Nogen der ved hvad der blev af Zoe?
Fra : Brizz

Dato : 17-07-05 03:11

Dansk sangerinde der kom med et album i 1998.
Undrer mig over hvad der blev af hende?
http://www.danskmusik.com/dmfbook/rock/html/zoe.html

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Pilots without fuel are pedestrians

Fra : Karsten Jensen

Dato : 17-07-05 10:34

On Sat, 16 Jul 2005 22:10:40 -0400, Brizz <rendmig@iroven.dk> wrote:

nej desværre - men meget intersseret i svaret......

Fra : Kim Olsen

Dato : 17-07-05 14:40

"Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse
> Dansk sangerinde der kom med et album i 1998.
> Undrer mig over hvad der blev af hende?

Er det ikke hende der er inden i hende der Kira? (før/efter numerologen)

Fra : Brizz

Dato : 17-07-05 16:45

Kim Olsen wrote:
> "Brizz" <rendmig@iroven.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke hende der er inden i hende der Kira? (før/efter numerologen)

Nej selvom stilen egentlig minder meget om det.

Har skrevet en mail til musikformidlingen som kan booke hende ud ifl
deres site. Må se hvad de siger.

Mvh Brian
---