hvad laver han nu
Fra : tina hedeman

Dato : 11-07-05 10:17

Hej med jer

Jeg har sovet lidt i timen, men jeg vil gerne høre, om der er nogen af jer,
der ved hvad alex n. madsen laver nu.
Jeg ved bare han stoppede på p4 det hørte min mor, da han sad der.
hilsen tina.

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-07-05 12:55

tina hedeman wrote:
> [...]
> af jer, der ved hvad alex n. madsen laver nu.
> Jeg ved bare han stoppede på p4 det hørte min mor, da han sad der.

Han arbejder stadig for DR. Han er bl.a med til at bestemme hvad der
bilver spillet i radioen. F.eks. mit band, som han heldigvis godt kunne
lide. Så det kommer der nogle Koda-penge ud af og det er jo bare
dejligt.

-Sune

--
Nuke a gay vegan whale for christ!
My band: www.secondnature.dk

Fra : Ukendt

Dato : 11-07-05 18:23

"Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Han arbejder stadig for DR. Han er bl.a med til at bestemme hvad der
> bilver spillet i radioen.

Ja. Han er bla. årsagen til P3's rotationshelvede
med totalt ukendte bands som gennemspilles
5 x daglig, 7 gange om ugen...

Fra : Sune Salminen

Dato : 11-07-05 19:54

Olesen wrote:
> "Sune Salminen" <salminen@monkeydoktor.dk> skrev i en meddelelse

> Ja. Han er bla. årsagen til P3's rotationshelvede
> med totalt ukendte bands som gennemspilles
> 5 x daglig, 7 gange om ugen...

Haha

Det må være hårdt at være Alex Nyborg Madsen.

Hvis man spiller for meget pop er det forkert, hvis man spiller musik
med ukendte bands er det også forkert.

-Sune

Fra : Holst

Dato : 11-07-05 20:52

Sune Salminen wrote:

> Hvis man spiller for meget pop er det forkert, hvis man spiller musik
> med ukendte bands er det også forkert.

Det er jo et utaknemmeligt job. Han vil jo aldrig kunne gøre alle tilfredse.

Fra : Jacob E.

Dato : 11-07-05 13:13

tina hedeman wrote:
> Hej med jer
>
> Jeg har sovet lidt i timen, men jeg vil gerne høre, om der er nogen
> af jer, der ved hvad alex n. madsen laver nu.

Han er chefredaktør på P3.

Mvh Jacob

Fra : Thomas

Dato : 11-07-05 18:27

"Jacob E." <sp@mmers-die.invalid> skrev i en meddelelse

> Han er chefredaktør på P3.

Chefredaktør?? Hmm... Jeg troede han var musikchef / musikansvarlig
(eller hvad titlen nu lige er)

..Thomas

Fra : tina hedeman

Dato : 11-07-05 20:05

hej med jer

tak for det, jeg mente nok han stadig var ved radioen men jeg SAVNER ham nu
bag mikrofonen.
hilsen tina

Fra : Brizz

Dato : 12-07-05 16:39

> tak for det, jeg mente nok han stadig var ved radioen men jeg SAVNER ham nu
> bag mikrofonen.
> hilsen tina

Hehe...du var måske en af dem der sendte nøgenbilleder ind til ham da
han havde et ønskeprogram om aftenen
Kan ikke lige huske hvad det hed men kan huske lidt af programmet.

Mvh Brian
---
www.fotob.dk

Pilots without fuel are pedestrians

Fra : Michael

Dato : 13-07-05 10:11

On Mon, 11 Jul 2005 21:04:41 +0200, "tina hedeman" <th@daf-grenaa.dk>
wrote:

>hej med jer
>
>tak for det, jeg mente nok han stadig var ved radioen men jeg SAVNER ham nu
>bag mikrofonen.
>hilsen tina

jeg savner godt nok ikke denne tykke mand.

Eller hans lesbende stemme. Eller hans manglende rygrad (stillede op
på nationalt tv og sagde NU skulle han tabe sig... det holdt en måned
- så var han tilbage til burgerne)

Fra : Jacob E.

Dato : 11-07-05 22:52

Thomas wrote:
> "Jacob E." <sp@mmers-die.invalid> skrev i en meddelelse

> Chefredaktør?? Hmm... Jeg troede han var musikchef / musikansvarlig
> (eller hvad titlen nu lige er)
>
> .Thomas

Ja, ok... med chefredaktør mente jeg chef for musikredaktionen... men
musikredaktør er nok den officielle titel.

Mvh Jacob

Fra : tina hedeman

Dato : 13-07-05 07:48

hej igen

nej jeg hørte ikke erotica det var for sent for mig. men jeg syneds han har
en behaglig stemme og den er beroligende.
hilsen tina

Fra : Brizz

Dato : 14-07-05 02:25

tina hedeman wrote:
> hej igen
>
> nej jeg hørte ikke erotica det var for sent for mig. men jeg syneds han har
> en behaglig stemme og den er beroligende.

JA det kan vi godt blive enige om. Fed stemme dengang. Synes ikke den er
så fed mere.

Mvh Brian
---