Danske sangtekster på nettet
Fra : Abildgaard 3140

Dato : 13-07-05 21:51

Engang fik jeg fra Mek Peks pladeudgiver tilsendt teksterne til Pigen og
trompeten og andre numre fra albummet Peken passer. Findes de (og andre
nyere danske sange) nogetsteds på nettet?

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>' www.aass.dk

Fra : Poul Erik

Dato : 14-07-05 08:52

On Wed, 13 Jul 2005 22:51:25 +0200, "Abildgaard 3140"
<pialykke@fjernmigget2net.dk> wrote:

>Engang fik jeg fra Mek Peks pladeudgiver tilsendt teksterne til Pigen og
>trompeten og andre numre fra albummet Peken passer. Findes de (og andre
>nyere danske sange) nogetsteds på nettet?

Generelt, er der ikke så mange danske tekster på nettet, og slet ikke
samlet, men prøv at kigge på kunstnernes hjemmeside (ikke alle dem der
vil sælge deres optræden). Her kan du finde en pæn del.

Det er jo op til hver enkelt udøver, om de vil lægge deres tekster ud,
da det oftest er dem der har rettighederne til dem.

Poul Erik
Fjern cykel i adresse

--
== __o