London IV: Blair vil deportere islamiske f~
Fra : Torben Østrup

Dato : 13-07-05 14:47

Jeg er helt enige i Blair i at den eneste løsning er at deportere de
islamiske fundamentalister.

Problemet er bare den del af udtalelsen hvor han siger: "hvis de kommer
her". De ER allerede i Stobritannien det beviser bomberne i sidste uge. Op
mod 3000 til 4000 personer som opholder sig I Storbritannien har fået
træning i Al Qaida lejre. Hertil kommer så et ukendt antal sympatisører i
den muslimske del af befolkningen i Storbritannien.

Hvor mange flere lig skal der på bordet før Blair skrider til handling og
som minimum deporterer de 3000-4000 som er åbenlyse tilhængere af Al Qaida?

Artikel

Vil slå ned på terroropfordringer

13-07-05: 14:56 | af: stse

Premierminister Tony Blair vil slå hårdt ned på mennesker, der i
Storbri­tannien opfordrer til terror eller had.

"Vi vil straks se på, hvordan vi kan stramme procedurerne for at forhindre
folk, som formodes at opfordre til had eller handle imod befolkningens
inte­resse, i at komme ind i Storbritan­nien, og hvordan vi lettere kan
depor­tere den type folk, hvis de kommer her," siger Blair i parlamentet.

Udtalelsen kommer en lille uge efter terrorangrebene i Londons
undergrunds­bane og mod en bus i hovedstaden.

Britisk politis efterforskning synes imidlertid at vise, at terrorangrebene
blev gennemført af personer, der var født i Storbritannien.

Mindst 52 mennesker blev dræbt, da bomberne eksploderede - men myndighederne
advarer om, at tabstallet kan vokse. Omkring 700 mennesker blev såret.

Artikel: http://nyhederne.tv2.dk/article.php?id=2609617

--
Torben Østrup
_____________________

Fra : Martin Kristensen

Dato : 13-07-05 14:54

"Torben Østrup" <eastrup@gmail.com> wrote in message

> Jeg er helt enige i Blair i at den eneste løsning er at deportere de
> islamiske fundamentalister.

Lad os så se at komme igang, helst på EU-plan. Men ved nærmere eftertankte
bliver det nok ikke til noget, så det er nok bedre at begyndte i de enkelte
lande.

Fra : Torben Østrup

Dato : 13-07-05 17:06

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Lad os så se at komme igang, helst på EU-plan. Men ved nærmere eftertankte
> bliver det nok ikke til noget, så det er nok bedre at begyndte i de

Ja enige det er et problem der burde løses på EU-plan. Men da der stadigvæk
er stor forskel på de enkelte landes politik kan det nok desværre ikke lade
sig gøre. Specielt svenskerne vil nok være imod med deres latterlige
liberale indstilling til alt hvad der har med muslimer at gøre.

--
Torben Østrup