will smith
Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 20:15

Arggg. han er nok den mest selvglade trælse neger, der findes.

Ham skulle de sgu ikke have inviteret til det show.

Fra : Ukendt

Dato : 02-07-05 20:35

> Arggg. han er nok den mest selvglade trælse neger, der findes.
>
> Ham skulle de sgu ikke have inviteret til det show.

Nej det er sgu træls når der er en der kan sætte lidt gang i sagerne. Skovl
!

Sikke da du brokker dig. Det står dig frit for at slukke !!

Mvh
Jan Rysz

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 20:43

Hej
Kristian wrote:
> Arggg. han er nok den mest selvglade trælse neger, der findes.

Hmm, du har da noget i mod alle, jeg kan da finde andre der er lige så
trælse, og den ene af dem er ikke farvet..

> Ham skulle de sgu ikke have inviteret til det show.

Mon ikke det har noget med ID4 at gøre?

/Hauge

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 20:58

On Sat, 2 Jul 2005 21:43:04 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hej
>
>Hmm, du har da noget i mod alle, jeg kan da finde andre der er lige så
>trælse, og den ene af dem er ikke farvet..

Heh, hvad så med alle de hoveder der brokker sig over kommentatorne.
jeg har faktisk kun brokket mig over will smith, da jeg synes han er
så talentløs en skuespiller. Helt ekstremt faktisk. Og så skaber han
sig på scenen, og hans musik giver jeg heller ikke meget for. :o

Geldorf ønskede jeg lidt forklaring, og håbede måske at der var en der
kunne fortælle lidt. I stedet fik man bare "velkommen til jorden, find
selv ud af det, etc"

Og mit spørgsmål om Playback eller ej, var da ikke kritik

>Mon ikke det har noget med ID4 at gøre?

ja den film var han godt nok skod i. Han var faktisk ok i Fresh
prince, men siden har han været en katastrofe imo

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 21:07

Hej
Kristian wrote:
> Geldorf ønskede jeg lidt forklaring, og håbede måske at der var en der
> kunne fortælle lidt. I stedet fik man bare "velkommen til jorden, find
> selv ud af det, etc"

Netop, men det er stadig uden "r".

> Og mit spørgsmål om Playback eller ej, var da ikke kritik

Nej, men ordet "live" siger vel en del..

> ja den film var han godt nok skod i. Han var faktisk ok i Fresh
> prince, men siden har han været en katastrofe imo

Hmm, du er lige ankommet til denne jord. Mon ikke det er fordi det er den 4.
juli om et par dage, at det lige netop er _ham_ der er med?

/Hauge

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 21:09

On Sat, 2 Jul 2005 22:06:39 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

> [...]
>
>Hmm, du er lige ankommet til denne jord. Mon ikke det er fordi det er den 4.
>juli om et par dage, at det lige netop er _ham_ der er med?

Øh nå. LOL.- Så en tåbelig rumfilm fra 1997 har præcis hvor meget med
denne koncert at gøre?
At den 4 juli er om få dage både nu og at filmen foregår den dato er
godt nok en spinkel sammenhæng.

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 21:19

Kristian wrote:

> Øh nå. LOL.- Så en tåbelig rumfilm fra 1997 har præcis hvor meget med
> denne koncert at gøre?
> At den 4 juli er om få dage både nu og at filmen foregår den dato er
> godt nok en spinkel sammenhæng.

Host host. Det blev faktisk nævnt da han blev introduceret i koncerten, så
det er måske ikke helt ved siden af alligevel.

/Hauge

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 02-07-05 20:59

"Kristian" skrev i en meddelelse

> Arggg. han er nok den mest selvglade trælse neger, >der findes.
>
> Ham skulle de sgu ikke have inviteret til det show.

det var playback helt unplugged, det sætter så forhåbenligt en plug i dig :)

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen