Præsidentens Mænd...Movie Mistake ???
Fra : Jfo

Dato : 14-07-05 10:57

I serien Præsidentens Mænd (The West Wing) afsnittet om præsident Bartletts
genvalg er der på et tidspunkt på valgdagen nervøsitet blandt hans stab
fordi der er storm i en stat og kraftigt regnvejr i staten Oregon.

Hvorfor hører dette til såkaldte Movie Mistakes?

Fra : Tenzel Kim

Dato : 14-07-05 13:50

Jfo wrote:
> [...]
> fordi der er storm i en stat og kraftigt regnvejr i staten Oregon.
>
> Hvorfor hører dette til såkaldte Movie Mistakes?

Oregon havde meldt sig ud af USA den dag

Tenz.

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-07-05 18:19

Jfo skrev:
> [...]
> i staten Oregon.
>
> Hvorfor hører dette til såkaldte Movie Mistakes?

Jeg spørger med fare for at dumme mig: Hvad er problemet?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Jfo

Dato : 14-07-05 19:05

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message

> Jeg spørger med fare for at dumme mig: Hvad er problemet?
>
> --
> Peter Brandt Nielsen
> http://brandtnielsen.adr.dk

Det er et spørgsmål i en quiz. Hvad er svaret?
-Jfo

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 14-07-05 20:00

Jfo skrev:
> Det er et spørgsmål i en quiz. Hvad er svaret?

Nå, på den måde.

Noget med at uvejr afholder den republikanske landbefolkning, men ikke
den demokratiske bybefolkning fra at stemme?

I øvrigt staver de det "Bartlet", men det har jo nok ikke noget med
sagen at gøre.

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : IMB

Dato : 14-07-05 20:12

"Jfo" <fossadun@yahoo.com> wrote in news:bPxBe.3777$Nb2.68976
@news1.nokia.com:

> "Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> wrote in message

> Det er et spørgsmål i en quiz. Hvad er svaret?
> -Jfo

Jeg søgte på google på: "The West Wing" rain oregon mistake

Reader feedback: Behold the power of the Gaffe Squad. Sharp-eyed viewers
found lots of problems this week. Mike Gibson of Portland, Ore., wonders
why Josh and Sam were so worried about rain depressing voter turnout in
Oregon. "Oregon is a vote-by-mail state," he notes. "We don't care if
it's raining on election day. We've already sent our ballots off by
mail--most of us, anyway." Don Kettl says there's no way the Secret
Service would let Charlie's protege and his buddy through the gates into
the West Wing without first clearing them at an outside gate, which
would require that they show photo IDs.

http://www.govexec.com/dailyfed/westwing2002-2003part1.htm

--
Inger Marie Brunsgaard
Please remove "nospam_" from my email adress if you reply to my message