Audioslave - Out of Exile: 16kr på iTunes!~
Fra : Morten S Hansen

Dato : 16-07-05 13:57

Hej NG!

Vil lige oplyse jeg om dette fantastiske tilbud:

På iTunes (den danske afdeling) koster Audioslaves nye albun Out of Exile
lige nu kun 16kr!!
-men sørg for at købe hele albummet: de enkelte sange koster stadig 8 kr
stykket!

Jf. TV2 (http://finans.tv2.dk/nyheder/article.php?id=2496145) kan iTunes
selv ikke oplyse om det er en fejl eller led i en priskrig - men de vil
undersøge sagen så tilbuddet/fejlen varer nok ikke evigt...

Håber nogen får glæde af det - jeg har selv lige hentet det. Skriv endelig
hvis i finder flere fejl/supertilbud...

mvh Morten

Fra : Steen Jensen

Dato : 19-07-05 18:12

Morten S Hansen <undertegnede@SLETmail.dk> wrote:

> På iTunes (den danske afdeling) koster Audioslaves nye albun Out of Exile
> lige nu kun 16kr!!

Det har den gjort meget længe, uden at Apple har ændret på det.
Man kunne vel kalde det markedsføring?
Jeg købte allegevel, og ser at formatet er mp4 - hvad er det for noget?
Jeg kan ikke lige se bitraten i iTunes, nogen der kender bitraten på
albummet?
--
Bedste hilsener

Steen Jensen