/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Er det fordi jeg er tyrker, mor?
Fra : Peter Hansendk


Dato : 18-06-05 18:42

Ali var lige startet i skolen og kom jublende hjem og sagde: "Mor, de
andre børn kunne kun alfabetet til H, men jeg kunne helt til T!. Er et
fordi jeg er tyrker, mor?"
Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"

Anden dag kom Ali endu mere stolt og sagde: "Mor, mor i dag har vi
haft regning. De andre børn kunne kun tælle til 18 men jeg kunne tælle
til 137! Er det fordi jeg er tyrker, mor?"
Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"

Tredie dag kom Ali endnu mere stolt hjem og sagde: "Mor, mor, mor i
dag have vi gymnastik og bagefter i badet målte vi vores tissemænd. De
andre drenges var kun 3cm, men min var 5cm!!. Er det fordi jeg er
tyrker mor!!???"
Moren svarede stille: "Nej, min søn, det er fordi du er 37 år"

 
 
Michael Kirkegaard (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 18-06-05 19:46


"Peter Hansendk" <peterhansendk@tidni.com> skrev i en meddelelse
news:a61fdd7.0506180942.712f272@posting.google.com...
> Ali var lige startet i skolen og kom jublende hjem og sagde: "Mor, de
> andre børn kunne kun alfabetet til H, men jeg kunne helt til T!. Er et
> fordi jeg er tyrker, mor?"
> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>
> Anden dag kom Ali endu mere stolt og sagde: "Mor, mor i dag har vi
> haft regning. De andre børn kunne kun tælle til 18 men jeg kunne tælle
> til 137! Er det fordi jeg er tyrker, mor?"
> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>
> Tredie dag kom Ali endnu mere stolt hjem og sagde: "Mor, mor, mor i
> dag have vi gymnastik og bagefter i badet målte vi vores tissemænd. De
> andre drenges var kun 3cm, men min var 5cm!!. Er det fordi jeg er
> tyrker mor!!???"
> Moren svarede stille: "Nej, min søn, det er fordi du er 37 år"

Lille Peter med de store komplekser, dog....
Dit indlæg er rendyrket idioti og du burde skamme dig.
Syntes du virkelig at du er sjov?
Har du brugt den overfor andre mennesker stående foran dig?
Har du lagt mærke til at folk smiler skævt og giver díg ret i næsten alt
hvad du siger, og derefter skynder sig at gå?

Det er fordi at du er en al for kedelig undskylding for et menneske.

Iøvrigt er dit indlæg OT, men det fatter du vel heller ikke.....

Michael



Allan Knaap (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 18-06-05 20:05


"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b46bde$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Lille Peter med de store komplekser, dog....
> Dit indlæg er rendyrket idioti og du burde skamme dig.
> Syntes du virkelig at du er sjov?
> Har du brugt den overfor andre mennesker stående foran dig?
> Har du lagt mærke til at folk smiler skævt og giver díg ret i næsten alt
> hvad du siger, og derefter skynder sig at gå?
>
> Det er fordi at du er en al for kedelig undskylding for et menneske.
>
> Iøvrigt er dit indlæg OT, men det fatter du vel heller ikke.....

Men kommentere det måtte du lige hva' :)

Nu må du jo også passe på med ikke at overtræde de samme politiske
korrektheds regler som du klandrer Peter for. Fremgangsmåden med den lettere
forargede stemning er dog til UG. Jeg er sikker på du vil få points for dem
blandt dine politisk korrekte venner.

Peter, SKAM dig, uartige dreng. Nu må du virkelig tage dig sammen og få de
accepterede og dermed rigtige meninger.

Samfundet er ikke sur, samfundet er skuffet.

Allan Knaap



Henri Gath (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 18-06-05 21:21


"Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
news:42b4705f$0$63648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42b46bde$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
>> Lille Peter med de store komplekser, dog....
>> Dit indlæg er rendyrket idioti og du burde skamme dig.
>> Syntes du virkelig at du er sjov?
>> Har du brugt den overfor andre mennesker stående foran dig?
>> Har du lagt mærke til at folk smiler skævt og giver díg ret i næsten alt
>> hvad du siger, og derefter skynder sig at gå?
>>
>> Det er fordi at du er en al for kedelig undskylding for et menneske.
>>
>> Iøvrigt er dit indlæg OT, men det fatter du vel heller ikke.....
>
> Men kommentere det måtte du lige hva' :)
>
> Nu må du jo også passe på med ikke at overtræde de samme politiske
> korrektheds regler som du klandrer Peter for. Fremgangsmåden med den
> lettere forargede stemning er dog til UG. Jeg er sikker på du vil få
> points for dem blandt dine politisk korrekte venner.
>
> Peter, SKAM dig, uartige dreng. Nu må du virkelig tage dig sammen og få de
> accepterede og dermed rigtige meninger.
>
> Samfundet er ikke sur, samfundet er skuffet.

*LOOOL* Kirkegaard er notorisk idiot...



Arne H. Wilstrup (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 18-06-05 22:42


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:42b4822a$0$63600$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> *LOOOL* Kirkegaard er notorisk idiot...

Har du set dig i spejlet for nylig?

--
ahw






Henri Gath (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 19-06-05 00:22


"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:42b49521$0$165$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:42b4822a$0$63600$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> > *LOOOL* Kirkegaard er notorisk idiot...
>
> Har du set dig i spejlet for nylig?

Arne, du skal kigge på dit stalin-album, inden du går i seng...



Arne H. Wilstrup (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-06-05 10:25


"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:42b4aca6$0$63619$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> * Kirkegaard er notorisk idiot...
>>
>> Har du set dig i spejlet for nylig?
>
> Arne, du skal kigge på dit stalin-album, inden du går i seng...

Du skulle tage og lukke gattet -der flyder så meget lort ud!

--
ahw



G B (18-06-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 18-06-05 23:21

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i meddelelsen
news:42b4822a$0$63600$edfadb0f@dread15.news.tele.dk:

> *LOOOL* Kirkegaard er notorisk idiot...

Ja, men den joke gik altså på krykker, da Metusalem var knægt.

--
Med venlig hilsen
GB

Kim Larsen (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Kim Larsen


Dato : 19-06-05 18:07

"Henri Gath" <gath@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:42b4822a$0$63600$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
>
> "Allan Knaap" <nauclerus@msn.com> skrev i en meddelelse
> news:42b4705f$0$63648$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> >
> > "Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> > news:42b46bde$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> >> Lille Peter med de store komplekser, dog....
> >> Dit indlæg er rendyrket idioti og du burde skamme dig.
> >> Syntes du virkelig at du er sjov?
> >> Har du brugt den overfor andre mennesker stående foran dig?
> >> Har du lagt mærke til at folk smiler skævt og giver díg ret i næsten
alt
> >> hvad du siger, og derefter skynder sig at gå?
> >>
> >> Det er fordi at du er en al for kedelig undskylding for et menneske.
> >>
> >> Iøvrigt er dit indlæg OT, men det fatter du vel heller ikke.....
> >
> > Men kommentere det måtte du lige hva' :)
> >
> > Nu må du jo også passe på med ikke at overtræde de samme politiske
> > korrektheds regler som du klandrer Peter for. Fremgangsmåden med den
> > lettere forargede stemning er dog til UG. Jeg er sikker på du vil få
> > points for dem blandt dine politisk korrekte venner.
> >
> > Peter, SKAM dig, uartige dreng. Nu må du virkelig tage dig sammen og få
de
> > accepterede og dermed rigtige meninger.
> >
> > Samfundet er ikke sur, samfundet er skuffet.
>
> *LOOOL* Kirkegaard er notorisk idiot...

*LOOOL* Henri Gath er notorisk idiot...

--
Kim Larsen

Socialist, republikaner, EU-tilhænger og atomkraftmodstander.
Socialisme er den eneste troværdige vej frem.
Husk at krigen i Irak er folkeretligt smask-ulovlig.

Direkte e-mail: kl2607x@yahoo.dk (fjern x´et)




John Doe (19-06-2005)
Kommentar
Fra : John Doe


Dato : 19-06-05 15:09


"Michael Kirkegaard" <flirtinggoose@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b46bde$0$67258$157c6196@dreader2.cybercity.dk...

> Lille Peter med de store komplekser, dog....
> Dit indlæg er rendyrket idioti og du burde skamme dig.
> Syntes du virkelig at du er sjov?
> Har du brugt den overfor andre mennesker stående foran dig?
> Har du lagt mærke til at folk smiler skævt og giver díg ret i næsten alt
> hvad du siger, og derefter skynder sig at gå?
>
> Det er fordi at du er en al for kedelig undskylding for et menneske.
>
> Iøvrigt er dit indlæg OT, men det fatter du vel heller ikke.....

Tænk hvis det var Timsah der havde sendt en lignende vittighed, så var
mundvandet løbet over hos Michael i ren beundring.

Hilsen Sten



Kim2000 (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Kim2000


Dato : 18-06-05 23:03


"Peter Hansendk" <peterhansendk@tidni.com> skrev i en meddelelse
news:a61fdd7.0506180942.712f272@posting.google.com...
> Ali var lige startet i skolen og kom jublende hjem og sagde: "Mor, de
> andre børn kunne kun alfabetet til H, men jeg kunne helt til T!. Er et
> fordi jeg er tyrker, mor?"
> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>
> Anden dag kom Ali endu mere stolt og sagde: "Mor, mor i dag har vi
> haft regning. De andre børn kunne kun tælle til 18 men jeg kunne tælle
> til 137! Er det fordi jeg er tyrker, mor?"
> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>
> Tredie dag kom Ali endnu mere stolt hjem og sagde: "Mor, mor, mor i
> dag have vi gymnastik og bagefter i badet målte vi vores tissemænd. De
> andre drenges var kun 3cm, men min var 5cm!!. Er det fordi jeg er
> tyrker mor!!???"
> Moren svarede stille: "Nej, min søn, det er fordi du er 37 år"

Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
anden gang være sjov??

mvh
Kim



Allan Knaap (18-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Knaap


Dato : 18-06-05 23:25


"Kim2000" <kim2000@tele2ads1.dk> skrev i en meddelelse
news:mS0te.11294$oX6.4033@news.get2net.dk...
>
> "Peter Hansendk" <peterhansendk@tidni.com> skrev i en meddelelse
> news:a61fdd7.0506180942.712f272@posting.google.com...
>> Ali var lige startet i skolen og kom jublende hjem og sagde: "Mor, de
>> andre børn kunne kun alfabetet til H, men jeg kunne helt til T!. Er et
>> fordi jeg er tyrker, mor?"
>> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>>
>> Anden dag kom Ali endu mere stolt og sagde: "Mor, mor i dag har vi
>> haft regning. De andre børn kunne kun tælle til 18 men jeg kunne tælle
>> til 137! Er det fordi jeg er tyrker, mor?"
>> Mor svarede: "Nej min søn, det er fordi du er intelligent"
>>
>> Tredie dag kom Ali endnu mere stolt hjem og sagde: "Mor, mor, mor i
>> dag have vi gymnastik og bagefter i badet målte vi vores tissemænd. De
>> andre drenges var kun 3cm, men min var 5cm!!. Er det fordi jeg er
>> tyrker mor!!???"
>> Moren svarede stille: "Nej, min søn, det er fordi du er 37 år"
>
> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
> anden gang være sjov??
>
Altså 2 sjove i træk, denne og en næste.

Du opfordrer da vel ikke til at poste i den forkerte gruppe vel ?

Allan Knaap



Peter Ole Kvint (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Peter Ole Kvint


Dato : 19-06-05 07:24

> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
> anden gang være sjov??

Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.

Tina T. (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 19-06-05 07:36


"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
>> anden gang være sjov??
>
> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.

Hvor ser du det racistiske? og jo, den var sjov.

Tina T.



Peter K. Nielsen (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Peter K. Nielsen


Dato : 19-06-05 09:28


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message
news:42b511f5$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
>>> anden gang være sjov??
>>
>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>
> Hvor ser du det racistiske?

skal du anstrenge dig meget for at leve op til fordommene om blondiners
intilligens??

og jo, den var sjov.

ja for et 10 års barn

Peter



Jim (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 19-06-05 10:29

"Peter K. Nielsen" <nixen@bixen.dk> skrev i en meddelelse
news:42b52c81$0$705$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> wrote in message
> news:42b511f5$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke
>>>> en
>>>> anden gang være sjov??
>>>
>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>
>> Hvor ser du det racistiske?
>
> skal du anstrenge dig meget for at leve op til fordommene om
> blondiners intilligens??
>
> og jo, den var sjov.
>
> ja for et 10 års barn
>

"Intilligens" ?

J.



Arne H. Wilstrup (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-06-05 10:48


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42b53b00$0$182$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> >> ja for et 10 års barn
>>
>
> "Intilligens" ?

Nej, Intelligens!

--
ahw



Arne H. Wilstrup (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-06-05 10:27


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b511f5$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
>>> anden gang være sjov??
>>
>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>
> Hvor ser du det racistiske? og jo, den var sjov.

ja, for en racistblondine som dig er sådan noget jo sjovt. Den fjerner jo
netop fokus på racistblondinerne.

--
ahw



Tina T. (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 19-06-05 11:10

>
> ja, for en racistblondine som dig er sådan noget jo sjovt. Den fjerner jo
> netop fokus på racistblondinerne.
>
> --
> ahw
>
Jeg har skam ikke noget mod fokus på racistblondiner, men hvad har det med
mig at gøre?

Tina T.



Arne H. Wilstrup (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 19-06-05 22:30


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b54404$0$697$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> ja, for en racistblondine som dig er sådan noget jo sjovt. Den fjerner jo
>> netop fokus på racistblondinerne.
>>
>> --
>> ahw
>>
> Jeg har skam ikke noget mod fokus på racistblondiner, men hvad har det med
> mig at gøre?
>

Se dig selv i spejlet.

--
ahw



Tina T. (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 20-06-05 14:04


"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> skrev i en meddelelse
news:42b5e3c7$0$172$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42b54404$0$697$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >
>>> ja, for en racistblondine som dig er sådan noget jo sjovt. Den fjerner
>>> jo netop fokus på racistblondinerne.
>>>
>>> --
>>> ahw
>>>
>> Jeg har skam ikke noget mod fokus på racistblondiner, men hvad har det
>> med mig at gøre?
>>
>
> Se dig selv i spejlet.
>
> --
> ahw
>
Det gør jeg hver dag, men jeg ser hverken en racist eller en blondine.

Tina T.



Arne H. Wilstrup (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 20-06-05 15:20


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b6be43$0$743$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> >>
> Det gør jeg hver dag, men jeg ser hverken en racist eller en blondine.

Du falder tungt på dine gerninger.

--
ahw



Tina T. (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 20-06-05 15:26

> Du falder tungt på dine gerninger.
>
> --
> ahw
>
Og hvad er så liiiiige mine gerninger?

Tina T.



Arne H. Wilstrup (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 20-06-05 17:00


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b6d189$0$649$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Du falder tungt på dine gerninger.
>>
>> --
>> ahw
>>
> Og hvad er så liiiiige mine gerninger?
>

Se her:

"Ja, når de kan finde på noget så tumpet, burde der sprøjtes for det lort,
de er ikke bedre værd, dialog bider ikke på rotter."

Lad dem endelig myrde hinanden, så tynder det da ud i dem.

Et par stænger dynamit gør meget ved det (under fredagsbønnen)

Ja, de er sgu ikke rigtig kloge, det er det samfund "kulturberigerne"
forsøger
at indføre her.

Tyrkiet skal aldrig med i EU, det er kun en lille del af landet der ligger
i europa, man kunne lige så godt tilbyde at optage Japan, som jeg iøvrigt
meget hellere ville have med, de befinder sig i det mindste i dette
århundrede.


Eller dette svar:

De holder jo ikke længe, de små muhamedanere.
> Eller også er de nød til at gøre det hurtigt, så de ikke udsættes for den
> belastning det kan være, lige pludselig at ligge med 300 pund tyrkisk
> flæsk oven på sig.
> De bruger ikke megen energi på at bedække deres kvinder, eller også er det
> en del af deres dovenskab.


3,5 minutter?, det var sgu ikke meget, det duer de altså heller ikke til
))

Tina T.

og du fabler videre:

Helt klart en halalhippie, de vil gøre alt for at importere endnu flere
voldelige muhamedanere!

(altså ikke alene benytter du ordet "muhamedaner" som er et pejorativ, men
du fremturer også med at det vrimler med voldelige af slagsen - hvilket
fremgår af dit svar til et indlæg)

Og så videre:

[,,,] du ser jo helst at alle negative oplysninger om
dine højt elskede muslimer bliver ophøjet til statshemmeligheder.

(altså fremgår det at du ikke kan lide muslimer - de er "rotter",
"voldelige" etc. og ifølge den såkaldte racismeparagraf er det altså
udtalelser, der har til formål at nedsætte folks agtelse om en gruppe eller
nogle navngivne personer, hvilket er strafbart) Det er altså "racisme" du er
ude i, uanset din erkendelse eller ej.

Og jeg kan da blive ved:

Du er nu en sjov fætter, når du nu har så meget imod hash, er det så ikke
temmelig dobbeltmoralsk at du med næb og klør forsvarer dine små
muslimvenner, der jo som bekendt styrer hovedparten af hashklubberne?

De er altså også kriminelle - uden dokumentation i øvrigt.

Og videre:
Jeg kender mange muslimer, men der er ingen af dem der er hårdtarbejdende.

Eller hvad med følgende svar:

Der skrives ironisk: "Spørgsmålet er, synes du ikke Danmark skal henrette
dem alle sammen med det samme og få det overstået ?"

Du svarer:

Fremragende idè, du er ved at komme efter det, der er stadig håb for dig.

Tina T.
Endellig viser din menneskeforagt sig for fuld styrke, da du kommentere en
avisartikel om en ulykkelig dreng, der åbenbart kun ser vold som den eneste
løsning på sine problemer - (kan være tidligt hjerneskadet af forskellige
årsager, hvem ved? ):

Hvad med at sende regningen til forældrerne, det er dem der har forsømt at
opdrage ham, alternativt: det hvide snit!

At du kan foreslå "det hvide snit" (leucotomi - lobotomi) til et menneske,
oven i købet en dreng på 17 år, uden at du overhovedet kender til
baggrunden - drengen kan være psykotisk fx - viser jo alt om dit
menneskesyn - desuden er den metode afskaffet her i landet for mange år
siden, da der findes medicinske alternativer til det. Men det bekymrer dig
ikke -

du farer frem mod muslimer ved at kalde dem forbrydere, rotter, folk, der
bør henrettes, m.v. og når det kommer til mennesker, især unge mennesker,
der er havnet i en uhyggelig situation og hvis forhold du slet ikke kender,
så viser dit ubehagelige menneskesyn sig skam også her - send regning til
forældrene, skriver du - vil du også sende regningen til forældre, der har
sindssyge børn?

Næ, racist er et for mildt ord om dig, desværre.

--
ahw




Tina T. (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 20-06-05 17:21

> At du kan foreslå "det hvide snit" (leucotomi - lobotomi) til et menneske,
> oven i købet en dreng på 17 år, uden at du overhovedet kender til
> baggrunden - drengen kan være psykotisk fx - viser jo alt om dit
> menneskesyn - desuden er den metode afskaffet her i landet for mange år
> siden, da der findes medicinske alternativer til det. Men det bekymrer dig
> ikke -
>
> du farer frem mod muslimer ved at kalde dem forbrydere, rotter, folk, der
> bør henrettes, m.v. og når det kommer til mennesker, især unge mennesker,
> der er havnet i en uhyggelig situation og hvis forhold du slet ikke
> kender, så viser dit ubehagelige menneskesyn sig skam også her - send
> regning til forældrene, skriver du - vil du også sende regningen til
> forældre, der har sindssyge børn?
>
> Næ, racist er et for mildt ord om dig, desværre.
>
> --
> ahw
>
>
>
Nu skrev du "gerninger", alt hvad du der kommer med er udtalelser, der er
trods alt en forskel.
Jeg var førhen langt mere moderat i mine udtalelser, men når man gang på
gang bliver kaldt racist fordi man er kritisk overfor den førte politik på
udlændingeområdet, ender det med at man bliver mere og mere rabiat, så
egentlig kan du takke dig selv for at jeg er så "racistisk".

Tina T.



Croc® (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 20-06-05 17:30

On Mon, 20 Jun 2005 18:21:07 +0200, "Tina T." <tina-t@hotmail.com>
wrote:

>Nu skrev du "gerninger", alt hvad du der kommer med er udtalelser, der er
>trods alt en forskel.
>Jeg var førhen langt mere moderat i mine udtalelser, men når man gang på
>gang bliver kaldt racist fordi man er kritisk overfor den førte politik på
>udlændingeområdet, ender det med at man bliver mere og mere rabiat, så
>egentlig kan du takke dig selv for at jeg er så "racistisk".

Du bliver ikke kaldt racist fordi du er kritisk. Du bliver kaldt
racist fordi du er racist, så enkelt er det.

Regards Croc®

Tina T. (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 20-06-05 20:22

jeg er så "racistisk".
>
> Du bliver ikke kaldt racist fordi du er kritisk. Du bliver kaldt
> racist fordi du er racist, så enkelt er det.
>
> Regards Croc®

Du aner ikke en skid om hvad jeg er eller ikke er.

Tina T.



Croc® (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 20-06-05 21:48

On Mon, 20 Jun 2005 21:21:44 +0200, "Tina T." <tina-t@hotmail.com>
wrote:

>> Du bliver ikke kaldt racist fordi du er kritisk. Du bliver kaldt
>> racist fordi du er racist, så enkelt er det.
>>

>Du aner ikke en skid om hvad jeg er eller ikke er.

Isåfald skriver du modsat din overbevisning.

Regards Croc®

Trunte (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 21-06-05 16:15


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b716d6$0$696$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> jeg er så "racistisk".
>>
>> Du bliver ikke kaldt racist fordi du er kritisk. Du bliver kaldt
>> racist fordi du er racist, så enkelt er det.
>>
>> Regards Croc®
>
> Du aner ikke en skid om hvad jeg er eller ikke er.
>
> Tina T.
Det virker ellers ikke som om det er noget du lægger skjul p¨å.
Trunte



G, B. (21-06-2005)
Kommentar
Fra : G, B.


Dato : 21-06-05 16:52

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i meddelelsen news:42b82ee0$0$75071
$edfadb0f@dread14.news.tele.dk:

> Det virker ellers ikke som om det er noget du lægger skjul p¨å.

Er du fuld? Dine fingre glider vist på keyboardet, og så er du så ophidset,
at du glemmer at korrigere, inden du trykker på "Send"...

--
Med venlig hilsen
GB

Trunte (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 20-06-05 20:04


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
> Nu skrev du "gerninger", alt hvad du der kommer med er udtalelser, der er
> trods alt en forskel.

ja dine udtalelser vel at mærke......

> Jeg var førhen langt mere moderat i mine udtalelser, men når man gang på
> gang bliver kaldt racist fordi man er kritisk overfor den førte politik på
> udlændingeområdet, ender det med at man bliver mere og mere rabiat, så
> egentlig kan du takke dig selv for at jeg er så "racistisk".

Det handler sgu da ikke om at være kritisk, det er der mange der er - men på
en langt mere sober måde - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
ikke
selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.

...og dine sandkasseargumenter helt er ærligt hvor gammel er det lige
du
er ?

Trunte



Tina T. (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 20-06-05 20:27

> Det handler sgu da ikke om at være kritisk, det er der mange der er - men
> på
> en langt mere sober måde - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
> ikke
> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.


Nu er de citater jo taget ud af sammenhæng, så de siger ikke så meget, og
du ved jo også godt at ligegyldigt hvor sober man var i sin kritik, var der
altid et hylekor der stod og skreg RACIST.

Tina T.



Trunte (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 20-06-05 22:33


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b7181a$0$720$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Det handler sgu da ikke om at være kritisk, det er der mange der er - men
>> på
>> en langt mere sober måde - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
>> ikke
>> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.
>
>
> Nu er de citater jo taget ud af sammenhæng, så de siger ikke så meget, og
> du ved jo også godt at ligegyldigt hvor sober man var i sin kritik, var
> der altid et hylekor der stod og skreg RACIST.

Jeg tror ikke jeg har set et sobert indlæg fra din side, så det skal jeg
ikke
kunne udtale mig om.
Trunte



Arne H. Wilstrup (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 21-06-05 13:57


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b7181a$0$720$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Det handler sgu da ikke om at være kritisk, det er der mange der er - men
>> på
>> en langt mere sober måde - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
>> ikke
>> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.
>
>
> Nu er de citater jo taget ud af sammenhæng, så de siger ikke så meget, og
> du ved jo også godt at ligegyldigt hvor sober man var i sin kritik, var
> der altid et hylekor der stod og skreg RACIST.

Du har ret i at de er taget ud af den sammenhæng du er i - jeg var for doven
til også at henvise til msg-id - men du kan blot selv søge dem på Tina T. Så
vil du se i hvilken sammenhæng de er taget - og jeg har kun i ganske få
tilfælde skåret noget væk fra citaterne - jeg har ikke citeret dem, du har
svaret, men de er alene udsagn, som du enten bekræfter eller på sarkastisk
facon vender dig imod.

Jeg tager altså ikke tingene ud af deres sammehæng for at manipulere men for
at understrege, hvorfor jeg mener at du er racist og har misantropiske
tilbøjeligheder.
Søg selv, så vil du finde ud af at dine citater hverken er manipuleret eller
forfalskede, men et udtryk for den "ægte vare".

--
ahw



Martin (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Martin


Dato : 21-06-05 08:15

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message news:<42b7130a$0$75069$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >>
- du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
> ikke
> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.
>
> ..og dine sandkasseargumenter helt er ærligt hvor gammel er det lige
> du
> er ?
>
> Trunte

Søde lille trunte med den alt for korte lunte. Det er enhver
rød/sort-skrigers taknemmelige ønske herinde at få folk til at bruge
adjektiver om andre mennesker. For så er det noget så enkelt at
prædeikere dem, sætte dem i bås, stemple dem. Men det fører ikke
debatten videre og lukker bestemt ikke kæften på dem. Bare se AHW og
BW. Hvad disse ikke er blevet kaldt og beskyldt for gennem årene er
temmeligt overskueligt, men har det fået dem til at forsvinde?
Når folk som dig og crack(head) kalder andre for racister er der ikke
tale om en fornærmelse, snarere en æresbevisning, i stil med at jeg
hidsede mig op over dine halal holdninger og benævnte dig en radikal
landsforrædder, så ville du skide mig et stykke.

Mvh
Martin

Trunte (22-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 22-06-05 21:52


"Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
news:a59528f5.0506202314.4620fd56@posting.google.com...
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message
> news:<42b7130a$0$75069$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >>
> - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
>> ikke
>> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.
>>
>> ..og dine sandkasseargumenter helt er ærligt hvor gammel er det
>> lige
>> du
>> er ?
>>
>> Trunte
>
> Søde lille trunte med den alt for korte lunte. Det er enhver
> rød/sort-skrigers taknemmelige ønske herinde at få folk til at bruge
> adjektiver om andre mennesker. For så er det noget så enkelt at
> prædeikere dem, sætte dem i bås, stemple dem. Men det fører ikke
> debatten videre og lukker bestemt ikke kæften på dem. Bare se AHW og
> BW. Hvad disse ikke er blevet kaldt og beskyldt for gennem årene er
> temmeligt overskueligt, men har det fået dem til at forsvinde?
> Når folk som dig og crack(head) kalder andre for racister er der ikke
> tale om en fornærmelse, snarere en æresbevisning, i stil med at jeg
> hidsede mig op over dine halal holdninger og benævnte dig en radikal
> landsforrædder, så ville du skide mig et stykke.

Og.. hvad er det du prøver at sige???????
Trunte



Jim (22-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 22-06-05 22:01

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42b9cf76$0$82669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Martin" <Nexus1@lab.org> skrev i en meddelelse
> news:a59528f5.0506202314.4620fd56@posting.google.com...
>> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message
>> news:<42b7130a$0$75069$edfadb0f@dread14.news.tele.dk>...
>>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>>> news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> >>
>> - du er en gennemsyret ignorant racist - hvis du
>>> ikke
>>> selv kan se det så læs dog AHWs indlæg med dine citater en gang til.
>>>
>>> ..og dine sandkasseargumenter helt er ærligt hvor gammel er
>>> det lige
>>> du
>>> er ?
>>>
>>> Trunte
>>
>> Søde lille trunte med den alt for korte lunte. Det er enhver
>> rød/sort-skrigers taknemmelige ønske herinde at få folk til at bruge
>> adjektiver om andre mennesker. For så er det noget så enkelt at
>> prædeikere dem, sætte dem i bås, stemple dem. Men det fører ikke
>> debatten videre og lukker bestemt ikke kæften på dem. Bare se AHW og
>> BW. Hvad disse ikke er blevet kaldt og beskyldt for gennem årene er
>> temmeligt overskueligt, men har det fået dem til at forsvinde?
>> Når folk som dig og crack(head) kalder andre for racister er der ikke
>> tale om en fornærmelse, snarere en æresbevisning, i stil med at jeg
>> hidsede mig op over dine halal holdninger og benævnte dig en radikal
>> landsforrædder, så ville du skide mig et stykke.
>
> Og.. hvad er det du prøver at sige???????

Jeg gætter på nø´j i den retning af:
"Du har dæwlme no´en flappe´så stu´r som æ´ stænkklapper å´ æ´ Scania
Wabis."

J.



