hvad laver de så...
Fra : Chr

Dato : 13-06-05 21:24

http://www.europarliament.net/0xByRank_en.html

Danmark anden sidst i fremmøde.......hvad pokker laver de så?...jeg ville
da blive fyret hvis jeg havde så meget fravær...

Fra : Carsten Riis

Dato : 13-06-05 21:32

Chr skrev den 13-06-2005 22:23:
> http://www.europarliament.net/0xByRank_en.html
>
> Danmark anden sidst i fremmøde.......hvad pokker laver de så?...jeg ville
> da blive fyret hvis jeg havde så meget fravær...

Tja, der er jo andet i /parlamentsarbejde/ end at sidde fysisk i
parlamentet.

Der jo også udvalgsarbejdet, møde med vælgere, journalister osv osv.

Og når de sidder for meget i parlamentet, så skal du nok høre andre om,
at de politikere jo bare sidder i parlamentet og aldrig fordyber sig
materien, møder aldrig vælgerne, ikke har tid til journalisterne osv osv
osv osv.

Tro det eller lad' være. Politikere har også kun 24 timer i døgnet.

--
mvh Carsten Riis
Red liv! 4 gange om året

Fra : Ukendt

Dato : 13-06-05 21:33

> Danmark anden sidst i fremmøde.......hvad pokker laver de så?...jeg
ville
> da blive fyret hvis jeg havde så meget fravær...

Det er Danmarks pamper parti nr 1 som har dårligst fremmøde.
Socialdemokratiet!

Carl

Fra : Jim

Dato : 13-06-05 21:43

"Carl L" <lorberg (.a.) tdcadsl (...) dk> skrev i en meddelelse
> ville
>>
> Det er Danmarks pamper parti nr 1 som har dårligst fremmøde.
> Socialdemokratiet!

Og hvem mon har det bedste fremmøde af de danske parlamentarikere?

Jeg gætter på DF med Mogens Camre i spidsen.

Fra : morten sorensen

Dato : 13-06-05 22:40

Chr wrote:
> http://www.europarliament.net/0xByRank_en.html
>
> Danmark anden sidst i fremmøde.......hvad pokker laver de så?...jeg ville
> da blive fyret hvis jeg havde så meget fravær...

Det er ikke forkert det du siger, men hele sandheden er det heller ikke.

Snittet for alle er 87.36% og DK ligger på 83% - hvilket straks lyder
mindre dramatisk. Den dårliste dansker ligger på 66% (Anders Samuelsen)
hvilket vel ikke er decideret forargeligt.

De eneste der virkeligt skiller sig ud er Italien med 75%. Og helt i
særklasse er Lega Nord formanden Umberto Bossi med 0.00% - men det er
muligt det er en politisk demonstration (må det næsten være).

------

Nu ved jeg ikke præcist hvordan EP-arbejde foregår, men i det danske
folketing kan jeg ikke forestille mig at mødeprocenten for alle
medlemmer er noget der bare ligner det her.

Storm i et glas vand.

--

morten sorensen