Demonstration mod Terror.
Fra : Pjensen73

Dato : 07-07-05 17:44

Som jeg nævnte i en anden tråd, syntes jeg det ville være en god idé at
lave en demonstration mod terror.
Uanset partifarve og uanset om man kan lide Bush eller ej, er vi (håber
jeg) alle enige om, at terror er noget ganske forfærdenligt noget.
Vi har tit oplevet demonstrationer mod nazisme, USA, krige og racisme.
Men det undre mig, at der ikke har været en eneste demonstration mod tarror.
Hvad syntes i andre?

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-07-05 17:53

"Pjensen73" <p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Vi har tit oplevet demonstrationer mod nazisme, USA, krige og racisme.
> Men det undre mig, at der ikke har været en eneste demonstration mod

Det synes jeg ville være en god idé.

En klar og tydelig manifastion af folk der vil værne om demokratiet og som
vil kæmpe for at bevare den.

En demonstation af folk der ikke behøves at gå med maske og partout skal
brænde flag af.

Det ville jeg meget gerne tage over til København for.

Allan Knaap

Fra : Knud Larsen

Dato : 07-07-05 18:03

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> wrote in message

> [...]
> brænde flag af.
>
> Det ville jeg meget gerne tage over til København for.

Der var sådan en fællesmuslimsk demonstration i New York for et par måneder
siden, - der kom omkring 50 mennesker.

Fra : Jim

Dato : 07-07-05 18:16

"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> brænde flag af.
>
> Det ville jeg meget gerne tage over til København for.

Ditto her!

Fra : Egon Stich

Dato : 08-07-05 11:53

> [...]
> brænde flag af.
>
> Det ville jeg meget gerne tage over til København for.

Naturligvis kan man demonstrerer imod terrorrisme.
Og man bør gøre det.
Imidlertid kan jeg have mine tvivl om, hvor mange af vore indvandrere, der
ville deltage?
Man hører aldrig ? den mindste protest fra den side.
Hvorfor?

MVH
Egon

Fra : Malene P

Dato : 08-07-05 12:03

"Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> ville deltage?
> Man hører aldrig ? den mindste protest fra den side.

Aner det ikke, har kun en grum mistanke -men det fremmer bestemt ikke lysten
til at fortsætte med at importere dem.

Malene P

Fra : Trunte

Dato : 08-07-05 14:31

> [...]
> ville deltage?
> Man hører aldrig ? den mindste protest fra den side.
Der er vist nogen der kun hører det de vil hører - adskillige imamer og
"indvandrepolitikere"
tog afstand fra både 911 og Madrid.
Trunte

Fra : Malene P

Dato : 08-07-05 14:47

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist nogen der kun hører det de vil hører - adskillige imamer og
> "indvandrepolitikere"
> tog afstand fra både 911 og Madrid.

For mange af dems vedkommende især fordi, de frygtede at det ville gå ud
over muslimer rundt om i Vesten. Kort sagt -det sædvanlige klynk, som vi
også hører konstant herhjemme, når de fremmede har overfaldt danskere.

Malene P

Fra : Trunte

Dato : 08-07-05 16:43

"Malene P" <malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> over muslimer rundt om i Vesten. Kort sagt -det sædvanlige klynk, som vi
> også hører konstant herhjemme, når de fremmede har overfaldt danskere.

Dvs. at i virkeligheden kan de ikke gøre noget rigtit oppe i dit hoved -
hvis de tager afstand fra terrorangrebene er det forkert og hvis de ikke
gør det er det også forkert.
Trunte

Fra : Malene P

Dato : 08-07-05 17:59

> Dvs. at i virkeligheden kan de ikke gøre noget rigtit oppe i dit hoved -
> hvis de tager afstand fra terrorangrebene er det forkert og hvis de ikke
> gør det er det også forkert.

Som regel, når de fremmede udtrykker kritik over de fremmedes ugerninger,
sker det med den begrundelse, at det bare går ud over de fremmede selv.
Sådan var det også i det indslag vi så med den fremmede fra London.

