Jim Carrey og hans destruktive tendenser..~
Fra : Koeffe

Dato : 16-07-05 21:19

Jeg så lige Ruby Wax meets Jim Carrey nu her på Tv Danmark.

Det starter meget fredeligt. På et tidspunkt spytter JC lidt
vand ud af munden med vilje. Ruby Wax vil også lave lidt
sjov, så hun hælder lidt vand på gulvet for sjov. Nå, så
tager morskaben til, og de får lyst til at sidde på skøddet
af hinanden og danse lidt rundt på hotelværelset. Så kommer
de forbi et opdækket bord, og så får JC lyst til at hive
dugen væk under det hele. Det prøver han så på, men det hele
ryger på gulvet. Senere sparker han et fad fra bordet hen i
kaminen. Til sidst da han skal gå, tager han lige en (fake)
ming vase med sig... og en glas lampeskærm.

Hold da kæft hvor han gav den gas med stjerne attitude. Jeg
kan ikke finde ud af om jeg synes det var for meget. Jeg
ville lige se om det var en one-timer, eller om han altid
opfører sig sådan. Så var det jeg kom forbi

http://www.jimcarreyonline.com/videoclips/interviews.html

hvor jeg lige så de to første interviews. I det første
gakker han også lidt ud med forskellige stunts. Det ender da
også med at han vælter alle møblerne i studiet.

I det næste - David Letterman - er det et stort vanvid, hvor
han løber rundt i studiet, kysser en tilfældig mand, løber
ud af studiet, sprøjter ketchup ud over folk, og stiller sig
op på en taxa og råber.

Han er jo gal den mand. Til diverse award shows plejer han
også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv
på TV?

--
Koeffe

Fra : Christian TC

Dato : 16-07-05 21:43

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> wrote in message
> Han er jo gal den mand. Til diverse award shows plejer han
> også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv
> på TV?

Jeg så lige det fra David Letterman show og han er godtnok skør den mand,
men meget af det er jo planlagt i forvejen f.eks. går han hen og slår en
henne på gaden (ser det ud som).

Mvh
Christian

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 17-07-05 09:37

> Han er jo gal den mand. Til diverse award shows
> plejer han
> også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv
> på TV?

Ja, nogle gange bliver det lidt overdrevet, men hold kæft meget af det er
også sjovt...
Han er sgu én af mine yndlingskomikere, skal have købt "The Cableguy" som
jeg synes er stærkt undervurderet.

Fra : tjuhej

Dato : 17-07-05 12:09

"Koeffe" <graphic.muse[fjernes]@[fjernes]gmail.com> skrev i en meddelelse
> Han er jo gal den mand. Til diverse award shows plejer han
> også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv
> [...]

Kunne det tænkes han er sådan?
Forstået sådan at han har alle de her ideer og foralg til hvordan man kunne
gå helt amok, og fordi han er kendt som den sjove, så har han mulighederne
for at lave disse mærkværdige og helt enormt underholdende (i mine øjne)
ting.
Og vi har vel alle nogle mærkeligt og sjove ting vi ville gøre hvis vi kunne
slippe afsted med det. Måske er det bare det han gør.

Uanset hvad, så er han en fantastisk skuespiller, der både kan lave "Ace
Ventura" men så sandelig også "Eternal Sunshine.." og gøre det helt
fænomenalt.

Fra : Jim Andersen

Dato : 18-07-05 08:53

Koeffe wrote:
> [...]

> Han er jo gal den mand. Til diverse award shows plejer han
> også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv

Jeg så noget interview med ham (hvor han var temmelig alvorlig) og blev
spurgt om ikke det var svært at "skulle finde på noget sjovt" hele tiden,
eller at "skulle være på" når der blev tændt et kamera eller han gik op på
en scene, og hvordan han bar sig ad med det. Og svaret var at det undrede
han mere at alle andre folk kunne lade være. "det sjove" groede vildt inde i
ham, og hvis han ikke fik det ud, f.eks på en scene, var han sikker på at
han ville eksplodere.

Men i galskab har han stadig langt op til Robin Williams.....

/jim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 18-07-05 12:23

Den 18-07-05 09.53 skrev Jim Andersen følgende:

> Men i galskab har han stadig langt op til Robin Williams.....

Robin Williams er dog ikke så destruktiv.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Brug filtre i Outlook Express til at holde styr på dine mails og til at

Fra : Ingolf

Dato : 20-07-05 10:40

> [...]
>
> Han er jo gal den mand. Til diverse award shows plejer han
> også at gakke lidt ud. Gud ved om ikke han kan være sig selv

Den mand er genialt grineren! Kan aldrig få for meget af JC!
Har nogle set de første 'In living color' episoder?
http://www.jimcarreyonline.com/videoclips/inlivingcolor.html

Fra : Søren Kjeldsen

Dato : 20-07-05 14:15

> Den mand er genialt grineren! Kan aldrig få for meget af JC!
> Har nogle set de første 'In living color' episoder?
> http://www.jimcarreyonline.com/videoclips/inlivingcolor.html

Ja jeg har set de første 2. En meget "bundet" JAMES Carrey. Helt klart før
hans gennembrud.

Fra : Ingolf

Dato : 25-07-05 16:00

"Søren Kjeldsen" <lordseverin@tele2adsl.dkREMOVETHIS> wrote in message

> Ja jeg har set de første 2. En meget "bundet" JAMES Carrey. Helt klart før
> hans gennembrud.

Ja hvis du kun har set de fæste 2.. så er det vel derfor du mener han var
bundet? Nu kan jeg ikke lige huske rækkefølgen. Men hvilke har du set?