James Bond i Ilden (spoiler)
Fra : sniper_Nolight

Dato : 09-07-05 21:49

så lige det sidste af den

tilsidst hopper de af båden lige inden den eksploderer

bond og pigen havner i en redningsflåde for derefter at blive flået op i et
reb og med en flyver - fair nok...

men hvad blev der af den stakkels mand der ikke kunne svømme han kylede i
vandet med en minimal redningskrans?!

stakkels mand!

--
sniper_Nolight

www.sitecenter.dk/sniper_nolight

Fra : René Lønstrup

Dato : 09-07-05 22:00

sniper_Nolight wrote:
> så lige det sidste af den

I Ilden.. Hvilken er det nu det er? - Kan aldrig huske de danske titler
på andre end "I Hendes Majestæts Hemmelige Tjeneste" (og kun fordi dén
er en direkte oversættelse)...

> men hvad blev der af den stakkels mand der ikke kunne svømme han
> kylede i vandet med en minimal redningskrans?!

[007 pun mode=on]

Han måtte sejle sin egen sø.

[007 pun mode=off]

--
Mvh René Lønstrup
web: http://www.rel7star.dk?r=usenet

Fra : PerX ...

Dato : 10-07-05 00:24

In article <42d03aab$0$21450$ba624c82@nntp06.dk.telia.net>, news@rel6+
1star.dk says...

> I Ilden.. Hvilken er det nu det er? -

Thunderball :)

Fra : Laziter [9440]

Dato : 09-07-05 22:00

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> men hvad blev der af den stakkels mand der ikke kunne svømme han kylede i
> vandet med en minimal redningskrans?!

Han var ikke med på løningslisten og blev derfor glemt af filmholdet

> stakkels mand!

Ja, gad vide om han stadig vimser rundt i vandet?

Mvh
Benjamin

Fra : Jesper

Dato : 09-07-05 22:41

sniper_Nolight <sniper_nolight@hotmail.com> wrote:

> [...]
> reb og med en flyver - fair nok...
>
> men hvad blev der af den stakkels mand der ikke kunne svømme han kylede i

De stakkels hajer skal jo også leve

Fra : PerX ...

Dato : 10-07-05 00:26

In article <42d03843$0$60173$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>,
sniper_nolight@hotmail.com says...
> [...]
> reb og med en flyver - fair nok...
>
> men hvad blev der af den stakkels mand der ikke kunne svømme han kylede i

Jeg har altid gået ud fra han blev spist eller noget, han var jo en
skurk. Det irritere mig mere med det rednings kabel Connery fumler med.
Han har det lange kabel til ballonen og så sætter han det fast i kragen
på den redningsdragt han har på og så bliver de som sagt reddet af et
fly der lige kommer forbi. MEN kablet ligger ikke frit, det ryger under
armen og ligger i armhulen mens han krammer hende der. Så i
"virkeligheden" ville han nok få flået armen af når fly kommer -

Oh well :)

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 10-07-05 10:30

"PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> armen og ligger i armhulen mens han krammer hende der. Så i
> "virkeligheden" ville han nok få flået armen af når fly kommer -

Man kan altså ikke flå armen af James Bond, for han er lavet af rustfrit
stål!
--
Jonas

Fra : Klavs Rommedahl

Dato : 10-07-05 16:17

"Jonas Gaarde" <albuerumNOSPAM@hotmail.com> wrote in message news:<42d0ea77$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Man kan altså ikke flå armen af James Bond, for han er lavet af rustfrit
> stål!

Derudover er det jo ikke et "momentant" træk men glidende. det der
undrer mig er hvordan fanden de kommer af uden at kommer til skræmmer.
Forudsat at stålmanden og pigen nu klarer alt andet så må det gøre
fandens ondt at ligge hen ad landings banen med 5-700 km/t under
landingen ? Eller er jeg bare en kylling ?

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 10-07-05 17:32

"Klavs Rommedahl" <klaro@mailcircuit.com> skrev i en meddelelse

> [...]
> fandens ondt at ligge hen ad landings banen med 5-700 km/t under
> landingen ? Eller er jeg bare en kylling ?

Det der "rapid pick-up" virker faktisk. Jeg har set en artikel et eller
andet sted på nettet hvor man har testet det til UG.
SVJV er det noget med en ballon med en wire og så et stykke elastik et sted
undervejs, så rykket ikke flår folk i stykker.
Flyet der samler op har en gribeklo foran (ligesom The Batwing i Tim
Burton's "Batman") og så hænger man ellers der og dingler, indtil man bliver
trukket ind ad bagklappen (f.eks. på en Hercules) med en bådshage.
Alt i alt en noget risikabel og actionfyldt opsamling, men når man er
omringet bag fjendens linjer, kan man jo ikke tillade sig at være alt for
kræsen
--
jonas

Fra : PerX ...

Dato : 11-07-05 22:10

In article <42d0ea77$0$78286$157c6196@dreader1.cybercity.dk>,
albuerumNOSPAM@hotmail.com says...
> "PerX ..." <hyp1999@_hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse

> Man kan altså ikke flå armen af James Bond, for han er lavet af rustfrit
> stål!

Klart - hvordan kunne jeg glemme det :)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 10-07-05 14:01

> [...]
> armen og ligger i armhulen mens han krammer hende der. Så i
> "virkeligheden" ville han nok få flået armen af når fly kommer -

ja - oh well
jeg lader det ligge - men ikke alle gamle film holder for evigt