Hot doks
Fra : Croc®

Dato : 14-06-05 00:07

Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Regards Croc®

Fra : Henri Gath

Dato : 14-06-05 00:13

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
> komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Kravl du bare ned i cisternen igen..........

Fra : Croc®

Dato : 14-06-05 08:05

On Tue, 14 Jun 2005 01:12:41 +0200, "Henri Gath" <gath@mail.dk> wrote:

>Kravl du bare ned i cisternen igen..........

Der er ikke plads da du har fast residens dernede.

Det undrer dog ikke at denne reaktion er den typisk, da det er i
overnsstemmelse med niveauet blandt tilhængerne.

Regards Croc®

Fra : Joakim von And

Dato : 14-06-05 08:46

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
> komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Jeg fik desværre ikke set udsendelsen. Ved du om den bliver genudsendt?

Joakim

Fra : Croc®

Dato : 14-06-05 21:53

On Tue, 14 Jun 2005 09:46:28 +0200, "Joakim von And"
<ncm_ab@hotmail.com> wrote:

>Jeg fik desværre ikke set udsendelsen. Ved du om den bliver genudsendt?

Jeg aner det faktisk ikke, men når man påtænker frekvensen af
genudsendelser i dansk fjernsyn, burde den kunne ses en halv snes
gange endnu.

Regards Croc®

Fra : NoTrabajo

Dato : 14-06-05 09:29

"Croc®" <sbm@pc.dk> skrev i en meddelelse

> Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
> komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Jeg har allerede for længe siden indrømmet, at jeg tog fejl. I starten var jeg
for krigen, men har sidenhen indset, at der er tale om en stor fejltagelse. At
prøve at indføre demokrati i et muhamedanerland er en stor misforståelse.
Muhamedanere egner sig ikke til at leve i et demokrati, da muhamedanisme og
demokrati er to uforenelige størrelser.
--
NoTrabajo

Fra : Knud Larsen

Dato : 14-06-05 10:04

"Croc®" <sbm@pc.dk> wrote in message

> Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
> komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Her er en god artikel om emnet:

Iraq: the wrong war
Mary Kaldor
9 - 6 - 2005

The global political economy is producing failed states, networked
insurgency and extremist politics. Fighting "old wars" in response, as in
Iraq, is a guarantee of failure, says Mary Kaldor.

http://www.opendemocracy.net/conflict-iraq/wrong_war_2591.jsp

begin 666 clsd_3399cc.gif
M1TE&.#EA"@`)`( !`#.9S/___R'Y! $```$`+ `````*``D```(/C(^ "[K6
+'(LORD/K3>\4`#L`
`
end

begin 666 blank.gif
M1TE&.#EA`0`!`)$``````/_______P```"'Y! 44``(`+ `````!``$```("
$5 $`.P``
`
end

Fra : Rune

Dato : 14-06-05 10:36

> Alle krigstilhængerne burde se udsendelsen på TV2, bagefter kan de så
> komme tilbage og indrømme de tog fejl.

Er for længst holdt op med at se dansk statsfjernsyn - de prædiker til de
allerede omvendte. Men vil du virkelig fortælle mig du mener man kan tage
hvad der kommer derfra som sandhedsvidne?

Fra : Peter Bang

Dato : 14-06-05 15:08

Rune <rune@slambam.dk> skrev:

> [...]
>dansk statsfjernsyn - de prædiker til de
>allerede omvendte. Men vil du
>virkelig fortælle mig du mener man kan tage

Nu er det jo svært at debatere kanaler du ikke ser!

I øvrigt er Hot Doks ikke produceret af danske kanaler. Men af en
række forskellige producenter. Tror dog ikke Den Danske Forening
har bidraget. De havde det svært med ordet 'dokumentation'.

Fra : Croc®

Dato : 14-06-05 21:55

On Tue, 14 Jun 2005 11:36:20 +0200, "Rune" <rune@slambam.dk> wrote:

>Er for længst holdt op med at se dansk statsfjernsyn - de prædiker til de
>allerede omvendte. Men vil du virkelig fortælle mig du mener man kan tage
>hvad der kommer derfra som sandhedsvidne?

Nu er det ganske svært at tage en debat om en udsendelses kvalitet med
en der åbenbart ikke har set udsendelsen.

Regards Croc®