Røde numser ? ET SUPER GODT RÅD.
Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 15-01-01 09:15

Hejsa

Et super godt råd til folk, der har børn der døjer med de kære " RØDE
NUMSER" SVIR SVIR , kan vi kun anbefale at bruge SILAN-salve fra
apoteket det virker utrolig hurtigt, inden for en dag var det næsten væk
på vores lille dreng, og han kunne sove godt igen.

Vi har prøvet en masse andet med tiden, men det virker slet ikke lige så
hurtigt som SILAN`n gør!.

Det koster omkring 55 kr på apoteket, og de penge er givet meget godt ud.

Med tanke på de børn der døjer med røde numser

Med Venlig Hilsen
Jack L&Betina F

Fra : mogens henckel

Dato : 15-01-01 20:06

Et godt råd mere

Små stykker stof, der har liggget i blød i CamilleThe, vredet op og lagt
på...det fjerne også en rød numse

mvh
Mogens

Fra : :O\)DaWebman\(O:

Dato : 16-01-01 22:46

Hmm.. det lyder meget mere fornuftigt, det er trosalt naturlig ting.

Godt råd

MVH

J.Laybourn

Fra : Pia Vang

Dato : 18-01-01 13:41

Det gør små stykker stof også hvis de blot har ligget i afkølet kogt vand!

Pia

Fra : Jeppe Kruse

Dato : 18-01-01 21:14

Hvad er der nu galt med zink-salven ?

Det er sgu da noget nemmere end et stå og koge klude og camillethe - og
tilmed har zink-salven en yderst tilfredsstillende virkning på en rød
numse !

Jeppe

Fra : Jens Gyldenkærne Cla~

Dato : 18-01-01 22:53

Jeppe Kruse <JK@Jeg.vil.ikke.spammes.dk> skrev:
> Hvad er der nu galt med zink-salven ?

Er der nogen der har sagt at der var noget galt med den?

> Det er sgu da noget nemmere end et stå og koge klude og camillethe - og
> tilmed har zink-salven en yderst tilfredsstillende virkning på en rød
> numse !

Tja - bare man ikke bruger for meget af den. Den eneste gang vores
dreng indtil nu har haft rød numse gik det væk så snart vi holdt op
med at bruge zinksalve (jeg vil nu ikke påstå at salven ikke virker).

--
/Jens Gyldenkærne Clausen

Fra : R. Ilsøe

Dato : 28-01-01 01:47

> Små stykker stof, der har liggget i blød i CamilleThe, vredet op og lagt
> på...det fjerne også en rød numse

Meget godt at bruge, ja! Luft er også supert. Det er også bedst ikke at
oversmøre måsen i salve og pudder. Johannesolie (også 100% naturligt) er
også et supert middel. Desværre kan det vist ikke købes i DK. Jeg bruger
johannesolie til rød mås, skrammer, smårifter osv.

R. Ilsøe

PS. Jeg køber det altid i NL.

Fra : Martin Hansen

Dato : 27-01-01 10:10

On Mon, 15 Jan 2001 09:14:35 +0100, ":O\)DaWebman\(O:" <dawebman@cyberdude.dk> wrote:

>Vi har prøvet en masse andet med tiden, men det virker slet ikke lige så
>hurtigt som SILAN`n gør!.
Ja, vi bruger bare en miljø venlig ble.

--
MVH. Martin