Christianitterne er stadigt dybt kriminell~
Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 18:33

Dagens aktion fra Told/Skat på Christinia viser med al ønkelig
tydelighed at Christianitterne endnu ikke har fundet ud af det der med
at være lovlydig. I dag gjaldt det en sort computerforretning. Den er
ikke registreret, der betales ikke moms eller skat og der indholdes ikke
A-skat og trods gentagende besøg er det ikke lykkedes at finde ud af
hvem der ejer butikken, der hander med computere, harddiske, RAM og
andet af den slags isenkram. Derfor ryddede Told/Skat i dag bulen og
konfiskerede al computerudstyret. Det blev christianitterne så vrede
over at de overfaldt politiet. En betjent blev kvæstet og 6
christianitter anholdt.

Spørsmål er hvorlænge vi skal finde os i dén opførsel fra
christianitternes side før vores politikere beslutter sig for at rydde
lortet.

Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

Fra : G B

Dato : 21-06-05 19:08

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
> bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

OK, så skal der bare osse bulldozer på alle andre ulovlige virksomheder. Og
det kan kun gå for langsomt.

Idiot, Jesper.

GB

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 19:44

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> OK, så skal der bare osse bulldozer på alle andre ulovlige virksomheder. Og
> det kan kun gå for langsomt.
>
> Idiot, Jesper.

Jeg kender ingen andre virksomheder i landet udenfor Christiania, hvor
politi og told/skat bliver overfaldet på den måde når de kommer på
kontrolbesøg.

I det konkrete tilfælde har virksomheden på Christiania haft besøg
utallige gange af told/skat og de ville ikke rykke ud med hvem der ejede
virksomheden, de betalte ikke skat, moms eller indeholdte A-skat.

Det er desværre et gennemgående mønster på Christiania.

Christianitterne vil meget gerne bruge det omggivende samfund og have
kontanthjælp og førtidspension. Men når det kommer til bidrage til
samfundet, så er det eneste de vil bidrage med er brosten i hovedet på
ordensmagten!

(Ja, ja, det må naturligvis være udefrakommende ballademagere
allesammen, christianitterne kunne da naturligvis aldrig drømme om at
være voldelige!)

Fra : G B

Dato : 21-06-05 21:25

> Jeg kender ingen andre virksomheder i landet udenfor Christiania, hvor
> politi og told/skat bliver overfaldet på den måde når de kommer på
> kontrolbesøg.

Nej, måske ikke - det er dog nok et meget større problem med alle de
muhamedaner-kiosker, som skider på Told & Skat. De er ikke voldelige - de
betaler bare en latterlig bøde, og fortsætter, som om intet var hændt. Og
deres sorte fortjeneste havner så i Tyrkiet og Pakistan.

> (Ja, ja, det må naturligvis være udefrakommende ballademagere
> allesammen, christianitterne kunne da naturligvis aldrig drømme om at
> være voldelige!)

Ikke dem jeg kender, i hvert fald. Desuden var det heller ikke
virksomhedens ejer, som smed med sten.

GB

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:06

> [...]

> betaler bare en latterlig bøde, og fortsætter, som om intet var hændt. Og
> deres sorte fortjeneste havner så i Tyrkiet og Pakistan.

Det er jo bare dumhed at man ikke bringer bødeniveauerne op på en
størrelse hvor det ikke længere kan betale sig at drive sorte kiosker.
Dertil kommer at der indføres en næringsbrevsordning fra efteråret, når
folk har et næringsbrev, ja så kan man også tage det fra dem.

> Ikke dem jeg kender, i hvert fald. Desuden var det heller ikke
> virksomhedens ejer, som smed med sten.

Du ved måske hvem virksomhedsejeren er?

Fra : G B

Dato : 21-06-05 22:26

> Du ved måske hvem virksomhedsejeren er?

Nej, men det er sjældent, at IT-folk smider med sten mod politiet, også
selv om de arbejder sort.

Derimod er der altid en masse politi-hadere i Pusherstreet, som går
bananas, bare de ser en uniform.

GB

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:50

> [...]

> selv om de arbejder sort.
>
> Derimod er der altid en masse politi-hadere i Pusherstreet, som går

Ja der er nogle stykker dér der skal LART'es, for nu at holde mig i IT
jagonen.

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-05 19:23

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> konfiskerede al computerudstyret. Det blev christianitterne så vrede
> over at de overfaldt politiet. En betjent blev kvæstet og 6
> christianitter anholdt.

Forhåbentlig beholder man dem bag tremmer i længere tid end hashhandlerne
fra den tyvsjålne fristad

> [...]
> lortet.
> Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
> bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

Intet hus skal skades. Alt skal udbydes på det fri marked - og nuværende
beboere kan så købe, hvis de betaler deres gæld i form af manglende
ejendomsskatter mm siden 1971

Fra : Simon Haugaard Peder~

Dato : 21-06-05 20:02

"Bo Warming" <bwng@bwng.dk> wrote in

> Intet hus skal skades. Alt skal udbydes på det fri marked - og
> nuværende beboere kan så købe, hvis de betaler deres gæld i form af
> manglende ejendomsskatter mm siden 1971

Der ville sikkert være større værdiskabelse i at rydde de gamle bygninger
og bygge nyt og udbyde disse til markedspris.

Godt forslag om at ejendomsskattegæld skal betales før købsret gives til
Christianitter.

--
Mvh. Simon Haugaard Pedersen

Fra : G B

Dato : 21-06-05 21:26

Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> skrev i meddelelsen

> Der ville sikkert være større værdiskabelse i at rydde de gamle
> bygninger og bygge nyt og udbyde disse til markedspris.

De fleste af bygningerne er fredet. Nogen endda i klasse 1.

Brug lige knolden, ikke?

GB

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:06

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> Simon Haugaard Pedersen <spam@email.dk> skrev i meddelelsen

> De fleste af bygningerne er fredet. Nogen endda i klasse 1.
>
> Brug lige knolden, ikke?

....og de fleste af de fredede bygninger er i dag så medtagne pga 35 års
misligeholdelse og vandalisme at de næppe længere kan betegnes som
bevaringsværdige. Derfor bør fredningen omhæves og de pgl bygninger
ryddes.

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 19:29

> [...]
> lortet.
>
> Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
> bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

Hvad med Kellogs, Cornflakes, OMA Margarine, Axe,Dove, Elida Shampoo,

Premier Is, Carte d'ors ,Shell, Q8, Statoil og alle de andre multinationale

selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en bull-dozer?

Trunte

Fra : Bo Warming

Dato : 21-06-05 19:35

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message

> [...]
> multinationale
>
> selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en bull-dozer?

Disse firmaer betaler milliarder i skat til Danmark, derved at de skaber
(det vi mangler mest af alt: ) arbejdspladser, og de multinationalt ansatte
betaler en urimelig høj indkomstskat til værtslandet = os

Fra : Jim

Dato : 21-06-05 19:38

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> multinationale
>
> selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en

Holder de sig ikke til lovgivningen?
Du forveksler det at betale skat med lovligt og omvendt.
Det er ikke ulovligt, når de omtalte selskaber ikke betaler skat.
Hvis det var tilfældet, så var bagmandspolitiet nok på hårdt arbejde
allerede.
Så smut du bare tilbage til folden med dine venner i Attac, eller hvad
gruppen af aktivister nu hedder, du er medlem af.

J.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 21-06-05 19:59

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Så smut du bare tilbage til folden med dine venner i Attac, eller hvad
> gruppen af aktivister nu hedder, du er medlem af.

at nogle Christianitter ikke betaler skat og snyder told- og skat, betyder
jo ikke at samtlige christianitter er lovløse, vel?

Men det er ikke lovligt at de pågældende firmaer ikke betaler skat - for man
skal naturligvis betale skat af sin indtægt.
Problemet er blot at man har svært ved at ramme dem, fordi de hævder at de
har tab i Danmark (fordi de kan overføre midlerne til udlandet og få
underskud her i landet) - det er naturligvis løgn, men lovgivningsmæssigt er
det ganske smart og de impotente polititkere som du jo støtter, magter ikke
at gøre noget ved det af frygt for at de pågældende firmaer flytter deres
virksomheder til udlandet -så er det også meget bedre at komme efter de få
skattekroner, der bedrages for på Christiania, ikke sandt - så kan man i det
mindste få afløb for sine frustrationer over de små.

Som det gamle ord siger: de små tyve hænger man, de store lader man løbe.

--
ahw

Fra : Jim

Dato : 21-06-05 20:11

"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse

> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse

> at nogle Christianitter ikke betaler skat og snyder told- og skat,
> betyder jo ikke at samtlige christianitter er lovløse, vel?

De har måske alle betalt for den grund, de har stjålet fra staten?
Og de har måske alle betalt ejendomsskatter og div. afgifter til
kommunen?

> Men det er ikke lovligt at de pågældende firmaer ikke betaler skat -
> for man skal naturligvis betale skat af sin indtægt.

