Imamer til angreb imod terroren..
Fra : Allan Riise

Dato : 16-07-05 19:23

Da det er blevet efterspurgt i gruppen, sendes hermed....

http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/16/article04.shtml

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 16-07-05 19:33

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Da det er blevet efterspurgt i gruppen, sendes hermed....
>
> http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/16/article04.shtml

Hvor er fatwaen mod terroristerne Allan?

Fra : Allan Riise

Dato : 16-07-05 20:06

> Hvor er fatwaen mod terroristerne Allan?

Var linket på siden, ude til højre, men du får den da lige..

http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/10/article03.shtml

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 16-07-05 22:26

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Var linket på siden, ude til højre, men du får den da lige..
>
> http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/10/article03.shtml

Det var sgu en sløj fatwa, ikke en dødsfatwa, kun en fatwa gående på at
terroristerne ikke kan kalde sig muhamedanere!

Fra : Allan Riise

Dato : 16-07-05 22:40

> Det var sgu en sløj fatwa, ikke en dødsfatwa, kun en fatwa gående på at
> terroristerne ikke kan kalde sig muhamedanere!

Ifølge mange af de Islam kendere der er herinde, er det jo også en dødsdom,
da man jo ikke må frasige sig sin tro som Muslim, ikke

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-07-05 23:47

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Ifølge mange af de Islam kendere der er herinde, er det jo også en
> dødsdom, da man jo ikke må frasige sig sin tro som Muslim, ikke

Så vil jeg da også lige gentage, hvad jeg skrev i samme indlæg på dpi, - men
der VAR altså noget som ligner en fatwa, var det noget, de tænkte på eller
var den sendt ud, og hvorfor står der ikke eksplicit at bombemændene er
erklæret frafaldne fra islam og derfor i helvede? jeg synes det er lidt
uldent, - mens der jo ikke var nogen tvivl, da man var efter Salman Rusdie.

----------------------------------

Det er bedre end ingenting, men langtfra godt nok, det ville jo være
katastrofalt hvis de ikke kunne tage afstand fra denne terrorhandling, men
de skulle tage sig sammen og få udsendt den fatwa de taler om, det har man
ikke hidtil været interesseret i.

Og mere alvorligt, man skulle ikke bruge terroren som afpresning mod
samfundet, og skulle have holdt fuldstændig vanvittige "forklaringer" ude af
brevet. For det første var de omtalte terrorister ikke mennesker, som
manglede noget som helst, tværtimod, og for det andet, så ville England jo
ligge øde, hvis alle unge mennesker, som ikke synes, de har det godt nok,
har moralsk ret til at myrde 55 medmennesker og kvæste 700. Det er rystende,
at de overhovedet kan finde på at undskylde dem.

*Selv om* de så havde været blandt de arbejdsløse muslimer, så *kunne* man
måske have nået noget, hvis man havde opfordret dem til at passe deres
skole, så de kom op på niveau med andre englændere, eller helt op i toppen
hvor man finder indere og kinesere. Det KAN jo ikke være samfundets skyld,
at lige den gruppe har så travlt med deres religion, at de ikke interesserer
sig for skolegang, som de andre minoritetsgrupper.

LONDON , July 16, 2005 (IslamOnline.net) – British Muslim scholars have
condemned as "absolutely un-Islamic" the July 7 bombings in London , but
warned that society needs to work harder to fight the social deprivation
which contribute to extremism and that Middle East and Muslim grievances
should be tackled in a fair manner.

"We are deeply shocked and saddened by the bombing attacks of 7 July 2005.
We regard these acts as utterly criminal, totally reprehensible, and
absolutely un-Islamic," the leaders said in a statement, a copy of which was
e-mailed to IslamOnline.net Saturday, July 16.

Addressing Roots

Though they pledged to do more to stop impressionable young Muslims from
becoming would-be bombers, the British Muslim scholars underlined that the
social deprivation in which many Muslims live is a breeding ground for
radicalism.

