Glæd jer Danmark....
Fra : zcully

Dato : 13-07-05 17:12

Hej i gruppen

Tror ikke det har været oppe og vende rigtigt endnu (så vidt jeg husker).

Men jeg var til U2 koncert i Paris i Lørdags og kan kun sige GLÆD JER
Danmark.
Det var simpelthen det største!! Jeg er vant til at gå til mange koncerter,
så ikke fordi det er min første.
Det er svært at sætte ord på. Det skal bare opleves. Håber ikke for jer at
Parkens lyd ødelægger det hele.

Sørg for at stå/sid ordentligt, for deres sceneshow er helt sublimt. Ikke
for stort og ikke for småt. Lidt en blanding mellem Pop og Elevation
tourneen.
Ang. nummer valg var der sikre træffere som New Years Day, Elevation, Pride
og selvfølgelig Vertigo. Der var en Bono som Slipknot Wannabe på tromme med
Larry i Love and Peace. Det var helt forrygende. Og så ikke mindst stille
sange som One, With or without you og Running to stand still. Sidstnævnte
var på et næsten mørktlagt stadion hvor Bono bad folk tænde lightere for
bl.a. ofrene i London. Det havde man næsten gåsehud over flere timer efter.
Eneste minus var måske en ret rodet udgave af The Fly som egentlig er et af
mine yndlingsnumre.

Kan kun sige glæd jer i Parken. En skam jeg ikke fik billet. Et show jeg
gerne vil opleve igen!!

/Zcully

Fra : Dettmaring

Dato : 14-07-05 20:34

"zcully" <zcullyremovethis@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej i gruppen
>
> Tror ikke det har været oppe og vende rigtigt endnu (så vidt jeg husker).
>
> Men jeg var til U2 koncert i Paris i Lørdags og kan kun sige GLÆD JER
> Danmark.
Det gør vi så - et par stykker af os, men til gøteborg, og det bliver sgu
for fedt.

Og bare til orientering: Hotel, færge mm. til Gøteborg er ved at være
udsolgt !
Altså fra Frederikshavn

VH
/Carsten