Ernst og lyset + valgaften - kan man købe ~
Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 07-07-05 21:27

Hejsa

Ville meget gerne have fat i de to kortfilm: Ernst og lyset samt Valgaften,
og heldigvis er de udgivet på samme dvd, desværre ser det ud til at man kun
kan købe dem som bibliotek eller skole...

Kan disse ikek købes nogen steder som privat person???

Mvh. Brian

http://brian.kjeldsen1.person.emu.dk MSN: kjeldsen76@hotmail.com

....men en ting er sikkert han gik aldrig baglæns som alle de andre skvat.
(Allan Olsen - Taberens søn)

Fra : Brian P

Dato : 07-07-05 22:49

Filmene blev - sammen med "Wolfgang" - udgivet på DVD sammen med EKKO
#25 fra november 2004

Undersøg evt. om ikke der kan bestilles backissues på EKKOS
hjemmeside: http://www.ekkofilm.dk/

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-07-05 13:11

"Brian P" <kanal@klog.dk> skrev i en meddelelse
> Filmene blev - sammen med "Wolfgang" - udgivet på DVD sammen med EKKO
> #25 fra november 2004

> Undersøg evt. om ikke der kan bestilles backissues på EKKOS
>hjemmeside: http://www.ekkofilm.dk/

Takker! det vil jeg prøve

Fra : -USH-

Dato : 08-07-05 14:22

Brian, Rikke & Kristian skrev:

> Takker! det vil jeg prøve

Skriv lige igen herinde når du har fået svar.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 08-07-05 16:00

"-USH-" <tidsrejseSLET@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> Skriv lige igen herinde når du har fået svar.

Desværre det nummer er udsolgt...hmmm så den må skaffes anden vej....

Nogle gode ideer?

Mvh. Brian

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 13-07-05 10:00

Skylder en eller anden en tak?

Undskyld den kryptiske mail....

Mvh. BRian

"Brian, Rikke & Kristian" <brauner@tele2adsl.dkFJERNDETTE> skrev i en
meddelelse news:Q9gze.316$%M4.64@news.get2net.dk...

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 13-07-05 14:02

Brian, Rikke & Kristian skrev:
> Skylder en eller anden en tak?

Hvorfor?

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 13-07-05 16:46

"Peter Brandt Nielsen" <peterbrandtnielsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Hvorfor?
Fordi en eller anden har hjulpet mig med problemet, ved bare ikek lige hvem
det er...og det må næsten være en her inde fra...

Mvh. Brian

Fra : -USH-

Dato : 18-07-05 19:22

Brian, Rikke & Kristian skrev:
> [...]
> Fordi en eller anden har hjulpet mig med problemet, ved bare ikek
> lige hvem det er...og det må næsten være en her inde fra...

En eller anden er i så fald meget velkommen til at hjælpe mig også... og kan
du (Brian) ikke lige fortælle hvordan du er blevet hjulpet? Du får det til
at virke så kryptisk.

--
Venlig hilsen
-Ulrik-

Fra : Niels

Dato : 20-07-05 01:37

-USH- wrote:

> En eller anden er i så fald meget velkommen til at hjælpe mig også... og kan
> du (Brian) ikke lige fortælle hvordan du er blevet hjulpet? Du får det til
> at virke så kryptisk.

Og i samme ånd vil jeg høre om nogen ved hvor man får fat i dokumentaren
om Jan Johansson som privatperson...(Lavet af ham danskeren der også har
lavet "Tintin og Mig") ?

| Niels Gjerloeff |
| The Danish Slacker |
|-------------------------------------------|
| "Have you got the will to be weird" |

Fra : Brian, Rikke & Krist~

Dato : 20-07-05 08:59

> En eller anden er i så fald meget velkommen til at hjælpe mig også... og
> kan du (Brian) ikke lige fortælle hvordan du er blevet hjulpet? Du får det
> til at virke så kryptisk.

Det er også lidt kryptisk . Jeg har modtaget en brændt dvd med de tre
film på i posten. Ingen afsender, og det eneste sted jeg har spurgt mig
omkring er her på news. De få jeg kender fra news personligt har jeg
kontaktet, og ingen af dem har sendt den til mig.

Så en der ikke har givet sig til kende har sendt filmen til mig...Det må jo
nok være en jeg har handlet med...men ved det ikke...

Men jeg har også lånt filmen gennem bibliotek.dk...men ved stadig ikke
hvordan jeg får fat i filmen originalt...for det vil jeg stadig gerne
have...

Mvh. Brian