Tågehoveder.
Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 17:42

Det er en sørgerlig forsamling der er herinde.

Først sker der noget i London som samtlige deltagere i gruppen sagtens
kan blive enige om at tage afstand fra, og dermed burde det være slut.

Tågehovederne herinde ser straks deres chance for at fodre deres
racisthund, ved at koble hændelsen i London til samtlige muslimer i
DK. Småting som at nogen har boet og arbejdet her i flere
generationer, og at en stor del er velintegreret i samfundet
interesserer dem ikke, når bare de kan lufte udyret.

I er sgu' ikke den ilt værd I indånder, så simpelt kan det siges.

Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så
alle kan kende tågehovederne.

Regards Croc®

Fra : Allan Knaap

Dato : 07-07-05 18:04

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> I er sgu' ikke den ilt værd I indånder, så simpelt kan det siges.
>
> Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så

Jeg for én ville meget gerne ønske at, jeg kunne sige at muhamedanere i
Danmark ikke på nogen måde kunne sammenlignes med dem der stod bag det kujon
agtige terror angreb i London.

Jeg ville ønske jeg kunne erklære at, godt nok er der muhamedanere i
Danmark, men de er danskere som står for præcis de samme demokratiske
værdier som enhver anden dansker.

Jeg ville ønske at jeg ikke var vidende til muhamedanere med flag og høje
råb, juble over 9/11

Jeg ville ønske at kunne se imamer stå forrest og højlydt erklære deres
afsky for den slags terroristiske handlinger vi nu har været vidende til.

Ja, jeg håber stadig det bedste, men mit realistiske jeg kan desværre kun
frygte det værste.

Allan Knaap

Fra : digi

Dato : 09-07-05 22:23

> [...]
>
>Ja, jeg håber stadig det bedste, men mit realistiske jeg kan desværre kun

Hatten af for dig, 13 tal

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 10-07-05 11:34

"digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Hatten af for dig, 13 tal

forkert 00

--
ahw

Fra : Tim

Dato : 10-07-05 11:48

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> "digi" <digi@mail.dk> skrev i en meddelelse

> forkert 00

Hvis du giver en dårlig karakter, er det et sikkert tegn på, at man er på
rette vej.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 10-07-05 23:11

On Sun, 10 Jul 2005 12:48:20 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Hvis du giver en dårlig karakter, er det et sikkert tegn på, at man er på
>rette vej.

Stakkels elever som AHW underviser.... Et sobert indlæg fra Allan
giver karakteren 00 fordi AHW ikke er enig.... Tsk tsk tsk....

Fra : Jesper

Dato : 07-07-05 18:15

Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> I er sgu' ikke den ilt værd I indånder, så simpelt kan det siges.
>
> Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så

Det eneste tågehoved her er dig: Der er en reel trussel fra de herboende
muhamedanere. Vi har lukket al-Qaedas 5. kolonne ind i landet. Vi har
lukket ekstremster ind, som enten deltager i eller opmuntrer til terror.

Muhamedanerne skal sendes hjem, hellere i dag end i morgen.

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 18:57

On Thu, 7 Jul 2005 19:15:23 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>lukket ekstremster ind, som enten deltager i eller opmuntrer til terror.
>
>Muhamedanerne skal sendes hjem, hellere i dag end i morgen.

Tågehoved nr. 1

Fra : AJC

Dato : 07-07-05 19:01

Croc® <sbm@pc.dk> wrote in news:26rqc19lr9101va8mm7j2jm1m656g81kv3@4ax.com:

> Tågehoved nr. 1

Men han har jo ret.

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 21:23

On 07 Jul 2005 18:01:06 GMT, AJC <stillvirgin@age42> wrote:

>Men han har jo ret.

Tågehoved nr. 3

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 23:35

> Tågehoved nr. 3

Du er ynkelig at høre på, Croc!

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 05:52

On Fri, 8 Jul 2005 00:34:35 +0200, "Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk>
wrote:

>Du er ynkelig at høre på, Croc!

Tågehoved nr. 4

Fra : Alucard

Dato : 08-07-05 09:40

On Fri, 08 Jul 2005 06:52:06 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Tågehoved nr. 4

Gad vide om Croc kan tælle til 5...?

Fra : Tim

Dato : 08-07-05 09:54

"Alucard" <alucard44@otmail.com> wrote in message

> Gad vide om Croc kan tælle til 5...?

Eller seks?

Manner, manner )))

Tim

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 07-07-05 18:17

Croc® skriver blandt andet:

> [...]

