Den europide race er truet
Fra : Martin Kristensen

Dato : 10-07-05 11:04

Fra : Peter Bang

Dato : 10-07-05 13:43

Martin Kristensen <dont_sp@m.me> skrev:
>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=301279

Heldigvis findes der stadig intelligente livsformer:
http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=373956/

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 10-07-05 14:16

Peter Bang skrev:

> Heldigvis findes der stadig intelligente livsformer:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=373956/

De har en der hedder Bodil Cath, jeg tror det er hende, de har haft sendt
Down Under, hvor hun har udfoldet sit intellekt og researchet helt i bund.

JAF

Fra : Jan Rasmussen

Dato : 10-07-05 14:58

"Peter Bang (slet 6PCYM)" <peterbang@6PCYMprivat.dk> skrev i en meddelelse

> Heldigvis findes der stadig intelligente livsformer:
> http://www.bt.dk/nyheder/artikel:aid=373956/

http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_telephone_number
Emergency numbers by region
New Zealand: 111

111 til alarmcentralen er måske det bedste valg !

Jan Rasmussen

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 10-07-05 15:17

Jan Rasmussen skriver blandt andet:

> http://en.wikipedia.org/wiki/Emergency_telephone_number
> Emergency numbers by region
> New Zealand: 111

> 111 til alarmcentralen er måske det bedste valg !

For katten?

JAF

Fra : Fætter Maddike

Dato : 10-07-05 20:52

Godt det samme. Den hvide race fortjener alligevel at uddø. Min kæreste og
jeg er selv hvide. Vi kunne aldrig drømme om at sætte børn i verden.

Fra : Tim

Dato : 10-07-05 21:48

"Fætter Maddike" <fm@hair.com> wrote in message
> Godt det samme. Den hvide race fortjener alligevel at uddø. Min kæreste og
> jeg er selv hvide. Vi kunne aldrig drømme om at sætte børn i verden.

Christianitter?

Tim

Fra : Fætter Maddike

Dato : 10-07-05 21:50

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in

> "Fætter Maddike" <fm@hair.com> wrote in message
>
> Christianitter?

Næh, jeg bor i Jylland, du.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 10-07-05 21:53

On Sun, 10 Jul 2005 14:51:48 -0500, "Fætter Maddike" <fm@hair.com>
wrote:

>Vi kunne aldrig drømme om at sætte børn i verden.

På egne og resten af menneskehedens vegne: Tak!

--
Aggressive conduct, if allowed to go unchallenged,
ultimately leads to war - John F. Kennedy

Fra : Fætter Maddike

Dato : 10-07-05 21:53

T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net> wrote in

> På egne og resten af menneskehedens vegne: Tak!

Velbekomme. Men nu er der jo ikke nødvendigvis nogen sammenhæng mellem min
holdning og den, mine børn ville få, såfremt jeg fik nogle. Se bare hvor
meget overklasse-yngel, der render rundt i det autonome miljø.

Fra : NoTrabajo

Dato : 11-07-05 06:00

"Fætter Maddike" <fm@hair.com> skrev i en meddelelse

> Velbekomme. Men nu er der jo ikke nødvendigvis nogen sammenhæng mellem min
> holdning og den, mine børn ville få, såfremt jeg fik nogle. Se bare hvor
> meget overklasse-yngel, der render rundt i det autonome miljø.

Nå, er det derfor at "de autonome" er "elitens" kæledægger?
--
NoTrabajo

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 11:34

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> wrote in

> Nå, er det derfor at "de autonome" er "elitens" kæledægger?

Det ved jeg ikke. Er de det?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-07-05 00:24

Fætter Maddike wrote:
> Godt det samme. Den hvide race fortjener alligevel at uddø.

To ord. Kollektiv afstraffelse.

> Min
> kæreste og jeg er selv hvide. Vi kunne aldrig drømme om at sætte børn
> i verden.

Trist. Dermed straffer I jer selv - og for hvad?

Jeg synes, du skal huske på, at magt korrumperer - alle. Også
ikke-hvide. Så hvis magten rives fra de hvide, så bliver det bare
kulørte, som leder an i forbrydelser.

Det rigtige er ikke selvfornægtelse; men kamp imod forbryderne og kun
dem. Ikke kamp mod alle dem, der ligner forbryderne. Heller ikke selv om
det ser ud til at være vældigt oppe i tiden. Her tænker jeg på de famøse
præventive anholdelser.

Slå til mod roden. Og få så nogen unger. Det er vidunderligt.

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 11:07

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> To ord. Kollektiv afstraffelse.

Det var nu også bare ment som en provokation. Det er selvfølgelig ikke
grunden til, at vi ikke vil have børn. Men den er sjov at fyre af til
mennesker, som bekymrer sig for den hvide races overlevelse. Især dem,
som samtidig mener, at den hvide race er overlegen.

> Trist. Dermed straffer I jer selv - og for hvad?

Hvordan straffer vi os selv, når vi ikke har lyst til at have børn? Det
ville da være synd for barnet, når vi ikke bryder os særligt meget om
børn.

> Jeg synes, du skal huske på, at magt korrumperer - alle. Også
> ikke-hvide. Så hvis magten rives fra de hvide, så bliver det bare
> kulørte, som leder an i forbrydelser.

Det har du helt ret i.

> [...]
> dem. Ikke kamp mod alle dem, der ligner forbryderne. Heller ikke selv
> om det ser ud til at være vældigt oppe i tiden. Her tænker jeg på de

Her ved jeg ikke, hvad du snakker om.

> Slå til mod roden. Og få så nogen unger. Det er vidunderligt.

Det kommer an på, hvem man er.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-07-05 12:18

Fætter Maddike wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in

> Hvordan straffer vi os selv, når vi ikke har lyst til at have børn?
> Det ville da være synd for barnet, når vi ikke bryder os særligt
> meget om børn.

I ville aldrig fortryde det, hvis I fik børn. For nogen er det bare
nødvendigt at opleve det, før de kan tro det.

> Her ved jeg ikke, hvad du snakker om.

Regeringen har givet politiet i Danmark lov til at foretage præventive
anholdelser. Og det er så blevet benyttet til at tilbageholde og
frihedsberøve demonstranter. Herunder f.eks. Brian Skov Nielsen, der er
medlem af Enhedslistens hovedbestyrelse.
http://www.dr.dk/nyheder/kriminalitet/article.jhtml?articleID=262175

> Det kommer an på, hvem man er.

Jo; men for langt de fleste forholder det sig sådan. Sikkert også for
dig.

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 12:34

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in news:42d25559$0$164
$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> I ville aldrig fortryde det, hvis I fik børn. For nogen er det bare
> nødvendigt at opleve det, før de kan tro det.

Ja, det siger forældre jo gerne. Bøsser har det også med at sige, at man
virkelig går glip af noget. Jeg køber den ikke.

> [...]
> frihedsberøve demonstranter. Herunder f.eks. Brian Skov Nielsen, der er
> medlem af Enhedslistens hovedbestyrelse.

Okay, det har jeg misset. Sikke noget svineri.

> Jo; men for langt de fleste forholder det sig sådan. Sikkert også for
> dig.

Det skal du være velkommen til at tro. Jeg ved, du mener det godt.

Fra : Rune

Dato : 11-07-05 08:58

> Godt det samme. Den hvide race fortjener alligevel at uddø. Min kæreste og
> jeg er selv hvide. Vi kunne aldrig drømme om at sætte børn i verden.

Lyder lidt som du er plaget af mindreværdskomplekser. Men i et lidt bredere
perspektiv, kan det vel betegnes som darwinisme i aktion. Nu det er blevet
et spørgsmål om et regulært valg, vil dem der ikke ønsker børn forholdsvist
hurtigt blive fravalg og menneskeracen bevæge sig videre uden dem. De kan
betegnes som havende dårlige evolutionære dårlige gener. Det er naturlig
udvælges ABC. Hvad der er virkelig interessant er hvordan det vil påvirke
den samlede menneskelige genmasse når dem der fravælger børn er i fremtiden
vil være fjernet.

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 11:08

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in

> Lyder lidt som du er plaget af mindreværdskomplekser.

Se mit svar til Henrik Svendsen.

> [...]
> interessant er hvordan det vil påvirke den samlede menneskelige
> genmasse når dem der fravælger børn er i fremtiden vil være fjernet.

Jeg tror ikke, det er genetisk bestemt, om man vil have børn eller ej.

Fra : Rune

Dato : 11-07-05 11:44

> Jeg tror ikke, det er genetisk bestemt, om man vil have børn eller ej.

Jeg siger ikke det er en 100% medfødt egenskab, men jeg tror helt bestemt
der kan være genetiske komponenter til om eller hvor mange børn man får.
F.eks., for at tage et oplagt eksempel, homoseksuelle får i dag statistisk
set væsentligt færre børn en heteroseksuelle. Religiøse mennesker i vesten
får statistisk set flere børn end ikke religiøse - nye undersøgelser viser
at religiøsitet kan være delvist medfødt. Intelligente (eller højtuddannede)
kvinder får færre børn end lavt uddannede - intelligens har utvivlsomt store
genetiske komponenter. Succesfulde mænd får flere børn end usuccesfulde
mænd. etc. etc. Der er mange steder naturlig udvælgelse kan hægte sig fast.
Og nogle mennesker har bare en større trang og lyst til at få børn end
andre, der er 1000 steder hvor sådan en lyst kan komme fra, men at mene at
det intet har at gøre med gener er noget søgt.

Jeg vil sige et så fuldstændigt essentielt område som genetisk videreførelse
helt åbenlyst må være til dels styret af naturlig udvælgelse. Du er så valgt
fra. At det er frivilligt gør evolutionært set ikke den store forskel.

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 12:23

> [...]
> videreførelse helt åbenlyst må være til dels styret af naturlig
> udvælgelse. Du er så valgt fra. At det er frivilligt gør evolutionært

Så kunne det være interessant at vide, hvordan jeg kunne have lyst til at
få børn, da jeg var teenager, og hvordan lysten kunne forsvinde. Det kunne
også være spændende at vide, hvordan min ven, som op gennem teenageårene
proklamerede kraftigt, at han aldrig skulle have børn, nu kan have 3 børn.

Apropos naturlig udvælgelse, så mener jeg, at den hvide race er inferiør i
forhold til de mørke racer, bl.a. pga. vores manglende beskyttelse mod
solens stråling. Som sådan er alle hvide valgt fra i forvejen, det er bare
et spørgsmål om tid, og med hullet i ozonlaget forkortes den tid.

Fra : Rune

Dato : 11-07-05 13:22

> [...]
> proklamerede kraftigt, at han aldrig skulle have børn, nu kan have 3 børn.

Mange genetisk influerede biologiske processer er tidsbestemte. Mange
kvinder (og mænd) får en helt næsten ustyrlig lyst til at få børn et
tidspunkt i livet, skruk eller biological clock, andre kvinder igen bliver
ikke ramt af dette. Jeg vil tro dette helt sikkert er noget medfødt. Ligesom
det at de fleste syntes babyer og børn er så søde og nuttede er noget der
ligger latent i vores gener. Men evolutionære forhold er som oftest alt for
komplekse til at kunne reduceres til at forklarer helt specifikke ting som
de eksempler du nævner. Det er på de overordnede statistiske planer, som
hele populationer, man kan se dem.

> [...]
> solens stråling. Som sådan er alle hvide valgt fra i forvejen, det er bare
> et spørgsmål om tid, og med hullet i ozonlaget forkortes den tid.

Lys hud er sandsynligvis en aktiv (nogle mener passiv) tilpasning til det
mindre sollys nordpå, des bedre at kunne optage sollysets positive
virkninger. Der har jo også været rapporteret at mange indvandrekvinder er
hårdt ramt af C-Vitamin mangel - netop som følge af at de gennem deres
beklædning og deres mørkere hud ikke får så meget sollys.

Lyst hår er sandsynligvis en seksuel "neoteny" tilpasning på linie med tabt
krops hår (http://en.wikipedia.org/wiki/Neoteny)

Fra : Konrad

Dato : 11-07-05 13:29

"Rune" <rune@slambam.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hårdt ramt af C-Vitamin mangel - netop som følge af at de gennem deres
> beklædning og deres mørkere hud ikke får så meget sollys.

Du skal lige ét hak længere op i alfabetet - altså A,B,C... Men rigtigt
er det. Det er i øvrigt også pudsigt, at f.eks iranske kvinder efter blot 20
år i Nordeuropa begynder at få soleksem osv - dvs, melaninen forsvinder i
takt med miljøforandringer...

Fra : Knud Larsen

Dato : 11-07-05 18:57

"Konrad" <davidkonrad@gmail.com> wrote in message
> [...]
> efter blot 20 år i Nordeuropa begynder at få soleksem osv - dvs, melaninen
> forsvinder i takt med miljøforandringer...

Ja, det er jo D-vitamin de mangler.
Jeg hørte lige i dag om Haiti, verdens første frie land med sorte
indbyggere, det *ville* jo have været lidt sjovt, hvis de havde fået noget
ud af at have deres eget land. Nu ser man kun vanvittige former for
djævletro osv, og en rædselsfuld form for tyranni og diktatur.
Hvor meget der er gener,m og hvor meget som er kultur er ikke godt at vide?

Fra : Konrad

Dato : 12-07-05 08:44

> [...]
> indbyggere, det *ville* jo have været lidt sjovt, hvis de havde fået noget
> ud af at have deres eget land. Nu ser man kun vanvittige former for

Den er da ikke opstået på Haiti (eller andre beslægtede
mellemamerikanske/caribiske steder) men er da ret beset en flerhundredår
gammel symbiose mellem oprindelig fetischistisk/animistisk tro, bragt til
området med slaverne, og kristendom?

> og en rædselsfuld form for tyranni og diktatur.
> Hvor meget der er gener,m og hvor meget som er kultur er ikke godt at
> vide?

Der er helt klart forskelle imellem de varierende mennesketyper/racer,
naturligvis også mentalt såvel som de åbenlyse fysiske forskelle, men at
sige, at en bestemt politisk styreform skulle udspringe af gener er vist at
spænde buen lidt for hårdt. Jeg tror ingen mennesketype, hvadenten man
betragter hudfarve, blodtype eller al mulig andet, har undgået at formulere
og udleve tyranni/diktatur på ét eller andet tidspunkt af historien.

Fra : Fætter Maddike

Dato : 11-07-05 23:59

> [...]

> tidspunkt i livet, skruk eller biological clock, andre kvinder igen
> bliver ikke ramt af dette. Jeg vil tro dette helt sikkert er noget

Okay. Det kan godt være, du har ret, og det ser ud til, at du ved en del
mere om genetik, end jeg gør. Anyway, det rører mig ikke, hvis jeg er
fravalgt af naturen, fordi jeg ikke føler trang til at få børn. Min mor
derimod, det er vist en anden snak...

Fra : Martin Kristensen

Dato : 11-07-05 17:18

> forhold til de mørke racer, bl.a. pga. vores manglende beskyttelse mod
> solens stråling.

Til gengæld er vi mere intelligente. Hvad er vigtigst at bevare - en helt
simpel egenskab, som at kunne beskytte sig mod solstråler, hvilket snildt
kan efterlignes ved at putte solcreme på, eller intelligens, som er den mest
avancerede egenskab, naturen er nået frem til efter 4 mia års udvikling?

Fra : Konrad

Dato : 12-07-05 08:39

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse
> "Fætter Maddike" <fm@hair.com> wrote in message

> Til gengæld er vi mere intelligente.

Når intelligenstesten (og intelligensbegrebet) er udformet på baggrund af
vestlig kultur. Det giver jo sig selv.

Fra : AJC

Dato : 12-07-05 21:20

> "Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse

> Når intelligenstesten (og intelligensbegrebet) er udformet på baggrund
> af vestlig kultur. Det giver jo sig selv.

Man behøver vist ikke at kunne læse og regne for at score højt i Mensa's
test.

Fra : Konrad

Dato : 13-07-05 09:25

"AJC" <stillvirgin@age42> skrev i en meddelelse

> Man behøver vist ikke at kunne læse og regne for at score højt i Mensa's
> test.

Er det da mensa-tests vi taler om? Ikke mig bekendt, ifm de nationale
undersøgelser der er blevet lavet, og som der tænkes på. Og jo - at læse og
regne opøver og træner logisk tænkning og kombinatoriske evner, hvilket igen
er befordrende for løsning af langt de fleste typer intelligenstests. Folk
der aldrig har gået i skole vil score lavt, i forhold til folk der har f.eks
9 års skolegang. De eneste IQ-tests jeg kender der fraviger fra dette
mønster er nogle udsyrede tests som har farve-skalaer i fokus, som alt andet
end lige må siges at være pankulturelle, med mindre naturligvis man er
farveblind.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 11-07-05 17:28

"Rune" <rune@slambam.dk> wrote in message

> Nu det er blevet et spørgsmål om et regulært valg

Det er jo så bare spørgsmålet om det er det. Jeg har indtryk af at der er
mange piger, der føler sig presset til at bruge en masse fødedygtige år på
uddannelse og karriere, i stedet for at få børn, simpelthen fordi der er
mere prestige og status i uddannelse/karriere/cafeliv frem for at få børn i
20'erne.

Jeg ved ikke helt, hvems skyld det er. "Zeitgeist" måske.