En rigtig kioskbasker!
Fra : Jesper

Dato : 30-06-05 21:38

Så har ToldSkat København været på serviceeftersyn hos 133 kiosker og
grønthandlere og 75 af dem havde ikke rent mel i posen og iflg
Funktionschef Lars Klamer så griner en del af de forretningsdrivende af
bøderne iflg. Berlingske. Iflg. TV2 Lorry ligger bøderne i
størrelsesordnen 5000-7500.

Måske skulle man tyvedoble bødestørrelsen, så griner muhamedanerne nok
ikke længere når de bliver knaldet.

Fra : DS

Dato : 30-06-05 21:49

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message
> [...]
> Funktionschef Lars Klamer så griner en del af de forretningsdrivende af
> bøderne iflg. Berlingske. Iflg. TV2 Lorry ligger bøderne i

1. overtrædelse 25.000 kr og medførelse af MEGET hyppige kontroller de
efterfølgende par år, for den pågældende person/"virksomhed"

2. overtrædelse, så lukker man hele butikken, konfiskerer alt og giver
forbud mod at starte egen virksomhed i 5 år.

Jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor man ikke skal gøre det, som jeg nævner
ved 2. overtrædelse. For hvis man efter en bøde på kr. 25.000 bliver ved med
det, så kan jeg ikke se hvad vedkommende laver som selvstændig.

DS

Fra : Knud Larsen

Dato : 01-07-05 00:37

"DS" <no-spam@to-me.com> wrote in message
> [...]
> ved 2. overtrædelse. For hvis man efter en bøde på kr. 25.000 bliver ved
> med det, så kan jeg ikke se hvad vedkommende laver som selvstændig.

Vi kan ikke nænne at have bøder, som betyder at folk må slutte med deres
ulovligheder, det er helt udansk.

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 01-07-05 07:49

> [...]
> størrelsesordnen 5000-7500.
>
> Måske skulle man tyvedoble bødestørrelsen, så griner muhamedanerne nok

1. gang 50.000
2. gang 100.000
3. gang lukkes

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Trunte

Dato : 05-07-05 07:34

> [...]
> størrelsesordnen 5000-7500.
>
> Måske skulle man tyvedoble bødestørrelsen, så griner muhamedanerne nok

Rigtig god ide - men for at få den ønskede virkning ville det måske være
hensigtsmæssigt at give bøden for "ikke at have rent mel i posen" snarere
end at
være muhammedaner - også mere lovligt.
Trunte