Opdatering af SW
Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 04-06-01 11:15

Hej

Da jeg for et par måneder siden købte min 6210 var der SW-version 3.01 i, så
jeg tog ind for at få den opdateret i Nokia Concept Store i Århus. Det var
der jo ingen problemer i, så nu har jeg v. 4.36. Men nu er der så kommet en
nyere version nemlig 5.02 og mit spørgsmål går derfor udpå om jeg kan
opdatere gratis IGEN. Jeg har nu fået mit ClubNokia kort. Har det noget at
sige ??

Hvis jeg stadig kan, skal jeg så stadig have mit garantibevis med når bare
jeg har mit ClubNokia-kort med ?

/SpEeDy

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 04-06-01 11:16

Hvis det har noget at sige, kan jeg sagtens fremprovokere en fejl i
butikken. Den går nemlig ned når jeg sletter modtagne billedbeskeder

/SpEeDy

Fra : H@M

Dato : 04-06-01 15:28

Det er gratis sålænge at den er under garanti

Fra : Jan Pedersen

Dato : 04-06-01 21:11

> Det er gratis sålænge at den er under garanti

Hvad koster det ellers ???

Fra : Jan Pedersen

Dato : 04-06-01 21:13

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 04-06-01 23:07

> Det er gratis sålænge at den er under garanti

Det ved jeg, men er det ligegyldigt hvor tit jeg kommer rendende ??

/SpEeDy

Fra : H@M

Dato : 05-06-01 09:25

Det er ligegyldigt... du komme jo kun rendende hvergang
at du ved at der en ny version ik'

Fra : Rasmus Beuchert

Dato : 05-06-01 11:54

> Det er ligegyldigt... du komme jo kun rendende hvergang
> at du ved at der en ny version ik'

Jo da :)

Tak for hjælpen

/SpEeDy