Gammelt nummer fra 1971
Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 11:21

For snart længe siden, nærmere bestemt omkring 1971, havde jeg et
nummer på spolebånd, som jeg af en eller anden grund har fået til at
køre rundt i hovedet igen.

Jeg er sikker på at nummeret hedder "Faithful", og jeg mener at
slutningen på chorus lyder noget i retningen af: "...too soon She'll
be gone beyond the horizon".
Nummeret har masser af akkustisk 12-strenget guitar, hvoraf nogen af
dem spilles med slide.

Er der nogen der ud fra disse sparsomme oplysninger kan hjælpe mig
videre med at finde nummeret og kunstneren?

På forhånd tak
/Alex

Fra : zillyink

Dato : 12-07-05 11:39

Alex Linaa wrote:

> Jeg er sikker på at nummeret hedder "Faithful", og jeg mener at
> slutningen på chorus lyder noget i retningen af: "...too soon
> She'll
> be gone beyond the horizon".

Faithfull: Hank Marvin, Bruce Welch & John Farrar [1970]

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 11:58

On Tue, 12 Jul 2005 12:38:42 +0200, "zillyink"
<zillyink@-get-lost-gmail.com> wrote:

>Faithfull: Hank Marvin, Bruce Welch & John Farrar [1970]

Wow, det var hurtigt. Tusind tak.

Nu må jeg se om jeg kan finde den et eller andet sted, så jeg også kan
komme til at genhøre den.

/Alex

Fra : zillyink

Dato : 12-07-05 14:01

Alex Linaa wrote:
> Nu må jeg se om jeg kan finde den et eller andet sted, så jeg
> også
> kan komme til at genhøre den.

Løber du "tør" så ring til Phonoteket i Helsingør og snak med
Anders!
Phonoteket ved "alt", er lysår forud for Fredgård og Merlin, og
kan ganske givet hjælpe!

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Ukendt

Dato : 12-07-05 14:45

On Tue, 12 Jul 2005 15:01:13 +0200, "zillyink"

Ok, tak for rådet.
Men jeg har fundet den ved www.rillen.dk - De er også lysår foran
Fredgård, Merlin og selv cdon.com.

/Alex

Fra : John

Dato : 12-07-05 14:48

zillyink skrev:

> Løber du "tør" så ring til Phonoteket i Helsingør og snak med Anders!
> Phonoteket ved "alt", er lysår forud for Fredgård og Merlin, og kan
> ganske givet hjælpe!

Du er da så vist et par lysår bagud

Mvh

John

Fra : zillyink

Dato : 12-07-05 18:51

John wrote:

> Du er da så vist et par lysår bagud

ooh yes, men til gengæld ved jeg hvor jeg kan blive opdateret og
da jeg bevæger mig med lysets hastighed giver det ikke mening at
snakke om være hvor hvornår!

--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : Sune Salminen

Dato : 13-07-05 16:25

zillyink wrote:

> ooh yes, men til gengæld ved jeg hvor jeg kan blive opdateret og
> da jeg bevæger mig med lysets hastighed giver det ikke mening at
> snakke om være hvor hvornår!

lol

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Holst

Dato : 12-07-05 19:07

zillyink wrote:

> Løber du "tør" så ring til Phonoteket i Helsingør og snak med
> Anders!
> Phonoteket ved "alt", er lysår forud for Fredgård og Merlin, og
> kan ganske givet hjælpe!

Selv den lokale slagter er lysår forud for Fredgård og Merlin, så ...

Fra : zillyink

Dato : 12-07-05 20:02

Holst wrote:
> Selv den lokale slagter er lysår forud for Fredgård og Merlin,
> så....

Min slagter er til Heidi Hauge, ergo er min slagter en
taberslagter og absolut ikke lysår forud, men snarere...
--
Hilsen

Zillyink
Slet: -get-lost-

Fra : bonfils

Dato : 15-07-05 15:36

"zillyink" <zillyink@-get-lost-gmail.com> skrev:

> Min slagter er til Heidi Hauge, ergo er min slagter en taberslagter og
> absolut ikke lysår forud, men snarere...

Nåh, jeg tror ellers, Heidi Hauge har ret godt fat i slagtersegmentet.

--
bonfils
http://kim.bonfils.com