Lomborg hyret af FN til at rangordne verde~
Fra : Per Rønne

Dato : 25-06-05 21:54

I følge Politiken {og netop annonceret i Deadline} har FN hyret Bjørn
Lomborg med henblik på på verdensplan at rangordne verdens problemer.
Sammen med en gruppe FN-ambassadører, og med Lomborg-konferencen
»Copenhagen Consensus« som forbillede.

Per Erik Rønne

Fra : Allan Riise

Dato : 25-06-05 22:03

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> Lomborg med henblik på på verdensplan at rangordne verdens problemer.
> Sammen med en gruppe FN-ambassadører, og med Lomborg-konferencen

Suk, og det var så det..

Så bliver det " hvis jeg giver dig 1 krone, så skal jeg have mindst 1.25
tilbage"

--
Allan Riise

Fra : Per Rønne

Dato : 25-06-05 22:21

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Suk, og det var så det..

Krasnik mente »lidt bekymret« at det måtte give Lomborg-haderne en
dårlig søvn i nat.

I øvrigt fandt jeg så ud af at han i er blevet professor på
Handelshøjskolen i København:

http://www.cbs.dk/forskning_viden/fakulteter_institutter_centre/institut
ter/oekonomi/lpf/h_jreboks/nyheder/analytiker_akt_r_og_innovat_r

- men da han kun er adjungeret er det jo kun to forelæsninger han skal
holde om året. Gad vide om skolen har en stor nok sal til det?
--
Per Erik Rønne

Fra : Tim

Dato : 25-06-05 22:31

""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> wrote in message

> Krasnik mente »lidt bekymret« at det måtte give Lomborg-haderne en
> dårlig søvn i nat.

Man har da lov at håbe. Deres
smide-penge-ud-ad-vinduet-til-ingen-verdens-nytte-epoke er forbi.

Nu mangler vi bare en generel tilslutning til A-kraft. Alt andet er dybt
uansvarligt.

Men lad os se... det kan være Lomborg kan gøre noget dér!?

Tim

Fra : Tim

Dato : 25-06-05 22:26

> [...]
> Lomborg med henblik på på verdensplan at rangordne verdens problemer.
> Sammen med en gruppe FN-ambassadører, og med Lomborg-konferencen

Det var sgu' da rart. Så kan vi få ryddet op i alle de der "det koster kun
25 øre, men vi bruger sgu' da bare 1.25.- på det" holdninger.

Nu har vi faktisk muligheden for at bruge den krone til noget fornuftigt.

Godt gået Lomborg. Giv alle de indoktrinerede babysæler tørt på!

Tim

Fra : JKN

Dato : 25-06-05 23:44

> [...]
> Lomborg med henblik på på verdensplan at rangordne verdens problemer.
> Sammen med en gruppe FN-ambassadører, og med Lomborg-konferencen

det er altid dejligt når en dansker profilerer sig

Fra : Tim

Dato : 26-06-05 00:01

"JKN" <lyzium@hotmail.com> wrote in message

> ""Per Rønne"" <spam@husumtoften.invalid> skrev i en meddelelse

> det er altid dejligt når en dansker profilerer sig

Ja, men det er i sidste instans det mindste af det. Endelig en mand, der tør
sige det, ingen andre har turdet... og vinde _gehør_!

Tim