bob geldorf...
Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 19:19

Han har lavet én kendtsang, men mænget sig med de store navne.
Alligevel er blevet sir og det hele. Det er da underligt

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 19:43

Hejsa
Kristian wrote:
> Han har lavet én kendtsang, men mænget sig med de store navne.

Sæt dig lidt ind i virkligheden, og prøv så igen.

/Hauge

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 19:54

On Sat, 2 Jul 2005 20:42:59 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hejsa
>
>Sæt dig lidt ind i virkligheden, og prøv så igen.

nævn en kendt sang han har lavet udover en sang om at han ikke kan
lide mandage.

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 20:14

Hej
Kristian wrote:

> nævn en kendt sang han har lavet udover en sang om at han ikke kan
> lide mandage.

Læs hvad jeg skrev.

Mvh Hauge

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 20:16

On Sat, 2 Jul 2005 21:13:30 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Hej

>Læs hvad jeg skrev.

Så du evner ikke at give et svar?

Fra : Holst

Dato : 02-07-05 20:19

Kristian wrote:

> nævn en kendt sang han har lavet udover en sang om at han ikke kan
> lide mandage.

Som en anden sagde: sæt dig lidt ind i virkeligheden og prøv så igen ...

Der er nok andre grunde end Bob Geldofs (det er uden r) musikalske
repertoire, der er åragen til, at han er blevet sir og det hele, som du
beskriver det.

Fra : Holst

Dato : 02-07-05 21:32

Kristian wrote:

> nævn en kendt sang han har lavet udover en sang om at han ikke kan
> lide mandage.

Hvis du også - udover virkeligheden - satte dig ind i sangen, ville du
opdage, at det ikke er Bob Geldof, der ikke kan lide mandage, men
derimod en amerikansk tøs.

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 03-07-05 11:45

"Holst" skrev i en meddelelse
> Hvis du også - udover virkeligheden - satte dig ind i sangen, ville du opdage, at det ikke er Bob Geldof, der ikke kan lide
> mandage, men derimod en amerikansk tøs.

Nu er det jo ikke hende, der har skrevet sangen....
Så det har vel ikke så meget med noget at gøre..

>Der er nok andre grunde end Bob Geldofs (det er uden r) musikalske repertoire, der er åragen til, at han er blevet sir og det hele

Bare til almindelig information:
Han "må" faktisk ikke kaldes "sir", selv om han er slået til ridder
(af den simple grund, at han er irer)

Sæt jer lige ind i virkeligheden - allesammen, hehe

Men ja, Kristian.
Det er "kun" på grund af sit velgørenhedsarbejde, at han er slået til ridder.
Live Aid koncerterne er dog bare de "store" events, han har stået for.

Fra : Holst

Dato : 03-07-05 12:16

Leonardo Schirripa wrote:

> Nu er det jo ikke hende, der har skrevet sangen....
> Så det har vel ikke så meget med noget at gøre..

Nej, det er ikke hende, der har skrevet sangen. Det er Boomtown Rats,
men trods det er det jo stadig hende, der ikke kan lide mandage.

> Bare til almindelig information:
> Han "må" faktisk ikke kaldes "sir", selv om han er slået til ridder
> (af den simple grund, at han er irer)
>
> Sæt jer lige ind i virkeligheden - allesammen, hehe

Jeg vil igen lige påpege, at det også var Kristian, der kaldte ham
"sir". Du klippede jo meget behændigt ", som du beskriver det" bort fra
mit citat ovenfor.

Fra : Leonardo Schirripa

Dato : 03-07-05 12:49

> Nej, det er ikke hende, der har skrevet sangen. Det er Boomtown Rats,
Med Bob Geldof

> Jeg vil igen lige påpege, at det også var Kristian, der kaldte ham "sir".
Jaja - Rolig nu...
Det var, som skrevet, til almindelig information (til alle der kunne bruge
det)
Og der var jo ingen før, der direkte fortalte noget andet (der blev kun
peget fingre)

Fra : ASKF

Dato : 03-07-05 13:42

Kristian ytrede sig i <hkodc1lvm6hn7i1qtpar5es6a5bpfj9h83@4ax.com> med
dette:

>nævn en kendt sang han har lavet udover en sang om at han ikke kan
>lide mandage.

"Do They Know It's Christmas?"

Bortset fra det havde Boomtown Rats ikke så mange /store/ hits der
stadig huskes af mange, men de lå da pænt placeret på hitlisterne i 3-4
år. Det på trods af at de var et punk rock/new wave band.

Tvivler lidt på at nedenstående numre kan huskes af andre end punk
rock/new wave fans:
"Looking After No. 1", "Mary of the Fourth Form", "She's So Modern",
"Like Clockwork", "Rat Trap", "Someone's Looking At You", "Diamond
Smiles", "Banana Republic".
--
Allan Stig Kiilerich Frederiksen
-Myron Tribus

Fra : Ole Thomsen

Dato : 03-07-05 17:26

ASKF wrote:

> [...]
> "Looking After No. 1", "Mary of the Fourth Form", "She's So Modern",
> "Like Clockwork", "Rat Trap", "Someone's Looking At You", "Diamond

Jeg er ikke punk/new wave fan, men kan da sagtens huske de fleste.

F.eks. Someone's Looking at You og Diamond Smiles er i mine øjne langt
bedre numre end Mondays..

Ole Thomsen

Fra : Jens Lønborg

Dato : 02-07-05 20:26

"Kristian" <sns@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Han har lavet én kendtsang, men mænget sig med de store navne.
> Alligevel er blevet sir og det hele. Det er da underligt

Prøv om du kan få en eller anden til at forklare dig hvad Bob Geldof lavede
i 1985. Så forstår du det måske.
Jens

Fra : Henrik Sørensen

Dato : 02-07-05 20:36

Jens Lønborg wrote:
> "Kristian" <sns@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>
> Prøv om du kan få en eller anden til at forklare dig hvad Bob
> Geldof lavede i 1985. Så forstår du det måske.
> Jens

Han var sikkert ikke født der, og fatter ikke meningen med denne koncert
måske..

--
Vh. Henrik Sørensen

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 20:55

On Sat, 2 Jul 2005 21:36:09 +0200, "Henrik Sørensen"
<nope@no-mail.here> wrote:

>Jens Lønborg wrote:
>
>Han var sikkert ikke født der, og fatter ikke meningen med denne koncert
>måske..

Bob Geldorf var skam nok født i 1985...

Jeg vidste godt at han var noget initiativmand bag live aid 1985.

Jeg ville bare høre om han virkelig ikke havde lavet andet end det, og
så alligevel blevet Sir.
Så skal bono vel også krones snart...

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 21:05

E.T. wrote:
> Bob Geldorf var skam nok født i 1985...

Ja det var han, men det var dig der blev omtalt, du virker som en der er
født i dette år tusinde.

/Hauge

Fra : Kristian

Dato : 02-07-05 21:07

On Sat, 2 Jul 2005 22:04:48 +0200, "Hauge" <hauge@CUTsmart-tech.dk>
wrote:

>Ja det var han, men det var dig der blev omtalt, du virker som en der er
>født i dette år tusinde.
>
>/Hauge

Flot. Hvad siger det så om dig, når du har behov for den slags
børne-mudderkastning?

Get over it.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 02-07-05 23:16

Kristian skrev:
> Jeg ville bare høre om han virkelig ikke havde lavet andet end det,
> og så alligevel blevet Sir.

Sådan er det. Men han er nu altså også ret god til det.

> Så skal bono vel også krones snart...

Ja, hvorfor ikke?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Thomas

Dato : 03-07-05 13:59

Peter Brandt Nielsen wrote:
> Ja, hvorfor ikke?

Fordi han er kvalmende og selvhøjtidelig?

/Thomas

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 04-07-05 12:13

Thomas skrev:
> Fordi han er kvalmende og selvhøjtidelig?

Det er der nu så mange kronede og beordnede mennesker, der er.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Hauge

Dato : 02-07-05 20:42

Hej
Jens Lønborg wrote:
> Prøv om du kan få en eller anden til at forklare dig hvad Bob Geldof
> lavede i 1985. Så forstår du det måske.

Det er jo nok 10 år før han blev født, selvomd et burde være 30..

/Hauge