/ Forside / Interesser / Andre interesser / Politik / Nyhedsindlæg
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Politik
#NavnPoint
vagnr 20140
molokyle 5006
Kaptajn-T.. 4653
granner01 2856
jqb 2594
3773 2444
o.v.n. 2373
Nordsted1 2327
creamygirl 2320
10  ans 2208
Hvad man ikke vil gøre for penge
Fra : Tim


Dato : 15-06-05 16:35

http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940

Intet er helligt længere.

.... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.

Det er sgu' kønt

Tim



 
 
Croc® (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 15-06-05 19:54

On Wed, 15 Jun 2005 17:35:12 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940
>
>Intet er helligt længere.
>
>... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.
>
>Det er sgu' kønt
>
Velkommen til virkeligheden!

I fortsættelse heraf kan du så gætte på hvilken gevinst jurymedlemmer
kan hente på deres insiderviden fra retsagen mod Jackson.
Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men for
de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i skyggen
af 1 mill$.

Regards Croc®

Tim (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-06-05 20:26

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:i3u0b1diqmdmnvan0d8950839up8p61bue@4ax.com...
> On Wed, 15 Jun 2005 17:35:12 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940
>>
>>Intet er helligt længere.
>>
>>... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.
>>
>>Det er sgu' kønt
>>
> Velkommen til virkeligheden!
>

Din virkelighed.

>
> I fortsættelse heraf kan du så gætte på hvilken gevinst jurymedlemmer
> kan hente på deres insiderviden fra retsagen mod Jackson.
>

Penge... utvilsomt.

>
> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men for
> de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i skyggen
> af 1 mill$.
>

Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."

Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
samvittighed til højestbydende.

Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.

Tim



Henrik Svendsen (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 15-06-05 21:34

Tim wrote:
> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
> news:i3u0b1diqmdmnvan0d8950839up8p61bue@4ax.com...
>> On Wed, 15 Jun 2005 17:35:12 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940
>>>
>>> Intet er helligt længere.
>>>
>>> ... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.
>>>
>>> Det er sgu' kønt
>>>
>> Velkommen til virkeligheden!
>>
>
> Din virkelighed.
>
>>
>> I fortsættelse heraf kan du så gætte på hvilken gevinst jurymedlemmer
>> kan hente på deres insiderviden fra retsagen mod Jackson.
>>
>
> Penge... utvilsomt.
>
>>
>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men
>> for de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i
>> skyggen af 1 mill$.
>>
>
> Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i
> livet."
>
> Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
> samvittighed til højestbydende.
>
> Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.

Det sagde Croc ikke. Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".


Tim (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-06-05 22:04

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:42b090a0$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
>> news:i3u0b1diqmdmnvan0d8950839up8p61bue@4ax.com...
>>> On Wed, 15 Jun 2005 17:35:12 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
>>> wrote:
>>>
>>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940
>>>>
>>>> Intet er helligt længere.
>>>>
>>>> ... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.
>>>>
>>>> Det er sgu' kønt
>>>>
>>> Velkommen til virkeligheden!
>>>
>>
>> Din virkelighed.
>>
>>>
>>> I fortsættelse heraf kan du så gætte på hvilken gevinst jurymedlemmer
>>> kan hente på deres insiderviden fra retsagen mod Jackson.
>>>
>>
>> Penge... utvilsomt.
>>
>>>
>>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men
>>> for de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i
>>> skyggen af 1 mill$.
>>>
>>
>> Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i
>> livet."
>>
>> Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>> samvittighed til højestbydende.
>>
>> Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>
> Det sagde Croc ikke.
>

Ikke i denne tråd... tidligere. Spørg ham blot.

Hvis han ikke svarer dig, eller du ikke tror mig, skal jeg såmænd nok finde
det til dig.

>
> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>

Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære alvorligt.
Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?

Tim



Henrik Svendsen (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 15-06-05 23:08

Tim wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> news:42b090a0$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...


>> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
>> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>>
>
> Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære
> alvorligt. Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?

Hvis nogen tilbød mig en million for at fortælle alt det snavs jeg
overhovedet kunne opsnuse om Hillary Clinton - så ville jeg sige jatak -
med fornøjelse.


Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 00:36

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:42b0a6ba$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>> news:42b090a0$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>
>>> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
>>> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>>>
>>
>> Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære
>> alvorligt. Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?
>
> Hvis nogen tilbød mig en million for at fortælle alt det snavs jeg
> overhovedet kunne opsnuse om Hillary Clinton - så ville jeg sige jatak -
> med fornøjelse.
>

Så er du ikke en skid bedre en de paparazzi'er der leger (ER) parasitter på
alverdens kendte. For mig, er det verdens bærme... der er værre end det lort
fluerne sidder på. De sælger deres samvittighed for penge. Moralske ludere.

Jeg synes det er rystende.

Tim



Henrik Svendsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-06-05 09:08

Tim wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> news:42b0a6ba$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Hvis nogen tilbød mig en million for at fortælle alt det snavs jeg
>> overhovedet kunne opsnuse om Hillary Clinton - så ville jeg sige
>> jatak - med fornøjelse.
>>
>
> Så er du ikke en skid bedre en de paparazzi'er der leger (ER)
> parasitter på alverdens kendte. For mig, er det verdens bærme... der
> er værre end det lort fluerne sidder på. De sælger deres samvittighed
> for penge. Moralske ludere.
>
> Jeg synes det er rystende.

Har intet at gøre med at sælge sin samvittighed for penge. Hillary
Clinton er en offentlig person, der efter flere solemærker at dømme
stræber efter at lede verdens blodigste millitærapparat med 702
officielt anerkendte militærbaser i langt over hundrede lande verden
over. Mere end en halv million ansatte tilknyttet disse baser i
udlandet. Soldater, spioner osv. 13 flådestyrker til at dominere
verdenshavene.

Angående antallet af baser er det langt højere end de 702 Pentagon
opgiver til offentligheden. Pentagon oplyser f.eks. ikke om Camp
Boundsteel i Kososvo (serviceret af Halliburton - by the way). Heller
ikke baserne i Afghanistan, Irak, Israel, Kuwait, Kirgisistan, Qatar og
Uzbekistan optræder i Pentagons rapport. Kun en base er registreret for
Okinawa selvom der er 10 styk amerikanske baser på øen. Heller ikke
enorme mængder installationer i Storbrittanien opgives i rapporten. Osv
osv. Usa bruger lige så meget på millitær som resten af verden
tilsammen.
http://www.alternet.org/story/17563

Så hvis ikke Hillary skulle tjekkes helt ned til sømmene i hendes
strømpebukser, såee ...


Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 09:45

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:42b13379$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
>> news:42b0a6ba$0$158$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
>
>>> Hvis nogen tilbød mig en million for at fortælle alt det snavs jeg
>>> overhovedet kunne opsnuse om Hillary Clinton - så ville jeg sige
>>> jatak - med fornøjelse.
>>>
>>
>> Så er du ikke en skid bedre en de paparazzi'er der leger (ER)
>> parasitter på alverdens kendte. For mig, er det verdens bærme... der
>> er værre end det lort fluerne sidder på. De sælger deres samvittighed
>> for penge. Moralske ludere.
>>
>> Jeg synes det er rystende.
>
> Har intet at gøre med at sælge sin samvittighed for penge. Hillary
> Clinton er en offentlig person,

Du forsøger at diskutere dig væk fra emnet, hvilket er at tjene penge på at
svine andre til.

Du vil yderst gerne have den drejet over til, at det nærmest er en
borgepligt at hænge Hillary Clinton ud. Derfor hænger du dig også fast i
Hillary, og bevæger dig hurtigst muligt væk fra MJ.

Og JO... selvfølgelig har det noget med samvittighed at gøre.

[snip en masse om militærbaser]

.... hvilket alt sammen (på en eller anden måde åbenbart?) legitimerer at
svine hende til med usandheder offentligt, med det formål at tjene penge....
eller Micheal Jackson (og alle hans militærbaser), om du vil.

Bare der er penge i skidtet.... anything goes.

Hvis det ikke har noget med samvittighed at gøre...?

Tim



Henrik Svendsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-06-05 10:14

Tim wrote:
> "Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
> news:42b13379$0$167$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

>> Har intet at gøre med at sælge sin samvittighed for penge. Hillary
>> Clinton er en offentlig person,
>
> Du forsøger at diskutere dig væk fra emnet, hvilket er at tjene penge
> på at svine andre til.
>
> Du vil yderst gerne have den drejet over til, at det nærmest er en
> borgepligt at hænge Hillary Clinton ud. Derfor hænger du dig også
> fast i Hillary, og bevæger dig hurtigst muligt væk fra MJ.

