Vi må aldrig give op!
Fra : Anders

Dato : 07-07-05 14:08

Hvad der er sket i London idag bekræfter med AL mulig tydelighed at vi må og
SKAL fortsætte kampen mod terrorisme, og aldrig give op - aldrig give efter!
Al Qaida og deres medsammensvorne fundamentalistiske muslimske terrorgrupper
skal bekæmpes hårdt mod hårdt - de må aldrig føle sig sikre og vi må aldrig
give efter!

De har ingen respekt for noget eller nogensomhelst, og jeg håber inderligt
at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

/anders

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 14:12

"Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk> wrote in message
> [...]
terrorgrupper
> skal bekæmpes hårdt mod hårdt - de må aldrig føle sig sikre og vi må

Enig.

> [...]
> at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
> føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

Måske der burde være et gummiarmbånd ala støttearmbånd for velgørende
organisationer så som Live8, LiveStrong så man kan vise sin støtte til
kampen mod terror.

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian min 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Tim

Dato : 07-07-05 14:20

> [...]
> at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
> føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

Enig. Hårdt mod hårdt er det eneste de forstår.

En død terrorist er en god terrorist.

Desværre er der en hel hær af venstreorienterede der mener at en hær af
pædagoger kan løse problemerne.

Tim

Fra : Thomas H.

Dato : 07-07-05 14:30

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Desværre er der en hel hær af venstreorienterede der mener at en hær af
> pædagoger kan løse problemerne.

Ja det er lidt surt, at vesten aldrig har kunne vise enighed om at gøre
noget ved det, så de ved jo at halvdelen er totalt vattet, om dem appellerer
de til - ellers er det jo ulogisk at pisse fjenden endnu mere af.

Fra : Tim

Dato : 08-07-05 08:43

"Thomas H." <thhedkFjerndetteforpokker@gmail.com> wrote in message

> [...]
appellerer
> de til - ellers er det jo ulogisk at pisse fjenden endnu mere af.

Ja, faktisk. Hvis ikke de var klar over, at alle de venstreorienterede
vatnisser ville vende sig mod U.S.A., ville det ikke give nogen mening med
al deres død og ødelæggelse.

Tim

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 14:41

> Enig. Hårdt mod hårdt er det eneste de forstår.
>
> En død terrorist er en god terrorist.

Enig

> Desværre er der en hel hær af venstreorienterede der mener at en hær af
> pædagoger kan løse problemerne.

Ja - terroristerne griner "hele vejen til banken" over vores velvilje til at
snakke os ud af det. Det virker bare ikke når dem man står overfor er
uciviliserede barbarer. De griner af os, og udnytter det 110% til deres egen
fordel!!!

Man må KENDE sin fjende!

/anders

Fra : Tim

Dato : 08-07-05 08:37

> [...]
> snakke os ud af det. Det virker bare ikke når dem man står overfor er
> uciviliserede barbarer. De griner af os, og udnytter det 110% til deres

Så åbenlyst som noget.

> Man må KENDE sin fjende!

Ja.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 07-07-05 17:30

On Thu, 7 Jul 2005 15:20:06 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Enig. Hårdt mod hårdt er det eneste de forstår.

Du er en stakkel, man kan faktisk ikke undgå af have lidt ondt af dig.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 08-07-05 08:37

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Du er en stakkel, man kan faktisk ikke undgå af have lidt ondt af dig.

Det er sgu' ikke mig der hyler, når jeg ser dem kappe dine små nosser af på
TV.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 08-07-05 15:37

On Fri, 8 Jul 2005 09:36:33 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Det er sgu' ikke mig der hyler, når jeg ser dem kappe dine små nosser af på
>TV.

Jeg burde nok ikke afsløre det for dig, men fordi du har indskrumpede
genitalier, så gælder den tilstand ikke for alle, lidt i samme retning
som din mangel på viden, men med omvendt proportionel lyst til at
udgyde sig.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 09-07-05 10:41

> Jeg burde nok ikke afsløre det for dig, men fordi du har indskrumpede
> genitalier,

Små nosser findes kun på tågehoveder (læs: squealere) som dig, dit bette
kryb

Ok... også på teenies som Kim Larsen o.l.

Tim

Fra : Croc®

Dato : 09-07-05 21:02

On Sat, 9 Jul 2005 11:40:45 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Små nosser findes kun på tågehoveder (læs: squealere) som dig, dit bette
>kryb

Hvorfor det dumme grin? Din åndelige tilbageståenhed behøver du ikke
skilte med, den er helt åbenlys.

Regards Croc®

Fra : Tim

Dato : 09-07-05 22:18

> Hvorfor det dumme grin?

Det er skam ikke dumt, men oprigtigt

> Din åndelige tilbageståenhed behøver du ikke skilte med, den er helt
> åbenlys.

Ja, ja Croc, dit nosseløse lille kryb.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 09-07-05 23:11

> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Det er skam ikke dumt, men oprigtigt

> Ja, ja Croc, dit nosseløse lille kryb.

Jamen det er da rigtigt Lille Tim.
Du står *altid* alene tilbage, med savlen dryppende fra et dumt grin...

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 10-07-05 08:44

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jamen det er da rigtigt Lille Tim.

Jeg er garanteret større end dig på alle måder

> Du står *altid* alene tilbage, med savlen dryppende fra et dumt grin...

Narrj, ikke altid, men ofte og aldrig dumt

Det gælder især med Croc. Han er ret underholdende

Tim

Fra : Fortis

Dato : 07-07-05 14:23

Gad vide om 2 generations indvandrerne i DK, vil køre rundt, råbe og skrige,
vifte med flag osv af glæde, som de gjorde efter 11 september....

---100% Asshole----------
www.wulffmorgenthaler.com

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 14:38

> Gad vide om 2 generations indvandrerne i DK, vil køre rundt, råbe og
> skrige,
> vifte med flag osv af glæde, som de gjorde efter 11 september....

sikkert

Men pas nu på - om et øjeblik bliver du sikkert stemplet som racist! ...

/Anders

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-05 00:11

>sikkert
>
>Men pas nu på - om et øjeblik bliver
>du sikkert stemplet som racist! ...
>
>/Anders

Gudfader ... hvilken planet er I fra??

Fra : Thomas H.

Dato : 07-07-05 14:24

> [...]
> at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
> føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

Jeg er helt enig! Men hvordan skal vi nogensinde forhindre, at en brun mand
sidder i et tog med en rygsæk fyldt med sprængstof?? Og hvordan kan vi
nogensinde forhindre at folk af samme grund vil kigge skævt efter folk af
mellemøstlig herkomst?
Man burde udvise alt hvad man kender af ekstremister, jeg KAN simpelthen
ikke se at nogen kan forsvare, at folk sidder og pønser med at slå massevis
af danskere ihjel, mens de sidder i selv samme land!! Det må da være
landsforræderi så det batter? ...men det hjælper desværre ikke meget
alligevel

Jeg tror desværre først alvoren går op for folk, når det siger BANG inde i
København en dag.

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 14:46

> [...]
> alligevel
>
> Jeg tror desværre først alvoren går op for folk, når det siger BANG inde i

Jeg tror desværre at du har ret. Vi er lullet i søvn i en dyne af
selvsikkerhed - det sker ikke for os. Men når bomberne sprænges i Kbh eller
for den sags skyld Århus (det er et faktum at der findes ekstremister i
Gellerup) kan det være at alvoren går op for folk.

Det er en hårdfin grænse, det er bare vigtigt at vi ikke giver op, mener
jeg. Hvis vi giver efter for terroristernes ORDRE om at trække tropper ud af
her og der, så vinder de!!!
Om man er enig eller uenig i at have danske tropper i Irak og andre steder
er underordnet, de ER der, og sådan er det. Men de må IKKE forlade stedet på
ordre fra terrorister!!!

/Anders

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 14:38

> [...]
> at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
> føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

Terror er noget møj - jeg går ikke ind for terror under nogen
omstændigheder og vil heller ikke bryde mig om at min egen familie bliver
ramt af denne terror - ingen tvivl om det, men derfor er der stadig
proportionssans man skal have med i billedet.

Dødsfald i verden siden 11. september 2001
Vesterlændinge døde af terror: 3.700
Døde af AIDS: 12.058.018 (1 hvert 10. sekund) (UNAIDS)
Børn døde af kurerbare sygdomme: 40.193.392 (1 hvert 3. sekund) (WHO,
UNICEF, UNDP)

Så her lyder 3700 (og måske lidt flere i lyset af dagens situation) helt ude
af proportioner i forhold til de samlede antal døde af ovenstående ting.

og vedr. politikken:

En revolutionær strategi kan benytte sig af militante midler, men altid som
led i en større politisk bevægelse. En "terroristisk" strategi i en
sammenhæng hvor hverken borgerkrig eller besættelse truer eller eksisterer,
og hvor der findes normale politiske institutioner, vil altid fungere
kontrarevolutionært - uanset motivation og radikal sprogbrug.

--
ahw

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 14:52

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message

> [...]

> Dødsfald i verden siden 11. september 2001
> Vesterlændinge døde af terror: 3.700
> Døde af AIDS: 12.058.018 (1 hvert 10. sekund) (UNAIDS)

Lad os udrydde AIDS......nå nej, det kan vi ikke endnu. Men der arbejdes på
det.

> Børn døde af kurerbare sygdomme: 40.193.392 (1 hvert 3. sekund) (WHO,
> UNICEF, UNDP)

Det er et reelt problem, faktisk så var G8 mødet vel et skridt i den rigtige
retning.

> Så her lyder 3700 (og måske lidt flere i lyset af dagens situation) helt
ude
> af proportioner i forhold til de samlede antal døde af ovenstående ting.

Måske, men det er jo lidt anderledes. Det er folk som bevist slå uskyldige
ihjel.

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 15:31

> [...]
ude
> af proportioner i forhold til de samlede antal døde af ovenstående ting.

Nu er der faktisk ved at være en massiv vilje til at hjælpe Afrika og dermed
vil mange af de sygdomme mennesker dør af i den 3 verden, snart vil kunne
reduceres.
Men det er altså ikke vestens skyld at der er AIDS og sygedomme i verden,
men naturligvis skal vi hjælpe. Men vi skal fanme ikke hjælpe, hvis de
spænger bomber i vores storbyer og så er jeg ligeglad med deres begrundelser
for bomberne.

Carl

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 07-07-05 18:37

"Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl (...) dk> skrev i en meddelelse
> [...]

spænger bomber i vores storbyer og så er jeg ligeglad med deres begrundelser

Det ved vi slet ikke noget om - altså hvem der er "skyld"i AIDS - desuden er
det betegnende at man stadig har mere våbeneksport til Afrikanske lande end
man yder hjælp i øvrigt.
Desuden er det jo næppe de AIDS-ramte, der er skyld i bombningerne, vel?

--
ahw

Fra : T. Liljeberg

Dato : 08-07-05 05:36

On Thu, 7 Jul 2005 15:37:50 +0200, "Arne H. Wilstrup"
> [...]

>af proportioner i forhold til de samlede antal døde af ovenstående ting.

Er det samme "proportionssans", der gør, at det ikke er værd at spilde
tid på at tale om fanger i Afghanistan og Guantanamo?
Eller er det den anden slags, den der gør to myrdede abortlæger "det
samme" som islamisk fundamentalisme af den mest voldelige og
undertrykkende slags?

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 08-07-05 07:16

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse
> [...]
> Eller er det den anden slags, den der gør to myrdede abortlæger "det
> samme" som islamisk fundamentalisme af den mest voldelige og

Terror, der rammer en selv er naturligvis ikke noget man bryder sig om,
hvilket jeg også klart har tilkendegivet, også selvom min familie skal til
London i næste uge - for naturligvis er jeg da nervøs over hvad der kan ske
her. Men jeg forsøger så at få lidt perspektiver ind i det, hvorfor jeg
henviser til hvor mange der faktisk dør af fx aids i verden hver eneste dag
uden at det har den store bevågenhed.

Når det drejer sig om Guantanamo kan du naturligvis godt anlægge samme
synspunkt, men igen er vi ved en vestlig foreteelse, hvor USA fuldkommen
imod folkeretten fører an i ulovlighederne, jeg havde nær sagt "igen". Og
det betyder jo også at man skal tage stilling til disse ting, også selvom
det naturligvis også er ude af proportioner i forhold til den uretfærdighed,
der foregår i verden.

Man kan ikke undskylde terrorangrebene i London ved at henvise til disse
uretfærdigheder, hvilket jeg heller ikke forsøger på, men blot at fremdrage
proportionerne - akkurat derfor kan man heller ikke undskylde USAs terror
mod folk i den ulovlige krig i Irak og i Afghanistan eller landets
menneskerettighedskrænkende opførsel fx mod fangerne i Guantanamo.

Man bør kunne adskille tingene -

--
ahw

Fra : Anders Peter Johnsen

Dato : 07-07-05 14:47

Anders wrote:
> [...]
> at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
> føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

(Dèt var satans! Ikke bare deler vi fornavn, men jeg synes tilmed at
genkende skrivestilen med trykangivelse fremhævet med store bogstaver? ;-D)

Jeg er i øvrigt temmelig enig: Og netop deri, fatter jeg ikke hvilken -
om end nok så sørgeligt syg - "terrorist-logik", der ligger bag angrebet:

Krigsmodstanden har jo netop vundet enormt terræn på det seneste og
netop som man taler seriøst om at kunne trække tropper ud af Irak inden
for en overskuelig årrække, sker dette?

Det er jo nærmest en appelsin i turbanen (pardon the pun!) for Bush'
"war on terror"-retorik og kan KUN afstedkomme endnu mere støtte af den
slags, dit indlæg er udtryk for, men dèt er måske også netop, hvad
Al-Qaeda ligefrem ØNSKER?

Al-Qaeda begår i hvert fald deres livs fejltagelse, hvis de tror, de kan
"kue" englænderne: Tilbage fra WWII og Battle of Britain, hvor
englænderne ikke lod sig knække af ellers massive tyske
terrorbombardementer og videre til IRA's gentagne terrorangreb imod dem,
har de jo netop vist at de blot om muligt endnu mere indædte i deres
sammenhold (trods klasseskel og lignende "frodige" konflikter i deres
samfund set fra et fjendesynspunkt), når de oplever den slags grove
angreb på civile? Det er jo ligesom ikke spaniere, vi har med at gøre her?

Umiddelbart troede jeg, at der måske skulle være tale om at man ville
lave en "decoy" og således forsøge at "åbne" for et angreb imod
G8-topmødet, men det er selvklart at englænderne er udmærket klar over
situationen og kun strammer sikkerhedsforanstaltningerne dèr.

Ligeledes har man med eet slag fjernet hele dèn ellers i forvjen
tvivlsomme "motivation", som autonome "antiglobalister" måtte have for
at ville lave ballade i gaderne i Edinburgh: Tværimod får "man"
(Al-Qaeda) netop afledt opmærksomheden fra "fjendens" indre konflikter
og rettet den imod en fælles ydre fjende (een selv)?

Det er jo helt grotesk?

Okay, hvis vi så lader som om at Al-Qaeda vil prøve at "antænde en
krudttønde" i det engelske samfund ved at spille muslimske indvandrere
og deres efterkommere ud imod resten af den engelske befolkning, så tror
jeg faktisk også at man har satset lidt for højt.

Jeg tror - trods alt - ikke på at der bliver åben borgerkrig foran
Finsbury Park-Moskeen lige umiddelbart, selv om det da sikkert er, hvad
helligkrigerne måtte håbe på en vis tvivlsom "martyrieprestige" i.

Tværtimod aftvinger dette jo altså ganske åbenlyst fromme,
ikke-fundamentalistiske muslimer i ikke bare London og England, men i
hele Vesten, til at tage direkte og endegyldigt afstand til Al-Qaeda,
deres sag, og deres metoder? Er det mon dèn konflikt, der søges opgraderet?

Anders Peter Johnsen

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 07-07-05 14:54

"Anders Peter Johnsen" <anderspj@REMOVE_THISwebspeed.dk> wrote in message
> [...]
> hele Vesten, til at tage direkte og endegyldigt afstand til Al-Qaeda,
> deres sag, og deres metoder? Er det mon dèn konflikt, der søges

Vi venter spændt på reaktioner fra EL, imamerne i DK og lign.

Fra : Svend

Dato : 07-07-05 14:50

On Thu, 7 Jul 2005 15:08:01 +0200, "Anders" <andersvalenFjErN@mail.dk>
wrote:

> [...]
>at retfærdigheden sker fyldest, og at alverdens terrorister får den at
>føle!!! Jeg støtter kampen mod terrorisme!

Vi kunne passende starte med at lade være med at give et hvilket som
helst rabiat skvadderhoved opholdstilladelse nærmest pr. automatik.

Den seng som englænderne nu ligger i kommer vi også til at sove i idet
vi har brugt de sidste årtier på kritikløst at lukke dem ind i landet
hvor de er veletablerede med moskeer og sovende celler der bare
venter på ordren.

Der er også brug for et opgør med forræderne fra 83!

Fra : Peter Bang

Dato : 08-07-05 00:18

Svend <nobody@noone.com> skrev:
> [...]
>være med at give et hvilket som
>helst rabiat skvadderhoved
>opholdstilladelse nærmest pr. automatik.

1883?

Fra : PerX ...

Dato : 07-07-05 15:18

In article <42cd2928$0$231$edfadb0f@dread12.news.tele.dk>,
andersvalenFjErN@mail.dk says...
> [...]
> skal bekæmpes hårdt mod hårdt - de må aldrig føle sig sikre og vi må aldrig

Jep, det skal nok give mere død og ødelæggelse. Den eneste måde du
bekæmpter terrorisme er at forhandle med dem og fjerner deres frygt (og
hvis du ikke tror de er bange tror jeg du tager fejl)

Fra : Anders

Dato : 07-07-05 15:36

> Jep, det skal nok give mere død og ødelæggelse. Den eneste måde du
> bekæmpter terrorisme er at forhandle med dem og fjerner deres frygt (og
> hvis du ikke tror de er bange tror jeg du tager fejl)

FORHANDLE?!?!?!?!

Fra : Rado

Dato : 07-07-05 15:56

On Thu, 7 Jul 2005 16:17:42 +0200, PerX ...
<hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote:

> [...]
>bekæmpter terrorisme er at forhandle med dem og fjerner deres frygt (og
>hvis du ikke tror de er bange tror jeg du tager fejl)

Enig. Det er frygt og ikke andet der får folk til at handle på den
måde. Og når de der bliver ramt så også reagerer på basis af frygt,
bliver det skruen uden ende. Alle bliver mere og mere bange og mere og
mere desperate og mere og mere voldelige i deres forsøg på at udrydde
det de frygter.

Som filosoffen Anders Fogh Jensen skrev i en artikel i sidste nummer
af Samvirke:

"Realisterne mangler jo håb om, at tingene kan være anderledes. Den
traditionelle politiske måde at tænke på er præget af frygt og ikke af
håb. Det meste handler om hvordan vi undgår at ting sker. Hvordan
undgår vi terror? Hvordan undgår vi ar ældrebyrden bliver et problem?
Man reagerer på virkeligheden uden håb. Frygttænkning styrer
samfundet."

--
Rado

You are the salt of the earth. You can change your destiny!
You can give birth to a new civilization or you can create
Hell on earth. - Georges Ohsawa

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-05 08:32

"Rado" <rado@fjernpost1.tele.dk> wrote in message

> Enig. Det er frygt og ikke andet der får folk til at handle på den
> måde.

Det er had, og intet andet. De Al Qaeda krigere man har set ser ikke spor
bange ud.

Fra : T. Liljeberg

Dato : 08-07-05 05:38

> [...]

>bekæmpter terrorisme er at forhandle med dem og fjerner deres frygt (og
>hvis du ikke tror de er bange tror jeg du tager fejl)

Det er en joke, ikke sandt?

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 08-07-05 08:31

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> wrote in message
> [...]
> bekæmpter terrorisme er at forhandle med dem og fjerner deres frygt (og
> hvis du ikke tror de er bange tror jeg du tager fejl)

WHAT ?

Forhandle med dem ?

Tror du virkelig helt oprigtigt at man kan opnår noget med det ?