Vedr. Gentofte...
Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 05-07-05 17:06

Nogen som har nogle anelse om, hvad de diverse bands kunne finde på at
spille?
Jeg har fået fat på et greatest album med Motorhead og ejer "South of
Heaven", "Seasons in the Abyss" og "God Hates us all" med Slayer og skal nok
også lige have fat på "Reign in Blood". Har ikke hørt så meget Hammerfall da
jeg ikke er så meget til powermetal, men hvad tror I de vil spille mest af?
Og Rammstein kender jeg jo fra de helt unge dage, og det er vist ikke
komplekst nok for mig at glemme så'n lige

Fra : Dag Stinus

Dato : 06-07-05 15:44

> [...]
> spille mest af? Og Rammstein kender jeg jo fra de helt unge dage, og det
> er vist ikke komplekst nok for mig at glemme så'n lige
Du behøver desværre ikke lytte så meget til Motorhead-pladen da de desværre
har meldt afbud. SUK.

Fra Motorheads hjemmeside:

Motorhead have been forced to cancel a few of their European summer
festivals and reschedule others after founder and frontman Lemmy Kilmister
was diagnosed by doctors this week as suffering from extreme dehydration
leading to exhaustion and was ordered to take time off and rest immediately.

"When you're dealing with a warhorse like Lemmy it's not easy to discuss
typical normal healthy things such as a balanced diet and proper fluid
intake," said manager Todd Singerman. "Look, one time when I spoke to him
about the importance of vegetables in a diet, he looked me straight in the
eye and said "what are you talking about Todd! These crisps here are part of
the vegetable food group!" So imagine telling him he needs to drink more
water because it's a crazy hot summer in Europe! Although in fairness to
Lemm he did start making an effort by adding extra ice-cubes to his Jack and
coke".

Drummer Mikkey Dee spoke of the 100 plus degree heat at recent gigs, and
commented, "I'm having to drink 8 bottles of Gatorade as well as water just
to get through these shows, I mean, I'm close to passing out, and there's
Lemm sweating his ass off drinking his Jack and coke! I told him after our
last number at the Fury Fest in France, 'let's not go back out for an
encore' and that we should call it a night because really, I thought I was
going to collapse. They were telling us that it was over 130 degrees on
stage, but he insisted on doing the final two encores. We managed to get
through 'Ace Of Spades' so I said 'come on Lemm, we did an encore, let's
just skip the last one Overkill' and he said, "no Mikkey, we're doing
'Overkill' but maybe we can just play it a little slower."

Commenting on rumors that Lemmy's health is in a more serious state than
diagnosed, Singerman laughed. "Come on, you couldn't make this story up! The
simple truth is that Lemmy's the classic rock'n'roll juggernaut who has
proudly defied human logic for decades, but even juggernauts need a bit of
maintenance once in a while."

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-07-05 16:58

> Du behøver desværre ikke lytte så meget til Motorhead-pladen da de
> desværre har meldt afbud. SUK.

For satan! Hvad gør de så? Kommer der en erstatning eller lignende?

Fra : Dag Stinus

Dato : 07-07-05 19:29

> For satan! Hvad gør de så? Kommer der en erstatning eller lignende?
Iflg. koncertarrangørens hjemmeside www.concerts.dk bliver det enten Accept
eller Sepultura. Jeg håber virkelig på at det bliver Accept da de har mange
fede klassikere i bagagen (Balls to the Walls, Fast as a Shark osv.).
Sepultara hørte jeg da de varmede op for Lemmy og co. i december 2004 og det
var ikke lige min kop te.

Venlig hilsen
Dag Stinus

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 08-07-05 01:07

> [...]
> har mange fede klassikere i bagagen (Balls to the Walls, Fast as a Shark
> osv.). Sepultara hørte jeg da de varmede op for Lemmy og co. i december

Jeg elsker Sepultura pre-Roots og med Max Cavelera som rytme-guitarist...
Ved godt hvem Accept er, men er aldrig blevet grebet nok af deres musik. Jeg
må sige jeg hælder til Sepultura og at de så spiller "Arise" som var den
første mere ekstreme sang jeg holder af.

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 06-07-05 21:56

On Tue, 5 Jul 2005 18:06:07 +0200, "Søren Kjeldsen"
<lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote:

> [...]
>Heaven", "Seasons in the Abyss" og "God Hates us all" med Slayer og skal nok

Jeg hørte Slayer i fredags i .de og der spillede de imho et tæt på
perfekt set. De begyndte med Disciple og tog den derfra baglæns
gennem deres hitkatalog. Uvist af hvilken grund tog jeg ikke et pic af
set-listen men har lidt (crappy happy-snaps...stod på scenen og derfra
fotograferer man ikke ordentligt..) andet derfra:
http://jacobdinesen.net/galleri/Slayer,%20With%20Full%20Force,%202005/index.html
--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : Giraf

Dato : 06-07-05 22:30

Jacob Dinesen wrote:

> [...]
> set-listen men har lidt (crappy happy-snaps...stod på scenen og derfra
> fotograferer man ikke ordentligt..) andet derfra:

Nice billeder alligevel synes jeg :) Hvem spillede trommer for dem ?

Fra : -V-

Dato : 06-07-05 23:04

Giraf wrote:

> Hvem spillede trommer for dem ?

Mon ikke det var Lombardo, siden han ikke var med Fantomas?

Sluttede de af med Raining Blood?

-V-

Fra : Jacob Dinesen

Dato : 07-07-05 00:16

On Thu, 7 Jul 2005 00:04:16 +0200, "-V-" <Diplomaten@snotmail.com>
wrote:

>Mon ikke det var Lombardo, siden han ikke var med Fantomas?

Lombardo

>Sluttede de af med Raining Blood?

Husker pænt dårligt men...99% sikker på det.

--
Jacob Dinesen
http://foto.jacobdinesen.net/

Fra : -V-

Dato : 07-07-05 22:00

Jacob Dinesen wrote:

> Lombardo

Så klart.
Hvad er der egentligt blevet af Paul Bostaph (som jo også er en helt, fordi
han har spillet i Forbidden)?

> Husker pænt dårligt men...99% sikker på det.

Glæder mig iøvrigt til at se, hvordan den trendy Rammstein-crowd reagerer
ved mødet med hardcore Slayerfans.
Slayerkoncerter plejere at være seriøs berserkergang.

-V-

Fra : -V-

Dato : 06-07-05 23:05

Søren Kjeldsen wrote:
> skal nok også lige have fat på "Reign in Blood".

At du ikke allerede ejer den, er en brist i din opvækst.

I blame your parents.

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 06-07-05 23:39

> At du ikke allerede ejer den, er en brist i din opvækst.
>
> I blame your parents.

Synes nu hellere du burde blamere min storebror eftersom det var ham, der
dannede grundsubstansen for det første musik jeg hørte.

Fra : -V-

Dato : 07-07-05 00:08

Søren Kjeldsen wrote:

> Synes nu hellere du burde blamere min storebror eftersom det var ham,
> der dannede grundsubstansen for det første musik jeg hørte.

'Blame' på engelsk og 'blamere' er ikke det samme.

Brian (?) kan blamere sig selv, men det kan jeg ikke hjælpe ham med.
Derimod kan jeg bebrejde ham, at han har svigtet sin musikalske forpligtelse
overfor dig.

-V-

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-07-05 09:51

> 'Blame' på engelsk og 'blamere' er ikke det samme.

OK, den skal jeg lige huske så... Tak for det.

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 07-07-05 08:44

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> skrev i en meddelelse

> Synes nu hellere du burde blamere min storebror eftersom det var ham, der
> dannede grundsubstansen for det første musik jeg hørte.

Ja og jeg sørgede for at du voksede op med gode stabile bands som DAD, Guns
n'Roses, Metallica, AC/DC og andet godt rock...samt verdensklasse bands som
Cut'n'move og Tecknotronic, så at du så er faldet så uheldig ud, det vil jeg
bestemt ikke tage skylden for, det må være noget med det dårlige selskab du
bevæger dig i ......

Mvh. Brian Kjeldsen

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 07-07-05 09:52

> [...]
> bands som Cut'n'move og Tecknotronic, så at du så er faldet så uheldig ud,
> det vil jeg bestemt ikke tage skylden for, det må være noget med det

Ja, Metallica efter de havde solgt ud og DAD har du ødelagt for mig
Men dette familieopgør må desværre gemmes til en anden gang og måske
fungerer det bedre i virkelighedens verden.

Fra : Søren Nielsen

Dato : 07-07-05 14:35

Søren Kjeldsen wrote:
> Ja, Metallica efter de havde solgt ud og DAD har du ødelagt for mig
> Men dette familieopgør må desværre gemmes til en anden gang og
> måske fungerer det bedre i virkelighedens verden.

Nej.....jeg henter lige popcorn og cola, og så vil vi se en rigtig
chick-fight :)

Søren