Artiklen handlede da om Hillary - eller hva'?

> Og JO... selvfølgelig har det noget med samvittighed at gøre.

Tjohh - hvis vi kalder det en borgerpligt. Okay.

>
> [snip en masse om militærbaser]
>
> ... hvilket alt sammen (på en eller anden måde åbenbart?) legitimerer
> at svine hende til med usandheder offentligt,

Hvem taler om at bruge usandheder? Ikke jeg. Også helt unødvendigt i
Hillarys tilfælde.

> med det formål at tjene
> penge.... eller Micheal Jackson (og alle hans militærbaser), om du
> vil.

Du mener Bush (og alle hans militærbaser). Ja, her ville der også være
tale om en borgerpligt. Og det ville bestemt ikke holde mig tilbage,
hvis jeg blev tilbudt en million oveni.


Mendoza (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Mendoza


Dato : 16-06-05 14:16

Henrik Svendsen wrote:

>
> Så hvis ikke Hillary skulle tjekkes helt ned til sømmene i hendes
> strømpebukser, såee ...

Jeg har hørt at hun går med selvsiddende...

Mendoza



Henrik Svendsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-06-05 20:32

Mendoza wrote:
> Henrik Svendsen wrote:
>
>>
>> Så hvis ikke Hillary skulle tjekkes helt ned til sømmene i hendes
>> strømpebukser, såee ...
>
> Jeg har hørt at hun går med selvsiddende...

Ok. Den slags er selvfølgelig ligegyldigt. Men hvis nogen vil give mig
en million for at skrive om hendes selvsiddende, så vil jeg naturligvis
gøre det. Pronto. Det ville vi alle.


Croc® (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 15-06-05 23:34

On Wed, 15 Jun 2005 23:04:07 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
>> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>>
>
>Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære alvorligt.
>Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?

Du kan såmænd sagtens påstå andet, men jeg vil vædde min sidste
skjorte på at du også er til købs, det drejer sig kun om at finde det
beløb eller det objekt du stræber tilstrækkeligt efter.

Regards Croc®

Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 00:23

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:i4b1b1l8tr69kns2g6ih4mi20df96kijs5@4ax.com...
> On Wed, 15 Jun 2005 23:04:07 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
>>> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>>>
>>
>>Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære
>>alvorligt.
>>Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?
>
> Du kan såmænd sagtens påstå andet, men jeg vil vædde min sidste
> skjorte på at du også er til købs, det drejer sig kun om at finde det
> beløb eller det objekt du stræber tilstrækkeligt efter.
>

NEJ!

Det er åbenbart en _grundlæggende_ forskel på os to. Jeg er godt klar over,
at du ikke tror en døjt på det, men det ligger åbenbart til din natur. "Tyv
tror hver man stjæler" er utroligt rammende hér.

Jeg er klar over, med mig selv, hvad der har værdi i mit liv. Det er _ikke_
penge eller berømmelse.

Selvfølgelig er det surt ikke at have penge, hvilket vi vel (stor set alle)
har prøvet i perioder, men jeg vil sgu' ikke gå på kompromis med min
samvittighed og tjene penge på at lukrere på andre, endsige snavse andre til
med det formål.

Hvad fanden er verden så på vej hen?

Tim



#2066 (16-06-2005)
Kommentar
Fra : #2066


Dato : 16-06-05 03:09


"Tim" <thpetersen@hotmail.com> wrote in message
news:42b0b831$0$39042$edfadb0f@dread14.news.tele.dk...
> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
> news:i4b1b1l8tr69kns2g6ih4mi20df96kijs5@4ax.com...
>> On Wed, 15 Jun 2005 23:04:07 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
>> wrote:
>>
>>>> Han angav at $1 mill. sikkert kunne gøre en hel del
>>>> ved sagen. Og $1 mill. er som bekendt stadig lidt mere end "en skid".
>>>>
>>>
>>>Ikke et øjeblik, hvis du tager ord som samvittighed, moral og ære
>>>alvorligt.
>>>Ville _DU_ ødelægge et andet menneske for en million?
>>
>> Du kan såmænd sagtens påstå andet, men jeg vil vædde min sidste
>> skjorte på at du også er til købs, det drejer sig kun om at finde det
>> beløb eller det objekt du stræber tilstrækkeligt efter.
>>
>
> NEJ!
>
> Det er åbenbart en _grundlæggende_ forskel på os to. Jeg er godt klar
> over, at du ikke tror en døjt på det, men det ligger åbenbart til din
> natur. "Tyv tror hver man stjæler" er utroligt rammende hér.
>
> Jeg er klar over, med mig selv, hvad der har værdi i mit liv. Det er
> _ikke_ penge eller berømmelse.
>

