Luderland
Fra : Bo Warming

Dato : 17-07-05 00:07

BT 10.11.04: DØMTE FÆTRE AMOK EFTER DRABSDOM

"Fucking luderland. I kan ikke dømme mig" Den 19-årige
Hizir Kilich smed den uskyldige maske ..."

TV2 25.10.00: Forskningsleder Jan Hjarnø Sydjysk Universitet:

Jeg har været ude for miljøer, familier, hvor forældrene konsekvent omtalte
danske kvinder som ludere. Det var simpelthen betegnelsen. Jeg spurgte
hvorfor de brugte det ord så meget og fik så at vide: jamen det var danske
kvinder simpelthen, og det er klart at luderne må man godt forlyste sig med
(i omtale af 3 somalieres gruppevoldtægt af retarderet pige i Kolding)

BT 25.11.00: DER ER EN LUDER I SKURET

(Om 9 araberes massevoldtægt af lille pige i legeskur i Århus)

EB 21.11.01: INGEN STRAFFESAG OM "LUDER"- UDTALELSE

Sagen mod en kvinde med indvandrerbaggrund, der efter en retssag råbte, at
danske kvinder er 'nogle ludere', bliver nu droppet.

BT 24.8.01: Kåre Bluitgen, fmd. for Blågårds skolebestyrelse Nørrebro: "Danske
elever kaldes danskersvin, hvide luder, ..."

BT den 26.6.04: Vi flygtede fra ghettoen

Hvordan lærer man at elske en flok indvandrerdrenge, der kalder ens 10-årige
datter for luder og kaster kanonslag efter den mindstes klapvogn?

DR TVA 22.1.02: Afghaneren Kaiwan Moher, instruktør af den danske film "Made
in Denmark". Filmklip med araberfyr som siger: Jeg har ikke mødt een dansk
pige, som ikke er luder.

BT 26.4.03: Muslimer behandler os som slaver

Arabisksprogede patienter, der går bersærk og betragter sygeplejerskerne som
slaver.

"Der er nogle ting, som vi ikke skal blive ved med at finde os i. Vi vil
ikke blive kaldt luder og høre på, at patienterne siger, at de kommer efter
os."

DR P4 1.9.00: FORMIDDAG PÅ FIREREN

Telefon fra Britt i Mjølnerparken: Når hun går gennem gården i dansk
sommertøj råber de fremmede efter hende (som er 63 år) og hendes datter. "Der
bliver råbt luder , hvor lærer de unge det?"

26.8.01: Birthe, pensionist i Tåstrupgård, har lært sig tyrkisk. De unge
siger på tyrkisk, når hun går forbi dem: "Goddag luder".

DR 24.11.03: Anne Marie Urban, forfatter til bog om sex-oplysning for
indvandrere "Ung Kærlighed". Piger er beskyttet af brødre. Drenge har det
friere sexuelt, men får en 'forkvaklet' indstilling pga. porno og voldtægt:

"Altså danske piger, det er ludere."