Audioslave, hvad synes I?
Fra : Morten Guldager

Dato : 08-07-05 18:08

Hejsa,

Jeg har netop stiftet bekendtskab med Audioslave.
(både Audioslave og Out of Exile)

Jeg synes de har mange fede riffs, og et utal af
guitarlyde, både tykke, tynde, lange og korte.
Energien mangler bestemt heller ikke.

Men jeg synes af og til det mangler lidt glans.

Hvad synes I?

/Morten

Fra : David Rasmussen

Dato : 08-07-05 19:47

Morten Guldager wrote:
> [...]
> guitarlyde, både tykke, tynde, lange og korte.
> Energien mangler bestemt heller ikke.
>
> Men jeg synes af og til det mangler lidt glans.

Der mangler en Zach De La Rocha...

/David

Fra : Thomas

Dato : 08-07-05 20:21

> Der mangler en Zach De La Rocha...

Hvorfor?? Det er jo ikke 'Rage Against The Machine' !
Det er Audioslave - Godtnok de samme musikere som i RATM -
Men med ny forsanger... Og en ny musikgenre...

Stop living in the past

..T

Fra : Christian Muus

Dato : 08-07-05 20:46

"Thomas" <Thomas.Elbo@REMOVEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Det er Audioslave - Godtnok de samme musikere som i RATM -
> Men med ny forsanger... Og en ny musikgenre...

Njahh, ikke helt. Synes stadig at der er meget RATM over
guitar-riffene...læg især mærke til åbningsnummeret på "Out of Exile"

Fra : Per Madsen

Dato : 08-07-05 20:39

Morten Guldager <Morten.Guldager@gmail.com> wrote:

> [...]
> guitarlyde, både tykke, tynde, lange og korte.
> Energien mangler bestemt heller ikke.
>
> Men jeg synes af og til det mangler lidt glans.

Det er jo smag og behag, men jeg synes det er super fedt...Synes Chris
Cornell gør det godt som forsanger, og savner ikke Zach De La Rocha,-
selvom han også synger fedt, men sikkert knap så teknisk flot som
Cornell....Anyway...jeg er mere til Cornells stemme.

Forresten så kan du købe "Out of Exile" til 16 kr. på iTunes Music
Store, hvis du skulle være interesseret.....

--
Mhv. Per Madsen
Blog: http://www.madsenblog.dk

Fra : Koeffe

Dato : 08-07-05 21:08

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> skrev i en
meddelelse

> [...]
| guitarlyde, både tykke, tynde, lange og korte.
| Energien mangler bestemt heller ikke.
|
| Men jeg synes af og til det mangler lidt glans.

Ja, man må jo bare tage imod hvad der kommer, nu hvor RATM
ikke eksisterer mere. Jeg synes deres første album var ok.
Det havde dog tabt ret meget energi i forhold til RATM.
Deres nye album synes jeg dog har tabt endnu mere gnist, og
det bliver mere og mere i retningen af alle andre ganske
almindelige kedelige rockbands. Desværre.

--
Koeffe

Fra : BS

Dato : 09-07-05 07:07

> [...]
> guitarlyde, både tykke, tynde, lange og korte.
> Energien mangler bestemt heller ikke.
>
> Men jeg synes af og til det mangler lidt glans.

Jeg syntes det er rigtig godt, Chris Cornells corooner stemme sammen med et
af de bedste bands længe - guitarristen er jo en sand mester på en guitar !

Fra : Brian K

Dato : 10-07-05 13:56

"Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> wrote in message

> Hvad synes I?

Udemærket, men vil hellere have RATM tilbage

Mvh
Brian

Fra : AJC

Dato : 10-07-05 21:12

"Brian K" <esa1@houge.spamfree.dkCUT> wrote in news:JV8Ae.217$967.167
@news.get2net.dk:

> "Morten Guldager" <Morten.Guldager@gmail.com> wrote in message

> Udemærket, men vil hellere have RATM tilbage

De kommunistsvin kan ingen da ønske sig tilbage?

Fra : Brian K

Dato : 10-07-05 21:50

"AJC" <stillvirgin@age42> wrote in message
> "Brian K" <esa1@houge.spamfree.dkCUT> wrote in news:JV8Ae.217$967.167
> @news.get2net.dk:

> De kommunistsvin kan ingen da ønske sig tilbage?

Så har du vist misforstået teksterne ret meget