Cube. Spoiler ønskes - *SPOILER*
Fra : Jim Andersen

Dato : 07-07-05 17:19

Begge gange hvor tvdk sendte den her, overskred de tidne med mere end en
halv time, så jeg fik aldrig set slutningen.

Jeg kom dertil hvor de finder udgangen og den sorte betjent dræber en (eller
flere) og så skal ham den retarderede vist til at klatre ud. Og så stopper
vidoen....

/jim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 07-07-05 17:28

Den 07-07-05 18.18 skrev Jim Andersen følgende:

> Jeg kom dertil hvor de finder udgangen og den sorte betjent dræber en (eller
> flere) og så skal ham den retarderede vist til at klatre ud. Og så stopper
> vidoen....

Det gør filmen sådan set også. Man ser ham komme ud i et meget skarpt
lys, så skarpt, at man ikke kan se noget.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Fintun Windows XP med TweakUI.

Fra : Rune Zedeler

Dato : 07-07-05 21:00

Jim Andersen skrev:

> Jeg kom dertil hvor de finder udgangen og den sorte betjent dræber en (eller
> flere) og så skal ham den retarderede vist til at klatre ud. Og så stopper
> vidoen....

Efter hukommelsen:
Een af dem, betjenten tror, han har slået ihjel, bruger sine sidste
kræfter på at hage sig fast i betjentens ben, således at betjenten
bliver låst fast imellem to kuber. Da een af kuberne flytter sig bliver
betjenten skåret over på midten.
Den eneste, der overlever, er den retarderede.

-Rune