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 16:21

>> Og.. hvad er det du prøver at sige???????
>
> Jeg gætter på nø´j i den retning af:
> "Du har dæwlme no´en flappe´så stu´r som æ´ stænkklapper å´ æ´ Scania
> Wabis."
>
> J.
>

Hun ved sgu da ikke hvad en Scania Wabis er )

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 16:28

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bad2ff$0$713$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Og.. hvad er det du prøver at sige???????
>>
>> Jeg gætter på nø´j i den retning af:
>> "Du har dæwlme no´en flappe´så stu´r som æ´ stænkklapper å´ æ´ Scania
>> Wabis."
>>
>> J.
>>
>
> Hun ved sgu da ikke hvad en Scania Wabis er )

Hmm, Jeg ved heller ikke hvad en Scania Wabis er?

En Scania Vabis derimod, det er ikke noget problem!

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 16:42

>
> Hmm, Jeg ved heller ikke hvad en Scania Wabis er?
>
> En Scania Vabis derimod, det er ikke noget problem!
>
> --
> Allan Riise
>
Nu er du ude i en gang flueknepperi.

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 17:28


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bad7e3$0$712$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> Hmm, Jeg ved heller ikke hvad en Scania Wabis er?
>>
>> En Scania Vabis derimod, det er ikke noget problem!
>>
>> --
>> Allan Riise
>>
> Nu er du ude i en gang flueknepperi.

Skulle ellers mene at det er til folks egen interesse, at når man konsekvent
vedbliver at stave navn forkert, at man så bliver rettet.

Ikke Tinna T.



--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 18:39

>
> Skulle ellers mene at det er til folks egen interesse, at når man
> konsekvent vedbliver at stave navn forkert, at man så bliver rettet.
>
> Ikke Tinna T.
>
>
>
> --
> Allan Riise
>

Jo jo, du får ret, og jeg får ro.

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 18:42


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42baf34a$0$738$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> Skulle ellers mene at det er til folks egen interesse, at når man
>> konsekvent vedbliver at stave navn forkert, at man så bliver rettet.
>>
>> Ikke Tinna T.
>>
>>
>>
>> --
>> Allan Riise
>>
>
> Jo jo, du får ret, og jeg får ro.
>


Får ret?

Jeg mener jo Jeg *har* ret!

Du er vel ikke Dansk sprognævn in persona?

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 19:12

> Får ret?
>
> Jeg mener jo Jeg *har* ret!
>
> Du er vel ikke Dansk sprognævn in persona?
>
> --
> Allan Riise
>
Hvad mener du?????

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 19:13

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bafae2$0$750$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> Får ret?
>>
>> Jeg mener jo Jeg *har* ret!
>>
>> Du er vel ikke Dansk sprognævn in persona?
>>
>> --
>> Allan Riise
>>
> Hvad mener du?????
>


At du ikke kan give mig en ret jeg allerede har, nemlig at stave ord
rigtigt.

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 19:32


"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:42bafdf7$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42bafae2$0$750$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Får ret?
>>>
>>> Jeg mener jo Jeg *har* ret!
>>>
>>> Du er vel ikke Dansk sprognævn in persona?
>>>
>>> --
>>> Allan Riise
>>>
>> Hvad mener du?????
>>
>
>
> At du ikke kan give mig en ret jeg allerede har, nemlig at stave ord
> rigtigt.
>
> --
> Allan Riise
>
Som sagt, flueknepperi, jeg går ikke så højt op i om et ord er stavet
rigtigt eller ej, jeg kan godt forstå det alligevel, men det kan du måske
ikke?

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 19:36

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42baffac$0$727$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
> "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
> news:42bafdf7$0$161$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42bafae2$0$750$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Får ret?
>>>>
>>>> Jeg mener jo Jeg *har* ret!
>>>>
>>>> Du er vel ikke Dansk sprognævn in persona?
>>>>
>>>> --
>>>> Allan Riise
>>>>
>>> Hvad mener du?????
>>>
>>
>>
>> At du ikke kan give mig en ret jeg allerede har, nemlig at stave ord
>> rigtigt.
>>
>> --
>> Allan Riise
>>
> Som sagt, flueknepperi, jeg går ikke så højt op i om et ord er stavet
> rigtigt eller ej, jeg kan godt forstå det alligevel, men det kan du måske
> ikke?
>


Man kan da ikke punke nogen ang.at de nok ikke ved hvad et ord betyder, når
man har stavet det forkert, kan du følge mig?
Så er det jo netop *ikke* flueknepperi, men en reel henstilling om, at hvis
man vil punke folk med et ord, så ville det være formålstjenligt at stave
det rigtigt, om ikke andet.

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 19:52

>
> Man kan da ikke punke nogen ang.at de nok ikke ved hvad et ord betyder,
> når man har stavet det forkert, kan du følge mig?
> Så er det jo netop *ikke* flueknepperi, men en reel henstilling om, at
> hvis man vil punke folk med et ord, så ville det være formålstjenligt at
> stave det rigtigt, om ikke andet.
>
> --
> Allan Riise
>
Hvad fabler du om?, jeg har da aldrig forsøgt at "punke" nogen for at stave
forkert, det kunne aldrig falde mig ind.

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 20:01

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bb0448$0$704$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> Man kan da ikke punke nogen ang.at de nok ikke ved hvad et ord betyder,
>> når man har stavet det forkert, kan du følge mig?
>> Så er det jo netop *ikke* flueknepperi, men en reel henstilling om, at
>> hvis man vil punke folk med et ord, så ville det være formålstjenligt at
>> stave det rigtigt, om ikke andet.
>>
>> --
>> Allan Riise
>>
> Hvad fabler du om?, jeg har da aldrig forsøgt at "punke" nogen for at
> stave forkert, det kunne aldrig falde mig ind.
>


Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har stavet
forkert.

Kan du ikke læse, og regne ud hvad der menes med "man" i min sætning?
Man er Jim og Dig.
Om ikke andet så burde den sidste sætning Jeg skrev i det Du her citerer,
have sat Dig på sporet, men nu fatter Jeg bedre hvordan Du kommer frem til
Dine slutsatser på mangt og meget.
Du fatter ikke at læse en tekst der ikke specifikt henvender sig til Dig i
bydeform.

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 21:00

>
> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har stavet
> forkert.

Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er, behøver jo
ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs teksten til det
nederste billede.

http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html

Tina T.



Jim (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-06-05 21:15

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>> stavet forkert.
>
> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er,
> behøver jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs
> teksten til det nederste billede.
>
> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>
Nu må du ikke gøre Holger ked.
Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab, har
svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver Holger
linquistiske besværligheder.

J.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 21:20

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
> >
>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har stavet
>> forkert.
>
> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er, behøver
> jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs teksten til
> det nederste billede.
>
> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>


Jeg ved skam godt at "Svenske" Scania Wabis lavede skinnebusser, men det kan
jo ikke passe med Jim's påstand om at Trunte skulle have S***læber på
størrelse med stænkklapperne på en sådan, så må det være en Scania Vabis,
den gode gamle danske lastbil.

I 1915 rullede den første danske Scania-Vabis lastbil ud af fabrikken.

http://www.scania.dk/Scania%5FDanmark/Historie/

--
Allan Riise



Tina T. (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tina T.


Dato : 23-06-05 21:25

>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>
> Nu må du ikke gøre Holger ked.
> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab, har
> svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver Holger
> linquistiske besværligheder.
>
> J.
>
Jeg har skam også svært ved det svenske, det ligger meget langt fra det
sønderjyske, men jeg kan da tygge mig igennem det, så mon ikke også Holger
kan?

Tina T.



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 21:30

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42bb1849$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >
>>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>>> stavet forkert.
>>
>> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er, behøver
>> jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs teksten til
>> det nederste billede.
>>
>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>
> Nu må du ikke gøre Holger ked.
> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab, har
> svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver Holger
> linquistiske besværligheder.


Hvor er stænkklapperne henne Jimsebassemand?

