Exit Duetofte
Fra : Svend

Dato : 11-07-05 13:58

http://www.bt.dk/politik/artikel:aiid=374094:img=0/

Var der to der stod sammen i dansk politk.

Er han ikke ude efter en borgmesterpost jylland et eller andet sted?

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 11-07-05 14:14

Svend skriver:

> http://www.bt.dk/politik/artikel:aiid=374094:img=0/

> Var der to der stod sammen i dansk politk.

> Er han ikke ude efter en borgmesterpost jylland et eller andet sted?

Det er han sikkert. Han flyttede til Sindal i Nordjylland, for at "nær" på
vælgerne. Men nu har de fået socialdemokraten Møgelhøj som rorgænger, og
Duetofte var markant borgerlig, men med social tankegang, så det kunne være
grunden til afgang.

JAF

Fra : Per Rønne

Dato : 12-07-05 13:52

J.A.F. Pedersen <freshair@mail.dk> wrote:

> [...]
> Duetofte var markant borgerlig, men med social tankegang, så det kunne være

Stort set alle kan jo se at CD i dag er en død sild - noget de kan takke
Mimi for, da hun skiftede vælgerkorpset ud til fordel for - intet.
--
Per Erik Rønne

Fra : Jesper

Dato : 11-07-05 14:42

Svend <nobody@noone.com> wrote:

> http://www.bt.dk/politik/artikel:aiid=374094:img=0/
>
> Var der to der stod sammen i dansk politk.
>
> Er han ikke ude efter en borgmesterpost jylland et eller andet sted?

Rotterne forlader den synkende skude, der er ikke mange af de gamle
tilbage!

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 11-07-05 17:08

> Rotterne forlader den synkende skude, der er ikke mange af de gamle
> tilbage!

Så vidt jeg er orienteret er det i Dueodde på Bornholm.

Fra : Svend

Dato : 12-07-05 09:53

On Mon, 11 Jul 2005 15:41:37 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Rotterne forlader den synkende skude, der er ikke mange af de gamle
>tilbage!

Haha ja sådan går det når det bedste man mane sig op til for at skaffe
stemmer er at beskylde andre politikere for at være nazister.

Han er dog stadig ude efter offentlig forsørgelse forstår jeg.

Nogle ting ændrer aldrig.