Malene P

Fra : Jim

Dato : 08-07-05 14:54

> [...]
>
> "Egon Stich" <stich-foto@stich-foto.dk> skrev i en meddelelse

> Der er vist nogen der kun hører det de vil hører - adskillige imamer og

Tog afstand? *ROFLOL*
Har du aldrig hørt om begrebet taqiya?

Har vi nogen sinde set disse middelalderlige beduiner i fakkeltog mod
terrorismen?
Jeg har ikke.
Har du?

Fra : Allan Riise

Dato : 08-07-05 17:09

"Jim" <Jim@donteventhinkaboutit.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Tog afstand? *ROFLOL*
> Har du aldrig hørt om begrebet taqiya?
>
> Har vi nogen sinde set disse middelalderlige beduiner i fakkeltog mod

Hvordan tror du at det ville gå evt. Muslimer i deres gevandter, der møder
op til en demonstration, lige efter der er sket et terroranslag, som *alle*
Muslimer, især af folk herinde, for skylden for?

--
Allan Riise

Fra : Jim

Dato : 08-07-05 19:21

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> op til en demonstration, lige efter der er sket et terroranslag, som
> *alle* Muslimer, især af folk herinde, for skylden for?

Hvis de holder sig væk fra en evt. demonstration, tror du så ikke, at de ser
mere skyldige ud?
Hvis de virkelig mente, hvad de sagde, så ville de vel også vise deres
sympati med ofrene.
Men det tør de ikke, men ikke pga. af os vantro hunde, som de har for vane
at benævne os, men snarere pga af deres venner i Al-Qaeda og andre
terrororganisationer og celler, som de støtter bl.a. økonomisk. Vi kan jo
se, hvordan Naser Khader er blevet truet, fordi han går imod sine
trosfæller, og de er ikke engang, efter hans og halalhippiers udtalelser
ekstreme.
Og vi danskere er af natur et fredeligt folkefærd, når man ser bort fra den
yderste venstrefløj, der tæller bl.a. autonome og anarkister. Så det kan
umuligt være os blegansigter, de er bange for.
Kun hvis de er skyldige, skal de tage sig i agt. Jeg er parat til at
forsvare mit fædreland med alt, hvad det kræver. Og så er jeg kold over for,
om disse middelalderlige skabninger har opnået dansk statsborgerskab.

J.

Fra : Egon Stich

Dato : 09-07-05 09:59

> [...]
*alle*
> Muslimer, især af folk herinde, for skylden for?

Jeg tror da at en sådan demonstration ville blive modtaget med glæde.
Og at mange indfødte endda ville deltage.
Imidlertid tror jeg også, at de "gevandtklædte" ville få ubehageligheder fra
egen fundamentalistisk side.
Men vi kommer næppe til at se en eentydig afstandstagen fra svineriet fra
muhammedansk side.
Desværre.

MVH
Egon

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 19:03

http://www.arabnews.com/?artid=66655

http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/08/article06.shtml

http://www.islamonline.net/English/News/2005-07/08/article05.shtml

http://www.arabnews.com/?page=1§ion=0&article=66605&d=8&m=7&y=2005

--
Allan Riise

Fra : Egon Stich

Dato : 09-07-05 19:46

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
Det er da muligt, at jeg er for pessimistisk.
Ja måske ligefrem tager fejl.
Men jeg ville nu gerne se og høre noget klart og utvetydigt fra her i landet
boende.
Og det synes jeg, det kniber med?
Som jeg opfatter det jeg ser og hører, er det altid tvetydigt?

MVH
Egon

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 19:54

> [...]
> boende.
> Og det synes jeg, det kniber med?
> Som jeg opfatter det jeg ser og hører, er det altid tvetydigt?

Nu er jeg jo gift med en Tyrk, og *alle* de Muslimer Jeg kender, og det er
dog en del, tager lige så kraftig afstand fra disse terror anslag som Du og
Jeg!

Jeg tror at de er bange for at være for synlige i Dk. for tiden, og det er
forståeligt.
Se f.eks den *Sikh* som er buschauffør, der kom en etnisk Dansker op og
sagde, "London" og uddelte en skalle! På en *sikh*!!

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 10-07-05 00:28

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]
> dog en del, tager lige så kraftig afstand fra disse terror anslag som Du

Har du spurgt om hvem som "egentlig" har skylden?

> [...]
> Se f.eks den *Sikh* som er buschauffør, der kom en etnisk Dansker op og
> sagde, "London" og uddelte en skalle! På en *sikh*!!

Gud fader bevares, er det virkelig sket? Anyway, vi har ca tre procent
psykopater i Danmark, hvad skal vi gøre ved det?

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 19:26

http://www.islamstudie.dk/aa_terrorisme.htm
--
Allan Riise

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 09-07-05 19:40

Allan Riise skriver blandt andet:

> http://www.islamstudie.dk/aa_terrorisme.htm

Det er en dansk, religiøs leder der tager afstand fra terror. Ingen muslimer
har stået frem i fx Jyllands-Posten, og dermed gennem Ritzau, og sagt
utvetydig fra, undtagen Mehmet Ümit Necef fra Odense Universitet.

JAF

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 19:47

"J.A.F. Pedersen" <freshair@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> muslimer har stået frem i fx Jyllands-Posten, og dermed gennem Ritzau, og
> sagt utvetydig fra, undtagen Mehmet Ümit Necef fra Odense Universitet.

Havde du tænkt dig, at hver Muslim i Danmark, skulle kontakte div.
nyhedsmedier og sige fra, eller hva'?

Min Kones familie er mindst lige så kede af og rasende over disse anslag,
som enhver anden jeg kender!

--
Allan Riise

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 09-07-05 20:18

Allan Riise skriver:

> Havde du tænkt dig, at hver Muslim i Danmark, skulle kontakte div.
> nyhedsmedier og sige fra, eller hva'?

> Min Kones familie er mindst lige så kede af og rasende over disse anslag,
> som enhver anden jeg kender!

Du skal ikke forsvare alle muslimer, fordi du er gift med en. Det er ikke
min tanke.

Men det kan ikke hjælpe, at en Abu Laban foreslår blodpenge, som
kompensation for et begået mord på Nørrebro. Og så når terrorrister, uanset
hvem det måtte være, slår 50 mennesker ihjel i London, at der så er tavshed
hos de religiøse ledere. Den holder ikke vand.

Men som sagt, du skal ikke forsvare andre end dine egne synspunkter, du skal
ikke føle ansvar for alle muslimer i Danmark.

Hele folketinget har utvetydig undsagt terrormetoder, uanset hvem der måtte
have gjort det. Måske er det lige helhjertet hele vejen rundt, men det er
gjort.

Nu kan alle gå og gisne om, hvorvidt der er passiv accept af terreroren hos
ledende danske muslimer, som ekstremister har taget ansvaret for - uden det
af den grund er bevist.

Og endelig er det jo ikke religionen som sådan, der klantres, men den
ekstremistiske tolkning af de vantro, som de mest ubegavede af dem lægger
for dagen.

Alt dette kunne undgås, hvis lederne trak en streg i sandet og sagde stop.
Det er det, de ikke gør, og så kører gisningerne, fordi der dybt i dansk
kultur ligger den sandhed, at den der tier samtygger.

JAF

Fra : Tim

Dato : 09-07-05 20:20

> "J.A.F. Pedersen" <freshair@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Havde du tænkt dig, at hver Muslim i Danmark, skulle kontakte div.
> nyhedsmedier og sige fra, eller hva'?

Ja, startende med dig og din kone.

> Min Kones familie er mindst lige så kede af og rasende over disse anslag,
> som enhver anden jeg kender!

Sure sure...

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 23:07

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message

> Ja, startende med dig og din kone.

Helt alvorligt...