Muligvis ikke. Men hvad hvis prisen er dine boerns eller din hustrus
overleven? Fx hvis en af dem har behov for laegehjaelp som du ikke selv har
raad til?




Croc® (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 16-06-05 18:10

On Thu, 16 Jun 2005 01:22:43 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>> Du kan såmænd sagtens påstå andet, men jeg vil vædde min sidste
>> skjorte på at du også er til købs, det drejer sig kun om at finde det
>> beløb eller det objekt du stræber tilstrækkeligt efter.
>>
>
>NEJ!
>
>Det er åbenbart en _grundlæggende_ forskel på os to. Jeg er godt klar over,
>at du ikke tror en døjt på det, men det ligger åbenbart til din natur. "Tyv
>tror hver man stjæler" er utroligt rammende hér.
>
>Jeg er klar over, med mig selv, hvad der har værdi i mit liv. Det er _ikke_
>penge eller berømmelse.
>
>Selvfølgelig er det surt ikke at have penge, hvilket vi vel (stor set alle)
>har prøvet i perioder, men jeg vil sgu' ikke gå på kompromis med min
>samvittighed og tjene penge på at lukrere på andre, endsige snavse andre til
>med det formål.
>
>Hvad fanden er verden så på vej hen?

Igen du kan tro det er din holdning, men jeg tror ikke en meter på den
hvis du fik et reelt tilbud. Det er nemt at være frelst overfor en
tænkt situation, da den er uden konsekvenser.

Regards Croc®

Tim (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 15-06-05 22:08

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> wrote in message
news:42b090a0$0$168$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...
> Tim wrote:
>> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
>> news:i3u0b1diqmdmnvan0d8950839up8p61bue@4ax.com...
>>> On Wed, 15 Jun 2005 17:35:12 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
>>> wrote:
>>>
>>>> http://ekstrabladet.dk/VisArtikel.iasp?PageID=297940
>>>>
>>>> Intet er helligt længere.
>>>>
>>>> ... eller som Croc udlægger det: Ære er noget for tåber.
>>>>
>>>> Det er sgu' kønt
>>>>
>>> Velkommen til virkeligheden!
>>>
>>
>> Din virkelighed.
>>
>>>
>>> I fortsættelse heraf kan du så gætte på hvilken gevinst jurymedlemmer
>>> kan hente på deres insiderviden fra retsagen mod Jackson.
>>>
>>
>> Penge... utvilsomt.
>>
>>>
>>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men
>>> for de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i
>>> skyggen af 1 mill$.
>>>
>>
>> Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i
>> livet."
>>
>> Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>> samvittighed til højestbydende.
>>
>> Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>
> Det sagde Croc ikke.

Fandt det lige til dig:

"
Tim:
>For dig betyder holdning ingenting. Jeg har en mistanke om, at sådan noget
>som ære og rygrad heller ikke betyder noget for dig.
>

Croc:
Jeg har sandelig mine holdninger til mangt og meget, men du har helt
ret i at et begreb som ære er skabt til idioter, så det kan du selv
dyrke.

Regards Croc®
"



Croc® (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 15-06-05 23:32

On Wed, 15 Jun 2005 21:25:35 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men for
>> de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i skyggen
>> af 1 mill$.
>>
>
>Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."
>
>Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>samvittighed til højestbydende.
>
>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.

Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
dette udsagn er en universel sandhed.

Regards Croc®

Henri Gath (15-06-2005)
Kommentar
Fra : Henri Gath


Dato : 15-06-05 23:51


"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse
news:70b1b110abp5iqaeb4c0o09m17572r5259@4ax.com...
> On Wed, 15 Jun 2005 21:25:35 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men for
>>> de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i skyggen
>>> af 1 mill$.
>>>
>>
>>Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."
>>
>>Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>>samvittighed til højestbydende.
>>
>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>
> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
> dette udsagn er en universel sandhed.

