Danske muslimer vil hjælpe PET
Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 16-07-05 23:36

Danske muslimer vil hjælpe PET

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3158582/

JAF

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-07-05 00:12

"J.A.F. Pedersen" <freshair@mail.dk> wrote in message
news:42d98bb9$0$98668$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> Danske muslimer vil hjælpe PET
>
> http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3158582/

Det lyder som et fint initiativ!

Man har haft samme opfordring i UK, men ikke megen succes med den, folk
føler sig som stikkere og vil ikke hjælpe myndighederne, - eller *ville
ikke*, måske har det ændret sig efter 7.7, we can but hope.

Fra : Trans

Dato : 17-07-05 14:04

Knud Larsen wrote:

> Det lyder som et fint initiativ!

Ja, hvis muslimerne i Danmark foelger Souhail Ibrahims opfordring i
stoerre udstraekning, vil terroristerne ingen chacer have i Danmark.
Sagen viser, at vi ikke må betragte alle muslimer som islamister.

Bent

Fra : Per Hagemann

Dato : 18-07-05 00:13

"Trans" <kongaead@my-deja.com> skrev i en meddelelse
Knud Larsen wrote:

> [...]

stoerre udstraekning, vil terroristerne ingen chacer have i Danmark.
Sagen viser, at vi ikke må betragte alle muslimer som islamister.

Souhail Ibrahim er efter mine begreber en vaskeægte islamist. Er det ikke
ham som har taget initiativ til en stormoske i Århus?

Men jeg har aldrig forstået den principielle forskel mellem muslim og
islamist. De støtter vel begge at Islam skal være den lovgivende, udøvende
og dømmende magt i samfundet.

--
Sura 39:3 "Vi har visselig åbenbaret dig bogen med sandheden. Tilbed derfor
Allah, idet du er Ham alene i lydighed."

Fra : No Trabajo

Dato : 18-07-05 11:21

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> wrote in message news:<42dae61a$0$40214$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>...
> [...]

> stoerre udstraekning, vil terroristerne ingen chacer have i Danmark.
> Sagen viser, at vi ikke må betragte alle muslimer som islamister.

Muhamedanerne følger heller ikke Souhail Ibrahims opfordring, læs:

http://www.jp.dk/indland/artikel:aid=3159518/

> Souhail Ibrahim er efter mine begreber en vaskeægte islamist. Er det ikke
> ham som har taget initiativ til en stormoske i Århus?

Hans forslag er nok taquia. Læs her om »taquia«:
http://www.google.de/search?as_q=taquia&num=10&hl=de&btnG=Google-Suche&as_epq=&as_oq=&as_eq=&lr=lang_da&as_ft=i&as_filetype=&as_qdr=all&as_occt=any&as_dt=i&as_sitesearch=

> Men jeg har aldrig forstået den principielle forskel mellem muslim og
> islamist. De støtter vel begge at Islam skal være den lovgivende, udøvende
> og dømmende magt i samfundet.

Forskellen på en fundamentalistisk og en "moderat" muhamedaner er at
fundamentalisten ønsker at starte den hellige krig nu, mens den
"moderate"
muhamedaner ønsker at vente til muhamedanerne er mange nok.
--
NoTrabajo