Leje film hos digitarian
Fra : Rogge78

Dato : 27-06-05 20:42

Hej

Jeg er selv medlem af digitarian, og har lige fået en fantastisk mulighed -
at invitere dig/jer til at prøve digitarian DVD-udlejning til en fordelagtig
pris!

Hvis du tilmelder dig nu, kan du modtage op til 8 film for 99kr i den første
måned.

Dette er din kode ---> 39056 <---

Sådan skal koden bruges:

1. Gå til www.digitarian.dk og indtast koden 39056 i feltet "gavekode".
2. Forsæt tilmelding ved at indtaste dine personlige oplysninger.
3. Tilføj betalingskortinformation, tilbuddet gælder kun med betalingskort.
4. Gå I gang med at lave en ønskeliste over film du gerne vil se.

Du og jeg kan kun få glæde af tilbudet, hvis du indtaster koden korrekt.

Du vælger DVDerne online og får dem sendt med posten - portoen er betalt.
Der er ingen bøder - du kan beholde filmene indtil du haft tid til at se
dem! Digitarian har over 4500 titler, så der er nok at vælge imellem.

Har kun haft gode erfaringer med dem!

God fornøjelse!

Med Venlig Hilsen
Rogge78

Fra : AJC

Dato : 27-06-05 22:01

*PLONK*

Fra : JytteJ

Dato : 28-06-05 19:50

"Rogge78" <roar_bibs@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> Der er ingen bøder - du kan beholde filmene indtil du haft tid til at se
> dem! Digitarian har over 4500 titler, så der er nok at vælge imellem.

Ha Ha, det viste sig ved et nærmere eftersyn at man bandt sig for 3 måneder
og så var det hele pludseligt meget dyrere.

JytteJ

Fra : Rogge78

Dato : 29-06-05 14:50

Hej Jytte, det er kun hvis du betaler med indbetalingskort, så er minimum 3
måneder, hvis du betaler med kreditkort eller via bankoverførsel hvilket jeg
bruger
så binder min sig ikke for noget, man kan hoppe fra lige når man har lyst,
prøv læs det hele igennem igen, kan kun anbefale det jeg har i hvertfald
aldrig haft problemer med dem!!!

med venlig hilsen

Rogge78/Roar