Den er kun din, din ryggesløse slambert.....og luderkarl...



Croc® (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 16-06-05 00:21

On Thu, 16 Jun 2005 00:51:10 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>>>Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."
>>>
>>>Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>>>samvittighed til højestbydende.
>>>
>>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>>
>> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
>> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
>> dette udsagn er en universel sandhed.
>
>Den er kun din, din ryggesløse slambert.....og luderkarl...

Nu kan man jo ikke rigtig regne med dine udtalelser, da graden af
analfabetisme hos dig er så udtalt. Du er vel dårligt klar over hvad
du selv udgyder, for ikke at tale om hvilken ende det kommer fra.

Regards Croc®

Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 00:33

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:9pd1b1d66eoegcp1oveuvn9asp59s5qgv4@4ax.com...
> On Thu, 16 Jun 2005 00:51:10 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:
>
>>>>Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."
>>>>
>>>>Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>>>>samvittighed til højestbydende.
>>>>
>>>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>>>
>>> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
>>> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
>>> dette udsagn er en universel sandhed.
>>
>>Den er kun din, din ryggesløse slambert.....og luderkarl...
>
> Nu kan man jo ikke rigtig regne med dine udtalelser, da graden af
> analfabetisme hos dig er så udtalt. Du er vel dårligt klar over hvad
> du selv udgyder, for ikke at tale om hvilken ende det kommer fra.
>

Han er sgu' i det mindste ikke en moralsk luder, der er villig til at sætte
en pris på _alt_, som du er.

Hvad er prisen på din mor.... eller datter?... dine venner? Er du villig til
at sælge dem ud?

Nej? Hvad så med en bekendt?... eller bare en kendt? Er det ok med din
moral, bare det ikke er en du kender?

Penge kan jo få dig til at gøre _hvad som helst_... med dine egne ord!

Du er sgu' en køn plante Croc.

Tim



Croc® (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 16-06-05 18:14

On Thu, 16 Jun 2005 01:32:32 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>Han er sgu' i det mindste ikke en moralsk luder, der er villig til at sætte
>en pris på _alt_, som du er.
>
>Hvad er prisen på din mor.... eller datter?... dine venner? Er du villig til
>at sælge dem ud?

Den er nok utrolig stor i min nuværende situation, men bedøm selv
prissættelsen hos personer der er tvunget af ydre omstændigheder til
at træffe et valg.
>
>Nej? Hvad så med en bekendt?... eller bare en kendt? Er det ok med din
>moral, bare det ikke er en du kender?

Jeg er ikke slavehandler, så drej emnet tilbage til virkeligheden.
>
>Penge kan jo få dig til at gøre _hvad som helst_... med dine egne ord!

Dig med hvis du var ærlig, det er forskellen på os to.

Regards Croc®
>
>Du er sgu' en køn plante Croc.

Yep.

Amos Keppler (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Amos Keppler


Dato : 16-06-05 18:18

Croc® wrote:

> On Thu, 16 Jun 2005 01:32:32 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>
>>Han er sgu' i det mindste ikke en moralsk luder, der er villig til at sætte
>>en pris på _alt_, som du er.
>>
>>Hvad er prisen på din mor.... eller datter?... dine venner? Er du villig til
>>at sælge dem ud?
>
>
> Den er nok utrolig stor i min nuværende situation, men bedøm selv
> prissættelsen hos personer der er tvunget af ydre omstændigheder til
> at træffe et valg.
>
>>Nej? Hvad så med en bekendt?... eller bare en kendt? Er det ok med din
>>moral, bare det ikke er en du kender?
>
>
> Jeg er ikke slavehandler, så drej emnet tilbage til virkeligheden.
>

Er du ikke? Jeg vil si at du er det.

Amos


???????????????????????????????????????????????????????????????
       true CURRENT EVENTS
http://www.midnight-fire.net/truecurrentevents
    awareness of a species' tailspin suicide run
???????????????????????????????????????????????????????????????

"Objection is when I say: this doesn't suit me. Resistance is when I
make sure that what doesn't suit me never happens again".
- Ulrike Meinhof, In Politics



Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 00:29

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:70b1b110abp5iqaeb4c0o09m17572r5259@4ax.com...
> On Wed, 15 Jun 2005 21:25:35 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>> Du er velkommen til at mene æren er det fagreste træ i skoven, men for
>>> de fleste, om ikke alle der er ærlige, blegner det alvorligt i skyggen
>>> af 1 mill$.
>>>
>>
>>Du ved vel hvad det betyder, når man siger: "Han har ingen ære i livet."
>>
>>Det betyder man er en moralsk luder. Du vil sælge din moral og din
>>samvittighed til højestbydende.
>>
>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>
> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
> tilstrækkelig størrelse.
>

Det er ligåt' noget af det ringeste jeg længe har hørt!

>
> Du kan romantisere løs alt det du vil, men dette udsagn er en universel
> sandhed.
>

Med din rystende instilling til din omverden nytter det vel ikke engang
at... NEJ!!! Nu må du sgu' stoppe.

Jeg håber sagomel' ikke der findes ret mange af din anløbne slags!

Tim



Alucard (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 16-06-05 08:18

On Thu, 16 Jun 2005 01:28:32 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>> Du kan romantisere løs alt det du vil, men dette udsagn er en universel
>> sandhed.
>>
>Med din rystende instilling til din omverden nytter det vel ikke engang
>at... NEJ!!! Nu må du sgu' stoppe.
>
>Jeg håber sagomel' ikke der findes ret mange af din anløbne slags!

Jo der er... For der er kun to slags mennesker.... Dem der vil
indrømme det og dem der ikke vil....

Tim (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Tim


Dato : 16-06-05 09:48


"Alucard" <alucard44@hotmail.com> wrote in message
news:7p92b115mlhl3j78aogbctm8pvtb5eqd3e@4ax.com...
> On Thu, 16 Jun 2005 01:28:32 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:
>
>>> Du kan romantisere løs alt det du vil, men dette udsagn er en universel
>>> sandhed.
>>>
>>Med din rystende instilling til din omverden nytter det vel ikke engang
>>at... NEJ!!! Nu må du sgu' stoppe.
>>
>>Jeg håber sagomel' ikke der findes ret mange af din anløbne slags!
>
> Jo der er... For der er kun to slags mennesker.... Dem der vil
> indrømme det og dem der ikke vil....

Hvis du faktisk mener det, er det sgu' ikke så underligt, at det faktisk
betaler sig for tyve at bryde ind og stjæle folks TV udstyr o.l. Der er jo
_altid_ noget der er villige til at købe en varm DVD-afspiller.

Bare et eksempel.

Tim



Alucard (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 16-06-05 12:48

On Thu, 16 Jun 2005 10:48:14 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
wrote:

>>>Jeg håber sagomel' ikke der findes ret mange af din anløbne slags!
>>
>> Jo der er... For der er kun to slags mennesker.... Dem der vil
>> indrømme det og dem der ikke vil....
>
>Hvis du faktisk mener det, er det sgu' ikke så underligt, at det faktisk
>betaler sig for tyve at bryde ind og stjæle folks TV udstyr o.l. Der er jo
>_altid_ noget der er villige til at købe en varm DVD-afspiller.

Hvor mange herinde tror du har en "original" windows på deres
maskine...?

Jeg har ikke.. Jeg har godt nok en original windows men der står
ikke XP på den..

Jeg hører til den gruppe der VIL indrømme det...

(Jeg ved godt der findes andre OS)

G B (16-06-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 16-06-05 19:48

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:mfp2b1hm885iqn5her6hlsndsg0q71623g@4ax.com:

> Jeg har ikke.. Jeg har godt nok en original windows men der står
> ikke XP på den..

Jeg har lige investeret i WinXP Pro til den bærbare... har ellers købt
Win2k i 2001, og er også køber af MS Office.

Er jeg ikke dygtig!

--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 16-06-05 22:06

On 16 Jun 2005 18:47:37 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>Jeg har lige investeret i WinXP Pro til den bærbare... har ellers købt
>Win2k i 2001, og er også køber af MS Office.
>
>Er jeg ikke dygtig!

Jo... Du hører så ikke til flertallet på det område...

G B (17-06-2005)
Kommentar
Fra : G B


Dato : 17-06-05 15:39

Alucard <alucard44@hotmail.com> skrev i meddelelsen
news:fcq3b1hf0jjosesb20ff1t8gs1kpcelti9@4ax.com:

> Jo... Du hører så ikke til flertallet på det område...

