Selvmordscykel angriber Bush!
Fra : Henrik Svendsen

Dato : 07-07-05 01:26

Ved højlys dag tirsdag den 5. juli år 2005 besluttede en skotsk cykel at
prøve lykken med det, der for nogen år siden mislykkedes en
saltkringle - at likvidere Bush. Kringlen fik kun skrammet Talermedguds
ansigt (ellers rimeligt godt gået af en saltkringle). I maj 2004
forsøgte så en texansk cykel at aflive imposteren fra østkysten med et
lokalt rodeo-trick. Succéen var dog ikke meget større end kringlens.

Men ... nu skulle det være.

I bedste Nyrup-stil (cykelhjelm - også i XXS) masede Shrub sin popo op
på det læderovertrukne jern (nej - jeg taler ikke om Gannon) og begyndte
at stønne sig gennem lange rækker af uniformerede engelske mænd. Ingen
anede uråd. Ikke Diebolds udvalgte og heller ikke SS -korpset, der
hvileløst våger over USAs mest kendte genfødte.

Vor stålsatte skotske helt så på et tidspunkt ud til at skulle få held
med sit forehavende. Ved næste ligeudkørsel ville den spille metaltræt
og svinge sit stel ind over Baghdads tyran. Inden sin sidste kædedans
ville den slutte af med at sætte det som Japans udenrigsminister Mikako
Tanaka på engelsk omtalte som "he is totally an asshole" på hjul og
stejle.

Men den 59-årige tidligere spritbilist ville det anderledes. Rap som
bemærkningen: "I know the human being and the fish can coexist
peacefully." (Bush - 29. september 2000), kastede manden, som den
canadiske præsidents kommunikationsrådgiver kaldte for "a moron" vor
sagesløse ganger ind i anklen på en britisk betjent og slap selv med,
hvad DR's Tekst-tv medfølende omtaler således: "Bush fik skrammer på
hænderne og måtte have plaster på".

Lamestream-medierne melder endnu ikke om cyklens videre skæbne; men vi
må bare håbe - og måske har vi noget at have håbet i. Bush er jo et
hjertevarmt menneske med en kristen indstilling:

During an interview with journalist-author Bob Woodard, President George
W Bush declares: "I loathe Kim Jong Il. I've got a visceral reaction to
this guy, because he is starving his people. And I have seen
intelligence of these prison camps -- they're huge -- that he uses to
break up families and to torture people. It appalls me."Aug 2002

Fra : Tim

Dato : 07-07-05 11:50

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> Ved højlys dag tirsdag den 5. juli år 2005 besluttede en skotsk cykel at
> prøve lykken med det, der for nogen år siden mislykkedes en
> saltkringle - at likvidere Bush.

ROTFL )

Tim