DVD pamflet på koreansk
Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 06-07-05 15:25

Jeg har nyligt købt en koreansk DVD-spasser udgivelse af Danser Med Ulve med
læderindpakning og fuglefjer og det er en fed udgivelse der er ikke et øje
tørt, MEN...
Alt har engelske undertekster og det er vidunderligt, men der ligger en
lille pamflet med til filmen med noget synops tekst om filmen og
instruktørens fis osv...alt det er på koreansk. Og dér står jeg (pt.)
desværre af.

Er der evt. nogen steder på nettet hvor man kan hitte en engelsk
oversættelse af en sådan pamflet???

Fra : Jesper

Dato : 06-07-05 17:02

C. H. Engelbrecht <chris@bitfrost.dk> wrote:

> [...]
> desværre af.
>
> Er der evt. nogen steder på nettet hvor man kan hitte en engelsk

Prøv at finde en herboende koreaner.

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 06-07-05 20:19

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> wrote:

>Jeg har nyligt købt en koreansk DVD-spasser udgivelse af Danser Med Ulve

Hvad er en "DVD-spasser udgivelse"?

(Bare nysgerrig)

Fra : C. H. Engelbrecht

Dato : 07-07-05 11:49

"Jesper B. Nielsen" <jesper.nielsen@gmail.com> wrote in message

> Hvad er en "DVD-spasser udgivelse"?
>
> (Bare nysgerrig)

Jeg ved ikke hvad det hedder, en DVD-spasser skulle være en der går efter de
der super-special-collector's-limited-nerd-ultimate editions af diverse
film, hvor DVD'erne kan være pakket ind i læder, tin, træ, aluminium eller
alle mulige afskygninger af specieldesignede plastickasser, eller
udgivelserne medfølges af diverse stykker legetøj såsom en model af Minas
Tirith. De udgivelser som gerne udkommer i kun 10.000 eksemplarer og som
alle nørderne går efter fordi det ser godt ud på hylden.
Hej, jeg hedder Christian og jeg er DVD-spasser.

Fra : -=JF=- arb

Dato : 07-07-05 13:04

"C. H. Engelbrecht" <chris@ bitfrost.dk> skrev i en meddelelse

> Hej, jeg hedder Christian og jeg er DVD-spasser.

(mumlende kor fra tilhørerne) "Heeej Christian!"
(Spredt lav klapsalve)

Fra : sniper_Nolight

Dato : 12-07-05 16:43

> (mumlende kor fra tilhørerne) "Heeej Christian!"
> (Spredt lav klapsalve)

Hahahaha !

Fra : Jesper B. Nielsen

Dato : 07-07-05 20:26

> [...]

>alle nørderne går efter fordi det ser godt ud på hylden.
>Hej, jeg hedder Christian og jeg er DVD-spasser.

He he, ok.

Så er jeg også DVD-spasser :)