Mener du ikke at jeg har taget afstand ( Og dermed også min kone ) fra
terror?

Du er dybt useriøs, og går kun efter at svine mig personligt til, Lille Tim.

--
Allan Riise

Fra : Alucard

Dato : 08-07-05 17:35

On Fri, 8 Jul 2005 15:53:49 +0200, "Jim"
<Jim@donteventhinkaboutit.com> wrote:

>Tog afstand? *ROFLOL*
>Har du aldrig hørt om begrebet taqiya?
>
>Har vi nogen sinde set disse middelalderlige beduiner i fakkeltog mod
> [...]

Hvorfor bliver der ikke udstedt en "fatwa" mod gerningsmændene (så det
bliver enhver muslims pligt at angive dem)....?
De har jo åbenbart forbrudt sig mod koranen.....

Fra : Jim

Dato : 08-07-05 19:21

"Alucard" <alucard44@otmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor bliver der ikke udstedt en "fatwa" mod gerningsmændene (så det
> bliver enhver muslims pligt at angive dem)....?
> De har jo åbenbart forbrudt sig mod koranen.....

Man må lade sig forbløffe...
Jeg forstår det heller ikke.

Fra : Alucard

Dato : 08-07-05 17:31

On Fri, 8 Jul 2005 15:30:45 +0200, "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk>
wrote:

>Der er vist nogen der kun hører det de vil hører - adskillige imamer og
>"indvandrepolitikere" tog afstand fra både 911 og Madrid.

Jeg så lige en imam i TV, tage afstand fra terrorbomberne, men jeg
synes ikke at det lød helhjertet.....

Hvor ville det dog være godt, hvis imamer i massevis stod frem og
helhjertet og på det skarpeste fordømte det.....

Fra : Malene P

Dato : 08-07-05 18:01

> Jeg så lige en imam i TV, tage afstand fra terrorbomberne, men jeg
> synes ikke at det lød helhjertet.....

Næh, hvis det var det samme indsslag, som jeg så -så havde han vist mest
medynk med de fremmede, der nu med god grund vil blive set skævt til af
englænderne. På samme måde, som når en fremmed "tager afstand" fre de
fremmedes ugerninger herhjemme.

Malene P

Fra : Alucard

Dato : 08-07-05 19:38

On Fri, 8 Jul 2005 19:01:14 +0200, "Malene P"
<malenekors[NOSPAM]@hotmail.com> wrote:

> [...]
>medynk med de fremmede, der nu med god grund vil blive set skævt til af
>englænderne. På samme måde, som når en fremmed "tager afstand" fre de

Han havde et meget "rundt" hovede og stammede vist nok fra afrika....

Fra : PerX ...

Dato : 07-07-05 23:52

In article <BZcze.58740$Fe7.193715@news000.worldonline.dk>,
p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk says...
> [...]
> Men det undre mig, at der ikke har været en eneste demonstration mod tarror.

At en stor del i Østen mener at Usa udøver terrorisme der ovre og de
demonstrer i mod det - eller var det ikke det du mente?

Fra : Pjensen73

Dato : 08-07-05 00:07

PerX ... skrev:
> [...]
>

> At en stor del i Østen mener at Usa udøver terrorisme der ovre og de
> demonstrer i mod det - eller var det ikke det du mente?

Nej, jeg mente de terrorangreb vi har set bl.a. i London og andre steder
i europa og USA.
Og nu tænkte jeg også mest på de demonstrationer vi har set her i
Danmark mod bl.a. USA, nazisme, osv. Hvorfor har vi så ingen
demonstrationer mod terrorisme?
Desuden mener jeg ikke at USA udøver terror.

Fra : PerX ...

Dato : 24-07-05 17:50

In article <xAize.58804$Fe7.193680@news000.worldonline.dk>,
p_jensen73FJERNDETTE@yahoo.dk says...

> Desuden mener jeg ikke at USA udøver terror.

Der er ingen der skyder andre som mener det er terror. Det er
"nødvendigt".