Her er lidt fra en kommentar af Anne Knudsen fra Weekendavisen:

"KOMMER fjenden indefra, må man tænke sig sin egen tilværelse på en anden
måde. En meget almindelig impuls, netop i vestlige lande, er straks at få en
fornemmelse af, at det må være vores egen skyld. Vi er i vane med at være de
skyldige. Er det måske ikke os, der i historiens løb har drevet
imperialisme, slavehandel, diskrimination og udbytning? Er det ikke os, der
har forstyrret de ordnede forhold, som herskede i Afghanistan under Taleban
og i Irak under Saddam Hussein? Og er det ikke os, som med vores ubekymrede
livsstil, tolerante forhold til kvinder, bøsser, alkoholikere og
blasfemikere går letpåklædte og respektløse omkring og irriterer de
rettroende? Har vi ikke ærligt fortjent, at man myrder os?

IKKE alene er dette ræsonnement selvdestruktivt; det er også forkert.
Terroren mod World Trade Center fandt sted, mens både Taleban og Saddam
Hussein sad ganske roligt på deres selvudnævnte poster. Og det er desuden
absurd. Hvilken grad af eftergivenhed havde man tænkt sig, ville være
passende for at imødekomme disse mordere? Skal vi til at stene bøsser?
Forbyde kvinder at arbejde? Sende moralpoliti på gaderne for at påse, at
folk er passende klædt? Overlade Irak til terroristerne, så de »selv« kan
ordne sagerne? Geninstallere Taleban i Afghanistan?

IGENNEM årtier har Vestens dårlige samvittighed over fortidens uomtvistelige
overgreb på andre folkeslag og andre samfund betydet, at vi ikke havde et
aktivt engageret forhold til vores egen kultur. Vi var selv de første til at
påpege, at ytringsfriheden ikke betød, at alle og enhver fik sin stemme i
medierne. At demokratiet ikke betød, at ingen havde mere magt end andre. At
kvinders rettigheder ikke betød, at alle kvinder faktisk fik samme goder som
mænd. At vi også har fattige mennesker i Vesten. Og at vi minsandten ikke
alle sammen er lykkelige hele tiden.

MED al den selvkritik har vi fået svært ved at insistere på, at vores
mangelfulde samfundsindretning alligevel er langt, langt bedre end noget, vi
kan se omkring os, historisk eller geografisk. Vi behøver ikke frygte vore
magthaveres vilkårlighed. Ingen af os er dømt til elendighed på grund af
medfødte forhold. Ingen af os sidder i fængsel for vore synspunkters skyld.
Ingen af os bliver torteret, ingen forsvinder i fængslerne, ingen bliver
født til et liv uden muligheder.

Det er meget, meget bedre end noget, man kan byde på i de grupper og
kulturer, som har gjort hadet til Vesten til deres livsindhold. Det er på
tide, vi husker, at vi er i besiddelse af noget ganske enestående. Noget,
der fortjener udbredelse. Og som vi har grund til at forsvare.

TERROR betyder rædsel. Terror som politisk virkemiddel går ud på at skabe et
niveau af rædsel, som vil få skræmte mennesker til at ændre deres
tilværelse, ændre deres nationale politik, ændre deres syn på sig selv og
den verden, de lever i."

-------------------------------

Vi kan IKKE gøre for, at nogle unge mennesker elsker døden mere end livet,
og vi kan ikke lave samfundet om, så det passer med deres religion.

Det er en almindelig udvikling blandt dem der bliver terrorister, at de
begynder at leve som man gør i Vesten, begynder at drikke og evt. bliver
småkriminelle, - så får de en forfærdelig skyldfølelse, og begynder at gå i
moskeen hvor de får en retning i livet og nogle rigtig "gode" venner, som
kan bekræfte dem i et had til den vestlige livsstil.

Men som sagt af AK, så kan vi ikke for deres skyld lave vores samfund om, de
må indrette sig på, hvordan vi lever her, der er ingen anden udvej.

Og iøvrigt, når alle de muslimske atoriteter citerer Koranens vers 5:31
(nogen steder er det 5:32), som bevis for at man ikke må dræbe, så glemmer
de hvad der står i næste vers:

YUSUFALI: The punishment of those who wage war against Allah and His
Messenger, and strive with might and main for mischief through the land is:
execution, or crucifixion, or the cutting off of hands and feet from
opposite sides, or exile from the land: that is their disgrace in this
world, and a heavy punishment is theirs in the Hereafter;

PICKTHAL: The only reward of those who make war upon Allah and His messenger
and strive after corruption in the land will be that they will be killed or
crucified, or have their hands and feet on alternate sides cut off, or will
be expelled out of the land. Such will be their degradation in the world,
and in the Hereafter theirs will be an awful doom;

SHAKIR: The punishment of those who wage war against Allah and His messenger
and strive to make mischief in the land is only this, that they should be
murdered or crucified or their hands and their feet should be cut off on
opposite sides or they should be imprisoned; this shall be as a disgrace for
them in this world, and in the hereafter they shall have a grievous
chastisement,

Og iflg al Quida så har alle vi "korsfarere" en krig i gang mod Allah, og så
skal man, også iflg andre vers i Koranen, simpelthen dræbes, - sådan er det,
og mange af de nyhellige muslimer har faktisk læst Koranen.

Kedeligt at man ikke kunne opstøve et bedre vers i Koranen, men siden det
ovenstående er det man bruger alle vegne, så må det jo være det bedste, man
kan komme op med. Det ER jo ikke ligefrem en kærlighedsbog, må selv de mest
positive indrømme, det er en bog for en hær, som følger en krigsherre, og
den bliver jo derefter.

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 16-07-05 19:40

Allan Riise skrev:

> http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/16/article04.shtml

Det kan godt tåle lidt mere eksponering

[...]

"On behalf of our communities and congregations, we express heartfelt sorrow
and extend condolences to the families and friends of the victims. We pray
for the speedy recovery of the injured. We extend our sympathy to the entire
British public, a nation to which we all belong by the Grace of God."

JAF

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-07-05 20:26

Allan Riise wrote:
> Da det er blevet efterspurgt i gruppen, sendes hermed....
>
> http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/16/article04.shtml

Der står blandt andet følgende:

(citat start)

Not Martyrs

MCB Secretary General Iqbal Sacranie led Friday a delegation to Leeds .
(Reuters)

In their statement, the Muslim scholars stressed that there can never be
any excuse for taking an innocent life.

"We are firmly of the view that these killings have absolutely no
sanction in Islam, nor is there any justification whatsoever in our
noble religion for such evil actions," read the statement."

(citat slut)

Jeg håber virkelig for alles skyld at det er helt oprigigt ment og ikke
et udslag af den berygtede islam-sanktionerede "taqyia" (defensiv løgn
til gavn for Islams udbredelse), selv om jeg desværre må forholde mig
skeptisk til påstandene om at terror imod ikke-muslimer virkelig i sig
selv "skulle være imod Islam" som sådan, da vold desværre synes at være
et fuldstændigt legitimt, ja ligefrem direkte Koran-sanktioneret middel
til Islams udbredelse for muslimer.

Tjek evt. Korancitaterne : http://www.godlessgeeks.com/LINKS/Quran.htm,
hvor man kan finde ganske mange "Koran-skriftsteder", som ikke
efterlader en Islamskeptiker som undertegnede i tvivl om at disse ellers
tilsyneladende velmenende muslimer altså taler direkte imod dèn
selvsamme bog, som de som muslimer nødvendigvis MÅ betragte som
"Gudsåbenbaret, ufejlbarlig Sandhed": Muslimer har bare ikke et blot
tilnærmelsesvist nær så pragmatisk forhold til deres hellige skrifter
som de fleste kristne immervæk har til Bibelen, der jo - trods ellers
yderligtgående kristenfundamentalistiske synspunkter om "ufejlbarlig
Guddommelig Inspiration" - alligevel anerkendes bredt som været
NEDSKREVET af mennesker og samlet i 300-tallet ved kanoniseringen af
det, der siden er blevet til Det Ny Testamente.

Selve denne blotte tanke, altså at Koranen måtte være - om end kun -
NEDskrevet af mennesker, er i sig selv dybt profan i gængs (og ikke kun
fundamentalistisk!) Islam, så vidt jeg er orienteret. Derimod fastholdes
det vist at den nærmest skulle være drattet færdigskrevet ned fra
Himmelen, hvorfor den ikke engang må oversættes fra arabisk!

