Ulækre Roskilde Festival - banebryder for ~
Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-05 11:28

Fordi autonom-kultur er journalistkæledægge gøres det til heltegerning når
en interviewet musiker direkte pisser på journalisten, eller når nøgenhed er
uhæmmet eller når ting lugter af lort og normale toiletter ikke bruges.

Kun Information har optaget artikler fra mig om sund, videnskabelig tilgang
til anti-fremmedgørelsen - ellers skal tabuers afskaffelse altså ske så
godhedsindustrien får æren

Den "sorte Pippi Langstrømpe" Snopp Dog kan være intelligent, ved jeg fra
David Lettermanshow. Men i Danmark ønsker journalister at negre lever op til
stereotyperne og at han ikke har andre budskaber end at lære danskerne at
råbe "motherfucker" og at han svarer udenom på interviewspørgsmålene.
"Dont make it better, make it different" kunne være journalistslogan.

Nøgenløb har slogan som er fra de gamle grækere (Æskylos, bl.a.)
"Du skal ikke spørge hvorfor, - du skal spørge hvorfor ikke"
Når Georg Bernard Shaw brugte det, angav han kilde, men journalisterne lader
det se ud som om der i Festivalen er hjerner, der kan skabe sådant nyt selv.

At festivalens kunstnere forlanger levering af enorme antal gram ulovlige
stoffer til eget forbrug i de få dage de er her, gøres til heltedåd, og at
de skal indlægges på Rigshospitalet før de kan rejse hjem, gøres ligeledes
til bevis på at det er stor kunst.

Selvfølgelig er spejderlejrsamvær i godt sommervejr sjovt og her er den
kombineret med musik og politisk indoktrinering.. Men at vi har en masse at
lære af de unge, er en misforståelse
Slogan "Black is beautiful" og "Small is beautifrul" synes at være skrumpet
til "dumt er smukt".
Hvilket også har en sandhed i sig, og så længe de er under opsyn af hinanden
er farlige lovbrud ikke et problem, men den ældre generations livserfaring
er journalisternes fjende, og hvis der var fri debat her i landet, ville de
få megen klog modsigelse.?

De muslimer, der pågribes for vold mod nøgne badegæster, på danske strande
bør informeres evt via film om at dansk ungdom bifalder totalnudisme - og at
topløsbadning faktisk er tilladt i både Tyrkiet og Bulgarien på alle
strande(Politiken dd.)

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-05 15:29

Blufærdighedskrænkelse var i fortidens Italien korte ærmer - men på roskilde
festival dingler nosser og pik uden at nogen føler sig krænket - dog fik en
tysker klippet armbåndet da han fuld og vulgær spurgte for mange ærbare
piger om de ville bolle. (Fjernede politiet ham? - det tror jeg jeg læste,
men der var nævnt tyverier i samme artikel.)

Hvis en flot fyr går i kun G-streng på Strøget - OK?
Hvis grim/fuld/fed?
Hvis shorts er forrevne, så man kan skimte en pik, så får det næppe politiet
til at gøre noget - hvis den da ikke er stiv/han viser frem?
Ved nogen hvor grænsen går .- om precedens og tidligere
domme/politivedtægt-fortolkninger?

Striptease danserinder må ikke sætte sig på skødet af publikum hertillands -
der skal være en meter eller mere fra nærmeste tilskuer og til den mer og
mer bare dame. Liveshows var tilladt i 1969 i København, men blev forbudt -
er det en "Horsens-Bilka-sag" hvor de traditionelle handlende ikke vil have
at en nytænker stjæler markedet?

Min far spankulerede nøgen fra seng til badeværelse, brugte aldrig pyjamas,
og min mor bøjede sig - at det var uskadeligt for børn at se. Hvis min
søster i sårbarest tænkelige alder, var blevet udsat for en blotter der bad
hende slikke på ham (hvilket vist kun sker i snerpers fantasi - de er vist
alle forskræmte og holder afstand) - så ville mine forældre trække søster
væk og bede hende holde afstand, men næppe politianmelde.Evt henstille til
fulderikken om lidt ærbarhed.
Er der precedens for at blottere, der ikke skrides ind overfor, bliver
stridere og stridere og evt voldelige?

Eller handler alt om, at aparte skal kanøfles, og folk der er for hæmmede
til at være naturlige, er misundelige på modige afvigere, der gør hvad de
gerne ville? Kvinder er så ekshibitionistiske, som de kan slippe af med -
ville mænd mon også være det, hvis der var kultur i retning af, at piger
kikkede efter mænds skridt?
Når polakker i 1946 stenede en jødisk landsbys indbyggere ihjel - de var
kommet tilbage fra kz og havde taget deres huse tilbage - så skyldtes det
delvis opsparet had mod rige moraliserende ortodokse jøder, der følte sig
for fine til integration
Når danskere hetzer mod en sølle afviger, der ikke har situationsfornemmelse
mht at tildække sig som normen kræver, er det vist også om at hæve egen
status ved at trykke ufarlige medborgeres status ned.? Administrerer
politiet loven forudsigeligt og fornuftigt idag - hvem ved noget?

Fra : Steen Johansen

Dato : 03-07-05 19:04

> Hvis en flot fyr går i kun G-streng på Strøget - OK?
> Hvis grim/fuld/fed?
Det skal du huske! og at Anders And kan hvad vi andre ikke må osv

Fra : Bo Warming

Dato : 03-07-05 19:13

"Steen Johansen" <steenbelle@galnet.dk> wrote in message

> Det skal du huske! og at Anders And kan hvad vi andre ikke må osv
Men ville vi i mindre grad opnå STØRST MULIG FOR FLEST MULIG MENNESKER, hvis
vi ophævede al lov om blufærdighedskrænkelse ?

Og er nudister ikke trailblazers der skubber den dag nærmere, hvor
overflødig lov ophæves?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-07-05 20:21

Bo Warming wrote:
> [...]
> MENNESKER, hvis vi ophævede al lov om blufærdighedskrænkelse ?
>
> Og er nudister ikke trailblazers der skubber den dag nærmere, hvor

HØRT !!!!!!!!!!!!

Fra : Jens Bruun

Dato : 04-07-05 13:07

> Og er nudister ikke trailblazers der skubber den dag nærmere, hvor
> overflødig lov ophæves?

Det vil ikke glæde nudisterne. De får deres kick ved, de er grænsebrydende.
Så skal de bare til at finde på noget andet, der ikke er "normalt".

--
-Jens B.
http://www.fotolog.dk - My photo diary (Last updated 7/3/05)

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-05 14:40

> Det vil ikke glæde nudisterne. De får deres kick ved, de er
> grænsebrydende. Så skal de bare til at finde på noget andet, der ikke er
> "normalt".

Nudister ønsker ikke at glæde sig selv, men at gavne samfundet. De siger de
nyder at solen bager deres hud, og at de slipper for besvær med at tage tøj
af og på.
Men de er sindsyge selvbedragere, lissom du og jeg er i mangt og meget (hvem
er ikke?)

Som du rigtigt påpeger, så nyder de at være provokatører og få opmærksomhed,
og det
aspekt mistes, hvis folketinget var klogt nok til at ophæve lov om
blufærdighedskrænkelse.
Men alt i alt vil den gode korpsånd, der driver dem, gavnes og de ville
glædes på dødslejet, når de ser tilbage
på at de har givet en skærv til et friere samfund.

"Naturen vil intet, men når altid noget. Vi vil noget, men når altid noget
andet. Vore "hensigter" er rene "tilfældigheder" Nietzsche

"Vi er i vane med at forklare det, som skyldes mange årsager ved enkelt
årsag, og de fleste uenigheder kan føres tilbage til dette."
Liebig (1803-1873)German Chemist and Professor

Ville jeg ikke glædes ved muhamedanerfrit Danmark, for så skulle jeg finde
noget andet unormalt at kæmpe for?

Det fandt jeg nok, og nudister der evt sejrede ad helvede til ville kaste
sig over andre gode emner,

fx at ophæve forbud imod ikkevoldelig pædofili

(et beslægtet anti-snerperi emne - frihed er godt)

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 04-07-05 16:56

Bo Warming wrote:

> Nudister ønsker ikke at glæde sig selv, men at gavne samfundet. De
> siger de nyder at solen bager deres hud, og at de slipper for besvær
> med at tage tøj af og på.

Nahh mon ikke der er et element af nydelse forbundet med at være nøgen ?

Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-05 17:34

"Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> wrote in message

> Nahh mon ikke der er et element af nydelse forbundet med at være nøgen ?

Enig - der er kombination af MANGE årsager, jvf det sidste af mine citater.
Jeg er soldyrker i min velafskærmede have fordi jeg let bliver solbrændt og
syns det er pænt og mit velbefindende om sommeren er godt, måske fordi
ventilation om huden er sund.
Dovenskab mht tøj af og på har Tøger Seidenfaden indrømmet som årsag til at
han bader uden badebukser - de våde stramme shorts er skide irriterende især
når man kommer op og de er våde
At provokere ved at være trailblazer lader vi som om er en tredie og
lillebitte ekstra spinnoff - men måske vi fortrænger og den er extremt
vigtig

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 05-07-05 14:50

Bo Warming wrote:
> "Niels Riis Ebbesen" <info@nielsR-ebbesen.net> wrote in message

> Enig -

ja det mente jeg også

> At provokere ved at være trailblazer lader vi som om er en tredie og
> lillebitte ekstra spinnoff - men måske vi fortrænger og den er extremt
> vigtig

vigtigt og vigtigt det kommer vel an på hvad man føler for ?

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 03-07-05 20:20

Bo Warming wrote:
> Blufærdighedskrænkelse var i fortidens Italien korte ærmer

de er nu ellers mest kendt for at derres sko - i mellem ordene Warming har
du lyst til at se mine lodene kugler tæt på ?

Fra : Bo Warming

Dato : 05-07-05 05:59

> de er nu ellers mest kendt for at derres sko - i mellem ordene Warming har
> du lyst til at se mine lodene kugler tæt på ?

Alle de katolske middelhavslande var for 50 år siden kendt for krav om lange
ærmer i kirker mm

At se mænds kønsorganer er altid interessant - ca ½ sekund pr stk.

Vedr Steen Johansens nedenstående antydning af at flotte fyre har mere ret
til nudisme end gamle fedeboller, så mener jeg at sådan aldersfascisme og
overvægtig-diskrimination er etisk at sidestille med naziernes
aparte-skal-kanøfles mod jøder.

> Hvis en flot fyr går i kun G-streng på Strøget - OK?
> Hvis grim/fuld/fed?

Det skal du huske!

Fra : Steen Johansen

Dato : 05-07-05 19:29

> [...]
> nudisme end gamle fedeboller, så mener jeg at sådan aldersfascisme og
> overvægtig-diskrimination er etisk at sidestille med naziernes

Og en ung flot krop er alså ikke bedre at se på en et gammelt uvasket svin
som ovenikøbet stinker
og forbindelsen med "etisk at sidestille med naziernes
aparte-skal-kanøfles mod jøder" = Go Dav mand økseskaft!
MvH NusleSøs

Fra : Rune Wold

Dato : 03-07-05 19:01

Bo Warming wrote: