Danmarks eneste politiske fange
Fra : Jesper

Dato : 24-06-05 22:16

Burma har Aun Sung Soo Chi, Danmark har Mogens Glistrup. En guttermand
der tør sige sandheden om muhamedanerne. Glistrup skal møde til afsoning
af 20 dages fængsel i Vordingborg Arresthus den 29. Juni pga sine
patriotiske pro-danske udtalelser. Han er nu 79 år!

Fra : Trunte

Dato : 24-06-05 22:24

> [...]
> af 20 dages fængsel i Vordingborg Arresthus den 29. Juni pga sine
> patriotiske pro-danske udtalelser. Han er nu 79 år!

Bare for sjov - hvad er din definition på en politisk fange?
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 24-06-05 22:57

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> Bare for sjov - hvad er din definition på en politisk fange?
> Trunte

En der bliver forfulgt pga sin politiske overbevisning.

Fra : G B

Dato : 24-06-05 23:33

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> En der bliver forfulgt pga sin politiske overbevisning.

Glistrup bliver forfulgt, fordi han ødelagde folketingspolitikernes fidus
med 0 i trækprocent. Ren hævn.

GB

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-06-05 08:26

"G B" <nonono@nospam.invalid> wrote in message

> Glistrup bliver forfulgt, fordi han ødelagde folketingspolitikernes fidus
> med 0 i trækprocent. Ren hævn.

Var der andre der benyttede samme trick?

Fra : G B

Dato : 27-06-05 10:28

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i meddelelsen

> Var der andre der benyttede samme trick?

Ja, jeg ved fra en jysk sagfører, at f. eks. daværende finansminister Poul
Møller (C) benyttede sig af samme trick.

GB

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-06-05 12:06

"G B" <nonono@nospam.invalid> skrev i en meddelelse
> "Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i meddelelsen

> Ja, jeg ved fra en jysk sagfører, at f. eks. daværende finansminister Poul
> Møller (C) benyttede sig af samme trick.

Nå, var det derfor, at han blev så dårlig og fik hjerteproblemer efter Glistrups
afsløring? Nu var han nødt til at gribe ind overfor noget, han selv gik og
lavede. Tænk hvis det var kommet frem til offentligheden, at landets
finansminister gik og lavede disse skattefiduser.
--
NoTrabajo

Fra : G B

Dato : 27-06-05 13:26

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> han selv gik og lavede. Tænk hvis det var kommet frem til
> offentligheden, at landets finansminister gik og lavede disse

Tjah, måske, hvem ved? Men der var givetvis også andre FT-politikere, som
benyttede sig af fidusen. Derfor skulle Glistrup ned med nakken.

Usselt, uanset hvad man iøvrigt måtte mene om Glistrup.

GB

Fra : Trunte

Dato : 24-06-05 23:49

> En der bliver forfulgt pga sin politiske overbevisning.
Godt så - derfor kan man ikke betegne Glistrup som sådan.
Trunte

Fra : NoPasaran

Dato : 25-06-05 00:13

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Godt så - derfor kan man ikke betegne Glistrup som sådan.

Nå, min dreng - hvad kan man så betegne ham som?

--
NoPasaran

Fra : Peter K. Nielsen

Dato : 25-06-05 00:52

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, min dreng - hvad kan man så betegne ham som?

Kriminel

Peter

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-06-05 08:27

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> wrote in message

> Kriminel

Lige så vel man er kriminel i Kina hvis man agiterer for demokrati.

Fra : #2066

Dato : 25-06-05 00:42

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> wrote in message
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, min dreng - hvad kan man så betegne ham som?

Senil?

Fra : Trunte

Dato : 25-06-05 10:30

"NoPasaran" <nopasaran@veryhotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen

> Nå, min dreng - hvad kan man så betegne ham som?
I dennne her sammenhæng kriminel...
deruuover en senil racistisk klaphat.
Trunte

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 01:46

Trunte wrote:

> Godt så - derfor kan man ikke betegne Glistrup som sådan.

Og hvorfor kan man så ikke det?

Fra : Michael Kirkegaard

Dato : 24-06-05 22:22

> [...]
> af 20 dages fængsel i Vordingborg Arresthus den 29. Juni pga sine
> patriotiske pro-danske udtalelser. Han er nu 79 år!

Så burde han også snart være klogere...

Michael

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 00:09

Jesper wrote:
> [...]
> afsoning af 20 dages fængsel i Vordingborg Arresthus den 29. Juni pga
> sine patriotiske pro-danske udtalelser. Han er nu 79 år!

Gad vide hvordan de politisk korrekte minidespoter ville tage det, hvis
vinden blæste fra den anden retning, og det var deres offentligt udtalte
holdning, som blev takseret til fængsel.

De ville hyle i vilden sky!

Men lige nu sidder de og godter sig over, at en gammel mand bliver sat i
kachotten til ingen anden nytte end at vise, hvem der har magten, og
hvem der skal holde sin kæft.

PC'erne viser igen deres grimme fjæs og hang til meningstyranni.

Og selvfølgelig gælder der ikke nogen "af humanitære årsager" for
PC'ernes yndlingshadeobjekter.

Fra : #2066

Dato : 25-06-05 00:52

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

[..]

> [...]
>
> PC'erne viser igen deres grimme fjæs og hang til meningstyranni.
>
> Og selvfølgelig gælder der ikke nogen "af humanitære årsager" for

Tja, jeg sidder lige nu og godter mig over at en 80-aarig er blevet idoemt
60 aars faengsel
(http://www.thestar.com/NASApp/cs/ContentServer?pagename=thestar/Layout/Article_PrintFriendly&c=Article&cid=1119563714396&call_pageid=971358637177).
Siden hvornaar er alderdom blevet en undskyldning for ikke at staa til
regnskab for sine forseelser?

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 01:45

#2066 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>
> [..]

> Tja, jeg sidder lige nu og godter mig over at en 80-aarig er blevet
> idoemt 60 aars faengsel

Tillykke med det. Har det relevans til sagen mod Glistrup? Godter du dig
også over, at han skal burres inde?

> Siden hvornaar er alderdom blevet en undskyldning for ikke at staa til
> regnskab for sine forseelser?

Det er en ordning af meget gammel dato, at domstole tager hensyn til høj
alder og helt lader fængslingsdelen bortfalde.

Du kan google dig til masser af eksempler på den slags domme både
herhjemme og i ca. det meste af resten af verden.

Her er et klassisk hjemligt eksempel. Ovenikøbet i en sag om groft
skattesvig.

"Landsretten fandt den idømte frihedsstraf og tillægsbøde passende
udmålt, men fandt under hensyn til, at skatteunddragelsen og forsøget
herpå ophørte i 1989, og navnlig T´s høje alder, at fuldbyrdelsen af
straffen kunne gøres betinget, og at dommens bestemmelse om forfaldstid
for tillægsbøde kunne udgå. Landsretten stadfæstede byrettens dom med
den ændring af fuldbyrdelsen af den idømte frihedsstraf på 1 års fængsel
blev gjort betinget"
http://www.erhverv.toldskat.dk/display.aspx?oID=210948&vID=0&mode=2

Fra : #2066

Dato : 25-06-05 02:02

> [...]
>
> Det er en ordning af meget gammel dato, at domstole tager hensyn til høj
> alder og helt lader fængslingsdelen bortfalde.

Ikke desto mindre er der ingen grund til at tage hensyn til den slags. If
you're old enough to do the crime, you're old enough to do the time, et
mantra som en del af hoejrehalvhjernerne i denne gruppe hylder. Enten passer
det paa Glistrup, eller ogsaa maa han plaedere sindssyge for at opnaa
fritagelse for straf.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 02:23

#2066 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Ikke desto mindre er der ingen grund til at tage hensyn til den
> slags.

Det er så din holdning.

Hva' så du stolte hensynsløse 2066 (dit fangenummer?)- godter du dig
over, at Glistrup skal i fængsel?

Fra : G B

Dato : 25-06-05 02:31

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i meddelelsen news:42bcb20a$0
$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk:

> Hva' så du stolte hensynsløse 2066 (dit fangenummer?)- godter du dig
> over, at Glistrup skal i fængsel?

Jeg fatter ikke, at du gider tage den idiot alvorligt. Det fortjener han
ikke.

GB

Fra : #2066

Dato : 25-06-05 19:11

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Det er så din holdning.

Ja.

> Hva' så du stolte hensynsløse 2066 (dit fangenummer?)- godter du dig
> over, at Glistrup skal i fængsel?

Nej, hvorfor skulle jeg dog det? Han har trods alt ikke slaaet 3 mennesker
ihjel ligesom den 80-aarige.

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 23:03

#2066 wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Nej, hvorfor skulle jeg dog det?

Fordi du nyder det?

Fra : #2066

Dato : 26-06-05 01:24

> Fordi du nyder det?

Nej.

Fra : Martin

Dato : 27-06-05 08:26

"#2066" <neslein@hotmail.com> wrote in message news:<85af6$42bcad12$45c2b067$6279@nf5.news-service.com>...
> [...]
> det paa Glistrup, eller ogsaa maa han plaedere sindssyge for at opnaa

Er man gammel nok til at læse en standretsbefaling er man gammel nok
til at blive skudt, eller hvad med >society prepares the crime, the
criminal convicts it<. Anyroads, Glistrup er selv tilhænger af skik
følge eller land fly, så naturligvis skal han i brummen. Men PC´erne
stinker af råddenskab.

Fra : Per Hagemann

Dato : 25-06-05 01:53

"#2066" <neslein@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> Siden hvornaar er alderdom blevet en undskyldning for ikke at staa til

I Danmark er der vist en praksis om at idømte fængselsstraffe ikke skal
afsones, når man er fyldt 80 år, så snart kan Glistrup ustraffet fremføre
sandheden.

Dommen mod den 80-årige præst i USA giver umiddelbart indtryk af
pøbeljustits. Hvilke beviser blev egentligt fremlagt i den retssag for at
præsten havde opfordret til mord? Og hvor mange negerprædikanter og imamer i
USA er dømt for noget tilsvarende, når de har tordnet mod henholdsvis hvide
og vantro?

--
Danmarks herskere har i en vanlig realitetsblottet overmodighed og for egen
behagelighedsfremme valgt at forsimple fremmeddebatten, så katastrofetruende

Fra : NoTrabajo

Dato : 26-06-05 20:39

"Per Hagemann" <perhag@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> behagelighedsfremme valgt at forsimple fremmeddebatten, så katastrofetruende

Nemlig. Og hvor har Glistrup som sædvanligt ret. For tiden forsimples
fremmeddebatten med at muhamedanerne blot skal have et arbejde og derigennem
integreres. At de unge muhamedanermænd i det små allerede er startet med den
hellige krig mod os danskere, er noget man undgår at tale om.
--
NoTrabajo

Fra : Ukendt

Dato : 25-06-05 16:04

> De ville hyle i vilden sky!

På samme måde som du hyler nu?

LU

Fra : Henri Gath

Dato : 25-06-05 21:35

"LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk> skrev i en meddelelse

> På samme måde som du hyler nu?

du skal videre....

Fra : Allan Riise

Dato : 25-06-05 22:06

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse

> "LU" <luh77snabelahotmailpunktumdk> skrev i en meddelelse

> du skal videre....

Det er jo netop os der er kommet videre, det er jer der stadig hænger fast
i, " giver jeg en krone, skal jeg mindst have 1.25 tilbage".
Og det gælder jeres holdninger til alt.

Og det selvom Danskerne, udover deres høje skat, så individuelt, giver
ligeså meget som Amerikanerne gør, uden at have samme høje skatteniveau!

--
Allan Riise

Fra : T. Liljeberg

Dato : 26-06-05 02:02

On Sat, 25 Jun 2005 23:06:07 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>Og det selvom Danskerne, udover deres høje skat, så individuelt, giver
>ligeså meget som Amerikanerne gør, uden at have samme høje skatteniveau!

Dokumentation?

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.

Fra : Croc®

Dato : 26-06-05 11:10

On Sat, 25 Jun 2005 18:02:03 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>Dokumentation?

Sammenlign beløbene indsamlet i befolkningerne til Tsunami katastrofen
og du kan ikke være det fjerneste i tvivl.

Regards Croc®

Fra : T. Liljeberg

Dato : 26-06-05 15:24

On Sun, 26 Jun 2005 12:09:43 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Sammenlign beløbene indsamlet i befolkningerne til Tsunami katastrofen
>og du kan ikke være det fjerneste i tvivl.

Jeg aner ikke hvad en gennemsnitsamerikaner gav til tsunami-ofre, i
forhold til have en gennemsnitsdansker. Men jeg ved, at uanset hvad
svaret er, så viser alle de statistikker jeg har set, det samme.
Nemlig, at niveauet for private donationer er langt højere i USA.

Man skal nok passe på med at drage generelle konklusioner baseret på
en enkelt naturkatastrofe.

Fra : Croc®

Dato : 26-06-05 15:33

On Sun, 26 Jun 2005 07:24:08 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

> [...]
>Nemlig, at niveauet for private donationer er langt højere i USA.
>
>Man skal nok passe på med at drage generelle konklusioner baseret på

Da der ikke findes en samlet statistik over private donationer i
Danmark var det umiddelbart det eneste eksempel jeg lige kunne komme
på, og som har været veldokumenteret i pressen over hele verden.

Beløbe ser sandelig tit store ud når USA donerer hjælp, men i forhold
til indbyggertal er det pebernødder i forhold til de danske bidrag.

Regards Croc®

Fra : T. Liljeberg

Dato : 26-06-05 15:52

On Sun, 26 Jun 2005 16:33:29 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

>Da der ikke findes en samlet statistik over private donationer i
>Danmark var det umiddelbart det eneste eksempel jeg lige kunne komme
>på, og som har været veldokumenteret i pressen over hele verden.

Mener du, at tsunami-indsamlingerne er repræsentative for niveauet for
private donationer i Danmark?

>Beløbe ser sandelig tit store ud når USA donerer hjælp, men i forhold
>til indbyggertal er det pebernødder i forhold til de danske bidrag.

Det har jeg stadig ikke set nogen dokumentation for, og det står altså
i direkte modstrid med hvad jeg har set og læst, senest i Economist
for nogle uger siden, svjh.

Vi skal måske også lige spørge Allan Riise hvad det er vi taler om.
Han skrev, at danskerne individuelt giver lige så meget som
amerikanerne. Er der tale om ulandshjælp? Katastrofehjælp? Privat
velgørenhed?
Allan.. kunne du overtales til at præcisere din påstand?

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-05 18:00

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> skrev i en meddelelse

> [...]
> velgørenhed?
> Allan.. kunne du overtales til at præcisere din påstand?

Jeg skal se om jeg kan finde et link.
Jeg læste at en undersøgelse viste at, jeg tror det var 25%+ af Danskerne,
udover hvad vi betaler over skatten, individuelt bedriver hjælpearbejde,
enten ved at donere, eller ved at arbejde.

--
Allan Riise

Fra : Knud Larsen

Dato : 26-06-05 23:11

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]

> udover hvad vi betaler over skatten, individuelt bedriver hjælpearbejde,
> enten ved at donere, eller ved at arbejde.

Der udføres mere frivilligt arbejde i USA, OG der doneres flere penge fra
private end i DK. Her han mange jo ahw's indstilling: "det er noget staten
alene skal stå for".

Ja, check selv kilderne.

Fra : Allan Riise

Dato : 26-06-05 23:51

> [...]
> private end i DK. Her han mange jo ahw's indstilling: "det er noget staten

Det var også min opfattelse til jeg så en henvisning til den undersøgelse,
jeg så stadig ikke kan finde link til.

--
Allan Riise

Fra : Croc®

Dato : 29-06-05 22:47

On Sun, 26 Jun 2005 07:51:35 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

>Mener du, at tsunami-indsamlingerne er repræsentative for niveauet for
>private donationer i Danmark?

Nej jeg mener det jeg skriver, ganske underligt måske, men ikke desto
mindre sandt. Jeg har ikke statistisk materiale og derfor nævner jeg
det eneste jeg kan komme på der er veldokumenteret både på din og min
side af dammen.

>Det har jeg stadig ikke set nogen dokumentation for, og det står altså
>i direkte modstrid med hvad jeg har set og læst, senest i Economist
>for nogle uger siden, svjh.

Mener du helt alvorlig bare i et sekund, at USA bare kommer i nærheden
af at bidrage med samme beløb pr. indbygger i form af unilateral hjælp
til den tredie verden, som et hvilkensomhelst skandinavisk land?
Jeg håber sandelig du er ironisk.

> [...]
>velgørenhed?
>Allan.. kunne du overtales til at præcisere din påstand?

Det er vel egentlig ligegyldigt om bidragene gives igennem den ene
eller anden kanal. Det er størrelsen pr indbygger der er
sammenlignelig.

Regards Croc®

Fra : T. Liljeberg

Dato : 30-06-05 06:41

On Wed, 29 Jun 2005 23:46:54 +0200, Croc® <sbm@pc.dk> wrote:

> [...]
>mindre sandt. Jeg har ikke statistisk materiale og derfor nævner jeg
>det eneste jeg kan komme på der er veldokumenteret både på din og min

Min påstand er så, at lige præcis dette eksempel er ikke
repræsentativt for det samlede billede.
Har du forresten inkluderet værdien af den amerikanske flådes bidrag i
den umiddelbare katastrofe-respons?

>Mener du helt alvorlig bare i et sekund, at USA bare kommer i nærheden
>af at bidrage med samme beløb pr. indbygger i form af unilateral hjælp
>til den tredie verden, som et hvilkensomhelst skandinavisk land?

Ja, de kommer nok "i nærheden af", afhængig af hvor stor forskellen må
være for vi kan sige det. Men jeg var overhovedet ikke sikker på, at
det var det vi talte om. Som forklaret i mit tidligere indlæg, så var
Allans indlæg, der startede denne undertråd, temmelig upræcist. Det
kunne også udlægges som om, at han talte om velgørenhed og frivilligt
arbejde, at gennemsnitsdanskeren giver mere end
gennemsnitsamerikaneren, selv når bidrag over skatten ikke tælles med.
Hans senere svar indikerer da også, at det var noget i den retning han
mente.

>Jeg håber sandelig du er ironisk.

Overhovedet ikke, især ikke hvis vi taler om privat velgørenhed. Men
lad os bare se på udviklingsbistand og nødhjælp til den tredie verden.
Gennem skatter giver Danmark godt US$350/hoved.
Gennemsnitsamerikaneren giver ~US$70 gennem skatter. Det er vist svært
at finde solid statistik for private donationer, men de tal jeg har
set opgør amerikanske bidrag til mellem US$120 og US$175 pr. capita.
Jeg har ikke fundet tal for private bidrag for Danmark, men jeg er
overbevist om, at de er lavere. Hvor meget lavere og hvor stor
forskellen er i totalen, det ved jeg ikke.

I min søgen efter statistik fandt jeg også tal, der viser, at USA
giver en større del af bistanden til de fattigste lande, hvor Danmark
har en større del end USA til den "lavere middelklasse" af lande.

>Det er vel egentlig ligegyldigt om bidragene gives igennem den ene
>eller anden kanal. Det er størrelsen pr indbygger der er
>sammenlignelig.

Men der er fandens til forskel hvis vi taler om velgørenhed i form af
penge og frivilligt, ulønnet arbejde. Ikke kun begrænset til
ulandsbistand, men også i nærsamfund. Og det var tilsyneladende det
Allan talte om.

Fra : Allan Riise

Dato : 30-06-05 07:59

> [...]
> gennemsnitsamerikaneren, selv når bidrag over skatten ikke tælles med.
> Hans senere svar indikerer da også, at det var noget i den retning han

Det var også sådan jeg læste den artikel det var nævnt i, men den er dælme
svær at finde, har brugt en masse forskellige søgekriterier, men kan ikke
finde artiklen.

> [...]
> penge og frivilligt, ulønnet arbejde. Ikke kun begrænset til
> ulandsbistand, men også i nærsamfund. Og det var tilsyneladende det

Jeg ved ikke om det kun drejede sig om nærbistand, det var nærmest skrevet i
"overskrifter", men den linkede til en undersøgelse som godtgjorde min
påstand, og jeg leder stadig :-/

--
Allan Riise

Fra : Croc®

Dato : 30-06-05 09:43

On Wed, 29 Jun 2005 22:41:24 -0700, T. Liljeberg <tl_dp@adelphia.net>
wrote:

> [...]
>penge og frivilligt, ulønnet arbejde. Ikke kun begrænset til
>ulandsbistand, men også i nærsamfund. Og det var tilsyneladende det

Det er korrekt, men samtidig en meningsløs debat, da
samfundsopbygningen er helt forskellig, og dermed ikke fordrer de
samme løsninger.

Regards Croc®

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 25-06-05 23:08

LU wrote:

> På samme måde som du hyler nu?

Nej, meget værre. Du ved - på den hulkende hykleriske måde. Jeg har jo
ikke noget i klemme angående det at spærre mine politiske modstandere
ind i kaschotten.

Fra : Svend

Dato : 26-06-05 12:07

On Fri, 24 Jun 2005 23:16:29 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

> [...]
>af 20 dages fængsel i Vordingborg Arresthus den 29. Juni pga sine
>patriotiske pro-danske udtalelser. Han er nu 79 år!

Han var en god skatte advokat men han har ikke og har aldrig haft for
2 øre politisk tæft, alene den måde han kørte fremskridtspartiet i
sænk på beviser dette.

Fra : Martin Kristensen

Dato : 27-06-05 08:34

"Svend" <nobody@noone.com> wrote in message

> Han var en god skatte advokat men han har ikke og har aldrig haft for
> 2 øre politisk tæft, alene den måde han kørte fremskridtspartiet i
> sænk på beviser dette.

Uden fremskridtspartiet havde vi nok ikke haft Dansk Folkeparti, og havde
muligvis siddet i samme politisk korrekte sump som Sverige. Så Glistrup har
helt sikkert bidraget med noget, selvom hans stil nok også har skræmt en del
vælgere væk.

Fra : NoTrabajo

Dato : 27-06-05 12:09

"Martin Kristensen" <dont_sp@m.me> skrev i en meddelelse

> [...]
> helt sikkert bidraget med noget, selvom hans stil nok også har skræmt en del

Ærgeligt at folk ikke har kunnet se bort fra hans stil/facon og i stedet har
interesseret sig for indholdet af hans budskaber.

Fremskridtspartiet er Glistrups barn og Dansk Folkeparti er hans barnebarn.
--
NoTrabajo