Og det efterlader desværre dermed ikke megen plads til dèn slags
teologiske fortolkningsdiskussioner, som vi kristne immervæk ret frit
kan føre ud fra Bibelen, da Kristendommen ikke kun drejer sig om
nedskrevne bøger, men i mindst lige så høj grad om Jesus Kristus og Hans
"egentlige" Lære, som man på baggrund af diverse Bibelskriftsteder kan
prøve at finde ned til...

Hvis muslimerne i Vesten hermed bliver i stand til at åbne op for en
egentlig teologisk debat af Koranen, herunder en sund og nødvendig
afvægtning af diverse direkte militante skriftssteder for at kunne
justere deres tro efter de samfund, de lever i, skal det da være yderst
kærkomment. Så kan de måske komme ud af DERES "mørke Middelalder" og få
sig en slags længe ventet "Reformation"?

Jeg er blot bange for at det desværre nok er "for store krav" at stille
dem, i og med at Islam i denne henseende er en pr. definition
fundamentalisk religion, når skriftskilderne - og især deres påståede
"himmelske herkomst" - ikke engang MÅ diskuteres i udgangspunktet ...

Anders Peter Johnsen

Fra : Alucard

Dato : 16-07-05 22:06

On Sat, 16 Jul 2005 21:25:50 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

> [...]
>tilsyneladende velmenende muslimer altså taler direkte imod dèn
>selvsamme bog, som de som muslimer nødvendigvis MÅ betragte som

Det er vel "hip som hap" hvad der står i koranen, sålænge de
indflydelsesrige imamer (dem som de almindelige muslimer lytter til)
tager (oprigtigt) afstand fra terrorisme....

En "fatwa" der pålægger alle muslimer at angive de skyldige er et
stort skridt på vejen...

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 16-07-05 23:05

Alucard wrote:

> [...]
> tager (oprigtigt) afstand fra terrorisme....
>
> En "fatwa" der pålægger alle muslimer at angive de skyldige er et

Jeg synes også at det umiddelbart er et stort fremskridt, men problemet
er jo at det MULIGVIS kan give yderligtgående, uforsonlige
fundamentalistmuslimer vind i de retoriske sejl at være "mere
autentiske" muslimer og de således kan påstå at andre muslimer "giver
køb på Islam".

Men okay, det skaber i det mindste en sund splittelse mellem vestligt
orienterede muslimer og de mere reaktionære, hvor man så må håbe på at
de fleste - sådan som det TILSYNELADENDE er ved at ske - tager parti
IMOD terrorismen og trods alt anerkender et vist mindstemål af vestlige
samfundsværdier, herunder jo den religionsfrihed, som de både nyder godt
af og som de i lige måde også må lade andre komme til gode.

Den eventuelle restgruppe af krigeriske muslimer kan vi så for min skyld
smide hjem, hvis de direkte propaganderer FOR terror. Der er ingen der
forhindrer dem i at have deres tro og meninger, men hvis de ikke kan
respektere de mest simple civiliserede samfundsregler og vor vestlige
lovgivning (som det f.eks. ses tydeligt med Theo Van Goghs morder), så
bør de slet ikke befinde sig her.

Anders Peter Johnsen

Fra : Per Hagemann

Dato : 16-07-05 23:13

"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> tager (oprigtigt) afstand fra terrorisme....
>
> En "fatwa" der pålægger alle muslimer at angive de skyldige er et

Det springende punkt i debatten om terror er Koranforeskrevet, er den
aktuelle krigssituation. Hvis der pågår Djihad, kan der ikke være meget
tvivl om at terrorhandlinger er en del af krigen og at martyrerne med
hjemmel i sura3vers169 kommer direkte i paradis.

Den omtalte fatva vil næppe afhænge af de retslærdes argumenter. Formålet er
at tage de vantro ved næsen, som muhamedanere i fjendeland uden fornøden
militær styrke har gjort så mange gange tidligere.

