Request for international arrestorders
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 05-07-05 14:50

To the International Court of Justice, the Hague.

Copy:
Embassy of Iran to Denmark
Newsgroup: dk.politik

Request:

4290 news:GBQxe.58025$Fe7.191518@news000.worldonline.dk

4292 news:%bwye.58351$Fe7.192849@news000.worldonline.dk

> Rafsanjani var desuden indblandet i nogle terrorsager mod oppositionsfolk,
> bl.a. Mikonos-sagen. Denne sag handlede om terror mod en gruppe af
> oppositions ledere i Tyskland på restaurant Mikonos. Her blev de angrebet
> af
> væbnede gerningsmænd og dræbt på stedet. Den tyske domstol har bekræftet
> Rafsanjanis og Khamencis (altså den åndelige leders) rolle i denne sag.

De anmodes på denne baggrund om at udstede en international arrestordre på
følgende personer:

1. Mahmoud Ahmadinejad
2. Ali Khamenei
3. Ali Akbar Hashemi Rafsanjani

Årsag:
Når en nation ikke er i stand til at holde selvjustits, da er det
internationale samfund nødt til at gribe ind.

Nürnberg-dommen lærte menneskeheden én ting: At forbrydelsen mod
menneskeheden ikke først blev begået efter drab på nummer 1 million, men
allerede da det første uskyldige menneske blev myrdet.

-

Endvidere bør jeg nævne, at jeg (og andre) vil holde Dem *personlig*
ansvarlige, dersom De fortsat nægter at udføre Deres arbejde (under
henvisning til UDN-forfatningen, see local DK-Constitution § 64: " ...
Dommerne har i deres kald alene at rette sig efter loven ...").

Crime does NOT pay.

Internal OUTPUT-order:
2005-07-05, CET 15:46

With kind regards,
(The "Sheriff" of EL PASO, Harwest 1995)
Mogens Kall, The servant of Michael
--
SETI: Win (vind) 5000 Danish Kr. (around 800 US $), jump ...
4193 news:3gpee.1412$Fe7.30938@news000.worldonline.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-07-05 08:17

"Jesus-loves-you" skrev

[ ... ]
> [...]
> henvisning til UDN-forfatningen, see local DK-Constitution § 64: " ...
> Dommerne har i deres kald alene at rette sig efter loven ...").

Memory (Letter to You, 1996):
1608 news:eEI0c.102128$jf4.6139781@news000.worldonline.dk

> 96-09-05.HAA
[ ... ]
> Saddam Hussein is PERSONALLY responsible for these crimes against
> humanity, as far as I can see. The question is:
>
> "Why don't we put him on trial ? - The people of Iraq can
> not live in peace until this dictator is gone. They need
> our help - NOW"

Du *svigtede* bl.a. det irakiske folk, da de allermest trængte til din
hjælp ...

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4299

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 06-07-05 08:35

"Jesus-loves-you" skrev
4299 news:tALye.58447$Fe7.193183@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> [...]
> [ ... ]

> Du *svigtede* bl.a. det irakiske folk, da de allermest trængte til din

Do You call this fair business (apropos International Court of "Justice") ?

-

Internal:

Message-4300-OUTPUT ?

Liv-2:
(2005-07-06, CET 09:31)
- "Det må du gerne (med hilsen fra mig)."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4300

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 11:21

"Jesus-loves-you" skrev
4293 news:wdwye.58352$Fe7.192869@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> De anmodes på denne baggrund om at udstede en international arrestordre på
> [...]

News:
Terrorbombning i London her til formiddag.

Nå ... du har rigtig nok travl med at lave ballade, Mister
Iblîs-mand ...

Du skulle vel aldrig frygte Øvrigheden ?

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4303

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 11:46

"Jesus-loves-you" skrev
4303 news:3n7ze.58693$Fe7.193672@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> News:
> Terrorbombning i London her til formiddag.
>
> Nå ... du har rigtig nok travl med at lave ballade, Mister
> Iblîs-mand ...
>
> Du skulle vel aldrig frygte Øvrigheden ?

Og så tror du til og med, at du kan slippe godt fra at komme i besiddelse af
atomvåben, som om det internationale samfund blot stiltiende skulle
acceptere dette.

(hvor dum kan man være)

Læg nu mærke til Ordene i profetien:

"Herren den Almægtige siger:

Jeg vil tilintetgøre Elams berømte bueskytter
og sprede folket for alle fire vinde,
så de jages i landflygtighed ud over hele verden.

Min vrede er stor imod Elam, siger Herren,
og derfor sender Jeg krigens rædsler over dem,
så de bukker under og udryddes af deres fjender.

Jeg rejser Min trone i Elem, siger Herren,
og styrter deres konge og deres embedsmænd."
(Jeremias' bog 49,35-38)

DADDY-Break:
(2005-07-07, CET 12:39)
- "Bestemt!"

Hmm ... hvordan kan profetien gå i opfyldelse her i atomalderen ?

En radioaktiv ruinhob (apropos ordet landflygtighed) ?

Dette bliver muligvis konsekvensen, hvis du fortsætter ...
3282 news:PAznd.66422$Vf.3316407@news000.worldonline.dk

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4304

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 12:00

"Jesus-loves-you" wrote
4304 news:WK7ze.58696$Fe7.193547@news000.worldonline.dk

> [...]

> En radioaktiv ruinhob (apropos ordet landflygtighed) ?
>
> Dette bliver muligvis konsekvensen, hvis du fortsætter ...

I will hold all of You *personally* responsible for this nuclearwar (Psalm
82,5) ...

Liv-2 Break:
(2005-07-07, CET 12:51)
- "Me too!"

Code: Matt.24,31

OUTPUT-order time:
2005-07-07, CET 12:57

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4305

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 13:00

"Jesus-loves-you" skrev
4304 news:WK7ze.58696$Fe7.193547@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Dette bliver muligvis konsekvensen, hvis du fortsætter ...
> 3282 news:PAznd.66422$Vf.3316407@news000.worldonline.dk

Mr.-Ez.43,2)-Break:
(2005-07-07, CET 13:53)
- " ... (classified) ... ?"

Un-official DADDY-Break:
(2005-07-07, CET 13:55)
- "Ja!"

OUTPUT-code:
2005-07-07, CET 13:58
19 (1.King.6,19)

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4307

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 14:09

"Jesus-loves-you" skrev
4307 news:lP8ze.58702$Fe7.193462@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Mr.-Ez.43,2)-Break:
> (2005-07-07, CET 13:53)

(2005-07-07, CET 15:04:22, delay -00:00:44)

means:
CET 15:03:38

> - " ... (classified) ... ?"
>
> Un-official DADDY-Break:
> (2005-07-07, CET 13:55)
> - "Ja!"
>
> OUTPUT-code:
> 2005-07-07, CET 13:58
> 19 (1.King.6,19)

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4308

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 16:31

"Jesus-loves-you" skrev
4304 news:WK7ze.58696$Fe7.193547@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Jeg rejser Min trone i Elem, siger Herren,
> og styrter deres konge og deres embedsmænd."
> (Jeremias' bog 49,35-38)

Elam (Iran) map, see ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4312

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-07-05 08:29

"Jesus-loves-you" skrev
4312 news:VUbze.58731$Fe7.193617@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Elam (Iran) map, see ...

Hmm ... der er noget mistænkeligt ved datoen:

Foruden ...

4310 news:r9aze.58716$Fe7.193551@news000.worldonline.dk

> Dagens andagtstekst fra Bibellæser-Ringen ( www.blr.dk ) har overskriften:
> (Torsdag den 7. juli 2005)
>
> === citat start ===
>
> Antikrist

.... fortsætter andagtshæftet den følgende dag:
(i dag fredag den 8. juli 2005)

=== citat start ===

Antikrist

=== citat slut ====

Begge tekster står på side 6, hvilket kan associeres til:

(the WTC-letter)
1139 news:36XJb.66659$jf4.4293805@news000.worldonline.dk

> From Mogens Kall Friday, 14. September 2001
[ ... ]
> Delta 66 - 666 = 6 ...................................... -> no. 6 found
[ ... ]
> Input Kristeligt Dagblad (K.D. Wednesday, 5. Sep. 2001 -
> www.kristeligt-dagblad.dk):
>
> (2004-01-04 billed ej mulig at gendanne. Teksten imbefattede et citat fra
> Matt 24,28)

Den alternative andagtstekst fra 'Et ord til dagen' (www.ucb.dk)
(4. årgang Nr.3, ISSN: 1603-1539) lyder således:

=== citat start ===

Da en prædikant engang kom forbi hos en familie i England ...

=== citat slut ====

Noget kunne således godt tyde på, at "man" med fuld overlæg valgte denne dag
som en art *selvopfyldende* profeti (dvs. falsk profeti).

