Omvendt racisme
Fra : G B

Dato : 13-06-05 23:44

http://www.jp.dk/aar/artikel:aid=3102724/

Det danske mindretal, der bor i Gellerupparken, bliver chikaneret og truet.
Det bekræfter en række danske beboere i området over for JP Århus efter at
den 30-årige studerende Hans Peter Bak i går til avisen, fortalte om
overfald, chikane og trusler. Bl.a. er han ofte blevet kaldt "danske svin",
når han færdes i sit kvarter.

En chokeret beboer fortæller, at han er ved at gå psykisk ned over at bo i
boligkvarteret.

"Jeg har prøvet, at der er blevet kastet sten efter mig. Der er blevet råbt
alle mulige grimme ting efter mig, og jeg har været tæt på at blive
overfaldet for nylig, hvor nogle indvandrere stod og legede med en riffel
på parkeringspladsen. Én gang blev der hældt benzin ind ad min brevsprække.
Dampene resulterede i, at min ene kanariefugl døde," fortæller den 36-årige
mand, som ønsker at være anonym.

GB

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-06-05 15:43

G B wrote:
> [...]
> benzin ind ad min brevsprække. Dampene resulterede i, at min ene
> kanariefugl døde," fortæller den 36-årige mand, som ønsker at være

Det må lige være en sag for Beate Winckler. Manden er tydeligvis
xenofob.

Fra : Per Rønne

Dato : 15-06-05 18:04

Henrik Svendsen <HrSvendsen@msn.com> wrote:

> Det må lige være en sag for Beate Winckler. Manden er tydeligvis
> xenofob.

skam også være racister - mod eksempelvis danskere.
--
Per Erik Rønne

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 15-06-05 21:06

Per Rønne wrote:

> skam også være racister - mod eksempelvis danskere.

Umuligt!

Åh, hvor er det dog bare typisk for jer danske
flødebollenaziracistfascistermedisterfrikadeller at skyde jeres ækle
kvalme blegfede hvidglødende racismeapartheidchhauvanisme i skoene på
stakkels men ædle arabere.