Sådan
Fra : Tim

Dato : 30-06-05 10:30

Eks-gidsel tager selv affære og hyrer lejesoldater til at nakke/fange sine
gidseltager.

http://www.jp.dk/udland/artikel:aid=3133262/

"To er allerede fanget".

Sådan

Tim

Fra : Tim

Dato : 30-06-05 10:40

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Eks-gidsel tager selv affære og hyrer lejesoldater til at nakke/fange sine
> [...]

Ups... skulle have været et alenestående indlæg... men hva'.

Tim

Fra : Christian B. Andrese~

Dato : 30-06-05 11:14

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
> Eks-gidsel tager selv affære og hyrer lejesoldater til at nakke/fange sine
> [...]

Måske CIA skulle hyre dem når de er færdige ?

--
mvh / regards 1) http://makeashorterlink.com/?C5742575B
Christian 2) http://makeashorterlink.com/?Q1BA32C4B

Fra : Tim

Dato : 30-06-05 13:05

"Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message

> Måske CIA skulle hyre dem når de er færdige ?

Lyder som en god idé.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 30-06-05 14:11

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Christian B. Andresen" <nobody@domain.country> wrote in message

> Lyder som en god idé.

CIA kan altså ikke selv?

Det var da noget af en erkendelse.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 30-06-05 14:33

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> CIA kan altså ikke selv?
>
> Det var da noget af en erkendelse.

Det er såmænd ikke en erkendelse. Det har jeg været klar over i lang tid.

Kan du komme med et eksempel på det modsatte?

Desuden: Hvor blev dit svar af i tråden hvor du blev spurgt om, om du
virkelig ville give alt hvad du ejer og har, for at redde livet på et
sultent afrikansk barn?

Hvorfor sidder du og skriver på din PC nu? Den kunne du jo sælge, sammen med
din bil, dine møbler, din havetraktor, din lejlighed/hus etc.

Du kunne jo skaffe dig et job (ud over dit havearbejde og udskiftininger af
folks harddiske), hvor du _virkelig_ tjener penge, og så sende hele
molevitten derned.

De penge du sparer på at købe hash (du har selv sagt, at du er holdt op)...
sender du dem til Afrika?

Du ville jo "gøre alt" skriver du selv. Hvorfor sparer du ikke op til en
flybillet og rejser derned??

.... eller stemmer for, at vi skal betale mindre i skat, så du kan sende
flere penge derned?

Allan?

Mener du så virkelig, at du "vil gøre alt", eller var det bare sniksnak?

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 30-06-05 14:44

> [...]
>
> Desuden: Hvor blev dit svar af i tråden hvor du blev spurgt om, om du
> virkelig ville give alt hvad du ejer og har, for at redde livet på et

Alt hvad jeg kan.

> Hvorfor sidder du og skriver på din PC nu? Den kunne du jo sælge, sammen
> med din bil, dine møbler, din havetraktor, din lejlighed/hus etc.

Har ingen bil, traktor og bor til leje, og min PC er nødvendig mht. arbejde.

> Du kunne jo skaffe dig et job (ud over dit havearbejde og udskiftininger
> af folks harddiske), hvor du _virkelig_ tjener penge, og så sende hele
> molevitten derned.

Tjaae, jeg er under revalidering qua en ødelagt ryg, fordi jeg blev kørt ned
som teenager, og nu vil den bare ikke længere, hvad er din undskyldning?

> De penge du sparer på at købe hash (du har selv sagt, at du er holdt
> op)... sender du dem til Afrika?

Giver 8000.- om året til div. hjælpearbejde.

> Du ville jo "gøre alt" skriver du selv. Hvorfor sparer du ikke op til en
> flybillet og rejser derned??

Fordi mine børn er for små.
Hvorfor rejser Du ikke ned og hjælper til i Iraq, der ser du jo gerne man
gør ALT?

> ... eller stemmer for, at vi skal betale mindre i skat, så du kan sende
> flere penge derned?

Jeg ser hellere at det bliver gjort kollektivt, så betal mere i skat.

> Allan?
>
> Mener du så virkelig, at du "vil gøre alt", eller var det bare sniksnak?

Alt hvad der er mig muligt, uden at det skal gå ud over mine børns
muligheder, i det samfund de bor i.

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 30-06-05 16:16

> "Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Alt hvad jeg kan.

> Har ingen bil, traktor og bor til leje, og min PC er nødvendig mht.
> arbejde.

Så flyt dog i en papkasse for helvede. Det kan fandeme da ikke være rigtigt,
at de skal leve under de kummerlige vilkår, blot fordi du skal have tag over
hovedet din store egoist????

> Tjaae, jeg er under revalidering qua en ødelagt ryg, fordi jeg blev kørt
> ned som teenager, og nu vil den bare ikke længere,

Der er mange der har det _meget_ værre dernede. De er sgu' da hamrende
ligeglade med, om du har en smule rygproblemer.

> hvad er din undskyldning?

Jeg brugere hellere pengene på en god restauranttur, med noget foie gras og
god rødvin. Det smager skidegodt.

> Giver 8000.- om året til div. hjælpearbejde.

Giv dem dog til mig istedet. Vi kommer for sjældent ud og spiser.

> Fordi mine børn er for små.

Tænk dog istedet på alle de små børn i Afrika. Dine børn ville sagtens kunne
holde til en tur derned, men du mener det bare ikke alvorligt nok.

> Hvorfor rejser Du ikke ned og hjælper til i Iraq, der ser du jo gerne man
> gør ALT?

Det har vi amerikanerne til.

> Jeg ser hellere at det bliver gjort kollektivt, så betal mere i skat.

Gu' vil jeg da ej. De må sgu' sove i den rede, de selv skider i.

> Alt hvad der er mig muligt, uden at det skal gå ud over mine børns
> muligheder, i det samfund de bor i.

Egotripper.

Tim

Fra : Alucard

Dato : 30-06-05 20:22

On Thu, 30 Jun 2005 15:11:03 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>CIA kan altså ikke selv?
>
>Det var da noget af en erkendelse.

Så kommer Allan lige ind og OVERfortolker...

Fra : Allan Riise

Dato : 30-06-05 20:39

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Så kommer Allan lige ind og OVERfortolker...

Tim skrev da ellers at det havde Han vidst i lang tid..

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 01-07-05 01:09

> "Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Tim skrev da ellers at det havde Han vidst i lang tid..

Enig. CIA efterlader meget at ønske. Forfærdelig meget!!

Tim