sjovt nok
Fra : Jensen

Dato : 12-07-05 13:21

pudsigt hver debat ender i angreb på indvandre.

LOL

--
Hej fra Børge Højlund Jensen.
Min hjemmeside. http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Rune

Dato : 12-07-05 14:34

> pudsigt hver debat ender i angreb på indvandre.
>
> LOL

Jeg har altid syntes det var meget praktisk med det der "LOL". Sådan et
slags Kains idiotimærke. Så kan man altid let og hurtigt se hvilke beskeder
man kan springe over som åbenlyst tåbelige.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 12-07-05 22:03

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> Jeg har altid syntes det var meget praktisk med det der "LOL". Sådan et
> slags Kains idiotimærke. Så kan man altid let og hurtigt se hvilke
> beskeder man kan springe over som åbenlyst tåbelige.

Hvorfor springer du dem så ikke bare over, Buller?
Men du skal lige fortælle folk, at du syntes at de er tåbelige, ik?
Skulle du ikke flytte til USA?
Skal vi lave en indsamling?
LooL

Michael

Fra : News

Dato : 12-07-05 14:43

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> pudsigt hver debat ender i angreb på indvandre.
>
> LOL

Der er sgu ikke noget at grine af, hvis du med "indvandrere" mener de
muhamedanske
af slagsen, så fylder de jo en hel del i hverdagsbilledet, og især i
medierne,
daglige overskrifter med lovovertrædelser, gang på gang hører man om
dem -muhamedanerne,
og deres gøren og laden, sjældent noget positivt, desværre.

Fra : Jim

Dato : 12-07-05 18:57

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> pudsigt hver debat ender i angreb på indvandre.
>
> LOL

Angreb?
Taler du fjendens sag?

J.

Fra : Jensen

Dato : 12-07-05 21:34

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Angreb?
> Taler du fjendens sag?
>
> J. Hvilken fjenne.
Mig bekendt har jeg ingen fjenner.
Jeg undre mig over en debat om svineri i danske skove , strande også
videre
pludselig kommer til at handle om invandre.

Fra : Jim

Dato : 12-07-05 21:38

"Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse

>Hvilken fjenne.

Finne?
Fjeder?

> Mig bekendt har jeg ingen fjenner.

Det har jeg heller ikke, jeg aner ikke, hvad det er.

> Jeg undre mig over en debat om svineri i danske skove , strande også
> videre
> pludselig kommer til at handle om invandre.

Tja, de er vel også med til at grise Danmark til... på deres helt egen
måde..

J.

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 12-07-05 22:06

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> "Jensen" <borgeh@jensen.mail.dk> skrev i en meddelelse

> Angreb?
> Taler du fjendens sag?

Hvem er så fjenden?
Umiddelbart må det i dit tilfælde være personalet på den afvænningsklinik du
skal besøge hver onsdag.