Nå. Jeg har da ellers haft masser af indtægter, som var skattefri.
Og de omtalte firmaer overholder da loven og følger dansk
skattelovgivning.
Hvis du er af anden mening, så må du jo kunne bevise de modsatte, og så
kan du jo stævne dem.
Men det tør du vel ikke.
Holdingselskaber har f.eks. særskilte skatteregler.

> [...]
> også meget bedre at komme efter de få skattekroner, der bedrages for
> på Christiania, ikke sandt - så kan man i det mindste få afløb for

Du ævlebævler, som du har forstand til.
Du er kun imod disse selskaber, fordi de tjener penge til at eksisitere
i Danmark.
De er kapitalistiske selskaber, og det bryder Arnebassen sig ikke om.
Det hører sig ikke hjemme i dit idealsamfund.
Men lær at leve med det. Det skaber arbejdspladser, så folk kan tjene
penge, som de naturligvis betaler skat af.
Og på den måde får staten altså en indtægt af selskabernes
tilstedeværelse i Danmark.
Og du vil vel ikke være årsag til at lukke virksomheder, så dine venner
på venstrefløjen mister jobbet?

J.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 10:11

> " > De har måske alle betalt for den grund, de har stjålet fra staten?
> Og de har måske alle betalt ejendomsskatter og div. afgifter til kommunen?

fra retspapirerne blandt andet (christiania.org) :¨'

Højesteret tilkendegav 1978, at det tilkom regeringen og folketinget at
disponere over brugsretten til Christiania og i og med at regering og
folketing allerede dagen efter valgte, på nærmere fastsatte vilkår, at
tildele en sådan brugsret til christianitterne er der, når henses til det
efterfølgende sagsforløb og stadfæstelsen af retsgrundlaget blandt andet i
forbindelsen med vedtagelsen af den nye Christianialov og lokalplanen, ikke
belæg for at betvivle christianitternes retsgrundlag til at disponere over
arealerne.

Det er således ikke seriøst at betvivle christianitternes rettigheder til at
disponere over området når henses til det forhold, at man rent faktisk på et
lovligt grundlag har disponeret over arealerne reelt siden 3. februar 1978
dvs. i over 25 år.

Det fremgår af rammeaftalen mellem Christiania og Forsvarsministeriet
senest forlænget pr. juni 1999 til 1. juli 2004, punkt 2, at Christiania er
ansvarlig for betaling af el, vand, renovation, skorstensfejning samt bidrag
til brandvæsen og andre ydelser ifølge aftale mellem Christiania og
Forsvarsministeriet.

Derudover betales der ejendomsskatter, og det fremgår endvidere af
rammeaftalens punkt 4, at Christiania vedligeholder bygningerne og arealet.

Det fremgår endvidere af bilag til Udviklingsplanen for Christiania
vedrørende arealpleje, at Christiania varetager plejen af volde, stier og
brinke på tilfredsstillende måde.

Arbejdet udføres fortrinsvis af Christianias gartnergruppe, efter anmodning
fra Christianias beboere eller det enkelte område.

> Hvis du er af anden mening, så må du jo kunne bevise de modsatte, og så
> kan du jo stævne dem.
> Men det tør du vel ikke.
> Holdingselskaber har f.eks. særskilte skatteregler.

i så fald vil jeg da bede dig om at stævne Christiania fordi du siger at de
ikke overholder aftalen om betaling af husleje -men det tør du vel ikke?

> Du ævlebævler, som du har forstand til.

Og i modsætning til dig, har hun forstand til det.

> Du er kun imod disse selskaber, fordi de tjener penge til at eksisitere i
> Danmark.

Næ, men formentlig for at de lukrerer på en lempelig skattelovgivning i
Danmark, hvor de så sender pengene hjem til deres eget land, efter at have
malket danskerne for kronerne. ER det ikke det, du ellers er imod at nogle
indvandrere gør?

> De er kapitalistiske selskaber, og det bryder Arnebassen sig ikke om.

Nej, det bryder jeg mig ikke om, eftersom jeg ikke bryder mig om
kapitalisme. Det er vist banalt i denne gruppe at forklare, ikke?

> Det hører sig ikke hjemme i dit idealsamfund.

Jeg ved ikke hvad Truntes idealsamfund er, men jeg tror ikke på noget
idealsamfund - kun på at samfundet kan blive meget bedre end det er i dag.

> Men lær at leve med det. Det skaber arbejdspladser, så folk kan tjene
> penge, som de naturligvis betaler skat af.

Penge alene skaber ingenting - penge er blot varer forklædt som "penge" -
det er banalt.

Hvis man i stedet havde et samfund hvor arbejdspladserne var til rådighed
for den arbejdende befolkning, så behøvede vi ikke være afhængige af at
storkapitalister "skabte" arbejdspladser - desuden: prøv at fjerne
arbejderne og arbejdskraften fra arbejdspladserne og se så hvad der vil være
tilbage af rigdommene.

> Og på den måde får staten altså en indtægt af selskabernes
> tilstedeværelse i Danmark.

Ikke nok i forhold til de penge der ryger ud af landet.

> Og du vil vel ikke være årsag til at lukke virksomheder, så dine venner
> på venstrefløjen mister jobbet?

du taler som du har forstand til og det er sandt for dyden ikke ret meget.

Du tror at jeg ønsker at vi skal lade socialismen eksistere side om side med
kapitlismen, således at når jeg generer kapitalisterne, så flytter de blot
deres virksomheder ud af landet og staten Danmark går glip af en masse
indtægter. Det er jo en tyrkertro på at kapitalismen er en model, der skal
eksistere hele tiden. Det, du ikke forstår er jo, at jeg foretrækker et
socialistisk samfund,og det er et samfund, hvor man IKKE har nogle
kapitalejere, der kan bestemme over deres virksomheder og flytte dem til
udlandet, når profitten ikke er høj nok. Det er det, du forveksler.

Ud fra en kapitalistisk tankegang betyder det jo at jeg ved mine angreb på
storkapitalen vil hindre dem i at tjene penge og dermed hindre staten i at
få indtægter. Og det vil du naturligvis have ret i ud fra de præmisser, men
det er jo netop det jeg IKKE ønsker- Jeg ønsker at have et socialistisk
samfund, og i mellemtiden ser jeg gerne at man laver love, der hindrer
storkapitalens flugt over grænserne. For min skyld må A.P. Møllers
direktører og ejerskab flytte til udlandet - men de må naturligvis IKKE tage
"deres" virksomheder med sig - enhver kan jo drive den, hvis han/hun får den
rette rådgivning af folk, der har forstand på den slags. Det afhænger ikke
af en mand på posten.

Hvis vi så overdrog banker, forsikringsselskaber og koncerner som
ovenstående til statseje, ville der ikke være tale om at man mistede
indtægter - her ville staten jo netop score kassen og da staten altså er os
selv, så vil det komme os selv til gode og ikke private kapitalister.

ER det så vanskeligt at forstå?

Så kan du spørge om det er muligt at gøre det. Ja, men naturligvis ikke fra
den ene dag til den anden. Der vil stadig være modstand, blandt andet fra
nyttige idioter som dig, der hæger om fortiden og tror at
A.P.Møllerkoncernen er din ven - i stedet for bliver du sparket i røven, for
med det nuværende system kan koncernen flytte når som helst og så vil det
ganske rigtigt gå dig ilde - de vil ikke løfte en finger for dit
velbefindende - du må klare dig selv. Men Danmark skal nok kunne skaffe
andre, der med glæde vil overtage de lukreative oliefelter og andre ting.
Men du har da ret - med det nuværende system, uden lovgivning mod
koncernflytninger, virksomhedsflygtninger etc. vil det være vanskeligt eller
umuligt -men det skydes at vi har et kapitalistisk system , hvor
storkapitalen kan skalte og valte med folk og virksomheder - det vil ikke
være tilfældet i et socialistisk samfund, og det er det, jeg går ind for.

--

ahw

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 19:28

On Tue, 21 Jun 2005 20:58:33 +0200, "Arne H. Wilstrup"
<detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> [...]
>skattekroner, der bedrages for på Christiania, ikke sandt - så kan man i det
>mindste få afløb for sine frustrationer over de små.

Forskellen er at det er lovligt...

At lovgivningen på området (ifølge dig) er alt for dårlig, er en helt
anden snak...

Fra : Kim Larsen

Dato : 21-06-05 23:18

> [...]
> Så smut du bare tilbage til folden med dine venner i Attac, eller hvad
> gruppen af aktivister nu hedder, du er medlem af.

Bare rolig, Trunte, Jim er ikke rigtig værd at spilde tid på, han ved ikke
rigtig noget om politik og han tror at alle venstreorienterede har noget at
gøre med anarkistiske elementer, hvilket blot understreger hans afgrundsdybe
uvidenhed.

--
Kim Larsen

Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 23:57

"Kim Larsen" <kl2607x@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> rigtig noget om politik og han tror at alle venstreorienterede har noget
> at gøre med anarkistiske elementer, hvilket blot understreger hans

Jeg kom en gang til at sende et link fra deres hjemmeside(ATACs) - det er
derefter
blevet en standardkommentar hvergang han løber tør for argumenter.
Så når den kommer ved jeg han er på røven
Trunte

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 09:35

> [...]
> derefter
> blevet en standardkommentar hvergang han løber tør for argumenter.
> Så når den kommer ved jeg han er på røven

Jeg kender godt til fænomenet -han og andre ynder at kalde mig for
stalinist, fordi jeg af vanvare en gang troede at de var seriøse debattører,
der ønskede en mere videnskabelig debat på det politiske område og derfor
skrev noget om at Stalin ganske vist var en hård hund, men også på visse
områder smart (genial) - jeg har aldrig sanktioneret hans metoder eller
synes at manden var en "Guds gave til mennesker", og jeg har gang på gang
taget afstand fra de metoder han anvendte over for en masse mennesker, men
jeg har også som et sanddru menneske skrevet at han selv blev bekymret over
den nidkærhed hans undersåtter udviste i forbindelse med
tvangskollektiviseringen - han advarede endda mod at gå for hård frem.

Men det bliver til at jeg er stalinist -og jeg kan - som dig - skrive at når
Jimsebassemanden og andre kommer med begrebet "stalinist", så er det
naturligvis fordi de er løbet tør for argumenter. DEN vil jeg bruge næste
gang han og andre fører sig frem som den berømte elefant i glasbutikken.

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 19:37

> [...]

> selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en bull-dozer?

Jamen hvis de overtræder loven, så får det også konsekvenser for dem.

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 22:23

> Jamen hvis de overtræder loven, så får det også konsekvenser for dem.

Det er ikke sådan lige til - tilsyneladende lykkedes det de pågældende
firmaer
netop fordi de er multinationale at flytte rundt på overkud og underskud -
således
at velrenommerede firmaer har underskud i Danmark og derved ikke betaler
skat.
De økonomiske vismænd har lavet kalkuler der viser at DK mister mellem 7 og
14 mia.
årligt i mistede skatteindtægter fra ca. 300 multinationale firmaer.

Det er penge der kunne give et pænt velfærdsløft.

Trunte

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:50

> [...]

> årligt i mistede skatteindtægter fra ca. 300 multinationale firmaer.
>
> Det er penge der kunne give et pænt velfærdsløft.

Og så er det jo pebernødder ift hvad vi kunne spare ved at sende de
fremmede hjem.

Er du seriøst interesseret i at give Danmark et velfærdsløft? Så må du
arbejde for at få sendt muhamedanerne hjem igen.

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 23:51

> [...]
>
> Er du seriøst interesseret i at give Danmark et velfærdsløft? Så må du
> arbejde for at få sendt muhamedanerne hjem igen.

Du kan få indvandrene blandet ind i hvilkenn som helst tråd.
To vidt forskellige ting.
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 05:37

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> Du kan få indvandrene blandet ind i hvilkenn som helst tråd.
> To vidt forskellige ting.
> Trunte

Jamen hvad har firmaers skattebetaling med Chriatiana at gøre Trunte?

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-06-05 04:30

> [...]

> årligt i mistede skatteindtægter fra ca. 300 multinationale firmaer.

> Det er penge der kunne give et pænt velfærdsløft.

Hvis vore magthavere havde haft rådighed over de penge, havde de blot foræret
dem til de herboende muhamedanere, som så havde brugt dem til at sende endnu
flere penge hjem til Muhamedanistan.
--
NoTrabajo

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 19:24

On Tue, 21 Jun 2005 23:23:21 +0200, "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk>
wrote:

> [...]
>14 mia.
>årligt i mistede skatteindtægter fra ca. 300 multinationale firmaer.

Der er forskel på "ulovligt" og "moralsk forkert"...

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 21-06-05 21:37

spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev:

> Jamen hvis de overtræder loven, så får det også konsekvenser for dem.

Aha? Bilka Horsens?

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:16

Morten Bjergstrøm <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> Aha? Bilka Horsens?

Netop, det var en uforsætlig overtrædelse og det var en offentlig
myndighed, Naturklagenævnet, der havde ansvaret for det, fordi de gav en
tilladelse på ulovligt grundlag.

At Bilka har fået lov at ligge er naturligvis et resultat af det
forvaltningsmæssige og retlige propotionalitetsprincip jvf. Lex Holte
Midtpunkt.

Fra : Jim

Dato : 21-06-05 22:34

> [...]
>
> At Bilka har fået lov at ligge er naturligvis et resultat af det
> forvaltningsmæssige og retlige propotionalitetsprincip jvf. Lex Holte

Netop. Bilka og DS er uden skyld i denne sammenhæng.
Men det er svært at forklare miljøskadede høveder på venstrefløjen.
De er kun ude efter at finde snavs om store virksomheder i
sværvægtsklassen.
Men det lykkes ikke, når de jagter DS og A.P.Møller.

J.

Fra : Jim

Dato : 21-06-05 22:31

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Aha? Bilka Horsens?

Og hvad var det med den?
Hvem overtrådte loven?
Og giv mig nu det rigtige svar, og spil nu ikke min tid med et
ikke-svar.

J.

Fra : Tina T.

Dato : 22-06-05 16:12

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> skrev i en meddelelse

> Aha? Bilka Horsens?

Bilka i Horsens har ikke overtrådt loven, det er politikerne der har givet
en tilladelse i strid med regionalplanen.

Tina T.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 21-06-05 21:37

> De har måske alle betalt for den grund, de har stjålet fra staten?
> Og de har måske alle betalt ejendomsskatter og div. afgifter til
> kommunen?

Det har de indirekte ved at have vedligeholdt bygningsmassen på
Christiania.

> Nå.

Ja sådan er det rent faktisk. Transferpricing skal være et udtryk for
den reelle pris problemet er, at der ofte bruges alt for høje priser.
Det er bare ofte tit svært at dokumentere selvom alle ved det foregår.

> Du ævlebævler, som du har forstand til.
> Du er kun imod disse selskaber, fordi de tjener penge til at
> eksisitere i Danmark.
> De er kapitalistiske selskaber,

Øh kapitalistiske selskaber lukker hvis de har underskud i en længere
periode end foruddefineret udfra deres investeringshorisont.

> om. Det hører sig ikke hjemme i dit idealsamfund.
> Men lær at leve med det. Det skaber arbejdspladser, så folk kan
> tjene penge, som de naturligvis betaler skat af.

Ja men virksomhederne skal stadig betale skat af deres overskud. Det er
ikke lovligt fiktivt at nedbringe overskudet eller omvende dette til et
underskud vha. transferpricing.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:16

Morten Bjergstrøm <nospam01@miljokemi.dk> wrote:

> Det har de indirekte ved at have vedligeholdt bygningsmassen på
> Christiania.

Du mener misligeholdt?

Efter 35 år som slumstormerrede er bygningerne i meget dårlig stand, de
er faktisk saneringsmodne!

Fra : G B

Dato : 21-06-05 22:27

> Efter 35 år som slumstormerrede er bygningerne i meget dårlig stand, de
> er faktisk saneringsmodne!

Sludder. De fleste af de bygninger jeg kender, er sat tip-top i stand. Der
bor en masse dygtige håndværkere på Christiania.

Har du egentlig nogensinde været der?

GB

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:50

> [...]

> Sludder. De fleste af de bygninger jeg kender, er sat tip-top i stand. Der
> bor en masse dygtige håndværkere på Christiania.

Vær venlig at læs rapporten om christianiahusenes tilstand.
Jeg er ikke byggesagkyndlig, jeg kunne næppe udpege en rotterede fra et
hus i tiptop stand, derfor ville jeg ikke få noget ud at at komme dér.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 10:16

> hus i tiptop stand, derfor ville jeg ikke få noget ud at at komme dér.

hvorfor fanden udtaler du dig så¨om det- men det er vist din sædvanlige
stil - at udtale dig om noget du ikke har en bønne forstand på. Det gælder
vist i alt, hvad du udtaler dig om i denne gruppe.
--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

> [...]

> stil - at udtale dig om noget du ikke har en bønne forstand på. Det gælder
> vist i alt, hvad du udtaler dig om i denne gruppe.

Så kende vi Arne igen med sit "urbane" sprog.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:43

> Så kende vi Arne igen med sit "urbane" sprog.
Det der "gå efter manden frem for bolden"... er der sgu ikke meget
dokumentation i.
Trunte

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 19:33

On Wed, 22 Jun 2005 11:16:28 +0200, "Arne H. Wilstrup"

>hvorfor fanden udtaler du dig så¨om det- men det er vist din sædvanlige
>stil - at udtale dig om noget du ikke har en bønne forstand på. Det gælder
>vist i alt, hvad du udtaler dig om i denne gruppe.

Pas lige på blodtrykket...

Han siger jo også (som du elegant har klippet væk)..

"Vær venlig at læs rapporten om christianiahusenes tilstand."

Der er så åbenbart lavet en rapport at nogen der har forstand på
det.......

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 19:38

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> "Vær venlig at læs rapporten om christianiahusenes tilstand."
>
> Der er så åbenbart lavet en rapport at nogen der har forstand på

Som jeg har bedt om at vi kan blive delagtiggjort i, men??

Desuden, så er jeg af den opfattelse, at Jesper nok ikke har læst længere
end, "der er bygninger på området, som ikke ville være fundet egnet til
menneske beboelse....." hvor der har været skrevet om nogen af de boliger
der er selvopførte, og som jo, i sagens natur, ikke er en del af den
ejendomsmasse der var på området, da Christiania blev til!

Men jeg vil da foreslå Jesper og andre, at tage en tur ind forbi bl.a. den
grå hal.

Derudover, så har Christiania sparet forsvaret for en hel del mio. ved at
det ikke var forsvaret der havde forpligtigelsen ovefor ejendomsmassen.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 20:15

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> [...]
>
> Derudover, så har Christiania sparet forsvaret for en hel del mio. ved at
> det ikke var forsvaret der havde forpligtigelsen ovefor ejendomsmassen.

Jamen jeg har da været til koncert i Den Grå Hal, med backstage pass.
Jeg og andre oppe på catwalken fik besked på at komme ned derfra, fordi
arrangørerne var bange for at det gamle møre lort skulle brase sammen!

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 20:21

> Jamen jeg har da været til koncert i Den Grå Hal, med backstage pass.
> Jeg og andre oppe på catwalken fik besked på at komme ned derfra, fordi
> arrangørerne var bange for at det gamle møre lort skulle brase sammen!

Og du ved godt at det er en af de bygninger der er fredet i klasse A?

Så ved du også godt, at de ikke bare må tage eksisterende træværk ud, førend
man er sikker på at kunne få tilsvarende træ at udskifte med, desuden skal
det godkendes først.
Men det er jo også lang tid siden du har været derinde, så prøv igen
Hvorfor må vi ikke se den rapport du har omtalt så ivrigt?

--
Allan Riise

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:22

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Men det er jo også lang tid siden du har været derinde, så prøv igen
> Hvorfor må vi ikke se den rapport du har omtalt så ivrigt?
Det er sgu noget han har drømt.
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:21

> Jamen jeg har da været til koncert i Den Grå Hal, med backstage pass.
> Jeg og andre oppe på catwalken fik besked på at komme ned derfra, fordi
> arrangørerne var bange for at det gamle møre lort skulle brase sammen!

.....og - hvad har det med vedligeholdelsestilstanden på husene at gøre at en
scene kan risikere at brase sammen.
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 21:32

> ....og - hvad har det med vedligeholdelsestilstanden på husene at gøre at en
> scene kan risikere at brase sammen.
> Trunte

Ikke scenen men catwalken oppe på højre side i hallen.Og så viser det
den generelle vedligeholdesesstandard.

Fra : G B

Dato : 22-06-05 21:35

> [...]

> Jeg og andre oppe på catwalken fik besked på at komme ned derfra,
> fordi arrangørerne var bange for at det gamle møre lort skulle brase

Du er fuld af løgn. Jeg kender scenen i den grå hal - jeg kan nemlig godt
lide at købe nogle af mine julegaver på CA's julemarked.

Desuden - hvad med broen over voldgraven? Er den også ved at bryde sammen,
det møre, gamle lort?

Du er jo lige så uvederhæftig som Allan Riise, når det drejer sig om
Christiania og hash. Kritik er OK, men hold dig til sandheden, og hvis du
ikke ved, om det du lirer af er sandt, så luk skuffen!

GB

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 22:06

> [...]

> Du er fuld af løgn. Jeg kender scenen i den grå hal - jeg kan nemlig godt
> lide at købe nogle af mine julegaver på CA's julemarked.

Er catwalken revet ned siden 1989? Eller flyttet?

Hvis du kender Peter Peter, der dengang var guitarist i Sort Sol, så kan
han fortælle dig at han gav mig backstagepass til Armenienskoncerten i
Den Grå Hal, 1989.

> Desuden - hvad med broen over voldgraven? Er den også ved at bryde sammen,
> det møre, gamle lort?

Igen et eksempel på misligehold?

> Du er jo lige så uvederhæftig som Allan Riise, når det drejer sig om
> Christiania og hash. Kritik er OK, men hold dig til sandheden, og hvis du
> ikke ved, om det du lirer af er sandt, så luk skuffen!

Jeg synes du skuffer, min kritik er relevant og sand!

Fra : G B

Dato : 23-06-05 08:31

> Igen et eksempel på misligehold?

Nej. Der er blevet bygget en helt ny bro.

GB

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-05 06:30

> [...]
> Jeg og andre oppe på catwalken fik besked på at komme ned derfra, fordi
> arrangørerne var bange for at det gamle møre lort skulle brase sammen!

Enhver kan uden byggekyndighed se at der aldrig har været mørhed i de
væsentligste dele af det solide gamle byggeri som Christiania er.
Glistrups Christiania-budskab er det eneste vigtige - tyve skal ikke have
lov at beholde tyvegods.

Arrangørerne har elsket at påstå at det var mørt før de kom til - de vil
have det til at se ud som om christianitter har gjort gavn, men det har de
stort set aldrig

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 20:24

> [...]
>
> "Vær venlig at læs rapporten om christianiahusenes tilstand."
>
> Der er så åbenbart lavet en rapport at nogen der har forstand på
Ja og 7 gange i denne tråd er samme rapport blevet efterlyst...
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 22:29

> Du mener misligeholdt?
>
> Efter 35 år som slumstormerrede er bygningerne i meget dårlig stand, de
> er faktisk saneringsmodne!
Det er jo sandt - du kommer sjældent ud.
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 22:50

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> Det er jo sandt - du kommer sjældent ud.
> Trunte

Jeg føler ingen overvældende trang til at tage på Christiania.

Fra : Trunte

Dato : 21-06-05 23:52

> Jeg føler ingen overvældende trang til at tage på Christiania.

...men det til trods har du en overvældende trang
til at udtale dig om hvorvidt deres huse er misligeholdt eller
ej - på hvad baggrund????????????
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 05:37

> [...]

> ..men det til trods har du en overvældende trang
> til at udtale dig om hvorvidt deres huse er misligeholdt eller

Det foreligger der en rapport der dokumentere. Desuden er jeg ikke
byggesagkyndig.

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 10:15

> Det foreligger der en rapport der dokumentere. Desuden er jeg ikke
> byggesagkyndig.

Du bliver jo mere o g mere afklædt i denne debat: du har aldrig været på
Christiania, men har en masse fordomme om stedet.
Du udtaler dig om bygningernes stand, skønt du aldrig har set dem, du
henviser til en ukendt rapport om fænomenet, som du imidlertid ikke kan
forholde dig til fordi du ikke er byggesagkyndig?

Hvis det ikke er politisk strip tease, så ved jeg ikke hvad det er - simpel
uvidenhed og dumhed?

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

> [...]

> forholde dig til fordi du ikke er byggesagkyndig?
>
> Hvis det ikke er politisk strip tease, så ved jeg ikke hvad det er - simpel

En skomager skal blive ved sin læst. Jeg er ikke byggesagkyndig, jeg må
henholde mig til de officielle rapporter.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:40

> En skomager skal blive ved sin læst.
Jeg tror sgu vi forstår det ordsprog forskelligt.... du indrømmer du ikke er
byggesagkyndig -
du indrømmer du ikke sætter dine ben derude..... skulle du så ikke bare
blive ved din læst -
og undlade at udtale dig så skråsikkert om noget du dybest set ikke aner en
disse om.

Som minimum kunne du måske dokumentere dine påstande ???
En udsendelse i TV viste for et års siden.. en del huse på Christiania som
udover at være yderst
velholdte og så energibesparende og miljørigtige.
I øvrigt betaler christianitterne skat i samme omfang som os andre - der
betales til renovation o.lign
og så vidt jeg ved er der lavet en aftale vedr "leje" med
forsvarsministeriet, så....
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 20:16

> [...]

> betales til renovation o.lign
> og så vidt jeg ved er der lavet en aftale vedr "leje" med

Lejeaftale? Nej. Ikke i lejelovens forstand.

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 20:27

> Lejeaftale? Nej. Ikke i lejelovens forstand.

Og?
Der er og har været flere aftaler, den sidste, rammeaftalen fra 1991, indtil
at denne regering fik rigtig travlt med at "normalisere" Christiania.
Alle aftalerne er blevet overholdt, og da denne regering havde ting de ville
have fjernet, blev dette gjort til tiden, og det var med Christiana gruppens
fulde accept og hjælp, at Pusherstreet blev fjernet.

Du laver den fejl, som rigtig mange andre, at Christiania er hash og
ulovligheder, men faktisk så er der ingen fra Christiania der har solgt hash
på pusherstreet, det har været udefra kommende.

En Christianit betaler ca. 1800.- om måneden, hvor de 500.- går til vand og
kloak, de 250.- til forsvarsministeriet og resten til Christiania fonden,
som står for børnehave, gartnerfunktion og vedligeholdelse af bl.a.
bygningerne. El betales særskilt af hver beboer, direkte til udbyder,
ligesom alle os andre.
Dette er et fast beløb, uagtet hvor man bor, og hvad man bor i.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 20:33

> [...]

> ligesom alle os andre.
> Dette er et fast beløb, uagtet hvor man bor, og hvad man bor i.

Men ikke 1 krone i leje, det er kun penge til utilites og IV

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 20:48

> Men ikke 1 krone i leje, det er kun penge til utilites og IV

Jo, hvad tror du de 250.- er for!

Derudover, så kan du jo ligge de penge som forsvaret har sparet ved ikke at
skulle vedligeholde noget som helst på Christiania, og det er et stort Mio.
beløb.

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 21:04

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Jo, hvad tror du de 250.- er for!

Sikkert el eller andre utilities. De 500 kr var kun for vand og kloak.

> Derudover, så kan du jo ligge de penge som forsvaret har sparet ved ikke at
> skulle vedligeholde noget som helst på Christiania, og det er et stort Mio.
> beløb.

Der er intet sparet, flere bygninger er i så ringe stand at det vil
koste rigtigt mange penge at istandsætte dem.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:20

> Sikkert el eller andre utilities. De 500 kr var kun for vand og kloak.

> Der er intet sparet, flere bygninger er i så ringe stand at det vil
> koste rigtigt mange penge at istandsætte dem.
Drop nu det vås - eller dokumenter det..
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 21:33

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> Drop nu det vås - eller dokumenter det..
> Trunte

Har gjort, men jeg gider at at svare på det samme spørgsmål 10 gange,
find det i tråden!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 23:23

> Har gjort, men jeg gider at at svare på det samme spørgsmål 10 gange,
> find det i tråden!
> --

Du har jo ikke svaret på noget som helst - du har skrevet at du ikke er
byggesagkydig og der står intet i din rapport om noget af det, du hævder,
også selvom det jo er et udvalg nedsat af regeringen m.h.p. at få lukket
Christiania hvis de kan.

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 23:46

> [...]

> også selvom det jo er et udvalg nedsat af regeringen m.h.p. at få lukket

HVor er din dokumentation for at udvalget er nedsat med henblik på at
lukke Christiania?

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 20:44

> Men ikke 1 krone i leje, det er kun penge til utilites og IV

du taler igen som om du ved noget om tingene - det er ikke tilfældet-
Christianitterne betaler det, der er aftalt med regeringerne gennem tiden,
sådan er det- du kan jo selv læse om grundlaget på fx www.christiania.org

--
ahw

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:18

> Men ikke 1 krone i leje, det er kun penge til utilites og IV

Det betaler vand, el og renovation og jo de har en aftale vedr.
leje m. forsvarsministeriet.
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 21:33

> Det betaler vand, el og renovation og jo de har en aftale vedr.
> leje m. forsvarsministeriet.
> Trunte

250 kr om måneden!? ROTLPIMP

Fra : G B

Dato : 22-06-05 21:45

> 250 kr om måneden!? ROTLPIMP

Jeg har kørt på skraldeholdet derude, da jeg boede der for mange, mange år
siden. Troede du måske, at det er Kbh. Kommune som står for renovationen?

GB

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 22:04

> 250 kr om måneden!? ROTLPIMP

....hvor har du det tal fra - en rapport fra starten af 70èrne.
Du bliver sværere og sværere at tage alvorligt.
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 22:07

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> ...hvor har du det tal fra - en rapport fra starten af 70èrne.
> Du bliver sværere og sværere at tage alvorligt.
> Trunte

Pengende gik til renovation!

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 22:40

> Pengende gik til renovation!
?????????????????????????
Trunte

Fra : Bo Warming

Dato : 23-06-05 07:55

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

> Lejeaftale? Nej. Ikke i lejelovens forstand.

Et boligforhold der er indledt med klar ulovlighed, må vurderes uden
paragrafrytteri når vi går ned i detaljer.
Forsvarsministeriet havde samfundskald og derfor ejendomsskattefrihed.
Selvfølgelig skylder christianitterne samfundet ejendomsskat for den tid de
har boet der.

At de har betalt den smule skat man betaler af en bistandshjælp, ændrer ikke
på at de er snyltere og vi skylder dem intet.

Den overensstemmelse mellem ord og handling, som Kierkegaard kræver, kan vi
ikke kræve af andre - udover måske af de der råber op om at de er
fristadseksperiment og står over "dødbiderne i sovebyerne og snobberne i
borgerskabet".

At turister vil se "Fristaden" er skadeligt for Danmark PÅ LANGT SIGT, fordi
det uvægerlig snart bliver gennemskuet, at der var ingen redelighed og
integritet i de journalist-opreklamerede BZ-ere.

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 19:39

On Wed, 22 Jun 2005 11:15:11 +0200, "Arne H. Wilstrup"

> [...]
>henviser til en ukendt rapport om fænomenet, som du imidlertid ikke kan
>forholde dig til fordi du ikke er byggesagkyndig?

Hvad med om du bad om et link til rapporten i stedet for at gå direkte
til personangreb...?

Jesper erkender da i det mindste (i modsætning til dig) at der er
noget han ikke har forstand på...

>Hvis det ikke er politisk strip tease, så ved jeg ikke hvad det er - simpel
>uvidenhed og dumhed?

Det må være dig selv du taler om.....

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 20:22

> [...]
> til personangreb...?
>
> Jesper erkender da i det mindste (i modsætning til dig) at der er

Jeg udtaler mig ikke skråsikkert om noget jeg ikke ved noget om.
Trunte

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 22:36

On Wed, 22 Jun 2005 21:22:19 +0200, "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk>
wrote:

>Jeg udtaler mig ikke skråsikkert om noget jeg ikke ved noget om.

Øhhh... Pointe...?

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 22:55

"Alucard" <alucard44@hotmail.com> skrev i en meddelelse
newsmjb1d4n13eb6e0psi8346roks9gjuvgm@4ax.com...

> Øhhh... Pointe...?

øhh..er det svært? />> Jesper erkender da i det mindste (i modsætning til

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 23:41

On Wed, 22 Jun 2005 23:54:48 +0200, "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk>
wrote:

>øhh..er det svært? />> Jesper erkender da i det mindste (i modsætning til
>dig) at der er
>Trunte

Ok...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 10:13

hvordan kan du så udtale dig om bygningernes tilstand, når du aldrig har set
dem i virkeligheden? Men det er måske din sædvanlige måde at argumentere på?
Du gætter vildt og danner dine meninger ud fra overskrifter i Tanten?

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

> [...]

> Du gætter vildt og danner dine meninger ud fra overskrifter i Tanten?

Jeg læser de rapporter der skrives af folk der har forstand på den
slags, det er nok 15 år siden jeg sidst har sat mine ben derude.

Fra : G B

Dato : 22-06-05 17:24

> Jeg læser de rapporter der skrives af folk der har forstand på den
> slags, det er nok 15 år siden jeg sidst har sat mine ben derude.

Hvor får du så dine hallucinogener fra? For det er tydeligt, at du har et
massivt forbrug...

GB

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 17:27

> Jeg læser de rapporter der skrives af folk der har forstand på den
> slags, det er nok 15 år siden jeg sidst har sat mine ben derude.

Kan du ikke nok delagtiggøre vi andre i disse rapporter?

--
Allan Riise

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:41

> Jeg læser de rapporter der skrives af folk der har forstand på den
> slags, det er nok 15 år siden jeg sidst har sat mine ben derude.
> --
> Three things are certain: Death, taxes and lost data.
> Guess which has occurred. -- David Dixon
> http://www.intervocative.com/DVDCollection.aspx/extract

Du ævler løs om rapporter - dokumentation efterlyses.
Trunte

Fra : Amos Keppler

Dato : 22-06-05 02:45

Jesper wrote:

> Du mener misligeholdt?
>
> Efter 35 år som slumstormerrede er bygningerne i meget dårlig stand, de
> er faktisk saneringsmodne!

Det er det vanlige argumentet hushaier og deres støttespillere bruker
for å kaste folk ut.

Amos

???????????????????????????????????????????????????????????????
       true CURRENT EVENTS
http://www.midnight-fire.net/truecurrentevents
    awareness of a species' tailspin suicide run
???????????????????????????????????????????????????????????????

"Objection is when I say: this doesn't suit me. Resistance is when I
make sure that what doesn't suit me never happens again".
- Ulrike Meinhof, In Politics

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-05 04:20

"Amos Keppler" <fake@mail.org> wrote in message

> Det er det vanlige argumentet hushaier og deres støttespillere bruker for
> å kaste folk ut.

Der er bygget kunstnerisk og fornemt og småting er ikke vedligeholdt lige
efter bogen, men alt er tyvegods og bør konfiskeres - intet er kondemnabelt
og skal nedrives.

Håndværkere kan få alt gammelt gjort smukt og perfekt idag - og staten kan
tjene op mod ½ milliard på at sælge til private

At statsmedier har skabt PR om boligtyvene betyder selvfølgelig ikke at vi
skylder tyvene noget for deres arbejde og byggeri, som skete lovstridigt og
ofte med stjålne materialer fra byggepladser.

Vil nogen blive boende, må de delt betale markedspris/leje, delt restancer i
ejendomsskat siden 1971.

Fra : NoTrabajo

Dato : 22-06-05 04:36

> Vil nogen blive boende, må de delt betale markedspris/leje, delt restancer i
> ejendomsskat siden 1971.

Man skal vel ikke betale ejendomsskat af noget man ikke ejer. Desuden er statens
(forsvarets) bygninger fritaget for ejendomsskat til kommunen. Der kan måske
blive tale om, at man skal betale manglende leje af noget man har haft til sin
faktiske rådighed siden 1971.
--
NoTrabajo

Fra : Amos Keppler

Dato : 22-06-05 10:24

Bo Warming wrote:

> [...]
> lovstridigt og ofte med stjålne materialer fra byggepladser.
>
> Vil nogen blive boende, må de delt betale markedspris/leje, delt

Jeg er sikker på at dine venner bolighaiene vil elske å få komme til
der, og stjele enda mer av folks penger og liv.
De er de sanne tyvene.

Amos

???????????????????????????????????????????????????????????????

Fra : Amos Keppler

Dato : 22-06-05 22:44

Bo Warming wrote:

> [...]
>

> Der er bygget kunstnerisk og fornemt og småting er ikke vedligeholdt
> lige efter bogen, men alt er tyvegods og bør konfiskeres - intet er

Som sagt, de er ikke tyvene. Bolighaiene er.

Amos

???????????????????????????????????????????????????????????????

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 05:37

> Det er det vanlige argumentet hushaier og deres støttespillere bruker
> for å kaste folk ut.
>
> Amos

Der er lige den forskel at bygningernes dårlige stand er dokumenteret i
en rapport.

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 19:42

On Wed, 22 Jun 2005 06:36:33 +0200, spambuster@users.toughguy.net
(Jesper) wrote:

>Der er lige den forskel at bygningernes dårlige stand er dokumenteret i
>en rapport.

Hvad med om du kom med rapporten inden AHW får et
hjertetilfælde....

Hmmm... Ved nærmere eftertanke, glem det...

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 20:32

> Hvad med om du kom med rapporten inden AHW får et
> hjertetilfælde....
>
> Hmmm... Ved nærmere eftertanke, glem det...

jamen, kære Alucard - hvad det så end betyder - nu ser du jo at flere end
jeg har efterlyst denne rapport som altså tilsyneladende kun eksisterer i
Jespers hovede - ville det så ikke være mere fair at spørge Jesper om dette
fremfor at forsøge at "åle" undertegnede? Og du kan være ganske rolig - mit
helbred er i orden, og jeg falder ikke om af hjerteslag på grund af
Jesp....ååååh!

--
a......

Fra : Alucard

Dato : 22-06-05 22:33

On Wed, 22 Jun 2005 21:31:43 +0200, "Arne H. Wilstrup"

>jamen, kære Alucard - hvad det så end betyder -

Det er bare et barnligt anagram.. (Prøv at stave det bagfra)

> [...]
>Jespers hovede - ville det så ikke være mere fair at spørge Jesper om dette
>fremfor at forsøge at "åle" undertegnede?

Øhhh... Er det ikke det jeg gør..?

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:48

> Der er lige den forskel at bygningernes dårlige stand er dokumenteret i
> en rapport.

Indtil videre er det kun dig der PÅSTÅR at der er en rapport - så indvie os
dog i den.
Trunte

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 19:51

> Indtil videre er det kun dig der PÅSTÅR at der er en rapport - så indvie
> os dog i den.
> Trunte

Jeg vil også gerne, for 3'die gang, bede om at se den, jeg har googlet og
googlet, og det eneste jeg kan finde, er at Christiania har overholdt hvad
de er blevet pålagt.

--
Allan Riise

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:45

"Amos Keppler" <fake@mail.org> skrev i en meddelelse

> Det er det vanlige argumentet hushaier og deres støttespillere bruker for
> å kaste folk ut.
Ja - han har måske hørt om Jespers "rapporter" ... var det i "Det Bedste"
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 20:16

http://www.christianiaudvalget.dk/visArtikel.asp?artikelID=1556

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 20:45

> http://www.christianiaudvalget.dk/visArtikel.asp?artikelID=1556

Den har du da vidst ikke læstr særlig grundigt selv!

Badehuset bl.a. og et par andre småbygninger, uden historisk værdi, er gået
til, derudover er der tale om 2 bygninger der ser ud til at have behov for
udefrakommende midler, hvor man mener at krudthuset helst sikkert skal have
det, hvor man er mere i tvivl med fredens ark.

De andre bygninger er der sket en stor og reel fremgang med, fra starten af
90'erne til i dag, hvor der bl.a. er blevet udskiftet forkert pålagte tage.

Der hvor billedet bliver mudret, er ang. installationer, da Christiania
udvalget, naturlig nok da de jo inden de påbegyndte arbejdet havde til
formål at nedlægge Christiania ( Er man så ikke inhabil ), ikke fik adgang
de fleste steder, for hvorfor skulle Christiania gruppen være med til at
nedlægge sig selv!

Summa sumarum, et Christiania udvalg, som ikke har været inde i bygningerne,
udtaler sig om bygningernes tilstand, på foranledning af regerings ønske om
at nedlægge Christiania.
Og eksperterne er!!

Medlemmer af Christianiaudvalget

Afdelingschef Jacob Heinsen, Finansministeriet

Afdelingschef Svend Eskildsen, Forsvarsministeriet

Kontorchef Lennart Hem Lindblom, Justitsministeriet

Kontorchef Kirsten Vintersborg, Miljøministeriet

Kontorchef Birgitte Lundblad, Erhvervs- og Boligstyrelsen, Økonomi- og
Erhvervsministeriet

(afløste pr. 1. januar 2004 kontorchef Pia Mørch)

Kontorchef Sven Koefoed-Hansen, Kulturarvsstyrelsen, Kulturministeriet

Direktør Paul Sax Møller, Københavns Kommune, Økonomiforvaltningen

Direktør Allan Andersen, Freja ejendomme A/S

Alle som en med interesse i at få Christiania nedlagt.

Og hvordan kan kontorchefer være eksperter udi vurderinger af bygningers
tilstand?

Og en kapitalistisk boligudnytter, tjaee!

Og du kunne jo bare have skrevet at det var betænkningen fra Christiania
udvalget du mente var din "af eksperter udfærdiget rapport ang.
bygningerners tilstand på Christiania"

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 21:04

> [...]

> Og du kunne jo bare have skrevet at det var betænkningen fra Christiania
> udvalget du mente var din "af eksperter udfærdiget rapport ang.

Det er jo noget sludder at de alle havde interesse i at nedlægge
Christiania, hvor står det det henne?

Og hvor står der at der ikke har været anvendt byggesagkyndige henne?

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 22:44

> Og hvor står der at der ikke har været anvendt byggesagkyndige henne?

....og for at starte med begyndelsen, hvor er det der står misligeholdt
henne?
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 23:05

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> ...og for at starte med begyndelsen, hvor er det der står misligeholdt
> henne?
> Trunte

Læs rapporten!

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 23:27

> Læs rapporten!

har du læst den eller gætter du bare?

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 23:46

Arne H. Wilstrup <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote:

> har du læst den eller gætter du bare?
>
> --
> ahw

Er rønnebærerne sure hr. Overlære?

Fra : Trunte

Dato : 23-06-05 22:12

> har du læst den eller gætter du bare?

Næppe - han satsede vel på, at vi heller ikke ville.
Der er mere dokumentation for hans påstande i lokaltelefonbogen for
Lolland-Falster.
Trunte

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 23-06-05 23:36

> [...]
>
> Næppe - han satsede vel på, at vi heller ikke ville.
> Der er mere dokumentation for hans påstande i lokaltelefonbogen for

Helt enig - hans "dokumentation" er ikke fem potter pis værd.

--
ahw

Fra : Bo Warming

Dato : 24-06-05 07:22

Inat holdt det stjålne UNGDOMSHUS på JAGTVEJ junkparti i anledning af
SctHans
De stjal en ½m2 transperent på min grund med teksten
"Vi trynede EU"
- de var nok sure over ikke at kunne læse og dermed vide, om de var uenige.
De hærværkede desuden - betalt af dine skattepenge

Engang jeg havde set, hvilke to maskerede ungeren-beboere havde smadret min
dyre cykelanhænger og stjålet et kæmpe dannebrogsflag , og jeg genkendte dem
fra min daglige passage af Nørrebros Runddel, trods masken,
ringede jeg til politiet, der nægtede at komme og tale med de to, der stadig
var i Faderhus-ejet stjålet bygning.
Jeg klagede og fik af vicechef Arne Stevns brev om at "det er ikke politiets
opgave at trænge ind på privat ejendom".
Hvordan kan udlånt kommunalt hus, siden solgt til sekt, opleves som privat?
Hvorfor er politiet nære samarbejdspartnere til BZ-ungdommen?
Hvad kan man gøre?
Andet end at lade sig tyrannisere?

Vedr trådens del om misligholdelse af Christiania, så bør skelnes mellem
æstetik og funktion, og intet gulv er rådnet fordi der var utæthed i taget.
Tyve i 34 år har hverkan gavnet eller skadet bygningsværdierne.

Fra : Trunte

Dato : 23-06-05 22:10

> Læs rapporten!
Det er jo det jeg har gjort ... og ikke rigtig kan finde ting der skulle
kunne dokumentere
dine påstande.
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:43

> [...]
>
> Og du kunne jo bare have skrevet at det var betænkningen fra Christiania
> udvalget du mente var din "af eksperter udfærdiget rapport ang.

Ja - jeg kan godt forstå han var længe om at slippe den fri.
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 21:45

> http://www.christianiaudvalget.dk/visArtikel.asp?artikelID=1556

LOL - jeg bliver stadig drillet med at jeg henviste til et link fra ATTACs
hjemmeside
- det her er sgu værre
Trunte

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 22-06-05 06:18

"NoTrabajo" <trabajono@hotmail.com> skrev:

> [...]
> ejendomsskat til kommunen. Der kan måske blive tale om, at man
> skal betale manglende leje af noget man har haft til sin faktiske

Ja men det beløber fuldt og helt dækket af, at forsvaret ikke har
vedligeholdt bygningmassen men derimod beboerne. En
vedligeholdelsespligt udlejer har i henhold til lejelovgivningen.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-05 08:34

"Morten Bjergstrøm " <nospam01@miljokemi.dk> wrote in message

> Ja men det beløber fuldt og helt dækket af, at forsvaret ikke har
> vedligeholdt bygningmassen men derimod beboerne. En
> vedligeholdelsespligt udlejer har i henhold til lejelovgivningen.

Tyvene har umuliggjort at Forsvarsministeriet kunne lade staten - som
ministeriet er del - af, sælge og få mia-indtægt

Altså skylder de for dette tab - måske jurister vil tale om "regress". At de
skylder er BONDEFORNUFT - og at det er milliardtab de har skabt er let at se
:
- 30 år i fornemme gamle centrale huse.

Vedligeholdelse er bagatel - ligesom vedr mit hus. Beliggenhed og
hygge-værdi pga alder er 90% af real-værdi. Vi har overskud af håndværkere
der elsker at realisere sig selv ved at bruge deres færdigheder. Denne
glasur på kagen svarer ikke til at man sælger et gevær med manglende
aftrækker. Brugsværdi har været enorm for venstrefløjen - PR-mæssigt og
hovedkvartermæssigt osv.
Aftrækkeren er mindre end 10% i værdi af geværet.

Snobbefjolser siger mit hus er forfaldent. Men der er sol på tagterasse og i
have og central beliggenhed. At banken ikke vil give lån fordi to
ejerlejligheder deler bad&bruser (toilet har begge, andet tip top,
funktionelt , nul råd, svamp, utæthed) viser kun at bank er forlovet med
VVS-branchen. Hvem vil leje og evt købe - bed dem ringe 35861000

Fra : Arne H. Wilstrup

Dato : 22-06-05 09:39

> [...]
> vedligeholdt bygningmassen men derimod beboerne. En
> vedligeholdelsespligt udlejer har i henhold til lejelovgivningen.

Der blev indgået en aftale med staten og Christiania om at de skulle betale
strøm og vand - og den aftale har de svjv holdt.

--
ahw

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

> [...]

> Der blev indgået en aftale med staten og Christiania om at de skulle betale
> strøm og vand - og den aftale har de svjv holdt.

- fordi hvis ikke de gjorde det, så ville der blive lukket for el, vand,
gas etc.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:46

> - fordi hvis ikke de gjorde det, så ville der blive lukket for el, vand,
> gas etc.
Ja ligesom alle andre steder - så hvad helvede er det egentlig du mener
de ikke betaler for... du er velkommen til at tjekke en af dine rapporter:
Trunte

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

> [...]

> vedligeholdt bygningmassen men derimod beboerne. En
> vedligeholdelsespligt udlejer har i henhold til lejelovgivningen.

Der er ikke tale om et lejeforhold her.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:47

> Der er ikke tale om et lejeforhold her.
Jo der er.
Trunte

Fra : B.Lauritzen

Dato : 22-06-05 08:42

Trunte wrote:

> [...]
>
> selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en bull-dozer?

Jeg tvivler på at de kaster med sten efter Told/Skat og politiet når de
kommer på kontrolbesøg, så den sammenligning holder vist ikke helt..

Det var forøvrigt heller ikke det, at de ikke betaler skat der var
pointen i det oprindelige indlæg (som jeg læser det), men derimod deres
voldige måde at opfører sig på da myndighederne blot gør det som de
selvfølge skal, lukke en ulovlig virksomhed.

B.B

Fra : Allan Riise

Dato : 22-06-05 08:47

"B.Lauritzen" <b.b@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> i det oprindelige indlæg (som jeg læser det), men derimod deres voldige
> måde at opfører sig på da myndighederne blot gør det som de selvfølge

Og jeg vil vædde en våd Berlinger på, at det hverken var de ansatte i
virksomheden, eller Chrstianitter der var voldelige, men udefra kommende
"elementer"!

--
Allan Riise

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

Allan Riise <Ari06@pc.dk> wrote:

> Og jeg vil vædde en våd Berlinger på, at det hverken var de ansatte i
> virksomheden, eller Chrstianitter der var voldelige, men udefra kommende
> "elementer"!

Ja, det er de elementbyggeridele Christianitterne kastede der var
voldelige, de burde skamme sig, sådan noget brok!

Fra : B.Lauritzen

Dato : 23-06-05 08:55

Allan Riise wrote:

> Og jeg vil vædde en våd Berlinger på, at det hverken var de ansatte i
> virksomheden, eller Chrstianitter der var voldelige, men udefra kommende
> "elementer"!

Nææ..det kan da godt være du har ret i det, men det er stadigvæk
Chrstianitterne der i første omgang er ansvarlige for at starte en
ulovlig virksomhed op, og dernæst nægter at samarbejde med myndighederne
om at få bragt tingene iorden. Hvorfor skal de ikke straffes for det som
alle andre ville blive ?

Fra : Frithiof Andreas Jen~

Dato : 22-06-05 08:54

> [...]

multinationale

> selskaber i Danmark som ikke betaler skat.skal de også have en bull-dozer?

Det er ikke ulovligt ikke at betale skat - men det er ulovligt når man ikke
overholder skatteloven.

Fra : "Morten Bjergstrøm"

Dato : 22-06-05 20:54

> Der er ikke tale om et lejeforhold her.

Det er juristerne næppe enig med dig i.

--
Morten http://miljokemi.dk

Fra : Jensen

Dato : 21-06-05 22:58

> [...]
> lortet.
>
> Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
> bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

Ja da lad os få aldt det hele spret ud over København. Problemet er ikke
løst ved at jævne staden. det flytter bare ud i byen og så får poletiet st
større problem, nu ved de da hvor de er

--
Hej fra Børge Højlund Jensen.
Min hjemmeside. http://oz5vib.webbyen.dk

Fra : Jesper

Dato : 21-06-05 23:01

Jensen <borgeh@jensen.mail.dk> wrote:

> Ja da lad os få aldt det hele spret ud over København. Problemet er ikke
> løst ved at jævne staden. det flytter bare ud i byen og så får poletiet st
> større problem, nu ved de da hvor de er

Politiet siger selv at de har væsentligt nemmere ved at håndtere den
slags problemer spredt frem for samlet på Christiania. Der skal ikke en
50 mands politstyrke til hvergang man skal noget.

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 00:07

> Politiet siger selv at de har væsentligt nemmere ved at håndtere den
> slags problemer spredt frem for samlet på Christiania. Der skal ikke en
> 50 mands politstyrke til hvergang man skal noget.

LOL... det er spredningen af hashhandlen jo et fint eksempel på -
nå ikke?
Trunte

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 22-06-05 00:26

Trunte wrote:

> LOL... det er spredningen af hashhandlen jo et fint eksempel på -
> nå ikke?

Jo.

En turist f.eks. skal nu til at lede mere grundigt for at finde en
pusher. Før behøvede han bare gå ned til Christiania, så gik det som en
leg.

En provinsknægt/pige der ikke i dagligdagen omgåes de rette typer med
adgang til hash skal også til at lede mere grundigt. Nu er det ikke
længere nok bare at tage til Christianshavn med fire-toget.

Og så tænk lige over det faktum, at der rent faktisk var så meget salg i
Pusherstreet. Det skyldtes jo, at det var det mest profitable sted at
sælge hash i Danmark. Hvis det havde været så meget federe at sælge hash
andre steder, så ville politiet slet ikke have haft fornødent at rydde
pusherstreet.

Trunte, du hører vel også til dem, der siger, at fænglser videreuddanner
kriminelle? Og det gør fængsler da også. Af den simple grund, at de i
sagens natur er centraler for kriminelle, der så lettere kan udveksle
fiduser og danne netværk. Christiania fungerer i mange henseender på
samme måde.

Endelig er det gammel visdom, at man bedst styrer en problemgruppe ved
at dele den op i mindre stykker. "Del og hersk". "Sammen er vi stærke" -
gælder også for kriminelle.

Så, hvis ikke Christianitterne selv kan finde ud af det, så må området
sættes under administration. Man kan ikke være fristad, hvis man ikke
kan styre sig selv og holde området bare nogenlunde lovlydigt.

Fra : Bo Warming

Dato : 22-06-05 08:38

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message

> Så, hvis ikke Christianitterne selv kan finde ud af det, så må området
> sættes under administration. Man kan ikke være fristad, hvis man ikke
> kan styre sig selv og holde området bare nogenlunde lovlydigt.

Desværre kan og gjorde man - forkælede børn bæres på hænder og fødder af en
mafiakorrupt journaliststyret stat

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 19:57

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> adgang til hash skal også til at lede mere grundigt. Nu er det ikke
> længere nok bare at tage til Christianshavn med fire-toget.
Nej det er rigtig det er faktisk blevet lettere...
Nørrebro - Østerbro - Vesterbro - Valby - Brønshøj - Vanløse alle steder
tager
det ikke meget mere en 15 min. at finde en der kan sælge dig noget - førhen
var det samlet på Christiania og iøvrigt adskilt fra handlen med hårde
stoffer.
Som vi så i et link for nylig siger selv politiet, at hashsalget er blevet
sværere
at kontrollere.
Men hvis du har nogle gode ideer er jeg sikker på at politiet er lydhøre.

> [...]
> sagens natur er centraler for kriminelle, der så lettere kan udveksle
> fiduser og danne netværk. Christiania fungerer i mange henseender på
Ja for oppe i dit hovede er det vil sådan, at nogen er født kriminelle.

> Så, hvis ikke Christianitterne selv kan finde ud af det, så må området
> sættes under administration. Man kan ikke være fristad, hvis man ikke
> kan styre sig selv og holde området bare nogenlunde lovlydigt.
Jamen for h..... de kunne jo lige præcis godt finde ud af det... bedre end
politiet ihvertfald.
Trunte

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 23-06-05 01:07

Trunte wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> Nej det er rigtig det er faktisk blevet lettere...

Ikke for turisten eller provinsknægten.

> Nørrebro - Østerbro - Vesterbro - Valby - Brønshøj - Vanløse alle
> steder tager
> det ikke meget mere en 15 min. at finde en der kan sælge dig noget -

Sådan har det hele tiden været. Hvis du vel at mærke nogenlunde vidste,
hvor du skulle lede. Det er jo ikke noget, som annonceres frit og åbent
som tidligere på Pusherstreet.

> førhen var det samlet på Christiania og iøvrigt adskilt fra handlen
> med hårde stoffer.

Det sidste er det absolut eneste positive, der er at sige om hashhandlen
på Christiania. Men det var en god ting. Ingen diskussion om det.

> [...]
> blevet sværere
> at kontrollere.
> Men hvis du har nogle gode ideer er jeg sikker på at politiet er

Læste lige at politiet oplyser om, at hashhandlen er faldet. Der synes
at være divergerende meldinger om sagen.

Under alle omstændigheder har politiet som opgave at få stoppet
hashhandel overalt, hvor den finder sted i Danmark. Også på
Pusherstreet.

> Jo det gør jeg da....

> Ja for oppe i dit hovede er det vil sådan, at nogen er født
> kriminelle.

Hvad har det med sagen at gøre? Jeg tror da ikke, at christianitterne er
født kriminelle, hvis det er det, du tænker på.

> Jamen for h..... de kunne jo lige præcis godt finde ud af det...
> bedre end politiet ihvertfald.

Nej. De kunne ikke selv finde ud af at stoppe hashhandlen i
Pusherstreet. Det kunne politiet derimod. De kunne heller ikke selv
finde ud af at stoppe handlen med sort elektronik i den omtalte butik.
Det kunne politiet derimod.

I øvrigt går jeg ind for, at hash gives fri. Men det er en anden snak.

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 05:37

Trunte <ap.moeller@webspeed.dk> wrote:

> LOL... det er spredningen af hashhandlen jo et fint eksempel på -
> nå ikke?
> Trunte

Ja, hashhandlen er faldet og mange af hashklubberne er lukket.

Fra : G B

Dato : 22-06-05 08:23

> Ja, hashhandlen er faldet

Hvor ved du det fra?

> og mange af hashklubberne er lukket.

- og de åbner lige så hurtigt et andet sted. Desuden: mange af "klubberne"
nøjes ikke med at sælge hash - de er også leveringsdygtige i et udvalg af
assorterede hvide pulvere. Den slags blev der slået hårdt ned på på
Christiania - trods alt.

GB

Fra : Jesper

Dato : 22-06-05 15:01

G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

> spambuster@users.toughguy.net (Jesper) skrev i meddelelsen

> Hvor ved du det fra?

Jamen det er hvad politiet oplyser og hvad Justitsministeren oplyser
overfor Folketinget, som hun er forpligtet til at tale sandt overfor.

> [...]
> nøjes ikke med at sælge hash - de er også leveringsdygtige i et udvalg af
> assorterede hvide pulvere. Den slags blev der slået hårdt ned på på

Der er som sagt ikke mange af dem tilbage, de er ved at blive lidt af en
sjældenhed.

Fra : G B

Dato : 22-06-05 17:23

> Der er som sagt ikke mange af dem tilbage, de er ved at blive lidt af
> en sjældenhed.

Jamen så finder dealerne bare andre veje. Så længe der er et behov, vil der
også være udbud. Bare se på forbudstiden i USA - tror du folk holdt op med
at drikke? Næææ.

GB

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 20:02

> [...]
> overfor Folketinget, som hun er forpligtet til at tale sandt overfor.

> Der er som sagt ikke mange af dem tilbage, de er ved at blive lidt af en

Der er masser - dagen efter at de lukkes åbnes en ny på næste gadehjørne.
Jeg kender en del til Nærpolitiet på Indre Nørrebro - de græder snot over at
Pusherstreet er lukket.
Hashklubberne skyder op hele tiden og der pusher på gaden overalt.
Trunte

Fra : Trunte

Dato : 22-06-05 20:00

> Ja, hashhandlen er faldet og mange af hashklubberne er lukket.
Hashhandlen er ikke faldet - spørg politiet - den er blevet spredt over
hele byen og sværere kontrollerbar - hashklubber er lukket, men ligeså mange
åbnet.

Trunte

Fra : Tim

Dato : 23-06-05 16:24

"Jesper" <spambuster@users.toughguy.net> wrote in message

[snip]

> Der er intet problem på Christiania, der ikke kan løses med en stor
> bulldozer og den kan kun gå for langsomt!

Jævn hele nassereden med jorden og byg en P-plads of en McDrive.

En bulldozer og en kasse kolde bajere. Så skal vi sgu' hurtigt få gjort kål
på den skamplet.

Tim

Fra : Allan Riise

Dato : 23-06-05 16:30

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>>

> Jævn hele nassereden med jorden og byg en P-plads of en McDrive.
>
> En bulldozer og en kasse kolde bajere. Så skal vi sgu' hurtigt få gjort

Drink and Drive er åbenbart helt ok, ligesom at fjerne bygninger der er
fredet, nogen endda i klasse A, ligesom at fjerne et stort grønt parkareal
fra Københavnerne.
Tjaee..

--
Allan Riise

Fra : Tim

Dato : 23-06-05 16:45

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
> [...]
> fredet, nogen endda i klasse A, ligesom at fjerne et stort grønt parkareal

Når nu det er med et nobelt formål for øje, kan politiet vel se gennem
fingrene med det

Tim

Fra : Jesper

Dato : 23-06-05 16:52

> [...]

> fredet, nogen endda i klasse A, ligesom at fjerne et stort grønt parkareal

Har man sagt Skatteklasse A må man også sige Skatteklasse B, skål!

Fredninger kan ophæves!

Luk lortet!

Fra : Jesper

Dato : 23-06-05 16:46

Tim <thpetersen@hotmail.com> wrote:

> [...]
> >

> Jævn hele nassereden med jorden og byg en P-plads of en McDrive.
>
> En bulldozer og en kasse kolde bajere. Så skal vi sgu' hurtigt få gjort kål

Amen and halleluja!