--
Sura 5:52" O I som tror, tag ikke jøderne og de kristne til venner. De er
hinandens venner. Den af jer, der tager dem til venner, er sandelig en af

Fra : Anders Vind Ebbesen

Dato : 16-07-05 23:34

On Sat, 16 Jul 2005 at 21:06 GMT, Alucard <alucard44@otmail.com> wrote:

> Det er vel "hip som hap" hvad der står i koranen, sålænge de
> indflydelsesrige imamer (dem som de almindelige muslimer lytter til)
> tager (oprigtigt) afstand fra terrorisme....

Kan du ikke deltage i en fredagsbøn, eventuelt få en til at oversætte for
dig?

Du vil - medmindre du er faktaresistent - nok nærmere opleve danske imaner
opildne til hellig krig mod USA og venner (bl.a. DK) end høre dem fordømme
terroristerne i f.eks. England.

--
Anders Vind Ebbesen
It has always been the prerogative of children and half-whits to point out that

Fra : Alucard

Dato : 17-07-05 09:06

On 16 Jul 2005 22:34:03 GMT, Anders Vind Ebbesen <usenet@ebbesen.org>
wrote:

>Kan du ikke deltage i en fredagsbøn, eventuelt få en til at oversætte for
>dig?

Hvorfor skulle jeg dog det...?

>Du vil - medmindre du er faktaresistent - nok nærmere opleve danske imaner
>opildne til hellig krig mod USA og venner (bl.a. DK) end høre dem fordømme
>terroristerne i f.eks. England.

Kan du ikke læse en simpel tekst...????

Jeg skriver "indflydelsesrige imamer" og "oprigtigt".....

Jeg har nu kun hørt dem fordømme (omend ikke helhjertet)
terrorangrebene i London....

Fra : Knud Larsen

Dato : 16-07-05 23:58

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message

> [...]
> det vist at den nærmest skulle være drattet færdigskrevet ned fra
> Himmelen, hvorfor den ikke engang må oversættes fra arabisk!

Nej, den ligger på guldplader oppe hos Allah, og er overleveret af englen
Gabriel til Muhammed, og først den anden kalif fik samlet alle de nedskrevne
vers fra ben og sten osv til den bog man kender. Versene om at utroskab
kræver stening blev desværre iflg teologerne, ædt af en ged (nogle nøjes med
at skrive 'et husdyr'). Det er den officielle muslimske historie om Koranens
tilbliven.

> [...]
> fundamentalisk religion, når skriftskilderne - og især deres påståede
> "himmelske herkomst" - ikke engang MÅ diskuteres i udgangspunktet ...

En sådan diskussion er det man venter på mange steder, - en mand som Tariq
Ramadan lagde op til det for et par måneder siden, men blev pure afvist af
alle de store kanoner inden for islam. Problemet for dem, hvis hele prestige
og indkomst afhænger af at de er de eneste, som kan fortolke bogen, - ved at
kende nogle af de tusinder af kommentarer fra en af lovskolerne - er jo, at
hele næsten deres eksistensgrundlag forsvinder, hvis også andre får lov til
at fortolke, - siger dem der har forstand på det.
Man har i ca 800 år bygget en vognborg uden om skrifterne og sagt at "døren
til ijtihad er nu lukket" dvs ikke flere fortolkninger, "vi har de fire
skoler og det er hvad vi kan tillade af forskelle". En fremtrædende muslim i
USA, - og han er virkelig god, har en hjemmeside som hedder www.ijtihad.org,
og der kan man se hvordan en moderne muslim kan tænke.

Fra : Alucard

Dato : 16-07-05 22:00

On Sat, 16 Jul 2005 20:22:49 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Da det er blevet efterspurgt i gruppen, sendes hermed....
>
>http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/16/article04.shtml

Ja det skal vi sgu ha' noget mere af....

Der er åbenbart nogen muslimer der begynder at konsekvenserne af, at
de ikke klart har taget afstand fra terrorisme....

Fra : Allan Riise

Dato : 16-07-05 22:05

> Ja det skal vi sgu ha' noget mere af....
>
> Der er åbenbart nogen muslimer der begynder at konsekvenserne af, at
> de ikke klart har taget afstand fra terrorisme....

Det har der været længe, men når man ikke ønsker at se det, såå....

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-07-05 00:08

> "Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse

> Det har der været længe, men når man ikke ønsker at se det, såå....

Man tager stadig ikke afstand fra terror i Israel og i Irak, den er
sanktioneret fra højeste sted i al Azhar, og af ham der startede IslamOnline
Yusuf Quaradawi, en af de mest indflydelsesrige muslimer i verden.

Man burde iøvrigt forlange, at de gejstlige fortalte alle muslimer, at man
IKKE bliver belønnet med 72 jomfruer og en plads ved Allahs højre hånd for
at sprænge selvmordsbomber og dræbe civile. Man kunne, hvis terroren
eskalerer, true med at offentliggøre fem andre hadith om Profetens gøren og
laden hver dag, hvis man ikke trækker jomfruerne tilbage.
Man burde også have forlangt at jomfruerne var væk fra det palæstinensiske
officielle fjernsyn, før man igen betalte de tre milliarder kroner til
styret, det er jo utroligt, at man skal betale for selv at blive offer for
en førmiddelalderlig ideologi. Lenin sagde at kapitalisterne ville sælge ham
det reb, han ville hænge dem i, - vi er gået et skridt videre, vi forærer
folk det reb, de kan hænge os i.

Fra : Kim Larsen

Dato : 17-07-05 08:25

> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Man tager stadig ikke afstand fra terror i Israel og i Irak,

Irak er et ulovligt besat land, en forhenværende suveræn stat som USA
overfaldte uden på nogen måde at være truet af Irak, fuldstændig ligesom
Nazi-Tyskland overfaldte andre nationer under påskud om at de var en trussel
for Nazi-Tyskland.

At der finder terrorhandlinger sted i et besat land er nu ikke så
uforståeligt. Det er jo sådan set den eneste mulighed at frihedskæmperne i
Irak har for at gøre livet surt for besættelsesmagten USA.

I Danmark havde vi også frihedskæmpere og de var jo sådan set nogle værre
nogen set med det spidsborgerlige Danmarks øjne - altså - lige til
krigslykken var ved at vende for Tyskland, så var der pludselig en masse (i
DK) som fik travlt med vende kåben og skifte meninger ud og nu var
frihedskæmperne lige pludselig helte. Det korte af det lange er, at når ens
fædreland er besat af en fremmed magt finder jeg det naturligt at man tager
alle tænkelige midler i anvendelse for at få sparket besættelsesmagten ud.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Knud Larsen

Dato : 17-07-05 10:38

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> wrote in message
> [...]
> uforståeligt. Det er jo sådan set den eneste mulighed at frihedskæmperne i
> Irak har for at gøre livet surt for besættelsesmagten USA.

Jeg ved godt, du gerne så Saddam tilbage i sadlen med ridepisken klar, hvad
er ellers din meddelelse? at vi skal lave en tidsmaskine og skrue tiden
tilbage, - eller at vi skal lade irakerne forbløde i en total borgerkrig og
vaske vores hænder?

Den vigtigste af dine "frihedskæmpere" er al Queda-manden Zarqawi, som nu
også har oprettet en separat dødsgruppe, som skal tage sig af drab på
shia-muslimer. Han dræber også officielle repræsentanter for fx Pakistan og
Egypten. Det er sgu nogle herlige kanutter du støtter. Og det har *intet*
med Danmarks frihedskamp at gøre.

Fra : Alucard

Dato : 17-07-05 09:08

On Sat, 16 Jul 2005 23:04:53 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Det har der været længe, men når man ikke ønsker at se det, såå....

Du er sgu lige så dum at høre på som Ebbesen..... Bare på en anden
måde...

Fra : Allan Riise

Dato : 17-07-05 09:13

> Du er sgu lige så dum at høre på som Ebbesen..... Bare på en anden
> måde...

Du kunne jo prøve at nærlæse det link jeg har smidt ind, og f.eks. gå ind i
et par af de fora der er, så ville du kunne se at det selvf. er korrekt hvad
jeg skriver.
Men igen, hvis man ikke ønsker at se det, så lader man jo bare være med det,
og fastholder hvad man har lyst til at kolbortrere.

--
Allan Riise