Så er der gratis koncert i fælledparken i ~
Fra : Ukendt

Dato : 04-07-05 21:25

Så er der gratis koncert i fælledparken i København den 5. juli:

Happy Birthday Mr. President - koncertBesøg website

Kl. 17:00

Arrangør: Happy Birthday-Initiativet

Sted: Fælledparken

Ved siden af pavilionen - tjeck www.tillykkebush.dk eller
makepovertyhistory.dk for mere info

Gratis koncert i Fælledparken i anledning af George Bush's besøg i Danmark
d.6.juli og hans fødselsdag samme dag.

De spiller:

Bikstok Røgsystem
Carpark North
Mikael Simpson
Rasmus Nøhr
+Special Guests.

Der vil desuden være videotalere fra Præsident Lula, Bono, Mandela, samt
masse af andre sjove indslag, der giver stof til eftertanke.

duk op og vis din modstand mod Bush.

Kim Larsen

Direkte e-mail: kla2(a)get2net.dk

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 06:58

> duk op og vis din modstand mod Bush.

Jeg tror du blander tingene sammen. Der er ingen sammenhæng mellem at vise
modstand mod Bush, og så forsøge at rede den tredje verden.

I skulle istedet kalde det viderebringelse af politisk overbevisning til
G8-mødet.

At Bush skulle være synderen for det hele, er begreb der er opfundet i det
autonome miljø i Danmark.

Mvh
Jan Rysz

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 09:17

"Rysz (8900)" <rysz(snabel)rysz(dot)net> skrev i en meddelelse

> [...]
> G8-mødet.
>
> At Bush skulle være synderen for det hele, er begreb der er opfundet i det

Jeg skulle måske have fjernet de politiske paroler da jeg saksede dette
fordi indlægget var ment som info om at der kommer en koncert i
fælledparken. Om dem som kommer er enige i det glade budskab mod Bush eller
ej er jeg egentlig ligeglad med og det hører jo heller ikke hjemme i denne
gruppes fundats. Som sagt undskylder jeg den del af indlægget som kan
opfattes politisk.

Fra : Kenneth

Dato : 05-07-05 08:05

Nogle der ved i hvilken rækkefølge (og eventuelle tidspunkter) for de
forskellige bands ?

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 09:23

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> skrev i en meddelelse

> Nogle der ved i hvilken rækkefølge (og eventuelle tidspunkter) for de
> forskellige bands ?

Jeg gør det desværre ikke, ellers ville jeg have skrevet det. Men jeg tror
at et godt bud er denne her rækkefølge:

1. Rasmus Nøhr + Special Guests.
2. Mikael Simpson
3. eller 4. Bikstok Røgsystem
3. eller 4. Carpark North

Fra : BettinaP

Dato : 05-07-05 11:34

"Kenneth" <ka@boxmail.dk> wrote in message

> Nogle der ved i hvilken rækkefølge (og eventuelle tidspunkter) for de
> forskellige bands ?

Ifølge Rasmus Nøhr på DR P3, så lægger han ud, derefter Carpark North, så
Bigstok og så Michael Simpson. Synes også han snakkede om, at Savage Rose
måske dukker op

BettinaP

Fra : Ukendt

Dato : 05-07-05 12:54

"BettinaP" <bep@bep.dk> skrev i en meddelelse

> "Kenneth" <ka@boxmail.dk> wrote in message

> Synes også han snakkede om, at Savage Rose
> måske dukker op

Kan vi ikke nøjes med en advarsel ?

Tak for info i øvrigt.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 06-07-05 12:08

BettinaP skrev:
> Ifølge Rasmus Nøhr på DR P3, så lægger han ud, derefter Carpark
> North, så Bigstok og så Michael Simpson. Synes også han snakkede
> om, at Savage Rose måske dukker op

Jeg var derovre i går.

Rasmus Nøhr startede, han var udmærket. Så kom Bikstok Røgsystem, som
varmede godt op under et ellers regnvådt publikum. Næste var Carpark
North, som optrådte fedt og var vildt glade for, at folk blev trods
den efterhånden skybrudslignende regn. Jeg delte min paraply med et
par andre, og det var faktisk meget rart at se folk blive trods
vejret. Jeg gik før Mikael Simpson, fordi det også begyndte at blive
koldt. Om Savage Rose kom senere, ved jeg ikke; de var ikke på
plakaten.

De temmelig lange pauser mellem optrædenerne blev fyldt af
ungdomspolitiske talere, en gimmick med Blair- og Bushdukker og en
energisk Jørgen Nash-oplæsning ved hans datter Cecilia Zwick-Nash.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Ukendt

Dato : 07-07-05 05:20

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> ungdomspolitiske talere, en gimmick med Blair- og Bushdukker og en
> energisk Jørgen Nash-oplæsning ved hans datter Cecilia Zwick-Nash.

Savage Rose gjorde mig den tjeneste at blive væk - det vil sige - om de har
været på lige før eller lige efter "røgsystemet" ved jeg ikke for da var jeg
ikke derovre. Alt i alt en fed koncert, bare ærgerligt at vejret var så
dårligt.