-

"Responce":

OUTPUT-code:
(Lukkede øjnene og åbnede Bibelen og pegede i blinde på ordene,
2005-07-08, CET 09:22)
" ... STADIG (var vantro), Luk.24,41"

Vedr. vantro:
4143 news:su5ce.253$Fe7.4753@news000.worldonline.dk

Memory:
1113 news:69dJb.65933$jf4.4211014@news000.worldonline.dk

[ ... ]
> Mistanken (TIME-break ON) fremkommer ved, at "uret" viser 11:53, altså 7
> minutter før 12 (der jo som oftest symboliserer "Dommedag").
[ ... ]
> Daycode (2003-12-26, day no 0 of the Earthquake inside Iran, Bam):

Bam (pixel 2376 Horizontal, 1871 Vertical)

Far! - Er Iran involveret i denne terror, herunder London i går ?

Input main-target (?):
1603-1539 (lidt øst for Surmaq, i nærheden af 2-tallet)

Un-known factor (Jonas 4,11-mayday):
Teheran (pixel 1540 H, 763 V)

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4316

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-07-05 08:40

"Jesus-loves-you" skrev
4316 news:hYpze.58821$Fe7.193740@news000.worldonline.dk

[ ... Jeremias' bog 49,35-38 ... ]

> [...]
>
> Input main-target (?):
> 1603-1539 (lidt øst for Surmaq, i nærheden af 2-tallet)

DADDY-Break:
(2005-07-08, CET 09:34:00, delay -00:00:44)
- "Jeg rejser Mig fra bjergene ..."

09:34:31
- " ... og holder Dom°."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4317

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-07-05 10:59

"Jesus-loves-you" skrev
4316 news:hYpze.58821$Fe7.193740@news000.worldonline.dk

[ ... Jeremias' bog 49,35-38 ... ]

> Far! - Er Iran involveret i denne terror, herunder London i går ?

2-Break:
(2005-07-08, CET 10:56:38)
- "There is a connection."

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4318

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 07-07-05 12:46

"Jesus-loves-you" skrev
> [...]

> Nå ... du har rigtig nok travl med at lave ballade, Mister
> Iblîs-mand ...
>
> Du skulle vel aldrig frygte Øvrigheden ?

al-Qaeda's bagmand sidder i Teheran ...
0318 news:KzQ5a.92828$Hl6.8918535@news010.worldonline.dk

Men idet bagmanden (læs: Khamenei) IKKE ønsker at knyttes officielt til
denne terrororganisation pga. frygt for repressalier, gør man alt hvad man
kan for at slette sporene, bl.a. senest i går ved at al-Qaeda's mand i Iraq
erklærer hellig krig mod Badr i Iraq (tidligere oppositionsgruppe-til-Saddam
Hussein i Iran).

For øvrigt ønsker Iran borgerkrig i Iraq med henblik på at overtage landet.

al-Qaeda har jo heller aldrig angrebet Iran, idet man jo ønsker et
tilsvarende religiøst fanatisk styre alle andre steder.

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4306

Fra : Jesus-loves-you

> News:
> Terrorbombning i London her til formiddag.

> [...]

Billeddokumentation:

Meget betegnende (perhaps a note from DADDY) !

With kind regards,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4310

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 10-07-05 06:00

"Jesus-loves-you" skrev
4310 news:r9aze.58716$Fe7.193551@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> Dagens andagtstekst fra Bibellæser-Ringen ( www.blr.dk ) har overskriften:

(Søndag den 10. juli 2005)

=== citat start ===

John Maxwell fortæller om, at han deltog i sin gode ven Tom Chapmans kone,
Jane Chapmans, begravelse. Under gudstjenesten blev følgende digt læst højt:

Jeg står på en standbred. Et skib nærmer sig, folder sine hvide sejl ud i
morgenbrisen og sætter kurs mod det åbne hav. Hun er et skønhedsobjekt, og
jeg står og betragter hende, til hun til sidst forsvinder i horisonten. En
ved min side siger stille: "Hun er forsvundet!" Forsvundet hvorfra?
Forsvundet fra mit synsfelt, det er det hele. Hun er stadig lige så stor,
som da jeg sidst så hende. Den formindskede størrelse og tab af syne er i
mig, ikke i hende; og i samme øjeblik én ved min side siger: "Hun er
forsvundet," er der en andre, som ser hende komme, og som begynder at råbe
med glædesfyldte stemmer: "Der kommer hun!"

=== citat slut ====

Med venlig hilsen,
(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4324

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 08-07-05 12:22

"Jesus-loves-you" skrev
4303 news:3n7ze.58693$Fe7.193672@news000.worldonline.dk

[ ... ]

> News:
> Terrorbombning i London her til formiddag.

Interrupt from
4320 news:Kdtze.58850$Fe7.193711@news000.worldonline.dk

Hmm ... intelligent kan man jo ikke ligefrem påstå, at Du/I er ...

(use perhaps http://www.google.dk/grphp ). File-number: 4321