Bortset fra det, betaler jeg for de spil, jeg spiller (samler på RPG'er),
og har licens til Adobe Acrobat og Dreamweaver MX2004, men ellers klarer
jeg mig med Open Source-programmer - specielt på sikkerheden. Jeg vil ikke
betale fem flade øre til Symantec o.l., og har fundet frem til en super-
effektiv antivirus-, firewall- og anti-spam-løsning som jeg har brugt i
flere år nu.

Men vi er vist ved at være offtopic - vi må hellere skride over i d.p.i.



--
Med venlig hilsen
GB

Alucard (17-06-2005)
Kommentar
Fra : Alucard


Dato : 17-06-05 20:51

On 17 Jun 2005 14:38:54 GMT, G B <nonono@nospam.invalid> wrote:

>> Jo... Du hører så ikke til flertallet på det område...
>
>Bortset fra det, betaler jeg for de spil, jeg spiller (samler på RPG'er),
>og har licens til Adobe Acrobat og Dreamweaver MX2004, men ellers klarer
>jeg mig med Open Source-programmer - specielt på sikkerheden. Jeg vil ikke
>betale fem flade øre til Symantec o.l., og har fundet frem til en super-
>effektiv antivirus-, firewall- og anti-spam-løsning som jeg har brugt i
>flere år nu.
>
>Men vi er vist ved at være offtopic - vi må hellere skride over i d.p.i.
>
>

Hahahahahaha )))))

Knud Larsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 16-06-05 10:29


"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:70b1b110abp5iqaeb4c0o09m17572r5259@4ax.com...
> On Wed, 15 Jun 2005 21:25:35 +0200, "Tim" <thpetersen@hotmail.com>
> wrote:

>>
>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>
> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
> dette udsagn er en universel sandhed.

Det er jo naturligvis ikke rigtigt, masser af mennesker kan ikke leve videre
med sig selv, hvis de taber deres ære, - se fx at man er villig til at dræbe
sin egen mor eller søster, for at få æren tilbage i visse samfund. Masser
har begået selvmord efter tab af "ære".

Jeg håber da heller ikke, du ville udlevere din kone til henrettelse, hvis
bare prisen var rigtig? Der er da masser af ting, man ikke ville gøre,
heller ikke for 50 milliarder kr, ellers ville livet da også være rent
mekanisk behovstilfredsstillelse, - og alle ville være 100% psykopater.






Croc® (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 16-06-05 18:21

On Thu, 16 Jun 2005 11:29:16 +0200, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:


>>>
>>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>>
>> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
>> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
>> dette udsagn er en universel sandhed.
>
>Det er jo naturligvis ikke rigtigt, masser af mennesker kan ikke leve videre
>med sig selv, hvis de taber deres ære, - se fx at man er villig til at dræbe
>sin egen mor eller søster, for at få æren tilbage i visse samfund. Masser
>har begået selvmord efter tab af "ære".

Sådanne fjolser er da selv "æreløse", for dem har det intet med ære at
gøre, men om ikke at tabe ansigt udadtil.

Jeg er ikke helt sikker på vi mener det samme med begrebet ære.
>
>Jeg håber da heller ikke, du ville udlevere din kone til henrettelse, hvis
>bare prisen var rigtig? Der er da masser af ting, man ikke ville gøre,
>heller ikke for 50 milliarder kr, ellers ville livet da også være rent
>mekanisk behovstilfredsstillelse, - og alle ville være 100% psykopater.
>
Pris er jo mange ting. Er du i tvivl om hvad mennesker er i stand til,
så læs nogle beretninger fra Hitlers udryddelseslejre, hvor prisen for
overlevelse til næste dag, kunne få jøder til at gøre de utroligste
ugerninger mod deres egne.

Alle er til fals når bare man finder den rigtige pris. Dem der påstår
andet er enten naive eller ubekendt med at holde sig til sandheden.

Regards Croc®

Knud Larsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Knud Larsen


Dato : 16-06-05 20:29


"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
news:utc3b11m5lk3f2kfko7pv4cimb0437056k@4ax.com...
> On Thu, 16 Jun 2005 11:29:16 +0200, "Knud Larsen"
> <larsen_knud@hotmail.com> wrote:
>
>
>>>>
>>>>Du har selv sagt, at ære ikke betyder en skid for dig.
>>>
>>> Den betyder intet for nogen i denne verden hvis beløbet er af
>>> tilstrækkelig størrelse. Du kan romantisere løs alt det du vil, men
>>> dette udsagn er en universel sandhed.
>>
>>Det er jo naturligvis ikke rigtigt, masser af mennesker kan ikke leve
>>videre
>>med sig selv, hvis de taber deres ære, - se fx at man er villig til at
>>dræbe
>>sin egen mor eller søster, for at få æren tilbage i visse samfund. Masser
>>har begået selvmord efter tab af "ære".
>
> Sådanne fjolser er da selv "æreløse", for dem har det intet med ære at
> gøre, men om ikke at tabe ansigt udadtil.
>
> Jeg er ikke helt sikker på vi mener det samme med begrebet ære.
>>
>>Jeg håber da heller ikke, du ville udlevere din kone til henrettelse, hvis
>>bare prisen var rigtig? Der er da masser af ting, man ikke ville gøre,
>>heller ikke for 50 milliarder kr, ellers ville livet da også være rent
>>mekanisk behovstilfredsstillelse, - og alle ville være 100% psykopater.
>>
> Pris er jo mange ting. Er du i tvivl om hvad mennesker er i stand til,
> så læs nogle beretninger fra Hitlers udryddelseslejre, hvor prisen for
> overlevelse til næste dag, kunne få jøder til at gøre de utroligste
> ugerninger mod deres egne.
>
> Alle er til fals når bare man finder den rigtige pris. Dem der påstår
> andet er enten naive eller ubekendt med at holde sig til sandheden.

Bestemt ikke "alle", "nogle" vil gøre hvad som helst for at overleve, men
mange foretrækker at dø, - det kan du også lære af koncentrationslejrene,
hvor man så eksempler på det værste og det bedste i mennesker, som nogle af
de overlevende kan berette.









Henrik Svendsen (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Henrik Svendsen


Dato : 16-06-05 21:35

Knud Larsen wrote:
> "Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message
> news:utc3b11m5lk3f2kfko7pv4cimb0437056k@4ax.com...

>> Alle er til fals når bare man finder den rigtige pris. Dem der påstår
>> andet er enten naive eller ubekendt med at holde sig til sandheden.
>
> Bestemt ikke "alle", "nogle" vil gøre hvad som helst for at overleve,
> men mange foretrækker at dø, - det kan du også lære af
> koncentrationslejrene, hvor man så eksempler på det værste og det
> bedste i mennesker, som nogle af de overlevende kan berette.

Den eneste grænse jeg kan få øje på, er den, hvor "betalingen" ikke i
væsentligt omfang kan overgå, hvad der kræves som modydelse.

Hvis f.eks. man stilles overfor at skulle udslette alt liv på Jorden, så
kan der nok ikke tænkes noget, som er væsentligt mere værd. F.eks. en
trussel om noget, der er værre.

Men hvis man f.eks. har valget mellem personligt at dræbe sin ven til
gengæld for at alt liv på Jorden inklusiv vennen ikke omgående udryddes
....

For nu at sætte det groft op.


Croc® (16-06-2005)
Kommentar
Fra : Croc®


Dato : 16-06-05 23:41

On Thu, 16 Jun 2005 21:29:19 +0200, "Knud Larsen"
<larsen_knud@hotmail.com> wrote:

>> Alle er til fals når bare man finder den rigtige pris. Dem der påstår
>> andet er enten naive eller ubekendt med at holde sig til sandheden.
>
>Bestemt ikke "alle", "nogle" vil gøre hvad som helst for at overleve, men
>mange foretrækker at dø, - det kan du også lære af koncentrationslejrene,
>hvor man så eksempler på det værste og det bedste i mennesker, som nogle af
>de overlevende kan berette.

Du må ikke forveksle apati som er en forståelig reaktion på de
grusomheder de oplevede, med hvad de ikke vil gøre. Nogen mister
ganske enkelt livsgnisten når de bliver presset.

Det er også en kende pjattet at trække det i denne retning, da min
oprindelige bemærkning gik på at jeg intet havde til overs for Tims
middelalderlige æresbegreber. Lidt underligt han har den samme
indstilling til dem, som de indvandrere der hænger fast i samme
middelalderlige kulturmønstre.

Regards Croc®

Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177520
Tips : 31968
Nyheder : 719565
Indlæg : 6408661
Brugere : 218887

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste