Muhamedanerne er et sikkerhedproblem
Fra : Jesper

Dato : 07-07-05 15:16

Muhamedanerne er et sikkerhedsproblem. At tillade dem bosætte sig i ens
land eller opholde sig i længere tid, det var dérboende muhamedanere der
begik terrorhandlingerne i Spanien, det var muhamedanere der havde
opholdt sig lovligt i længere tid i USA der begik terrohandlingene dér
med WTC, passagerfly og Pentagon og jeg er ikke i tvivl om at
muhamedanere med lovligt ophold i Storbritanien enten tog del i dagens
terrorhandlinger eller understøttede dem med planlægning, logistik etc.

Jo før muhamedanerne bliver sendt hjem, desto bedre for Danmarks og
Europas sikkerhed, det kan kun gå for langsomt!

Fra : Kurt Harald Nedergaa~

Dato : 07-07-05 15:48

> [...]
>
> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon

Ja Danmark skal og være et muhamedaner frit område, danskerne er aldrig
blevet spurgt, om de vil integreres med mellem Østen og Afrikas overskuds
befolkning, her i deres hjemland Danmark. De skal sendes tilbage til der fra
hvor de er kommet, hurtigst muligt.

Kurt

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 18:49

> [...]
>
> Jo før muhamedanerne bliver sendt hjem, desto bedre for Danmarks og
> Europas sikkerhed, det kan kun gå for langsomt!

Abu Laban har taget afstand fra bomningerne - han er imam - andre imamer har
gjort det samme ifølge TV - hvad er det lige du ikke forstår?

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 07-07-05 19:30

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> Abu Laban har taget afstand fra bomningerne - han er imam - andre imamer har
> gjort det samme ifølge TV - hvad er det lige du ikke forstår?

Taqiya

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 19:51

> [...]

???

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 07-07-05 21:40

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> ???
>
> --
> ahw

Siden du insistere på at udstille din egen udvidenhed Arne:

http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 21:58

> Siden du insistere på at udstille din egen udvidenhed Arne:
>
> http://www.islaminfo.dk/Leksikon.asp?PgID=381
> --

næ, man kan jo ikke vide alt, men man kan få alt at vide - jeg konstaterer
at den pågældende hjemmeside tilhører en nationalistisk gruppe af mennesker,
som hævder at have allieret sig med islameksperter, men er meget tavs om,
hvem disse islameksperter måtte være. Lad mig gætte på at de såkaldte
"islam-eksperter" er folk som Glistrup, Bo Warming og et par stykker fra
Dansk Fjolleparti og Den Danske Forening, der er tale om.

Det er ikke just troværdigt.
Men i øvrigt er det taget ud af sammhængen - jeg gider ikke spilde min tid
på at gendrive en opfattelse af at muslimer skulle lyve al almindelighed
eller hævde at den pågældende imam skulle kunne opnå noget ved at lyve over
for offentligheden her. Men det er jo det sædvanlige led i højrefjolsernes
propagandamaskiner, således at de kan polarisere grupperne yderligere og
dermed være ansvarlige for endnu flere terrorhandlinger - det er jo
højrefløjsernes mål.

--
ahw

Fra : Carl Alex Friis Niel~

Dato : 07-07-05 21:47

Arne H. Wilstrup skrev i meddelelsen
<42cd79a8$0$179$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>...

>"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> skrev i en meddelelse
>

>???

Løgn med henblik på at lulle sine fjender i søvn indtil man har opbygget den
fornødne styrke til at bekæmpe dem.

Carl Alex Friis Nielsen

Love Me - take me as I think I am