--
Allan Riise



Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 21:31

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42bb1849$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>> >
>>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>>> stavet forkert.
>>
>> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er, behøver
>> jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs teksten til
>> det nederste billede.
>>
>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>
> Nu må du ikke gøre Holger ked.
> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab, har
> svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver Holger
> linquistiske besværligheder.
>


Hold da op, den svenske skinne vogn mangler jo det vigtigste, nemlig det du
ville gøre grin med, stænkklapperne, sådan nogen som der sidder på denne
gamle flotte laster..

http://image12.webshots.com/13/3/42/87/141034287SACJMM_fs.jpg

--
Allan Riise



Jim (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-06-05 22:07

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:42bb1bc0$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> news:42bb1849$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> >
>>>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>>>> stavet forkert.
>>>
>>> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er,
>>> behøver jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og
>>> læs teksten til det nederste billede.
>>>
>>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>>
>> Nu må du ikke gøre Holger ked.
>> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab,
>> har svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver
>> Holger linquistiske besværligheder.
>
>
> Hvor er stænkklapperne henne Jimsebassemand?

Der hvor de altid har været.
Hvis du ikke kan se dem, så er den sikkert blevet omskåret.

J.



Jim (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-06-05 22:09

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:42bb1c07$0$178$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> news:42bb1849$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> >
>>>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>>>> stavet forkert.
>>>
>>> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er,
>>> behøver jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og
>>> læs teksten til det nederste billede.
>>>
>>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>>
>> Nu må du ikke gøre Holger ked.
>> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab,
>> har svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver
>> Holger linquistiske besværligheder.
>>
>
>
> Hold da op, den svenske skinne vogn mangler jo det vigtigste, nemlig
> det du ville gøre grin med, stænkklapperne, sådan nogen som der sidder
> på denne gamle flotte laster..
>
> http://image12.webshots.com/13/3/42/87/141034287SACJMM_fs.jpg

Og den har jeg været mekaniker på.
Kom ikke her...
Den du linker til her er i det mindste ikke blevet omskåret.
Men se lige de forlygter.
Den er sgu da fræk..

J.



Tim (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 23-06-05 22:40

"Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote in message
news:42bb1bc0$0$162$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> news:42bb1849$0$193$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42bb144f$0$714$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> >
>>>> Du kan ikke punke nogen for ikke at forstå et ord, som Du selv har
>>>> stavet forkert.
>>>
>>> Hvem har stavet forkert? at du ikke ved hvad en Scania Wabis er, behøver
>>> jo ikke betyde at den ikke findes, se lige denne side, og læs teksten
>>> til det nederste billede.
>>>
>>> http://www.historiskt.nu/rullande/ralsbussar/ralsbussen_tvaaxliga.html
>>>
>> Nu må du ikke gøre Holger ked.
>> Selv om jeg tror, at han til tider, trods sit muhamedanske ægteskab, har
>> svensk blod i årene, så mener jeg at selv det svenske sprog giver Holger
>> linquistiske besværligheder.
>
> Hvor er stænkklapperne henne Jimsebassemand?
>

Arne...., undskyld, Kim, nej Croc... jeg mener Allan.... det er sgu' svært
at kende forskel på jer. I er alle lige stupide at høre på, og er nu også
begyndt at bruge de samme teenie-øgenavne.

LOL

Tim



morten sorensen (23-06-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 23-06-05 18:46

Allan Riise wrote:
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42bad7e3$0$712$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>
>>>Hmm, Jeg ved heller ikke hvad en Scania Wabis er?
>>>
>>>En Scania Vabis derimod, det er ikke noget problem!
>>>
>>>--
>>>Allan Riise
>>>
>>
>>Nu er du ude i en gang flueknepperi.
>
>
> Skulle ellers mene at det er til folks egen interesse, at når man konsekvent
> vedbliver at stave navn forkert, at man så bliver rettet.

Kunne det ikke tænkes at 'Wabis' skulle indikere udtalen på en eller
anden dansk dialekt?


--


morten sorensen

Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 19:08


"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse
news:BzCue.56697$Fe7.181431@news000.worldonline.dk...
> Allan Riise wrote:
>> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>> news:42bad7e3$0$712$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
>>>>Hmm, Jeg ved heller ikke hvad en Scania Wabis er?
>>>>
>>>>En Scania Vabis derimod, det er ikke noget problem!
>>>>
>>>>--
>>>>Allan Riise
>>>>
>>>
>>>Nu er du ude i en gang flueknepperi.
>>
>>
>> Skulle ellers mene at det er til folks egen interesse, at når man
>> konsekvent vedbliver at stave navn forkert, at man så bliver rettet.
>
> Kunne det ikke tænkes at 'Wabis' skulle indikere udtalen på en eller anden
> dansk dialekt?

Ikke når det er et navn, og ikke et sted.

Du vil vel heller ikke kaldes Moårten, vel?

En ting er hvordan man udtaler ord, f.eks. København = Kbnhvn = Kjøbenhaevn
= Køvenhavn, men derfor er der stadig kun en måde at stave det på.

Men google på Scania Wabis og Scania Vabis og Søgeresultaterne 1 - 10 ud af
ca. 67 for Scania Wabis -- Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 11.500...

--
Allan Riise



morten sorensen (23-06-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 23-06-05 19:36

Allan Riise wrote:

....

>>Kunne det ikke tænkes at 'Wabis' skulle indikere udtalen på en eller anden
>>dansk dialekt?
>
>
> Ikke når det er et navn, og ikke et sted.
>
> Du vil vel heller ikke kaldes Moårten, vel?

Men hvis nu nogen skulle skrive mit navn på en eller anden dialekt hvor
det udtales klart anderledes, er der vel ikke noget galt i det?


> En ting er hvordan man udtaler ord, f.eks. København = Kbnhvn = Kjøbenhaevn
> = Køvenhavn, men derfor er der stadig kun en måde at stave det på.

Så du ville osse øjeblikkeligt skride ind når nogen skriver
'kjøwenhavneri' i en sætning der skal være en slags jysk?


> Men google på Scania Wabis og Scania Vabis og Søgeresultaterne 1 - 10 ud af
> ca. 67 for Scania Wabis -- Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 11.500...

Og det er jo fuldkommen ligegyldigt, da der er ingen der siger at
stavemåden er korrekt - blot at man da må have nogen frihed når man
skriver dialektalt.


--


morten sorensen

Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 19:39

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse
news:4iDue.56704$Fe7.181734@news000.worldonline.dk...
> Allan Riise wrote:
>
> ...
>
>>>Kunne det ikke tænkes at 'Wabis' skulle indikere udtalen på en eller
>>>anden dansk dialekt?
>>
>>
>> Ikke når det er et navn, og ikke et sted.
>>
>> Du vil vel heller ikke kaldes Moårten, vel?
>
> Men hvis nu nogen skulle skrive mit navn på en eller anden dialekt hvor
> det udtales klart anderledes, er der vel ikke noget galt i det?

Ifølge Dansk retsskrivning, jo.

>> En ting er hvordan man udtaler ord, f.eks. København = Kbnhvn =
>> Kjøbenhaevn = Køvenhavn, men derfor er der stadig kun en måde at stave
>> det på.
>
> Så du ville osse øjeblikkeligt skride ind når nogen skriver
> 'kjøwenhavneri' i en sætning der skal være en slags jysk?

Kommer an på i hvilken kontekst.
Men som retsskrivning vil det *altid* være forkert.

>> Men google på Scania Wabis og Scania Vabis og Søgeresultaterne 1 - 10 ud
>> af ca. 67 for Scania Wabis -- Søgeresultaterne 1 - 10 ud af ca. 11.500...
>
> Og det er jo fuldkommen ligegyldigt, da der er ingen der siger at
> stavemåden er korrekt - blot at man da må have nogen frihed når man
> skriver dialektalt.

Hvis man vil punke folk over et ord, som man mener de ikke forstår, så må
man i det mindste skrive det ifølge retsskrivningens regler.

--
Allan Riise



morten sorensen (23-06-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 23-06-05 19:58

Allan Riise wrote:

....

> Hvis man vil punke folk over et ord, som man mener de ikke forstår, så må
> man i det mindste skrive det ifølge retsskrivningens regler.

For mig at se er det dig der - fuldkommen ligegyldigt - korrekser sprog
der imho er åbenlyst dialektalt (og for sjov).

Undskyld jeg siger det - men din holdning i dette konkrete eksempel
finder jeg en smule rigid. At man ikke må skrive 'kjøwenhavneri' er en
smule frelst og en meget fundamentalistisk måde at se på sproget på.

Du må være ved at eksplodere når du ser SMS-sprog.

Og så EOD; du kan få det sidste ord hvis du vil have det.


--


morten sorensen

Allan Riise (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Allan Riise


Dato : 23-06-05 20:04

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> skrev i en meddelelse
news:9DDue.56707$Fe7.181383@news000.worldonline.dk...
> Allan Riise wrote:
>
> ...
>
>> Hvis man vil punke folk over et ord, som man mener de ikke forstår, så må
>> man i det mindste skrive det ifølge retsskrivningens regler.
>
> For mig at se er det dig der - fuldkommen ligegyldigt - korrekser sprog
> der imho er åbenlyst dialektalt (og for sjov).

Tjaee, når man omtaler en persons genitalier som på størrelse med en
lastbils stænkklapper, det vil jeg da ikke kalde for sjovt.

> Undskyld jeg siger det - men din holdning i dette konkrete eksempel finder
> jeg en smule rigid. At man ikke må skrive 'kjøwenhavneri' er en smule
> frelst og en meget fundamentalistisk måde at se på sproget på.

Ja, for det er vigtigt at Vi kan forstå hinanden.

Skydes, ikke benådet.
Skydes ikke, benådet.

> Du må være ved at eksplodere når du ser SMS-sprog.

Ja, mon ikke.

> Og så EOD; du kan få det sidste ord hvis du vil have det.

Takker og bukker.

--
Allan Riise



T. Liljeberg (25-06-2005)
Kommentar
Fra : T. Liljeberg


Dato : 25-06-05 18:08

On Thu, 23 Jun 2005 21:04:03 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:

>> Du må være ved at eksplodere når du ser SMS-sprog.
>
>Ja, mon ikke.

Hvordan har du det, når folk ikke kan finde ud af hvilke ord, der skal
skrives med stort begyndelsesbogstav?

--
Government at its best is a necessary evil,
and at its worst, an intolerable one.
- Thomas Paine

Tim (25-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-06-05 18:27

"T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
news:mq3rb1tf9gg4s8suvv876tcr4m6ukc8ma8@4ax.com...
> On Thu, 23 Jun 2005 21:04:03 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:
>
>>> Du må være ved at eksplodere når du ser SMS-sprog.
>>
>>Ja, mon ikke.
>
> Hvordan har du det, når folk ikke kan finde ud af hvilke ord, der skal
> skrives med stort begyndelsesbogstav?
>

Han føler sig gammeldags stemt (ifølge ham selv).

Ren pop-dille på niveau med AHW's "Jimsebassemand" og "gatten" etc. Der er
åbenbart ind i hans kredse lige nu. Det er i hvertfald noget han først er
begyndt på den seneste tid.

Ekstra morsomt er det, når han samtidig klandrer andre for (konsekvent) at
skrive forkert.

Tim



Tim (25-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-06-05 18:31

"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
news:42bd93f8$0$82669$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "T. Liljeberg" <tl_dp@adelphia.net> wrote in message
> news:mq3rb1tf9gg4s8suvv876tcr4m6ukc8ma8@4ax.com...
>> On Thu, 23 Jun 2005 21:04:03 +0200, "Allan Riise" <Ari06@pc.dk> wrote:
>>
>>>> Du må være ved at eksplodere når du ser SMS-sprog.
>>>
>>>Ja, mon ikke.
>>
>> Hvordan har du det, når folk ikke kan finde ud af hvilke ord, der skal
>> skrives med stort begyndelsesbogstav?
>>
>
> Han føler sig gammeldags stemt (ifølge ham selv).
>
> Ren pop-dille på niveau med AHW's "Jimsebassemand" og "gatten" etc. Der er
> åbenbart ind i hans kredse lige nu. Det er i hvertfald noget han først er
> begyndt på den seneste tid.
>

ind = in

Tim



morten sorensen (25-06-2005)
Kommentar
Fra : morten sorensen


Dato : 25-06-05 18:49

Tim wrote:

....

> ind = in

Bare rolig; d-et er stumt


--


morten sorensen

Tim (25-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 25-06-05 20:24

"morten sorensen" <morten@mortens.net_DELETE> wrote in message
news:8Ogve.56983$Fe7.182867@news000.worldonline.dk...
> Tim wrote:
>
> ...
>
>> ind = in
>
> Bare rolig; d-et er stumt
>

Heh

Tim



Jim (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 23-06-05 21:08

"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42bad2ff$0$713$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>> Og.. hvad er det du prøver at sige???????
>>
>> Jeg gætter på nø´j i den retning af:
>> "Du har dæwlme no´en flappe´så stu´r som æ´ stænkklapper å´ æ´ Scania
>> Wabis."
>>
>> J.
>>
>
> Hun ved sgu da ikke hvad en Scania Wabis er )
>
Det skulle man da ellers tro, sådan som hun er blevet rystet mellem
ørerne. :0))



Trunte (24-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 24-06-05 17:31


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42bb1687$0$275$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42bad2ff$0$713$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>>> Og.. hvad er det du prøver at sige???????
>>>
>>> Jeg gætter på nø´j i den retning af:
>>> "Du har dæwlme no´en flappe´så stu´r som æ´ stænkklapper å´ æ´ Scania
>>> Wabis."
>>>
>>> J.
>>>
>>
>> Hun ved sgu da ikke hvad en Scania Wabis er )
>>
> Det skulle man da ellers tro, sådan som hun er blevet rystet mellem
> ørerne. :0))

synes heller ikke I kan være bekendt at bevæge jer på sådan et højt niveau -
min solgrynspakke kan næsten ikke følge med.
Trunte



Michael Kirkegaard (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Michael Kirkegaard


Dato : 21-06-05 09:28


bliver mere og mere rabiat, så
> egentlig kan du takke dig selv for at jeg er så "racistisk".
>
> Tina T.
www.kinagrill.dk




Arne H. Wilstrup (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Arne H. Wilstrup


Dato : 21-06-05 14:01


"Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...
>>
> Nu skrev du "gerninger", alt hvad du der kommer med er udtalelser, der er
> trods alt en forskel.

ordkløveri - er udtalelser måske ikke "gerninger"? naturligvis er de det -
man kan oven i købet blive dømt for sine "gerninger" (=udtalelser).


> Jeg var førhen langt mere moderat i mine udtalelser, men når man gang på
> gang bliver kaldt racist fordi man er kritisk overfor den førte politik på
> udlændingeområdet, ender det med at man bliver mere og mere rabiat, så
> egentlig kan du takke dig selv for at jeg er så "racistisk".

www.kinagrill.dk

Du er racistisk fordi du har et racistisk menneskesyn - det handler ikke om
kritik af de nuværende regler, men alene om dine menneskeforagtende,
misantropiske udtalelser der er racistiske.

--
ahw



Knud Larsen (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 21-06-05 17:10


"Arne H. Wilstrup" <detfaarduejatvide@invalid.dk> wrote in message
news:42b80f9d$0$159$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
> "Tina T." <tina-t@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42b6ec80$0$642$edfadb0f@dread16.news.tele.dk...

> Du er racistisk fordi du har et racistisk menneskesyn - det handler ikke
> om kritik af de nuværende regler, men alene om dine menneskeforagtende,
> misantropiske udtalelser der er racistiske.

Men udtalelser om, at dem der blev skudt ned for at ville flygte fra DDR,
selv var ude om det, er ikke "menneskeforagtende"? Nej, det er "noget
andet", for man havde i DDR selv erklæret, at man ville være kommunistisk og
menneskeforagtende, og *derfor* var det i orden?

Jeg ved godt, at jeg ikke må bringe AHWs synspunkter om diktaturernes
idealitet ind i debatten, men det gør jeg altså alligevel.






Jim (19-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 19-06-05 10:28

"Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke
>> en
>> anden gang være sjov??
>
> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.

Hvad racistisk er der i realiteterne?

J.



Trunte (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 20-06-05 20:12


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
>>> anden gang være sjov??
>>
>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>
> Hvad racistisk er der i realiteterne?

Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
genitialer??

Trunte



Jim (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-06-05 20:28

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke
>>>> en
>>>> anden gang være sjov??
>>>
>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>
>> Hvad racistisk er der i realiteterne?
>
> Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
> genitialer??
>



Jim (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-06-05 20:43

"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
news:42b718ae$0$301$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så
>>>>> ikke en
>>>>> anden gang være sjov??
>>>>
>>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>>
>>> Hvad racistisk er der i realiteterne?
>>
>> Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
>> genitialer??

Men hvad det angår, når du endelig ønsker at tale om det, så er tyrkere
de dårligste i sengen i følge en ny undersøgelse...
De holder i snit til 3 min., mener det var.. Det må være noget med, at
den krymper, når den bliver våd..
Så hvis det allerede i følge den føromtalte historie ser skidt ud, så må
det vel ende med en fatning, når den bliver våd.

J.



Jim (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 20-06-05 20:30

"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke
>>>> en
>>>> anden gang være sjov??
>>>
>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>
>> Hvad racistisk er der i realiteterne?
>
> Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
> genitialer??

Og det første konen tænker, er hvad der sidder mellem benene på tyrkere.
Typisk..
Det er nu snarere realiteterne omkring tyrkeres udviklingsniveau, når de
ikke har set andet end den anatolske højslette og en flok geder.
Deres genitialer er ikke interessant.
Men jeg forstår, det ligger dig meget på sinde at tale om disse.

J.



Knud Larsen (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 21-06-05 00:24


"Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
news:42b7195e$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
> news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>
>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så ikke en
>>>>> anden gang være sjov??
>>>>
>>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>>
>>> Hvad racistisk er der i realiteterne?
>>
>> Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
>> genitialer??
>
> Og det første konen tænker, er hvad der sidder mellem benene på tyrkere.
> Typisk..
> Det er nu snarere realiteterne omkring tyrkeres udviklingsniveau, når de
> ikke har set andet end den anatolske højslette og en flok geder.
> Deres genitialer er ikke interessant.
> Men jeg forstår, det ligger dig meget på sinde at tale om disse.

Til jer begge, - når I nu vil bruge et fremmedord, så hedder det altså
"genitalier", det har ikke noget med initialer at gøre.




Jim (21-06-2005)
Kommentar
Fra : Jim


Dato : 21-06-05 00:33

"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b75029$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> news:42b7195e$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>
>>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>>>>> Når man nu vil fyre en småracistisk vittighed af, kunne den så
>>>>>> ikke en
>>>>>> anden gang være sjov??
>>>>>
>>>>> Den er da fuldgod racistisk. Det er nok derfor den ikke er sjov.
>>>>
>>>> Hvad racistisk er der i realiteterne?
>>>
>>> Realiteter !!! Hvad kender du da til størrelsen på tyrkiske mænds
>>> genitialer??
>>
>> Og det første konen tænker, er hvad der sidder mellem benene på
>> tyrkere.
>> Typisk..
>> Det er nu snarere realiteterne omkring tyrkeres udviklingsniveau, når
>> de ikke har set andet end den anatolske højslette og en flok geder.
>> Deres genitialer er ikke interessant.
>> Men jeg forstår, det ligger dig meget på sinde at tale om disse.
>
> Til jer begge, - når I nu vil bruge et fremmedord, så hedder det altså
> "genitalier", det har ikke noget med initialer at gøre.

Det gør det også...Jeg har været temmelig træt i hovedet efter al den Le
Mans og champagne.
Gad vide hvad Trunte-trut-i-måsens undskyldning er.

J.



Trunte (22-06-2005)
Kommentar
Fra : Trunte


Dato : 22-06-05 21:57


"Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
news:42b75029$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>
> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
> news:42b7195e$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>> news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>
>>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>
> Til jer begge, - når I nu vil bruge et fremmedord, så hedder det altså
> "genitalier", det har ikke noget med initialer at gøre.

Du har ret... sry '
Trunte



Knud Larsen (23-06-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 23-06-05 08:42


"Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> wrote in message
news:42b9d09c$0$82654$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>
> "Knud Larsen" <larsen_knud@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> news:42b75029$0$78282$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
>>
>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> wrote in message
>> news:42b7195e$0$259$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
>>> "Trunte" <ap.moeller@webspeed.dk> skrev i en meddelelse
>>> news:42b7150d$0$75015$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
>>>>
>>>> "Jim" <Nospam4Admin@moneyman.dk> skrev i en meddelelse
>>>> news:42b53ac2$0$158$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>>>>> "Peter Ole Kvint" <haabet2003@yahoo.dk> skrev i en meddelelse
>>>>> news:42B50F7D.D3B83F96@yahoo.dk...
>>
>> Til jer begge, - når I nu vil bruge et fremmedord, så hedder det altså
>> "genitalier", det har ikke noget med initialer at gøre.
>
> Du har ret... sry '

Not to worry, kun fordi det er en almindelig fejl, synes jeg, det kan være
fornuftigt at forsøge at stoppe den. Jeg vil også gerne rettes, hvis jeg
staver et eller andet ord systematisk forkert.






Peter Bang (20-06-2005)
Kommentar
Fra : Peter Bang


Dato : 20-06-05 07:49

peterhansendk@tidni.com (Peter Hansendk) skrev:
>Ali var lige startet i skolen og
>kom jublende hjem og sagde: "Mor, de
>andre børn kunne kun alfabetet til
>H, men jeg kunne helt til T!. Er et
>fordi jeg er tyrker, mor?"
>Mor svarede: "Nej min søn, det er
>fordi du er intelligent"
>
>Anden dag kom Ali endu mere stolt
>og sagde: "Mor, mor i dag har vi
>haft regning. De andre børn kunne
>kun tælle til 18 men jeg kunne tælle
>til 137! Er det fordi jeg er
>tyrker, mor?"
>Mor svarede: "Nej min søn, det er
>fordi du er intelligent"
>
>Tredie dag kom Ali endnu mere
>stolt hjem og sagde: "Mor, mor, mor i
>dag have vi gymnastik og bagefter
>i badet målte vi vores tissemænd. De
>andre drenges var kun 3cm, men min
>var 5cm!!. Er det fordi jeg er
>tyrker mor!!???"
>Moren svarede stille: "Nej, min
>søn, det er fordi du er 37 år"

penismisundelse forklarer jo en del.


Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177520
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408661
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste