kan lide muslimer, 34% kan ikke.

Tyrkiet: 21% kan lide kristne, 63% kan ikke.
Pakistan 22% kan lide kristne, 58% kan ikke.

Jordan: 0% kan lide jøder, 100% kan ikke, - men 99% kan lide muslimer, og 1%
kan ikke

Vi klarer det jo ikke dårligt her i Europa, det er jo ikke hver dag, at før
homogene lande pludselig ser en kæmpestor indvandrergruppe med stærkt
religiøse indstillinger komme ind og ændre mange ting. Og 30 år er
'pludselig' i historisk og social sammenhæng. Man forventer at antallet af
muslimer vil tidobles de næste 60 år, og de bliver formodentlig flertallet i
Europa før årtusindskiftet.

Hvis du har lyst til at skamme dig, så tag til de muslimske lande hvor
kristne og jøder har levet i generationer, og hvor de stadig bliver
betragtet som andenklasses mennesker, og officielt forfulgt. Ikke engang i
vores prospektland Tyrkiet kan flertallet overhovedet lide kristne, og de
bliver stadig forfulgt efter århundreders liv i landet.

I den sidste PEW rapport, som lige er udkommet, er der dog den glædelige
tendens at færre i de muslimske lande synes bin Laden er en beundringsværdig
person, - bortset fra Pakistan og Jordan hvor stadig flere kan lide manden.
Og færre går ind for ekstremisme og selvmordsbomber, selv om tallet stadig
er højt.

Men prøv at sætte tingene lidt i perspektiv, det er jo flot overhovedet på
civiliseret vis at modtage store grupper helt kulturfremmede, og samtidig
skulle betale for at have dem her, det er ikke før set i verdenshistorien, -
man tålte indvandrere forudsat de netto bidrog til samfundsøkonomien.

De gode nyheder:

"These are eye-catching results, but not surprising," said Augustus Richard
Norton, a Middle East specialist at Boston University. "Muslims, like
non-Muslims, are plugged into the world. . . . It is one thing to be caught
up in the supposed glamour of attacking the superpower or global bully, but
it is quite another to have to pay the consequences economically,
politically -- not to mention personally. This is what has happened in
places like Indonesia, Morocco, Pakistan and Turkey, where many people now
see extremist Islam as a threat to their lives, not a fantasy game of kick
Uncle Sam."
The survey, conducted from April through mid-June, before the London
bombings, polled 17,000 people in the six Muslim-dominated countries and in
11 major Western and Asian nations, including the United States. They were
asked about their attitudes toward Islam, Muslim nations and extremist
violence. More than 6,200 interviews in Muslim countries were conducted in
person, while interviews in the West and in Asia were done by telephone and
in person.

The new poll also found that growing majorities or pluralities of Muslims
now say that democracy can work in their countries and is not just a Western
ideology. Support for democracy was in the 80 percent range in Indonesia,
Jordan, Lebanon and Morocco. It was selected by 43 percent in Pakistan and
48 percent in Turkey -- the largest blocks of respondents in both countries
because significant numbers were unsure

Så 48% af de spurgte i Tyrkiet, mener at demokrati kunne fungere i landet,
det er jo fint for optagelsen i EU

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 18-07-05 16:24

Maz Spork wrote:
> [...]
> altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i skoene...

Jeg tror snarere den ene procent er, hvem der ville kunne begå terror.
Det lugter af "politisk korrekthed" snarere end saglig analyse at sætte
terrorstøtten blandt muslimer så lavt.

Mit umiddelbare gæt er at vi skal op på over halvdelen af herboende
muslimer når det kommer til principiel støtte til islamisk jihad/terror
mod europæiske landes civilbefolkninger. Vi borgere i ikke-muslimske
lande er jo ifølge deres højtelskede religion "kufr" (vantro) og dermed
fuldt legitime mål, da vi befinder os i "Krigens Hus". Det eneste der
giver muslimer herhjemme "moralske skrupler" er vel at vilkårlig terror
til dels kan ramme andre muslimer og at de frygter for repressalier,
snarere end det skulle være udslag af oprigtig "næstekærlighed" (som
faktisk er et ganske ukendt begreb i Islam!) udvist mod os "afskyelige
vantro".

Jeg stoler på troende muslimer så langt som jeg kan smide et
damplokomotiv. Og dette skyldes netop at jeg tager deres religions
betydning for dem alvorligt og ikke på værste kulturimperialistiske
manér pådutter dem at være "en anden slags sækulariserede
kultur-kristne", sådan som alle de hjernevaskede halal-hippier jo
konsekvent har det med at fremstille dem som, godt hjulpet på vej af
muslimernes egen "fine" taqiya-doktrin, der går ud på at man med Allahs
velsignelse frit kan lyve som et hest kan rende, især hvis man er i
undertal og _endnu_ ikke har midlerne til brutalt og nådesløst at
nedslagte fjenden...

Hvis man ser sig godt om, så kan man næppe være i tvivl om at
indvandringen allerede NU - mange år tidligere end selv folk som
Glistrup havde forventet - har afstedkommet den største
sikkerhedstrussel imod Danmark siden Den Kolde Krig. Det er jo desværre
næppe et spørgsmål OM der sker et terrorangreb, men snarere HVORNÅR.

Velbekomme til multikulturalisterne for at have bidraget til dette
scenarie! Gid de må få rig lejlighed til at tænke sig om, når de engang
kommer til at skulle begrave deres børn og pårørende i løsdele som
resultat af een af deres elskede helligkrigeres bombeangreb rettet imod
uskyldige civile danske borgere...

Desværre er de - ligesom deres frænder i De Palestinænsiske
Selvstyreområder - alligevel nok så fanatisk-ideologiske at intet offer
er for højt for dem, så dét med eftertanken er nok lidt for optimistisk...

Anders Peter Johnsen

Fra : NoTrabajo

Dato : 18-07-05 20:07

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg tror snarere den ene procent er, hvem der ville kunne begå terror.
> Det lugter af "politisk korrekthed" snarere end saglig analyse at sætte
> terrorstøtten blandt muslimer så lavt.

Det var også min første tanke.
--
NoTrabajo

Fra : Maz Spork

Dato : 19-07-05 18:06

NoTrabajo wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:42dbc962$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Det var også min første tanke.

Måske de 99% hellere vil vide og analysere end at spekulere.

Fra : Christian

Dato : 19-07-05 21:33

> [...]
> skal
> altså, hvis jeg kan forstå flertallet herinde, skydes det samme i

ja og hvormange procent sympatisere og lukker øjenene....