Explorers hos Nolimits :o)
Fra : Frodo Nifinger

Dato : 08-07-05 19:38

Jeg fik lige genset en 18 år gammel flamme her i går.

Ehhhh, what's up, Doc?

Godt nok bærer specialeffects'ene præg af filmens alder, men dialogen, den
holder stadig
De tre drenge spiller bare til ug med kryds og bolle.

Desværre var der overhovedet ingen ekstramateriale med til filmen.
Jeg må håbe, at det eksmeplar jeg har bestilt hos Laserdisken og som først
kommer til oktober rummer mere end denne udlejningsdisk.

--
Jesper Nielsen
aka

Fra : Jonas Gaarde

Dato : 09-07-05 23:34

"Frodo Nifinger" <jni@GIRAFtdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Jesper Nielsen
> aka
> Frodo Nifinger - A horse is a horse just because a horse .... hmhmhmhmhm

Du kan sagtens købe den i dag, så du ikke skal vente til jul, f.eks. her:
http://www.cdon.com/product.phtml?prod=410578
Jeg købte min for næsten et år siden
Du har ret i at der ikke er det store ekstramateriale, faktisk kun to
"additional scenes", som ikke tilføjer noget af værdi.

Men den holder stadig - eller osse er det bare fordi den har en særlig plads
i mit hjerte... who knows?
--
Jonas