Giants of Rock - et par spørgsmål
Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 10-07-05 10:50

Håber at jeg kan nå at få et par svar på flg. :

1)
Hvilken rækkefølge spiller de 4 bands i? - og ca. hvornår går det første
band på?

2)
Hvor længe (ca.) spiller de hver især?

3)
Er der storskærm?

Mvh,
Anders

Fra : S. Sørensen

Dato : 10-07-05 11:48

"Anders C. Nielsen" <acn77@vip.cybercity.dk> wrote in message
> Håber at jeg kan nå at få et par svar på flg. :
>
> 1)
> Hvilken rækkefølge spiller de 4 bands i? - og ca. hvornår går det første
> band på?

Er ikke hundrede på hvem af dem som starter, men en af de to her:
Hammerfall / Accept, derefter Slayer, og til afslutning Rammstein

> 2)
> Hvor længe (ca.) spiller de hver især?

No clue...

> 3)
> Er der storskærm?

Jeg så den ikke i fredags mens jeg var på arbejde, men der havde de heller
ikke sat så meget elektrisk op udover lys.
Lyd blev sat op i lørdags, så mon ikke der er en?

Steinbjørn

Fra : Anders C. Nielsen

Dato : 10-07-05 13:26

Tusind tak til Giraf og Sørensen for de hurtige svar!!!!

Mvh,
Anders

"S. Sørensen" <steinb@REMOVETOGETAVALIDEMAILworldonline.dk> skrev i en
meddelelse news:d5986$42d0fc78$3e3d8433$4435@news.arrownet.dk...

Fra : Giraf

Dato : 11-07-05 00:25

Lad os bare med det samme slå fast, at der var ALT for lidt ølboder.
Hold kæft hvor dårligt arrangeret. Jamen, lad os lave en popcorn bod, en
frikadelle bod, en burger bod, og en til bod som jeg ikke lige kan huske
hvad var, MEN LAD OS LAVE 1 halv stor ølbod, med 2 minimale backup
ølboder, ja klart, det er nok. Hvis man skal stå 1 til 1 1/2 time i kø
for at få en bajer, jamen det er ikke ok.

For det første var det til stor gene for publikum, men for det andet,
hold kæft hvor kunne de have tjent mange flere penge...

Udover det så var det en fed oplevelse, jeg kom kun pga. slayer, og de
spillede Angel Of Death, og det rykkede ! :)

Fra : Ken Larsen

Dato : 11-07-05 02:48

Giraf <jss@iee.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:42d1ae18$0$18641$14726298@news.sunsite.dk...
> [...]
> ølboder, ja klart, det er nok. Hvis man skal stå 1 til 1 1/2 time i kø
> for at få en bajer, jamen det er ikke ok.

Det var intet mindre end en skandale med de manglende ølboder. Ufatteligt
amatøragtigt.

> Udover det så var det en fed oplevelse, jeg kom kun pga. slayer, og de
> spillede Angel Of Death, og det rykkede ! :)

WOW. Har hørt Slayer i ca. 15 år, men det var første gang at jeg hørte dem
live, og for dælen da hvor de rykkede. Det var intet mindre end sublimt hvad
de lavede.

Ydermere har jeg troet i 10 år at Scott Columbus fra Manowar, spillede de
vildeste stortrommer. Dream on.
Dave Lombardo er kongen!

--
MVH
Ken Larsen

Manchester United R.I.P

"I don't play against a particular team, I play against the idea of losing"
Eric Cantona

"Lets forever be that rebel monster"

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-07-05 04:44

Der skal lige laves en ordentlig tråd... Var MEGET skuffet over Rammstein og
over alle de folk der bare KUN kom for at se Rammstein. Hørte I da deres
trommeslager fuckede op for groft?!! Det var sgu næsten skandaløst IMHO.

Fra : Giraf

Dato : 11-07-05 11:56

> Ydermere har jeg troet i 10 år at Scott Columbus fra Manowar, spillede de
> vildeste stortrommer. Dream on.
> Dave Lombardo er kongen!

Han er et geni :) Prøv at tjecke et band der hedder Grip INC ud, hvis du
ikke kender det, han spiller såååå vildt trommer i det band :]

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 11-07-05 12:10

Giraf wrote:

> Han er et geni :) Prøv at tjecke et band der hedder Grip INC ud, hvis du
> ikke kender det, han spiller såååå vildt trommer i det band :]

er det ikke Fantomas han også spiller i?

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 11-07-05 14:00

> er det ikke Fantomas han også spiller i?

Jo... Helt rigtig... Han spillede dog ikke med dem i Roskilde så vidt jeg
kan forstå. jeg var dog heller ikke til Roskilde.

Fra : bonfils

Dato : 11-07-05 15:25

"Esben von Buchwald" <use-net@rem_oVe-amokk.dk> skrev i en meddelelse

> er det ikke Fantomas han også spiller i?

Yep.
(Men han var desværre ikke med på Roskilde)

--
bonfils
http://kim.bonfils.com

Fra : Esben von Buchwald

Dato : 12-07-05 12:25

> Yep.
> (Men han var desværre ikke med på Roskilde)

Det var da altid noget, så behøver jeg ikke ærgre mig over at jeg ikke
fik set dem.

Undrer mig bare over at de så reklamerede med hans navn i deres bandliste

Fra : Jesper Brogaard

Dato : 11-07-05 12:18

Giraf wrote:

> Han er et geni :) Prøv at tjecke et band der hedder Grip INC ud, hvis
> du ikke kender det, han spiller såååå vildt trommer i det band :]

Testament's "The Gathering" er bestemt også et lyt værd (ikke kun pga.
Lombardo, i øvrigt).

--
Jesper Brogaard, Denmark
(Please do not reply by email)

Fra : Giraf

Dato : 12-07-05 03:41

Jesper Brogaard wrote:

> Testament's "The Gathering" er bestemt også et lyt værd (ikke kun pga.
> Lombardo, i øvrigt).

Helt enig, rigtigt fed tråd :)

Fra : Giraf

Dato : 10-07-05 11:38

Anders C. Nielsen wrote:
> Håber at jeg kan nå at få et par svar på flg. :
>
> 1)
> Hvilken rækkefølge spiller de 4 bands i? - og ca. hvornår går det første
> band på?

Rammstein spiller nok sidst, Slayer næstsidst, så Accept, og hammerfall
starter..... Tror jeg, men aner det ikke :)

Der står på billetten at det starter kl 17.00, og at Portene åbnes kl.
16.00, så det må man gå ud fra passer.

Ved det desværre ikke.