> Tågehovederne herinde ser straks deres chance for at fodre deres
> racisthund, ved at koble hændelsen i London til samtlige muslimer i

Vend nu lige skråen lidt. De truede både Danmark og Italien, hvis ikke de
trak deres soldater ud af Afganistan og Irak. Så måske er koblingen ikke
ikke så tosset endda. Og selvfølegelig er begrebet det muslimske broderskab
med individuelle modifikationer, men imamerne har stor religiøs magt over
sjælene. Og vi er de vantro....

>Småting som at nogen har boet og arbejdet her i flere
> generationer, og at en stor del er velintegreret i samfundet
> interesserer dem ikke, når bare de kan lufte udyret.

Selvfølgelig er de fleste fredelige - endnu.....

> I er sgu' ikke den ilt værd I indånder, så simpelt kan det siges.

Var det ikke sådan nogenlunde, Hitler sagde.

> Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så
> alle kan kende tågehovederne.

Er hermed gjort.

JAF

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 18:57

Tågehoved nr. 2

Fra : J.A.F. Pedersen

Dato : 08-07-05 15:58

Croc® skriver blandt andet:

> Tågehoved nr. 2

Du er selv et tågehovede, der har sat sig i dommerens sted.

Ved du overhovedet hvordan man argumenterer? Eller er du for ophøjet til at
det skulle være nødvendig?

JAF

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 19:35

On Fri, 8 Jul 2005 16:57:31 +0200, "J.A.F. Pedersen"
<freshair@mail.dk> wrote:

>Du er selv et tågehovede, der har sat sig i dommerens sted.
>
>Ved du overhovedet hvordan man argumenterer? Eller er du for ophøjet til at
>det skulle være nødvendig?

Hvis du nu gjorde dig den tjeneste at læse det oprindelige indlæg, og
derefter kvaliteten af de svar der får benævnelsen tågehoveder, bør
alle med bare det mindste smule omløb se at ligningen går op.

Hvis ikke du kan afstemme den kender du selv betegnelsen.

Regards Croc®

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 18:52

Croc® wrote:
> Det er en sørgerlig forsamling der er herinde.
>
> Først sker der noget i London som samtlige deltagere i gruppen sagtens
> kan blive enige om at tage afstand fra, og dermed burde det være slut.

Jeg er helt med på din fine "den anden kind"-ideologi...til et vist
punkt, vel at mærke...

For hvornår går det mon nogensinde op for dig og dine ligesindede
Islam-apologister at Islam bare IKKE er "Fredens religion?"

Jeg betragter det som ret naivt at tro at man "kan fortie" dèn afsindige
fanatisme, som får folk til at begå terror.

Jeg ved godt at du gerne straks ser sammenligninger til Islam-kritik,
men vi er sgu' i det mindste nogle, som ikke bare sprænger uskyldige
mennesker i luften grundet religiøs fanatisme!

> Tågehovederne herinde ser straks deres chance for at fodre deres
> racisthund, ved at koble hændelsen i London til samtlige muslimer i
> DK.

Vi har folk boende, som utvivlsomt betragter dette som en "festdag".

Kapèr dèt!

> Småting som at nogen har boet og arbejdet her i flere
> generationer, og at en stor del er velintegreret i samfundet
> interesserer dem ikke, når bare de kan lufte udyret.

Dèt er andre problemer. Dèt simple faktum, at troende muslimer ikke bare
"automatisk og pr. definition" besidder grundliggende kristen etik, skal
man faktisk være en temmelig grov "kulturimperialist" for at ville fornægte.

Sigtet er forskelligt: En "god muslim" er principielt "en god muslim"
ved KUN at respektere ANDRE "gode muslimer".

Det forholder sig (heldigvis!) anderledes med Kristendommen og dens
ellers nok så "sækulære" kulturarv, som du - uanset at du sikkert hader
det - er en ganske fremragende eksponent for.

Du FATTER Gudskelov ikke blind religiøs fanatisme. Fordi du netop er
rundet af en sækulær-kristen kulturarv med dèn næstekærlige åndsfrihed,
det har givet dig...

Men derfor magter du desværre heller ikke at opfatte den religiøse
fanatisme som en seriøs trussel, når den så endelig manifesterer sig og
vil slagte dig som "uværdig hedning".

Jeg misunder dig fra et kristent perspektiv din fromhed. Jesus har
åbenbart "virket" eet eller andet sted...

> I er sgu' ikke den ilt værd I indånder, så simpelt kan det siges.

Okay, så er du måske heller ikke alligevel så oprigtigt kristeligt from,
som jeg ellers kunne have dig "mistænkt" for, når vi åbenbart skal ud i
repressiv tolerance...

> Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så
> alle kan kende tågehovederne.

Matthæusevangeliet 12,30: "Den, der ikke er med mig, er imod mig, og
den, der ikke samler med mig, spreder."

Det er jo ellers så'n noget Bush plejer at dyrke, ikke?

Anders Peter Johnsen

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 19:09

On Thu, 07 Jul 2005 19:51:58 +0200, Anders Peter Johnsen
<anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote:

>Okay, så er du måske heller ikke alligevel så oprigtigt kristeligt from,
>som jeg ellers kunne have dig "mistænkt" for, når vi åbenbart skal ud i
>repressiv tolerance...

Jeg kan garantere dig jeg ikke er kristen from.

>Matthæusevangeliet 12,30: "Den, der ikke er med mig, er imod mig, og
>den, der ikke samler med mig, spreder."

Det er ikke med eller imod, det er normale mennesker med humane
synspunkter og tågehoveder.

>Det er jo ellers så'n noget Bush plejer at dyrke, ikke?

Bush gør det ud fra tro, jeg bruger alene fornuft.

Regards Croc®

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 19:24

Croc® wrote:

> Jeg kan garantere dig jeg ikke er kristen from.

Ærgeligt!

Helt oprigtigt ment!

> Det er ikke med eller imod, det er normale mennesker med humane
> synspunkter og tågehoveder.

"Exactly WHICH f****** difference???", om jeg må tillade mig at spørge
så frit på engelsk?

DIN fanatisme har jo bare et andet navn, og hvad så?

> Bush gør det ud fra tro, jeg bruger alene fornuft.

Nu gør du forhåbentlig dig selv unødigt meget dummere, end du egentlig
er, ikke?

(Bare så'n lige helt specifikt her, men ellers også rent generelt? )

Anders Peter Johnsen

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 21:27

On Thu, 07 Jul 2005 20:23:51 +0200, Anders Peter Johnsen

>Ærgeligt!
>
>Helt oprigtigt ment!

Det behøver du ikke mene, alt hvad der hidrører fra religion har
fanden skabt.

>"Exactly WHICH f****** difference???", om jeg må tillade mig at spørge
>så frit på engelsk?

Det skulle ellers være åbenlyst. Det ene hold er uvidende og dyrker
deres fordomme, mens de andre har et fornuftspræget syn på deres
medmennesker.

>DIN fanatisme har jo bare et andet navn, og hvad så?

Hvilken fanatisme, er man nu fantast hvis man ikke er fremmedhader?
Fagre nye verden.

>Nu gør du forhåbentlig dig selv unødigt meget dummere, end du egentlig
>er, ikke?
>
>(Bare så'n lige helt specifikt her, men ellers også rent generelt? )

Nej det er sommetider nemmest at dele verden op i firkanter, og her
findes ingen mellemting.

Regards Croc®

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 22:18

Croc® wrote:

> Det behøver du ikke mene, alt hvad der hidrører fra religion har
> fanden skabt.

Jamen tillykke med dit synspunkt!

Med en lettere omskrivning af Voltaire, så er jeg jo qua min kristne
religion heldigvis ikke pålagt at halal-slagte dig for det, men
tværtimod er jeg omvendt direkte pålagt at kæmpe så langt som ellers
personligt muligt for DIN selvfølgelige ret til at nyde DIN EGEN
religionsfrihed, endda helt udi enhver nok så religionsfornægtende
totalsækularisering! Er det ikke bare vidunderligt?

Men tror du selv seriøst på at jeg helt oprigtigt ville kunne have sagt
det samme som troende muslim?

Så betragter jeg dig altså som sørgeligt naiv...

> Det skulle ellers være åbenlyst. Det ene hold er uvidende og dyrker
> deres fordomme, mens de andre har et fornuftspræget syn på deres
> medmennesker.

Gudfrimigvel! Hvordan kan et ellers så "kritisk" menneske virkelig
besidde en så total mangel på den vigtigste og mest grunliggende kritik
af alle, nemlig selve SELVKRITIKKEN?

Er du ikke bare selv "Tågehoved - med modsat fortegn!", når det kommer
til stykket?

> Hvilken fanatisme, er man nu fantast hvis man ikke er fremmedhader?
> Fagre nye verden.

Du er desværre så ufatteligt blind, hvis du ikke ejer selvkritik til at
se at du desværre lige præcis gør alt, hvad du selv ellers mener at
hade, når du i rent storhedsvanvid mener at skulle "skille får fra
bukke" eller måske snarere ud fra dit eget letkøbte politisk-korrekte
ego-bekræftelsesperspektiv "politisk rettroende fra politisk fortabte"...

Som jeg skriver om din retorik herunder:

> Nej det er sommetider nemmest at dele verden op i firkanter, og her
> findes ingen mellemting.

Aha...

Dèt var desværre lige, hvad jeg mest frygtede at høre...

Ærgeligt...

--
Anders Peter Johnsen

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-07-05 19:32

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:42cd6b93$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Jeg ved godt at du gerne straks ser sammenligninger til Islam-kritik, men
> vi er sgu' i det mindste nogle, som ikke bare sprænger uskyldige mennesker
> i luften grundet religiøs fanatisme!

Du, hmmm..... kære lille Anders.... Har du nogensinde hørt om Nordirland? Er
de ikke bare lille bitte smule mikroskopisk kristne derovre? Når vi har fået
det på plads fortsætter vi derfra. Kom frisk, Anders:

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 19:45

Kim Larsen wrote:
> [...]
> de ikke bare lille bitte smule mikroskopisk kristne derovre? Når vi har fået
> det på plads fortsætter vi derfra. Kom frisk, Anders:

Jeg taler om de verserende tykke venstrefløjsløgne om at
"højreorienterede danskere begår terror imod herboende muslimer".

Og så taler du om irske tilstande, hvor om end nok så fanatiske
katolikker og protestanter NETOP ikke "bare fører religiøs krig imod
hinanden", men hvor der tværtimod er et egentligt historisk
"besættelsesperspektiv" i udgangspunktet?

Kom igen, når du er udhvilet, Kim?

Anders Peter Johnsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 19:50

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:42cd7811$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Jeg taler om de verserende tykke venstrefløjsløgne om at
> "højreorienterede danskere begår terror imod herboende muslimer".

Sandheden er ilde hørt!

> [...]
> og protestanter NETOP ikke "bare fører religiøs krig imod hinanden", men
> hvor der tværtimod er et egentligt historisk "besættelsesperspektiv" i

Nix- religionskrig og klassekamp.

--
ahw

Fra : Kim Larsen

Dato : 07-07-05 20:01

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:42cd7811$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> Sandheden er ilde hørt!

> Nix- religionskrig og klassekamp.

Nemlig. Gå ind og sov, Anders, og kom igen i morgen, udhvilet, så tager vi
det op igen.

Fra : Trunte

Dato : 07-07-05 21:02

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> "Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> Nemlig. Gå ind og sov, Anders, og kom igen i morgen, udhvilet, så tager vi
> det op igen.

Med hvilket formål
Trunte

Fra : Kim Larsen

Dato : 08-07-05 05:25

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> "Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Med hvilket formål

Et naivt håb fra min side, Trunte

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 20:23

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:42cd7811$0$164$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Sandheden er ilde hørt!

Dine overlagte løgne forbliver ikke desto mindre overlagte løgne!

> Nix- religionskrig og klassekamp.

Klassekampsperspektivet kan du godt stryge, for så vidt at det desværre
synes at være temmeligt højtuddannede muslimer (tag bare Mohammad Atta
som var ingeniørstuderende i Tyskland?) som faktisk er Al-Qaedas
"elitetropper"...

Jeg har selv haft den yderst tvivlsomme ære at rende ind i hende
tørklædedullen, som på TV2s "Dags Dato" forsvarede mordet på Theo Van
Gogh (og som naturligvis derfor p.t. er æresgæst i "Hvorfor, Ouafah?" på
DR2!), på mit studiejob på Rigshospitalet: Hun er nemlig stud.med.!

Jeg har desværre ikke umiddelbart ret megen tillid til at hun i sin
åbenlyse muslimske fanatisme kan aflægge en "hedensk" (græsk)
hippokratisk lægeed, endsige tåle at røre noget så "beskidt" som "urent"
blod fra en "vantro", men sådan har det selvdestruktivt "velmenende"
system altså sørget for at det åbenbart skal være.

Og du insisterer ALLIGEVEL på "klassekampsteorier"?

Tsk...

Anders Peter Johnsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 20:57

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:42cd8104$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Dine overlagte løgne forbliver ikke desto mindre overlagte løgne!

Næ, den rene og skære sandhed.

> [...]
> synes at være temmeligt højtuddannede muslimer (tag bare Mohammad Atta
> som var ingeniørstuderende i Tyskland?) som faktisk er Al-Qaedas

Jeg har ikke i sinde at stryge "klassekampperspektivet" blot fordi du ikke
bryder dig om det.

> [...]
> (og som naturligvis derfor p.t. er æresgæst i "Hvorfor, Ouafah?" på
> DR2!), på mit studiejob på Rigshospitalet: Hun er nemlig stud.med.!

Jeg har ikke hørt om nogen muslimsk kvinde, der forsvarede Van Gogh-mordet -
jeg hørte en række muslimske kvinder udtale sig i TV, heriblandt den
medicinsk-studerende, og der var ikke tale om et forsvar for noget mord. Men
det hørte afhænger som bekendt af ørerne der hører.

> [...]
> lægeed, endsige tåle at røre noget så "beskidt" som "urent" blod fra en
> "vantro", men sådan har det selvdestruktivt "velmenende" system altså

Du våser så det gør en ting.

> Og du insisterer ALLIGEVEL på "klassekampsteorier"?

naturligvis gør jeg det.

--
ahw

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 08-07-05 00:08

Arne H. Wilstrup wrote:
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> meddelelse news:42cd8104$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> Næ, den rene og skære sandhed.

Kun nazister, marxister og deciderede religiøse fanatikere kan deponere
deres hjerner helt og totalt i dèn form for "ren og skær
sandhed!"-betragtninger for derefter at opgive enhver normal,
menneskelig selvreflektion.

Det kaldes på normaldansk for "hjernevask"...

Husk din dialektik, Arne...

Der findes jo foruden teser også både antiteser og synteser, OGSÅ til
selve grunddogmerne i din elskede kommunistiske religion...

> Jeg har ikke i sinde at stryge "klassekampperspektivet" blot fordi du ikke
> bryder dig om det.

Tja, nu er det jo ligesom ikke MIN ideologi som dyrker "flotte,
ideologiske principper" om at andre mennesker ideologisk set kan være
"udryddelsesværdigt reaktionære"...

Vær du da blot glad for dèt og din frie, demokratiske ret til at være et
omvandrende mentalt koldkrigsfossil...

> [...]
> medicinsk-studerende, og der var ikke tale om et forsvar for noget mord. Men
> det hørte afhænger som bekendt af ørerne der hører.

Godt, så tager vi "den stuerene" formiddagsavis:

http://www.bt.dk/leder:aid=321286/

Jeg kan sådan helt umiddelbart gætte mig til at du sikkert gerne selv så
forfatteren til denne leder nakkeskudt i dit eget kommunistiske
drømmediktatur, men vil du indtil videre ikke bare godt forklare mig,
HVOR og HVAD du egentlig er så uenig med ham i, i denne leder?

> Du våser så det gør en ting.

Og du bortforklarer som en anden religiøs dogmatiker med din lasede
kommunisme...

Flap-flap-flap...

> naturligvis gør jeg det.

Med en let omskrivning af muslimsk trosbekendelse: "Der er kun een sand
overbevisning, nemlig Kommunismen! Marx er dens profet og "Das Kapital"
dens hellige skrift!"

Hvilket åndeligt armod...

Anders Peter Johnsen

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-07-05 08:00

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
meddelelse news:42cdb599$0$163$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

> [...]
> deres hjerner helt og totalt i dèn form for "ren og skær
> sandhed!"-betragtninger for derefter at opgive enhver normal, menneskelig

Det er vi så ikke helt enige om - lad gå med det , du skriver om nazister,
men det har intet at gøre med marxister - hvis du vidste noget om historie
og samfundsforhold, ville du vide at nazismen og fascismen befinder sig på
højrefløjen og at den vender sig mod klassekampen akkurat som dig.

> Det kaldes på normaldansk for "hjernevask"...

hvorfor forsøger du at hjernevaske folk med dit ævl? Det er jo manipulation
at forsøge at sætte nazisme og marxisme i samme bås - du ved jo udmærket
godt at det ikke er en korrekt fremstilling.

> Husk din dialektik, Arne...

jeg tror nok at jeg ved mere om dialektikkens væsen end dig - så kom ikke og
forsøg på at belære mig om det. Jeg tager netop udgangspunkt i dialektikken
når jeg debatterer - men det forstår du ikke, men jeg kan trøste dig med at
det også er vanskeligt stof - du kan låne noget om det på nærmeste
folkebibliotek.

> Der findes jo foruden teser også både antiteser og synteser, OGSÅ til
> selve grunddogmerne i din elskede kommunistiske religion...

Det er såmænd ikke noget dogme -du er velkommen til at anfægte det, hvis du
kan -men det kræver ligesom at du sætter dig ind i hvad dialektik egentlig
er i forhold til marxismen.

> Tja, nu er det jo ligesom ikke MIN ideologi som dyrker "flotte,
> ideologiske principper" om at andre mennesker ideologisk set kan være
> "udryddelsesværdigt reaktionære"...

hvem har dog skrevet det? jeg har i hvert fald ikke.

> Vær du da blot glad for dèt og din frie, demokratiske ret til at være et
> omvandrende mentalt koldkrigsfossil...

Hvis der er nogen, der udviser koldkrigstendenser, så er det da dig med dine
ustandselig nedsættende bemærkninger om venstrefløjen og mig.
> [...]
> drømmediktatur, men vil du indtil videre ikke bare godt forklare mig, HVOR
> og HVAD du egentlig er så uenig med ham i, i denne leder?

Jamen, han skriver jo netop ikke det, du tror:

"Selv om de ikke selv vil begå mord som straf, forstår de motiverne hos
morderen."

Det er da ikke at tage selve mordet i forsvar - det er at analyser tingene
og sætte sig ind i hvad folk tænker om hans film.
Jeg forstår da også godt hvorfor mordet blev begået - han provkerede utrolig
meget meget stærke følelser hos nogle religiøse mennesker - men de
pågældende sagde jo INTET om at det så var i orden at begå mord, hvlket jeg
altså refererede.
Det hørte afhænger af ørerne der hører.

> Og du bortforklarer som en anden religiøs dogmatiker med din lasede
> kommunisme...

Bortforklarer? Nåeh, det er når du ikke er enig eller forstår
synspunkterne -så er det bortforklaring . Bortforklaring er når du ikke
bryder dig om at blive sat til vægs i en debat.

> Flap-flap-flap...

øre?

> Med en let omskrivning af muslimsk trosbekendelse: "Der er kun een sand
> overbevisning, nemlig Kommunismen! Marx er dens profet og "Das Kapital"
> dens hellige skrift!"

sikke noget sludder.

> Hvilket åndeligt armod...

I det mindste har jeg en åndelig kapacitet - du har ingen. Din ulyst til en
sober debat fremgår helt klar her - prøv noget nyt: læs en ordentlig bog,
eller prøv i det mindste at sætte dig ind i hvad du forsøger at kloge dig
på, nemlig marxismen - hvoraf din viden er stærkt begrænset.
--
ahw

Fra : Tim

Dato : 08-07-05 08:05

> [...]
> at forsøge at sætte nazisme og marxisme i samme bås - du ved jo udmærket
> godt at det ikke er en korrekt fremstilling.

Det har næsten alt med hinanden at gøre... det er du i øvrigt et glimrende
eksempel på.

Du er ikke en galning, men blot en ynkværdig hjernevasket tosse.

Tim

Fra : #2066

Dato : 08-07-05 01:24

> [...]
>
> Næ, den rene og skære sandhed.

> Jeg har ikke i sinde at stryge "klassekampperspektivet" blot fordi du ikke

DARN! Jeg ville oenske at jeg kunne huske hvilken artikel jeg saa i "Toronto
Star" der talte om Bush' (gen)indfoersel af klassekampen i USA.

Crud!

Fra : Martin

Dato : 08-07-05 09:25

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message news:<42cd798a$0$160$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...
> "Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> skrev i en
> [...]

Klassekampen er død

Martin

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-07-05 09:30

"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse

> Klassekampen er død

Naturligvis er den ikke det - den eksisterer i bedste velgående: sålænge vi
har besiddere og besiddelsesløse, har vi klassekamp og den kan hverken
indføres pr. dekret eller afskaffes pr. dekret.

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 07-07-05 19:59

> [...]
> generationer, og at en stor del er velintegreret i samfundet
> interesserer dem ikke, når bare de kan lufte udyret.

Ja det mindst ligeså tragisk som det er forudsigeligt.
....og hvis man kigger længere nede i tråden er der såmænd
ingen der overrasker - trist.
Trunte

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 21:29

On Thu, 7 Jul 2005 20:58:34 +0200, "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk>
wrote:

>Ja det mindst ligeså tragisk som det er forudsigeligt.
>...og hvis man kigger længere nede i tråden er der såmænd
>ingen der overrasker - trist.
>Trunte

Man kunne jo håbe at de der er i periferien af forsamlingen måske
bruger dette opråb til at tænke sig om en ekstra gang.

Regards Croc®

Fra : Martin

Dato : 08-07-05 09:28

Croc® <sbm@pc.dk> wrote in message news:<g24rc15jsbgnu3vokstfq009qmdubsf10r@4ax.com>...

> Man kunne jo håbe at de der er i periferien af forsamlingen måske
> bruger dette opråb til at tænke sig om en ekstra gang.
>
> Regards Croc®

Du anser måske gruppen for din personlige mudderpøl?

I din sign skriver du at krigen i Irak er folkeretlig smaskulovlig.
Hvilken konvention i Folkeretten er det helt præcist du advokerer for
at kunne anvendes her?

Mvh
Martin

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 15:41

On 8 Jul 2005 01:27:47 -0700, Nexus1@lab.org (Martin) wrote:

> [...]
>
>I din sign skriver du at krigen i Irak er folkeretlig smaskulovlig.
>Hvilken konvention i Folkeretten er det helt præcist du advokerer for

Nu ryger du sjov tobak igen.

Regards Croc®

Fra : Mendoza

Dato : 07-07-05 18:08

Croc® wrote:

> Småting som at nogen har boet og arbejdet her i flere
> generationer, og at en stor del er velintegreret i samfundet
> interesserer dem ikke, når bare de kan lufte udyret.

Muslimer der arbejder og bidrager til samfundet og i øvrigt lever fredeligt
uden at genere andre mennesker er velkomne til at være i DK. Det er jøder,
buddhister, katolikker, ateister og alle andre også. De der begår
kriminalitet, råber danskerluder, danskersvin, overfalder sagesløse,
undertrykker kvinder o. lign er derimod IKKE velkomne i DK, det er ikke en
adfærd vi ønsker at se fra mennesker vi ønsker at hjælpe. At det så er
arabere/muslimer der ikke kan opføre sig anstændigt og ikke kinesere,
koreanere, thailændere, nordmænd og andre udlændinge, er påfaldende. Sådanne
typer skal UD hurtigst muligt, de bidrager ikke til det danske samfund, de
ønsker at nedbryde vore værdier, og det skal vi selvsagt ikke tillade.

Mendoza

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-05 08:52

"Mendoza" <mendoza@nospam.dk> wrote in message

> [...]
> typer skal UD hurtigst muligt, de bidrager ikke til det danske samfund, de
> ønsker at nedbryde vore værdier, og det skal vi selvsagt ikke tillade.

Subscribe

Fra : Anders Wegge Jakobse~

Dato : 07-07-05 21:42

"Croc®" == Croc® <sbm@pc.dk> writes:

> Det er en sørgerlig forsamling der er herinde.

> Lad os nu se hvem der er uenig, det er rart at få delt gruppen op så
> alle kan kende tågehovederne.

Jeg synes egentlig det er endnu mere sørgeligt at se hvor lidt der
skal til før du opkaster dig som værende "retfærdig" nok til at afgøre
hvem der er et tågehoved og hvem der ikke er.

Det er den slags patenter på den absolutte sandhed der fører til at
folk begår den slags.

--
/Wegge
Min holdning til politik - <http://wiki.wegge.dk/Politik>

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 22:30

"Anders Wegge Jakobsen" <wegge@wegge.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> hvem der er et tågehoved og hvem der ikke er.
>
> Det er den slags patenter på den absolutte sandhed der fører til at

Da det er dig, der tager patent på den absolutte sandhed ved fx at belyve
folk, så er det den slags der fører til at folk begår den slags.

Vogt dig for en tålmodig mands raseri - kinesisk ordsprog.

--
ahw

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 23:39

On 07 Jul 2005 22:42:14 +0200, Anders Wegge Jakobsen <wegge@wegge.dk>
wrote:

> Jeg synes egentlig det er endnu mere sørgeligt at se hvor lidt der
>skal til før du opkaster dig som værende "retfærdig" nok til at afgøre
>hvem der er et tågehoved og hvem der ikke er.

Tag de tre der har fået betegnelsen indtil nu. Læs deres svar og kom
så tilbage og påstå du er uenig.

> Det er den slags patenter på den absolutte sandhed der fører til at
>folk begår den slags.

Ja-da selvfølgelig er det min skyld at tågehovederne har haft en
forkvaklet opvækst. Det lyder ligeså sandsynligt som meget andet vrøvl
der skrives herinde.

Regards Croc®

Fra : Martin

Dato : 08-07-05 09:36

Croc® <sbm@pc.dk> wrote in message news:<qibrc15vdh5hk78mcsietf984fv4m35l0m@4ax.com>...

> [...]
>
> Ja-da selvfølgelig er det min skyld at tågehovederne har haft en
> forkvaklet opvækst. Det lyder ligeså sandsynligt som meget andet vrøvl

Indimellem antager sproget og holdningerne på begge sider hysteriske
dimensioner, men som ahw for nogle år siden nogenlunde skrev til mig,
da han havde svinet mig til og vice versa.: If you cant handle the
heat, stay out of the kitchen.
Så derfor er dine forudsigelige fornærmelser mere til at grine end at
græde af.
En af de bedste fundatser imo siger; skriv kun det til folk som du
ville sige op i deres åbne ansigt. Er du den person?

I din sign skriver du at krigen i Irak er folkeretslig smaskulovlig.

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 15:43

On 8 Jul 2005 01:36:23 -0700, Nexus1@lab.org (Martin) wrote:

> [...]
>heat, stay out of the kitchen.
>Så derfor er dine forudsigelige fornærmelser mere til at grine end at

Det er madding udlagt til tågehovederne, og som du ser falder de over
hinanden for at tage den.

>En af de bedste fundatser imo siger; skriv kun det til folk som du
>ville sige op i deres åbne ansigt. Er du den person?

Hvis du dermed mener om jeg har modet til at kalde dig tågehoved i
real life, så kan jeg garantere det ikke ville genere mig det
fjerneste.

Regards Croc®

Fra : Svend

Dato : 08-07-05 11:39

On Thu, 07 Jul 2005 18:42:27 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Det er en sørgerlig forsamling der er herinde.
>
>Først sker der noget i London som samtlige deltagere i gruppen sagtens
>kan blive enige om at tage afstand fra, og dermed burde det være slut.

Nej fandme nej.

Det kunne ske i London fordi socialisterne der , ligesom her i
danmark, har brugt broderparten af de sidste 20 år på at give asyl til
hvert eneste religiøst pothovede som bad om det.

Derfor er london nu en af de fortrukne tilholdssteder for islamiske
fundementalister i europa og man kan spørge sig selv om hvor mange
sovende celler der findes i danmark.

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 15:45

On Fri, 08 Jul 2005 12:39:29 +0200, Svend <nobody@noone.com> wrote:

>Nej fandme nej.

Jo sørme jo.

>Det kunne ske i London fordi socialisterne der , ligesom her i
>danmark, har brugt broderparten af de sidste 20 år på at give asyl til
>hvert eneste religiøst pothovede som bad om det.

Du er da uendelig naiv hvis du tror at et socialistisk styre i London
er ansvarlig for angrebet.

>Derfor er london nu en af de fortrukne tilholdssteder for islamiske
>fundementalister i europa og man kan spørge sig selv om hvor mange
>sovende celler der findes i danmark.

Hvad har din frygt at gøre med det jeg skrev?

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 09-07-05 10:43

> Jo sørme jo.

Tågehovede.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 09-07-05 21:04

On Sat, 9 Jul 2005 11:43:09 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Tågehovede.

Et par dage mere og Tim tror selv han var oprindelsen til den
betegnelse. Du er i sandhed en tågehoved nominering værdig.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 09-07-05 22:16

> Et par dage mere og Tim tror selv han var oprindelsen til den
> betegnelse. Du er i sandhed en tågehoved nominering værdig.

Hva' så Croc... kunne du ikke tælle til mere end fire, som Alucard mistænker
dig for?

Mener du i øvrigt ikke en tågehovedenominering?

Tim

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-05 18:18

Svend <nobody@noone.com> skrev:

>Nej fandme nej.

> [...]

Socialistisk styre i London i 20 år?? Interessant betragtning.

>Derfor er london nu en af de
>fortrukne tilholdssteder for islamiske
>fundementalister i europa og man
>kan spørge sig selv om hvor mange
>sovende celler der findes i danmark.

Ifølge forskerne er sandsynligheden for sovende celler i Danmark
lille. Men de er vel bare nogle kommunistiske halahippier de der
forskere, ikke?