En sang med "life" eller "you and I" i omk~
Fra : Skindbeni

Dato : 04-07-05 13:49

Hejsa.

Jeg håber på at kunne få lidt hjælp til titel + kunstner til en sang, der
kører af og til på P3 for tiden. Den ser dog ikke ud til at være på deres
tjekliste over mest spillede sange på trods af, at jeg har hørt den nogle
gange indenfor de sidste 2-3 uger.

Jeg har kun meget sparsomme oplysninger, og nu er vi (mig og en kammerat)
blevet uenige om, hvad manden egentlig synger.

A mener, at ordet "life" indgår i omkvædet, mens B mener at "You and I" er
en del af omkvædet (og i sidstnævnte tilfælde mener B yderligere, at det er
sangens titel).

Det er alt, hvad jeg har lige i øjeblikket. Har hverken tidspunkt for
seneste afspilning på P3 eller andre hints, men af og til er der nogle musik
eksperter herinde, som kender til alt musik

Skindbeni
alias Michael Sørensen
8700 Horsens

Fra : Nicki Lolk

Dato : 04-07-05 21:15

> A mener, at ordet "life" indgår i omkvædet, mens B mener at "You and I" er
> en del af omkvædet (og i sidstnævnte tilfælde mener B yderligere, at det
> er sangens titel).

Måske er det Lifehouse med You And Me?

Se evt. mere på http://www.lifehousemusic.com/

Mvh. Nicki

Fra : Skindbeni

Dato : 04-07-05 23:19

"Nicki Lolk" <nickilolk(fjern)@vip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Måske er det Lifehouse med You And Me?

Desværre. Ved godt, at det er meget sparsomme oplysninger.

Fra : me@nowhere.not

Dato : 09-07-05 13:58

Hvad med denne ?
http://www.lyricstop.com/y/youandi-celinedion.html

Anyway prøv at lave en google søgning på:
lyrics "you and I"
Det giver godt nok en bunke resultater, men så er der i det mindste
noget at går ud fra ;)

Olrik

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 10-07-05 16:27

me@nowhere.not wrote in message news:<v6ivc1p7ivrri8tb1r2pvdfhv0gj1eq4ga@4ax.com>...
> [...]
>
> Anyway prøv at lave en google søgning på:
> lyrics "you and I"
> Det giver godt nok en bunke resultater, men så er der i det mindste

Næppe Celine Dion hvis det er en mand der synger .

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 10-07-05 16:28

"Skindbeni" <ms1@FJERNDETTEskindbeni.dk> wrote in message news:<42c93043$0$21449$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>...
> [...]
> seneste afspilning på P3 eller andre hints, men af og til er der nogle musik
> eksperter herinde, som kender til alt musik

Hvis du har ret kunne det være Opus' - Life is life.